Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Mindent a StreamSharkról!
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Aktív témák
-
balazs_t
tag
válasz Termi16 #8433 üzenetére
Nem veszem sértésnek!
Biztos nem olvastál el mindent (és ezt teljesen meg tudom érteni
Nem azzal volt baj hogy rossz volt a kártya, pontosan tudtam hogy nem lesz két nap az ügyintézés ezt le is írtam. Ezért hezitáltam mikor a gariztatás került szóba, de mivel ígéretet kaptam arra, hogy ha bebizonyosodna, hogy nem lehet gariztatni akkor vissza minden (és addig teljesen korrektül ment minden) ezért belevágtam. De könyörgöm ezt már leírtam többször is, akkor miért nekem teszed fel ezt a kérdést:
"Mit gondoltál, egy garis ügyintézés meddig tart?" .A PH a hasonló oldalak közül tényleg az egyik legjobb ezt aláírom, és ennyi!
A kritikádat elfogadom és ezentúl senkit nem befolyásolok, a tényeket leírtam mindenki elolvashatja és eldöntheti ki volt a hibás, a többi pedig magánvélemény volt! De azt hiszem ez természetes![ Szerkesztve ]
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest