Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#111501) MunezXBK válasza mmdms (#111500) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A 90 lovasban asszem nincs.

(#111502) i-sti válasza Qru (#111496) üzenetére


i-sti
senior tag

Többet mozgok városon kívül mint benne. Egyedül semmi csomag nélkül, szóval majdnem nulla terheléssel.

Mit ajánlotok amivel letudnám takarni a beömlött? Egy zsák?

Novum Forum Siculorum

(#111503) XP NINJA válasza MunezXBK (#111501) üzenetére


XP NINJA
őstag

Én is igy tudom, bár abból is van több: 1Z, AHU, AGR, AHH, ALE, ALH, nem állitom hogy egyikben sincs.

[ Szerkesztve ]

(#111504) FoLey-v


FoLey-v
addikt

Golf 4 biztosíték táblázat kéne. Melyik a rádióé?

Szerk.: 37-es lenne igaz?

[ Szerkesztve ]

• Opel Astra H 1.6 2005 Optima Z16XEP Caravan 105 LE • OnePlus 8 Pro 12/256GB • Google Pixel 6 Pro 12/128GB •

(#111505) Qru válasza i-sti (#111502) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kartonlap. Bár az állítólag divatjamúlt... :D

Vmi olyan ami nem engedi át a levegőt. Műanyag zsák jó lehet de ne takard le az egész hűtőrácsot, max a felét és lehetőleg ne a klímahűtős oldalát. A rögzítésre meg nagyon figyelj, nehogy az induló venti beszippantsa a zsákot.

#nincsbennetarcsi

(#111506) Mágus2 válasza XP NINJA (#111503) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

AGR, ALH-ban van. 1Z-ben nincs, de pl.A4-ben az 1.6 benzinben is van.

[ Szerkesztve ]

(#111507) XP NINJA válasza XP NINJA (#111503) üzenetére


XP NINJA
őstag

Listát sehol se találok hogy melyik motorokat szerelték ezzel, de még kinyomozni se tudom, mert még az 1Z-hez is árulnak. :D

3 csoportot találtam:
90le: 4,000 rpm; 202 Nm — 1Z, AHU
90le: 3,750 rpm; 210 Nm — AGR, AHH, ALE, ALH
110le: 4,150 rpm; 235 Nm — AFN, AHF, ASV, AVB, AVG

Első autót vennék, Golf4 vagy Audi A4, és nagyon nem kéne az a kettőstömegű :D , csak nem tudom eldönteni melyikben van. :(

(#111506) Mágus2: :R

[ Szerkesztve ]

(#111508) Magnum_ válasza Mágus2 (#111506) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Jaja, 1.6 ALZ is kapott kettos tomegut. Biztos nagyon kell bele :-)

XP: az en makulatlan kotta A4-em (2001/12), 1.6B elado :D

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#111509) freaghill


freaghill
őstag

Én most eldöntöttem. Nyáron dolgozni fogok már, inkább eladom a Golfot. Annyira kikezdte már a rozsda, hogy inkább nem foglalkozom vele és veszek helyette valami első vagy második generációs A4-et. :)

(#111510) Magnum_ válasza freaghill (#111509) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Freaghill: majd szolj, ha aktualis lesz a 2.gen A4 :-)

I humbly and respectfully decline™

(#111511) MunezXBK válasza XP NINJA (#111507) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Legutolsó dolog, amitől paráznék.

(#111512) freaghill válasza Magnum_ (#111510) üzenetére


freaghill
őstag

Az lesz az első dolgom :) :R

(#111513) Magnum_ válasza freaghill (#111512) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Kb nyar elejetol lesz nekem is aktualis igazan :-(

Az ALZ asszem a 102Le. Vagy a 100? Tok mindegy. Jah, nagyon kell oda...

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#111514) kaszaking válasza Magnum_ (#111508) üzenetére


kaszaking
tag

Audi A4 1.6 ADP motorkódú is kapott kettős tömegűt :D 101 lóerőnek biztos hiányzott

(#111515) Mágus2 válasza XP NINJA (#111507) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

G4ben mindegyik tdi-ben volt kettőstömegű, A4-ben szintén.

