Hirdetés
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Ingyen kellene, de tegnapra
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- DPD tapasztalatok
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Bambanő háza tája
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyal
tag
válasz polonic #41527 üzenetére
Akkor tedd a következőt: higitsd fel. 1dl BSD-hez tegyél 0.5 dl desztvizet. Ezt fújd száraz felületre, elemenként. Ha lehet egy vékonyabb mikroszálassal oszlasd el egyformán, majd a piros sonax ronggyal töröld fényesre. Így tuti lesz az eredmény. A BSD nagyon vastag anyag, felhős, csíkos lehet az eredmény, ha sokat fujsz, vagy sokat vársz vele. Egyébként egy nagyon jó hidrofob polimer bevonatot képez. Kicsit fényesebb felületet kapsz, ha így csinálod. Inkább higitsd és használd havonta egyszer. 4 éve használom rendszeresen 3-5 autón. Én csak felnire teszem tomenyen. Gumira, üvegre ne tedd. Rongyra ne fújd, pláne a piros sonaxra.
-
Petyal
tag
Szia
Én rendszeresen használok Shiny Garage Interior QD-t, és Koch Refresh Cockpit Care-t. (nem egy autón... )
Az Interior QD nagyon matt, homogén felületet hagy, a színmélyítő hatása nem jelentős. Havonta 1x célszerű áttörölni vele a belső műanyagokat. Kiadós szer, ha rongyra fújod, majd azzal áttörlöd.
Áprilisban vettem használtam autót, nem tudom mivel takarították a műszerfalat, de foltokban fényes volt a felület. Sonax matt műszerfal ápoló többszöri használat után sem vitte el a foltokat, az SG Interioir QD viszont elsőre mattá varázsolta (de csak másnapra!!).A Koch Refresh Cockpit Care kicsit selyemfényű (tényleg csak enyhén), viszont a színmélyítő hatása kiváló és nagyon tartós. Két hónap után is jelentős a különbség egy kezelt és egy kezeletlen felület között. Ezt is rongyra fújom és azzal áttörlöm a felületet.
Én is matt-fetisiszta vagyok, ezért használom az Interior QD-t, viszont egyszer bekentem a feleségem kocsiját a Koch-hal és direkt nem szóltam neki semmit. Másnap, ahogy hazaért, azzal kezdte, hogy nem tudja, mit csináltam a kocsi belsejével, de ilyen szép még soha nem volt egy autója sem (ő sem szereti a fényes felületet).
Azóta nála csak ezt használom. Kértem, hogy hasonlítsa össze az Interior QD-vel és egyértelműen a Koch-ra szavazott.Az illata mindkettőnek néhány nap alatt elillan. Mindkét szer tisztít is, de ha nagyon koszos a felület (pl köszöb összetaposva) akkor előtte én 1:20-as GreenStarral letakarítom.
-
Petyal
tag
Ígértem a képeket az SG és Koch beltér ápolók összehasonlítása után. A bal oldali az SG, a keskeny 3 centis sávon nincs semmi, a jobb oldali a Koch. Látszik, hogy a Koch homogénebb felületet hagy és sötétebb színt eredményez. Élőben a szín különbség jelentősebb. Próbáltam úgy fotózni, hogy jól látsszon, de sajna a képek nem adják vissza élethűen. A Koch jól érezhetően csúszósabb felületet ereményez és akkor látszik, hogy kicsit fényesebb, ha rásüt a nap, vagy rávilágítasz valamivel. Ha új autód van, vedd az SG-t szvsz. A világos szürke természetes fényben készült, a közeli sötétebb kép vakuval (telefon).
-
Petyal
tag
válasz RP1980 #42496 üzenetére
Ezekkel a "bőrre is és mindenre is" szerekkel én eleve szkeptikus vagyok. Mit használtál eddig a kormányra, ami nem jött be? Nekem eddig bejott a colourlock és a Fenice bőrtisztitója, ezekkel letorlod és olyan matt lesz a felület mint az általad linkelt képeken. Az autóm 190k futott azt a kormány is visszamattult tőle teljesen. Viszont ha bekenem impregnaloval is, attól újra kifenyesedik. Sajnos az egyetlen, tartósabb megoldás a bőr festés.
