Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz FollowTheORI #11330 üzenetére

    Igazából az MS ezt leszarja, csak azért javasolják, hogy ne költsenek el a fejlesztők egy rakás pénzt és fél évet az optimalizálásból, egy nem működő irányra.

    A probléma a processzoridő felhasználása. A konzolokon a fejlesztők elérik a processzoridő ~90%-át is. PC-n az agresszív DX11-es meghajtók miatt az elméleti processzoridő 10-20%-a áll rendelkezésre. A maradék 80% erőforrás hiába áll tök üresen, a driver szinkronizációs munkája miatt nem tudsz rádobni feladatot. Az eredetileg konzolra tervezett játékoknál ez gáz, mert így az előző generációs konzolok processzorteljesítménye is nagyobb a legtöbb PC-nél, ami ellehetetleníti a portolást.. Idővel aztán vagy kukázták ezt a lehetőséget, vagy kivárták, amíg nő annyira a teljesítmény, hogy bevállalható legyen a port.

Új hozzászólás Aktív témák