(#111516) szabonagyur válasza Magnum_ (#111513) üzenetére


szabonagyur
félisten

Nincs fent valahol az A4-ed, szimpla kíváncsiság :)?

(#111517) mmdms válasza MunezXBK (#111501) üzenetére


mmdms
addikt

Az enyém 90 lovas és van benne.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#111518) i-sti válasza Qru (#111505) üzenetére


i-sti
senior tag

Attól hogy a motorral sokat járok hidegen, lehet e valami negatív következménye?
Ha alapból kicsi a hőveszteség akkor gondolom azt valahogy úgy oldották meg hogy az olaj még valahogy felmelegszik. ?!

Nagyobb hidegen a motorkopás? Több lesz a fogyasztás?
Üzemanyag takarékosan hogyan kell melegíteni a motrot?

Novum Forum Siculorum

(#111519) MunezXBK válasza mmdms (#111517) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mágus már válaszolt erre is.

(#111520) XP NINJA válasza MunezXBK (#111511) üzenetére


XP NINJA
őstag

Miért? :F Mi van még ami költséges?

(#111521) mmdms válasza MunezXBK (#111519) üzenetére


mmdms
addikt

Elfelejtettem újratölteni az oldalt, már látom és is. :U
Annyival kiegészíteném mágus hsz-t, hogy AHH-ban is biztos van.

ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?

(#111522) bitpork válasza i-sti (#111518) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A motrot csak kályhával v árammal lehet előmelegíteni. Az olaj is csak használatban melegszik ha nincs a fent említett kiegészítő v pótlólagos fűtések egyike.
Minden más esetben csak a nyál dúsításával melegszik. Gázolajnál ez szopó a jobb hatásfok miatt.
A sok rövid távú, hideg indítás a legnagyobb ellensége a modern dízelnek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#111523) Mágus2 válasza mmdms (#111521) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha valaki csak olyan dieselt akar,amiben nincs,az a 100 lovas 1.9 tdi pd fabia. ATD motor,abban nincs.

(#111524) Qru válasza i-sti (#111518) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A motor kopásának bő 50%-át hideg üzemben szenvedi el, mert nem optimális a kenés. Nő a fogyasztás, mert túldúsítja a keveréket. Nő a károsanyag kibocsátás, dpf se tud tisztulni... Tovább nem is sorolom inkább, mert magam is sírva fakadok.

Szóval a hidegüzem az autó egyik legnagyobb gyilkosa motorikusan.

Melegítés... Hát sok vélemény/irányzat van, itt egy egész korrekt cikk róla: [link]

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#111525) mario1012


mario1012
tag

Sziasztok.

Olyan problémám lenne, hogy van az autóban (Vw Passat b5.5 2002 AVF) egy gyári cd-s autórádió, ha jól tudom ez a Vw Blaupunkt Delta 6 típusú és nincs hozzá meg a kód. Ha kiveszem a helyéről, akkor a matricán lévő cikkszámok beírásával ki lehet e deríteni a kódját?

Ezt az oldalt találtam rá, nem tudom alkalmas e erre. Vagy valaki találkozott e már hasonló hibával?

(#111526) Piwi


Piwi
addikt

Sziasztok

Téli leállás miatt,gondoltam foglalkozok picit az akksival és felhozom a lakásba aztán feltöltöm a Ctek töltővel,mivel a mélygarázsban nincs konnektor.
Eddig nincs is gond,kocsit lezártam,akksit kiszedtem,majd lecsuktam a motorháztetőt.
Mára fel is töltött szépen,mondom visszarakom,meglepetésemre viszont nem nyílik az ajtó a kulccsal...
Na ilyenkor mi a helyzet? Megszopattam saját magam? :U