Ha a fenti két termék közül választasz, arra vigyázz, hogy ezekhez varázs szivacsot használni tilos, illetve a bőr dörzsölni nem szabad. Csak finoman letorlod, különben viszi/viheti a festéket is. Ja, a kímélő bőrtisztitót válaszd.[ Szerkesztve ]
-
Petyal
tag
válasz JHONNY 79 #42589 üzenetére
Igen, 15-25 mikron vastag, ráadásul kemény lakkos. Attól, hogy fehér, még ugyanúgy karcolodik, ezért én ugyanúgy poliroznam, mint a többit. Milyen bevonat megy rá a végén?
Én a koch sárga korongját és az f6. 01 pasztát nem hagynám ki semmiképpen, pláne forgós géppel.
Ha jól értem csak forgossal csinálod?
Ha igen, én a koch lila koronggal és az M3. 02 pasztaval fejeznem be. Mennyire karcos a felület gyurmazas után? -
Petyal
tag
válasz Shodan #43369 üzenetére
RP1980 kollégával értek egyet. Megint. A puha lakkos autó nehéz ügy. Ezt és ebben a sorrendben tenném a helyedben:
Nagyon alapos samsponos mosás, kétszer.
Nagyjából leszaritanam.
Utána reprozsda oldás, majd szárazolás után katranyoldas.
Utána megint egy alapos samsponos mosás, majd alapos szárítás.
Utána megneznem, hogy mennyi, milyen karc van rajta. Ha nincs Scangrip lámpád, akkor napon. Ha nincs nagy gáz, akkor egyből a Menzerna 3500-zal inditanek puha koronggal, és egyenletes, a Te géped esetében alacsonyabb fordulaton kezdenék közepes nyomassal. Az eredménytol függően a nyomáson nem valtoztatnek, a fordulatot emelném. Addig poliroznam az adott részt, amíg a pasztabol csak egy enyhe, egybefüggő zsíros szerű réteg marad.
Fontos, hogy a puha lakkot a nem profi mikroszálasok karcoljak, amikor a paszta maradványt letoroljuk. Tehát a jó rongy követelmény.
A Carpro Essence jó tipp a Menzerna 3500 helyett!
Fontos 2: puha lakkot nem gyurmazunk! Össze fogja karcolni.
Ha több lépcsőre van szükség, zsirtalanito anyagot se polírozás előtt, sem pedig a lépcsők között nem használnék. IPA-t pedig egyáltalán nem, mert megmarhatja. Fontos 3: a műanyag elemeken a lakk még puhább szokott lenni. -
Petyal
tag
válasz Shodan #43373 üzenetére
A Gyeon kendőket szvsz hagyd meg a bevonatokhoz. Abszolút prémium kategória, nagyon rövid szálú, fenyesiteni ideális. Kár teletömni Menzerna pasztaval. Puha lakkra pasztát visszatorolni ár/minőség arányban nekem nagyon bejott a LE allround kendő. Az 5-ös csomag kerül majdnem annyiba, mint a Gyeon-ból egy db.
-
Petyal
tag
válasz Real_Necro #49186 üzenetére
Ennyiért tényleg nem drága. Ha megveszed, a blokkot nagyon gondosan őrizd meg (sőt fénymásold is le) mert a Parkside gépeknek az a legfontosabb része a garancia miatt. Ezt tapasztalatból írom. Senki nem ígér ennél többet ennél kevesebbért. Köszönő viszonyban sem lesz a teljesítmény azzal, ami rá van írva, mert a valóságban 170 bár 600 liter feletti vizszállitassal a rosszabb minőségű betont kikezdi. Ettől ilyet ne várj. Vedd meg, próbáld ki és ha neked megfelel, akkor bingó.
-
Petyal
tag
válasz weres78 #49208 üzenetére
Szia
Koch Chemie Gla. Ezt ajánlom, ha még nem volt vele dolgod. Alkoholos, higítható, nagy kiszerelésben is kapható és véleményem szerint jó minőségű. A Koch-nak többféle uvegtisztitója is van, de csak ezt ajánlom. A gyártó oldalán le tudod tölteni a kapcsolódó doksikat, abban benne van, mennyi az alkoholtartalma.
