Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  3DMark 11 eredmények (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-08-20 15:20:38

LOGOUT.hu

Ez a 3DMark verzió legacy státuszban van, így a következő linken ingyenes kulcsot találsz hozzá:
Legacy 3DMark benchmarks


A 3DMark11 listára kerülés feltételei

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41) Alastair' válasza Abu85 (#37) üzenetére


Alastair'
nagyúr

Dolgozz csak, :D , és várjuk.

Alister from Hell

(#42) gombcomp


gombcomp
senior tag

Ezt írták nekem:
"It took us a little longer than planned, but 3DMark 11 has now gonegold. Earlier today we announced that 3DMark 11 will be released at
14:00 GMT on Tuesday December 7, 2010."

Tehát valószínű a keddi megjelenés.

"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert

(#43) Crytek válasza gombcomp (#42) üzenetére


Crytek
veterán

Remélem keményen rágyúrtak a tesszalációra.

Next PC Upgrade: 2022

(#44) subaruwrc


subaruwrc
félisten

várjuk várjuk :C

(#45) Abu85


Abu85
HÁZIGAZDA

Akkor látom mégiscsak publikus a megjelenés pontos napja. :) Hát nincsenek formában a Futuremarknál, de a lényeg, hogy jön.

(#43) Crytek: Miért jó az, ha kicsinálod a raszter hatékonyságát. Így sem fogja normális sebességgel futtatni semmi, hát még akkor mi lenne, ha a raszterizálás hatékonysága 10 és 50% közé esne? :U Legjobb esetben lenne 2-3 FPS-ed. ;)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#46) Crytek válasza Abu85 (#45) üzenetére


Crytek
veterán

Mert akkor a zenvidia győz! :C :DD

Next PC Upgrade: 2022

(#47) Abu85 válasza Crytek (#46) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az Atin futna 1 FPS-sel, míg az NV-ken 2-vel. Hatalmas győzelem lenne.
Nyilván a tesszellátor egy fantasztikus eszköz arra, hogy a raszterizálás hatékonyságát lenullázd, és ezzel elképesztő gépigényt lehet kreálni. Való igaz, hogy az NV stratégiája ez, de nézd meg, hogy mennyire működik. Egyelőre egy játékban csináltak olyat, hogy a raszter hatékonyságát feláldozták a több háromszögért, de ott sem lett gyakorlati előnye ennek, csak az FPS-eket törték le. Szerencsére ez a játék nulla terhelést jelent még a leggyengébb kártyáknak is az egyszerű magasságtérképből generált táj miatt. Ergo soha sem fog ez a döntés a játszhatóság rovására menni. Nézz meg egy Heavent, és ahol egyénileg be tudsz állítani a 24x-es tesszellálást, ha a faktort rátolod 2.00-ra Extreme szint mellett. A sárkánynál még 3 way SLI-s GTX 580-nal sincs az FPS 15 fölött. Ez jelentené a győzelmet? És akkor még hol vagyunk a maximálisan megengedett 64x-es faktortól. :)
Nyilván elfogadható döntés, hogy az NV a Fermit professzionális szintre tervezte, ott ennek a setup motornak valós előnyei vannak, mert nem hátráltatja a rendszert a 2x2 grides raszterizálás. Ám a valós időben renderelt játékokban ez megoldhatatlan probléma, így a PC-ben csak tranzisztorok százmillióinak kidobását eredményezte ez a setup kialakítás. Természetesen a Futuremark előtt is ott volt a döntés, hogy megölik a rasztert, és nézhetjük az 1-2 FPS-est 64-es szintű tesszellálási faktor mellett, vagy korlátozzák a faktort, és megpróbálják a legkisebb háromszögméretet legalább négy pixel fölé tolni. Ha ez lenne az átlag, akkor még mindig 30% alatti lenne a raszter hatékonysága, de az már jelentősen jobb a 10% alattinál, amit 64-es szintű tesszellálással simán el lehet érni. Az, hogy hogyan döntöttek, kiderül később.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#48) gombcomp


gombcomp
senior tag

Hazai idő szerint holnap 20 óra a megjelenési időpont. :K
Valószínű az első néhány órában túlterhelt lesz a Futuremark letöltési része.

"Ha őseink is elszaladtak volna, valahányszor nehéz idők jöttek, ma üres lenne ez az ország." - Wass Albert

(#49) subaruwrc válasza gombcomp (#48) üzenetére


subaruwrc
félisten

abba énis belesegítek majd :D
de ahogy hallom egy GTX 580 P6000 pont körül csinál, egy 4870-nel nem lesz nagy élvezet :DDD

(#50) keIdor válasza subaruwrc (#49) üzenetére


keIdor
titán

Konkrétan semekkora élvezet nem lesz, mert DX11 kötelező a futtatásához. :(

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#51) Sanyi19


Sanyi19
őstag

torrenten már kint van... :D

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#52) Haart válasza Sanyi19 (#51) üzenetére


Haart
addikt

Akkor nem tudom hol nézed de én nem látom hogy kinn lenne :W

(#53) BeLucZ válasza Sanyi19 (#51) üzenetére


BeLucZ
addikt

akkor lökd a linket öreg, úgyis az emberek nagy részének a free version kell

[ Szerkesztve ]

(#54) JoolsNOS válasza keIdor (#50) üzenetére


JoolsNOS
veterán

A heavenre is azt írták, szerintem menni fog az dx10ben is. Amúgy éjfélkor akarják "felszabadítani" hivatalosan vagy mi?

[ Szerkesztve ]

I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ

(#55) Sanyi19


Sanyi19
őstag

ez már nem is torrent, hanem multiupload :)

[link]

ez gyorsabb :)

de még pontot nem fogtok kapni...

[ Szerkesztve ]

“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)

(#56) Alastair'


Alastair'
nagyúr

eredmény :DDD :C

Alister from Hell

(#57) BeLucZ válasza Alastair' (#56) üzenetére


BeLucZ
addikt

nah ezt hogy?te mégis kaptál pontot

(#58) Alastair' válasza BeLucZ (#57) üzenetére


Alastair'
nagyúr

Úgy látszik már jó a futuremark servere, reggel még csak hibát írt.

Igen

És akkor a GTS450: 2189 :C

[ Szerkesztve ]

Alister from Hell

(#59) BeLucZ válasza Alastair' (#58) üzenetére


BeLucZ
addikt

de te is sanyi kolléga linkjéről töltötted le ?

(#60) Taifa Díaz


Taifa Díaz
őstag

[link]
[link]
Azt nem tudom, miért írja a WHQL 260.99-es driverről, hogy nem elfogadott :B
VGA órajelek: 896/1792/1008 MHz, physX on.

[ Szerkesztve ]

Life's a game I cannot win (Type O Negative: Everyone I Love is Dead)

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  3DMark 11 eredmények (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.