Az autó még mindig Audi A3 2004-ből

Várom az ötleteket

Köszönöm

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#111527) XP NINJA válasza Mágus2 (#111523) üzenetére


XP NINJA
őstag

Ez ugyanaz a motor volna? [link]

(#111529) i-sti válasza Qru (#111524) üzenetére


i-sti
senior tag

Igen, ezt a cikket elolvastam/ismerem. Nekem ebből az a tanulság, hogy kb 1 percet hagyom járni üresen, mikor nagyon hideg van kint. (Ez kb garázsban megindítom, kinyitom nyugisan az ajtót, kiviszem, becsukom az ajtót, megfordulok és 2-esben kidöcögök az utcából)

Az én rövid távaim kb 10 km és ugyan ennyi percig tartanak. Leszámítva mikor 700 métereket megyek :))

Novum Forum Siculorum

(#111530) Brumi˘ válasza mario1012 (#111525) üzenetére


Brumi˘
addikt

Ha a kocsi gyári sajátja, akkor a helyén működni fog kivétel után is, csak másik kocsiba átszerelve fog kódot kérni.

(#111531) Qru válasza i-sti (#111529) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Pedig ezt a felhasználási módot a dízel tolerálja a legkevésbé sajnos. :( Én is jártom bő egy percet (ha dízel ha benzines) amíg fészkelődök, bekötöm magam, beállítom a fűtést/hűtést stb az kb ennyi időt vesz igénybe, addig ketyeg alapon aztán go.

#nincsbennetarcsi

(#111532) mario1012 válasza Brumi˘ (#111530) üzenetére


mario1012
tag

Ez a baj, hogy ezt nem tudják nekem megmondani ahol vettem, ez e az eredeti vagy nem. Ha meg lekötöm és mégse akkor nincs rádió kód nélkül. :D

(#111533) MunezXBK válasza mario1012 (#111532) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Lehet, hogy rá van írva a tetejére. Ha mégsem, 5k és megmondják.

(#111534) Brumi˘ válasza mario1012 (#111532) üzenetére


Brumi˘
addikt

Csomotartóban lévő felszereltséges matricáról nem derül ki? Volt már aksiról saru levéve mióta megvan a kocsi? Legrosszabb esetben marad amit Munez is mond. Vagy eprom kiforraszt és kiolvasni belőle, de annak én se állnék neki, ha van más út.

(#111535) mario1012 válasza Brumi˘ (#111534) üzenetére


mario1012
tag

Van a felszereltséges matricáról is képem, csak most nem találom, hol kell megnézni mi mit jelent, pedig már volt párszor linkelve itt is. :U

MunezXBK: köszi, valóban az lesz, ha nincs ráírva.

(#111536) Brumi˘ válasza mario1012 (#111535) üzenetére


Brumi˘
addikt

8UT a delta 6 kódja, szal gyárilag az volt benne.

(#111537) molnarpeter válasza i-sti (#111502) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Attól is függ, milyen a rács, nekünk pl. hőszigetelő csőhéjjal van kitakarva.

(#111538) mario1012 válasza Brumi˘ (#111536) üzenetére


mario1012
tag

Visszakeresgettem közbe megtaláltam Planetvag amire gondoltam, bepötyögtem mind, igen delta 6 a 8UT.

Köszönöm! :R

(#111539) tresh válasza MunezXBK (#111501) üzenetére


tresh
addikt

Abban is van pl a4 ahu :)

(#111515) Mágus2: :N legalábbis a4 b5 alatt nagy a szórás volt olyan ahu gyárilag ami kettőssel jött és volt amin fix volt. De 110es -re mehet a 228-as fix lendkerék semmi baja nem lesz pici komfort érzet romlás. Jó tudom itt ezt bűn írni de aki ennyire fosik tőle az kicseréli azt csók.

szerk: ha nem "bántja" nem lesz sok város és csak ő hajtja és nem botlábú akkor tegye fel a kettőst egyszer kell csak megvenni és sokáig bírni fogja.