-
Petyal
tag
válasz weres78 #49210 üzenetére
Kijelzőre én meg sem próbálom, a gyártó kifejezetten nem ajánlja az alkoholtartalma miatt. A Speedglass cleaner ennek a lakossági változata, hígítva van és van benne vmi "síkosító" adalék,
Egyébként a Koch okosan csinálja, az ipari szert csak ipari mennyiségben kapod meg.
Formaster: Szerintem érdemes összebeszélni és közösen venni 10 Litert, mert otthoni használatra, vagy csak kiprobálni az valóban brutális mennyiség A lakosságit én elengedném, ha tényleg jó anyag kell.
Ha az ipari túl "erős" , 1:3-ig gond nélkül higítható. -
Petyal
tag
válasz Rocco6 #49213 üzenetére
A sorrend a minőséget tükrözi véleményem szerint :
1: Gyeon
2: Koch Chemie ipari termekpaletta
3: Koch Chemie lakossági vonal
4: Shiny GarageMindegyikből kapsz teljes készletet, minden van a polirtech-en.
A Gyeon abszolút prémium, de nagyon drága. A Koch ipari nekem személyes kedvencem, de nagy kiszerelést kell venni belőle. A Koch lakossági jó minőség, de szerintem kicsit drága.
A Shiny Garage egy jó kompromisszum, ár minőség arányban.Kis segítség
A Koch ipari t onnan ismerted meg, hogy vagy fehér flakonban, vagy kannaban van.A Koch lakossági csomagolás pedig így néz ki :
https://polirtech.hu/spd/77702750/Koch-Chemie-Nano-Magic-Shampoo-autosampon-bevonoszHa Koch mellett döntesz, nézd meg az Alza - t is, időnként nagyon jó áron adja.
-
Petyal
tag
válasz Fredo78 #49227 üzenetére
Milyen felületet /autót szeretnél polirozni? A nagy sima felületre jó a 150-es korong, az újabb autókra már nem annyira. Túl sok az él, a domború felület.
Ha hosszabb távra gondolkodsz és szép eredményt akarsz elérni, akkor egy márkásabb gépet vegyél, amiben van konstans elektronika. -
Petyal
tag
válasz jozsi252 #49236 üzenetére
Szia. Így tudnál szép eredményt elérni :
Befújod karpittisztítóval olyan mértékben, hogy amikor elkezded kefélni, habos legyen. Utána visszaszivod karpittisztító géppel úgy, hogy közben nyomod rá a vizet. Ezt mindaddig ismételd meg, amíg tiszta víz nem jön. Ezután amennyire lehet, a nedvességet ki kell szívni belőle. Száradás után olyan lesz, mint a gyári új.
A elején semmiképpen ne áztasd be, mert azzal csak belemosod a port a szövetből a szivacsba. Utána már nagyon nehéz lesz megmenteni. -
Petyal
tag
válasz gyuri81 #49238 üzenetére
Ezt ajánlom meleg szívvel :
4 éves és még bírja, pedig több autót mosok vele. Sok vizet magában tud tartani, a csuklónál a gumi még mindig nincs kitágulva. Ujjatlan, ezért mosás közben mindkét fele használható. Szögletes, így a sarkokhoz is odaférsz vele.
- Szarazolóból csak drágát vegyél, ha japán autód van, főleg ha polírozott az autó.
- Ha nagy autód van a LE Black Hole XL jó választás lehet, Nem hagy tökéletes felületet, viszont rengeteg vizet felsziv (a nagy 5 litert is akár)
- Ne törekedj a magas GSM számra, az fenyesítésnél előny inkább.
- Gyeon-ról eddig csak jót hallottam, de nekem (még) nincs.
-
Petyal
tag
válasz imyourfriend #49258 üzenetére
Az SC 2 car jó választás lehet. Nekem az SE 4002 van, ami teljesítményben ugyanez, erős strapabíró gép, elégedett vagyok vele. 10 éves, de nem gondolkodom rajta, hogy lecseréljem. Vettem hozzá pluszban ezt a kefe készletet. A fehér durvább szőrű, nagyon szépen lehet vele a bolyhosabb szőnyegeket porszívózni, a barna puha szőrű pedig nem karcolja a műanyagot, bőrt, illetve a résekből és a szellőzőkből is.
