Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
nagyúr
Sajnos az az lesz amit Mágus ír.
Ilyen esetben nem szabad járatni a motort, mert akár a szelepeket is hazavághatod.
(ha még nem tetted)
Minden képpen le kell bontani a vezérlés burkolatát és alaposan átnézni, ha van lehetőség akkor legalább a szíjat lecserélni és megtisztítani a gumireszeléktől mindent.
Nemrég csináltam egy off márkát pont ilyen hibával ott isteni mázlija volt a srácnak, mert nem a vezérműtárcsa kapta fel a szíjdarabot, hanem a vízpumpa és az automata feszítő pont tudott még annyit korrigálni. Jelen esetben ha már össze vissza jár a motor az régen rossz, ott valamelyik szelep kapott a pofájára, de előbb meg kell nézni, és reménykedni...
Renault power