[ Szerkesztve ]

(#111540) TaaT


TaaT
veterán

Mágus, a levakolt EGR-es 1.6 16V-s emberednél nem jelentkezett többlet fogyasztás?

Mert EGR-el ~190km-t megyek el 5000ft-ból, EGR nélkül meg ~150km-t.

Give them hell Ukraine!

(#111541) molnarpeter válasza Piwi (#111526) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Egyik gondolat: test jó szinte akárhol, plusz keresnék egy pontot, ahol tudok feszt adni a rendszernek, aztán nyitni az utasteret. Kérdés, hogy van-e hozzáférhető pont, ahonnan egészséges a "rossz irányba" folyó áram. Illetve még ehhez: ha meg tudod emelni a kocsit, és leszedni a motortakarót alulról, úgy már talán hozzá lehet férni az akkusarukhoz, onnantól ugyanúgy egy bikakábel elég.

Másik ötlet: csomagtérajtót kulccsal nyitva nincs mechanikus opció?

(#111542) tresh válasza TaaT (#111540) üzenetére


tresh
addikt

Ha ez téli mostani mérés akkor érthető hogy jobban fogyaszt egr-el mint nélküle.Ha jól tudom pont télen lenne előnye az egr-nek legalábbis mintha Mágus is ezt mondta volna

(#111543) Piwi válasza molnarpeter (#111541) üzenetére


Piwi
addikt

első gondolat: sajnos eléggé eldugtam a kábeleket,arra készülve hogyha visszarakom az akksit ne legyenek útba..

inkább a motorháztető felnyitását tartanám célnak,csak a módját nem tudom,neten erre nem találtam semmi trükköt :U

másik ötlet: csak a sofőr ajtónál van mechanikus nyitási lehetőség :U

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#111544) i-sti válasza molnarpeter (#111537) üzenetére


i-sti
senior tag

Ezt a szót még nem hallottam :B Nem tudom micsoda.

Edit:

Ha azokra a szürke koton izékre gondolsz, akkor tudom mik azok.
Azokból hogy készítettél "takaró falat"?

[ Szerkesztve ]

Novum Forum Siculorum

(#111545) bitpork válasza Piwi (#111543) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem megszíttad :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#111546) Piwi válasza bitpork (#111545) üzenetére


Piwi
addikt

erre már rájöttem ;] inkább írj valami okosat :P

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#111547) bitpork válasza Piwi (#111546) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A motorháztető elektromosan nyílik? Mert ha a vezető ajtó nyitható kulccsal, akkor nyithatod a motorteret is. Ha az akksid a csomitartóban van, akkor a hátsó üléssort lehajtva van mechanikus nyitó is elméletileg.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#111548) molnarpeter válasza i-sti (#111544) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Arra gondolok. Hosszában félbevágva, a merevítőknek szintén kialakítva egy kis helyet került be a takarás (az így létrejütt U profil száraival a motor felé). Felül, a fényezett rácsnál szinte nem is látszik, lejjebb viszont már egyre kevésbé esztétikus (2. télen van bent ugyanaz a "szett"). Méretre kell figyelni vásárlásnál, hogy ne fújja ki a menetszél, de ne is repedjen a műanyag.

[ Szerkesztve ]

(#111549) Piwi válasza bitpork (#111547) üzenetére


Piwi
addikt

akksi elöl lenne ha nem szedtem volna ki,ezért szeretném felnyitni a motorháztetőt.
sofőr ajtó nem nyitódik a kulccsal,ezért nem tudom a sofőr lábánál lévő karral kinyitni a motorteret. ördögi kör ez ;]

Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]

(#111550) bitpork válasza Piwi (#111549) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nekem az allroadnál a csomagtartó (de még a passatban is) tartalmazott egy fizikai kapcsolót. A csomagtartó felől nem tudsz a kulccsal bemenni?

Ha ez nincs akkor motor alól leszeded a környezetvédelmi tálcát, és az indítómotorra kötsz akksitöltőt.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.