A barna esetében figyelni kell, hogy kis teljesítményre legyen a gép állítva, különben beszivja a kefe szőrét is. -
Petyal
tag
válasz imyourfriend #49267 üzenetére
90ért az SC 2 szerintem nagyon jó vétel. Ha megnézed, mind az SC 2, mind pedig a 4002 70l/s teljesítménnyel szív, szerintem tulajdonképpen ugyanaz a kettő, csak más a kinézete, illetve a 4002-höz több kiegészítő jár. Amit írtál, arra tökéletes lesz.
-
Petyal
tag
Az biztos, hogy sokat lehet lenditeni egy autó kinézetén manapság, mert már olyan technológia áll rendelkezésre, amihez magánemberként is hozzá lehet jutni. Az más kérdés, hogy kárt is könnyű csinálni.
A gyurmázás mellett a másik ilyen mumus a lámpa polir. Ha egy lámpa nem matt, akkor azt nem szabad polirozni, max csak hologrammentesítő pasztával.
Milyen gyakran dekontaminálsz? -
Petyal
tag
válasz weres78 #49314 üzenetére
Ha karcos, vagy matt, akkor egyértelmű nálam is. Egyébként én az abrazivabb pasztákat kerülöm a lampáknál, mert a gyártás során használt formaleválasztó anyag egyben az UV védelem is. Ezt egy heavy paszta leszedi, ami addig nem gond, amíg jó a bevonat. Ahogy az gyengül, beindul a mattulás. Az pedig, hogy a mai lámpák belülről mennek tönkre számomra egy olyan dolog, amitől kinyilik a bicska a zsebemben. Régen a halogén időkben volt igazán nagy hőtermeles, a fényszórók pedig bírták belülről. Ma, amikor elvileg jobb minőséget
(lennének) képesek előállítani, ilyeneket csinálnak. Ráadásul nem egy fényszóró több százezer forint,es még úgy is javíthatatlan, hogy egyébként lenne rá technológia...
Mélyebb karcokhoz lámpán mit használsz? -
Petyal
tag
válasz DeathAdder #49316 üzenetére
Ezt így képről nem lehet megállapítani, mindenesetre furcsa, hogy ekkora a színkülönbség. Viszont ha a kép jobb alsó sarkát nézed, látszik, hogy nagyon nagyon karcos. Ha mindenhol ilyen, akkor egy rendkívül elhanyagolt fényezésről beszélünk. Ezt elengedném.
A piros valóban az egyik legérzékenyebb szín UV szempontból, de ha az előző tulaj vigyázott az autójára, akkor 10 évesen nem lehet ennyire gáz. Keress egy szépet. Ha kereskedésben találsz nagyon szép pirosat, azt nagyon nézzétek át, mert esélyes hogy nepperpolirt* kapott és ki tudja mit rejt a látszólag szép külső. -
Petyal
tag
Különleges autó és a szín is nagyon jó. Ha gyakran váltasz autót, de fontos, hogy kis időbefektetéssel is viszonylag szép legyen, javaslom, hogy moss Gyeon Bathe+ samponnal. Nem olcsó mulatság megvenni, viszont kiadós és a személyes véleményem szerint a legjobb bevonatos sampon a piacon. Arra kell figyelni, hogy egy évnél ne legyen idősebb, mert tönkremegy. Ha rendszeresen használod, nem kell külön bevonat sem. Fényes, hidrofób felületet kapsz.
-
Petyal
tag
válasz robertka #49325 üzenetére
Nézd, egy lakkréteg 15-30 mikron. Ha ebből 10-et leszed egy durva korrekciós polir, azt mindenképpen meg kell tudni mérni. Tehát a +-5 mikronos pontosság már erősen határeset. Ahhoz, hogy egy rétegvastagságmérő használható legyen, ennél illik pontosabbnak lennie.
