Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peak

    addikt

    válasz Mercutio_ #27831 üzenetére

    az extrém karcos notebookokról fotót csinál a szerviz.
    ami mikrokarc a természetes használatból van a gépen, senki nem fogja senkinek sem mélységmérővel és szalaggal méricskélni, majd külön XLS táblába tenni minden egyes kis barázdát.
    BULLSHIT az a rinyálás, hogy karcos burkolattal kapják vissza a cuccot, mert az embernek mindig maga felé hajlik a keze és ha talál egy karcot, amire lehet hogy jóindulattal nem emlékszik, minnyá' a szerviz a ludas.

    amennyiben a jegyzőkönyvön nincs fejlegyezve, hogy karcos, és mégis karcos lenne a noti, szó nélkül téritésmentesen kicseréli a burkolatot a szerviz.

    az olcsójánoskodás, csalás és trükközés az 100%ban a felhasználókra, especially a magyar felhasználókra jellemző, nem az acer szervizére.
    kezdve azzal, hogy pl. egy linuxos gépre lopott/tört windows volt, csereigazolást adott a szerviz, majd követelte az ügyfél, hogy a lopott vindózát telepitsék vissza, és sorolható még naphosszatt a trükközés.

    uff, én szóltam!

  • Krike

    aktív tag

    válasz Mercutio_ #27831 üzenetére

    Eredeti dobozban, minden tartozékával add át a futárnak. Én a boltban még vastag, fekete kukazsákba is becsomagoltam a notikat, mielőtt feladtam. Soha nem volt semmilyen probléma a szervizzel, hogy karcosan, vagy ne-adj isten nem a tartozékaival kaptuk volna vissza. Egyszer volt csak probléma egy s3-as tapipad javítással, de reklamáció után simán javították. Ha meg esetleg nem javítható a hiba, akkor kapsz csereigazolást, de ha nincsen minden a dobozban, akkor küldheted ki, és az is idő. Ha meg benne van, és tényleg gazdaságtalan a javítás, akkor kapsz egy igazolást róla, amivel besétálsz egyeztetés után a kereskedőhöz, és kapsz másikat. Hidd el, a régi hiedelmekkel ellentétben az Acer profin tolja a szervizelést.
    És mielőtt meggyanúsítanának, az államizgatásban dolgozom :)

Új hozzászólás Aktív témák