Akkor lehet eldonteni, hogy jó e az adott műszer, ha a gyártó megadja a pontosságot és ezt be is lehet állítani (kalibrálás). Kétlem, hogy ennek a Lidl féle megfelel. Ha csak számokat akarsz látni, arra jó lehet, ha a valóságra vagy kíváncsi, akkor ennek a sokszorosáert érdemes csak venni. -
Petyal
tag
válasz weres78 #49327 üzenetére
A múltkor volt nálam egy k12-es Micra, Olyan sárga volt a lámpája, hogy nem látszott, van e benne foncsor egyáltalán. 320-ig mentem le géppel szárazon, mire jó lett. Az is megfordult a fejemben, hogy parkettlakkal kenhették be. Ha jól emlékszem, 12 menetben hoztam ki: 600-2000 vizes, majd polir 3 menetben. Azóta is szép, viszont máig nem tudom eldönteni, hogy megértése. Persze ez a ló másik oldala, de ha lehet én próbálom megúszni az abraziv pasztát/csiszolást lámpán. De valszeg ebben már a saját szubjektív meggyőződésem játszik szerepet inkább.
Egyébként ebben az autókozmetikában az a szép (és számomra vonzó) hogy sokszor nincsenek általános igazságok.
Mindig kicsit más működik jól és állandóan tanul valamit az ember. -
Petyal
tag
válasz tibbike01 #49350 üzenetére
Más a kettő. A Spritz mattabb felületet ad, új vagy újabb szép állapotú autóra inkább ezt használnám. Főleg ha a küszöbökön a műanyag hibátlan.
Ha régebbi autó és fel akarod hozni a belső állapotát, akkor egyértelműen a Koch a jobb választás. A szinmélyitő hatása szerintem kiváló, tartós homogén felületet ad, illetve karcosabb műanyagot szépen eltűnteti a hibákat (azért ezt ésszerű keretek között kezeld)
Szatén felületet hagy, nem csillog, nem vásári az eredmény.Ha mégis mattot akarsz, akkor a Shiny Garage Interior Quick Detailer is egy opció.
-
Petyal
tag
válasz Gaborkik #49411 üzenetére
Gyeon Prep nagyon jó, kiadós,nem túl büdös és a zsirtalanito hatásán kívül egyéb hátramaradt szennyeződéseket is oldja, fényes felületet hagy. Ipa nem kell és szvsz bölcs döntés ipa helyett gyári zsirtalanitot használni.gyurmazas előtt áztasd be a gyurmát kb 40 fokos vízbe, hogy puhuljon. Ezt közben is többször tedd meg, érezni fogod, mikor van rá szükség.igy kevesebb kárt okozol majd a fényezésen.
Fusso applikálásaval kapcsolatban olvass vissza, pár napja valaki részletesen leírta.
Mikroszálashoz lehet kapni enzimes tisztítószert jó drágán, Gyeonnak is van. Én nem voltam hasraesve tőle.
Azt szoktam csinálni, hogy amikor telik a rongy,befujom apc-vel (pl GS 1:5),majd beaztatom. Így nem szárad bele és ki lehet mosni. Mosashoz még egy tipp: mielőtt gépbe teszed, érdemes kézzel kicsit atmosni Caola mososzappannal. Hihetetlen, de az még mindig az egyik leghatekonyabb. Egyébként ezzel a technikával keramiazas után is ki lehet mosni az applikator kendőt,ami nagy szó, mert az szó szerint megkövül a keramiától.
Első polírozásod lesz? Milyen géped/korongod van hozzá? Gyári fényezés? Metál,vagy sima bordó?mennyire karcos,ha napon nézed? -
Petyal
tag
válasz Gaborkik #49417 üzenetére
Polírozáshoz érdemes jó minőségű mikroszálas rongyot használni visszatörlèsre. Pl Liquid Elements allround nálam nagyon bevált.jo minőségű,és az ára sem túl magas. Fényesitő rongynak pedig szerezz be egy jó minőségű magas GSM számú rongyot.pl LE ultra finish.
Polírozásrol: ha gyári a fényezés és nem tévedek a típus évjárat és az általad leírtak alapján,akkor egy kemény lakkal lesz dolgod. Javaslom,hogy mielőtt az egész autót előkészíted, tegyél egy próbát egy kis részen.az a tippem,hogy ez a gép,korong,paszta ide gyenge lesz. Ha az cél, hogy a karcok kijöjjenek,egy két dologra még szükség lesz.
Egyébként bölcsen teszed,hogy rendszerben gondolkodsz a polirszer és korongok tekintetében.
A piros pasztát ne forgasd és kis nyomással nagyon lassan csináld.
-
Petyal
tag
válasz HUTCHDB #49426 üzenetére
Ezt a hármat venném a helyedben:
- Gyeon Bathe+ sampon az átlagos mosasokhoz: SiO tartalom miatt nem kell külön QD mosás után. Két hetente ha lemosod, tökéletes lesz.
- Gyeon restart wash sampon. Ennek dekontaminalo hatása van, tisztítja a bevonatot. Ezzel lemosod mondjuk két havonta egyszer.
- profiPolish wash mitt deluxe, vagy Gyeon Q2M smoothie mosokesztyű.Szerintem ezzel meg is vagy, külön Reload felesleges. Ennek szép és tartós eredménye lesz.
-
Petyal
tag
válasz Gaborkik #49432 üzenetére
-Mielőtt kifejtenėm, két megjegyzés:
Jobb tanácsot nem is kaphattal volna a vásárlást illetően. Ha ügyes vagy, szép eredményt kapsz,viszont a hibazas lehetősége kicsi ezzel az összeállítással.
- a lökhárító másképp működik,mint a lemez. Más lakk, más hővezetés.ne lepődj meg,ha úgy tűnik majd,hogy azon könnyebb volt.Tobbféle képpen és több fokozatban tovább tudsz lépni,ha gyenge a fényezéshez a szetted, az egyszerűbbtől kezdem:
1: Ne törekedj rá,hogy sok karc kijöjjön. A fussonak van karc kitöltő tulajdonsága,majd elfedi a bajok egy részét. Az F6-os pasztaval légy alapos!
2: várj 2 hónapot és jó melegben csinald ( minimum 25 fok). jobban melegszik a felület, nő a hatékonyság ,de itt figyelni kell,hogy a paszta ne száradjon.
3: a szettedet kiegészíted egy Menzerna 300-as pasztaval. (Nagyobbat visz, mint a Koch)
Ami innentől továbblépés lehet, azzal már tényleg nagy kárt lehetne csinálni, gyakorlatot igényel. -
Petyal
tag
-
Petyal
tag
Úgy érted, hogy szárítás esetén? Ebben az esetben semennyire. Eleve alacsony a SiO tartalom és a mosás végén alig marad valamicske víz a felületen. Egy bármilyen QD sokkal problémásabb a tapasztalatom szerint,hisz az töményen megy a rongyba.
ha már QD: én két menetben törlöm vissza: azzal a ronggyal osztom el,,amivel a polirpasztat is visszatörlöm ( alacsonyabb GSM számú) és egy magas GSM szamuval csak fényesitek. Így a magas GSM számú rongyba,amit igazán nehéz lenne tisztítani,már nem igazán megy bele.
Egyébként állandó jelleggel nem igazán használok QD-t, csak célzottan és csak két félét. -
Petyal
tag
válasz WiZARD #49473 üzenetére
Gyeonnak van vízkőoldója külön jó drágán,gyenge vízkőre tökéletes.
Restart mosást így csináld: 40 fokos vízbe tedd a sampont,nagyon bőven menjen az autóra a kesztyűvel, majd hagyd rajta,de ne száradjon rá. ezután újra mosd le és újra hagyd rajta a samponos vizet,majd nagyon alapos oblitès. Ez után kiderül,hogy a kerámiából mi maradt. ha a felületen összeálltak a vizcseppek,mint amikor a kerámia új volt,akkor en a Wetcoat-ot kihagynam. Ha mégis befujod,vizes felületre vidd fel.
Egyébként jó ötlet rendszerben gondolkodni, ezek a szerek jól működnek együtt.
Hosszú szőrű kesztyűvel mosd lehetőség szerint, ne mikroszálassal. -
Petyal
tag
Srácok aki külföldről rendel, Ti honnan szerzitek be a cuccot autoapolashoz?
Szoktatok összebeszélni és együtt rendelni esetleg?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nők, nőügyek (18+)
- PlayStation 5
- Kutya topik
- Novemberi hardverkavalkád
- Gitáros topic
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Mostantól biztosan nem kaphat modernebb AI lapkákat Kína a TSMC-től
- Társasjáték topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest