Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - 23/Július I
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Hol látsz a fenti képen olajsárt a motor belsejében? A kép az előző autóm motorjának megbontott tetejét ábrázolja. 60 000km-t tettem bele. Most is úgy indul és megy, mint új korában. A hideg indításos balatonos faszság meg nem igaz. Ha rendes olaj van benne, rendes szárővel, akkor nem folyik vissza minden a kádba, a szűrőben lévő viszsacsapó szelep arra van, hogy ezt megakadályozza, különben szárazon indulna minden egyes alkalommal, ha többet áll, mint 2 óra!!! Ha nem értesz hozzá, akkor ne idézz inkább semmit.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Hááát,, elég kopottak azok a bütykök!
Új veztengőt kell venni, és akkor kompenzál, nagyobbat nyit a szelepen, tudod...
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Valamennyi olaj film marad, de nem igen biztosít teljesen megfelelő kenést.
Mennyi km volt a 60e után benne?
Ha az olaj ki van cserélve 7-8e után, akkor is van károsodás, csak kisebb mértékű, azaz később jön ki a hiba, lehet csak 200-250e km alatt.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
180 000, 120-al vettem, de lehetett 220 is, lengyel autó volt, eleje hátulja törve, kipofozták, áthozták...a motorja miatt vettem meg, az egy elpusztíthatatlan darab.
[ Szerkesztve ]
Az idézett helyen irgalmatlan sok blődséget szoktak írni...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Morris
veterán
Kolegámnak 1.4PD Lupo-ja van.
Szét kellett kapni, mert túl nagy a kartergáz nyomása. (jelenleg is, az okát mostanáig sem tudják). Ezért darabjaira szedték motrot. De full. Hajtókarok, főtengely ki, stbstb. Munkába jár vele az esetek 70%-ában. 1km oda, 1km vissza. Több éve megvan neki a vas, a dugattyúk (+ gyűrűk, hengerpalást stb) minden gyönyörű szép állapotban van. Közel gyári kompressziót ugyanúgy megtartja mint korábban.
Olajcsere 10k km-enként (belevaló 505.01-es 5W40 "szar" castrol).
Jelenleg úgy tud járni, hogy le van véve a kartergáz visszavezető cső, mert kinyomja az olajat a nívónál. Egyszerűen nem tudják a hiba okát. Minden szép, minden tiszta.
Ezt csak azért írom le, hogy mivel meg lett bontva, a motoralkatrészek továbbra is jó állapotban vannak. Nem kellett cserélni semmi olyasmit, amiért a savas olaj, illetve a napi 2x1km hidegmenet lenne a felelős.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Havernak 1,4 polo-n dobta ki a nívót. El volt dugulva a kartergáz szellőztető szelep. Belefagyott benne a lecsapódott pára. A pd-nél ez a szelepfedélben van, le kell cserélni a fedelet, az elvileg megoldja egy időre, de jó lenne ha hosszebb útra is elmenne vele néha napján, hogy kiszáradjon belőle a pára, mert az újba is bele fog fagyni. Csak ilyenkor fordul elő, ha tartósan -5 fok alatt van.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Azért nem ragadtam ki az egészet, de minden oldalra igaz ez.
Elég kényes téma ez a tribologia, sőt az egyik legnagyobb tudomány a bolygón.
Én azért megmaradok a napi 2x indítás majd 10-10km megtétel.
Vagy néha 1x-2x visszafelé félúton megállok.
Rövidebb távra én nem ülök autóba.
Meglátásom szerint ha kímélve van az auto, és gyakori az olajcsere, akkor is hamarabb előjön a sok hidegindítás, pl kipufogó elrohad idő előtt.
A motor meg mondjuk 100e-150e km-el kevesebbet megy el mint kevés hidegindítással, és rövidtávval.
Az embereknek fáj az igazság!
VR6-Fan
veterán
Morris
veterán
Akkor mondom a csodát. Nyáron kezdte. (legalábbis úgy emlékszem, hogy ezt mondta)
A szelepfedél többször le lett szedve, kitakarították a kartergáz szűrőt is, de egyszerűen nem tudják mi a fene miatt csinálja.. Jár is vele hosszabb távon is, olykor meg is van hajtva rendesen.
Full x-akta az egész.
Amúgy itt van a fórumon ő is.
Lenko: Rövidebb távra én nem ülök autóba.
Ez azért van mert megteheted. Én is 2-3km-t megyek naponta melóba és vissza haza az 1.9PD-vel. Egyszerűen kell a kocsi, mert ha éjjel 1-re, vagy 2-re vagy hajnal 3-4re kell mennem melózni, akkor nem fogok biciklire ülni egy nehéz táskával mondjuk -5 fokban.
[ Szerkesztve ]
De fogsz, és ha nem akkor egy trabant kipuffogójára leszel kötve
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
lenko
aktív tag
Hát így nehéz
Viszont 2 lehetőség van.
1. Ha sokáig megtartod a dízelt, én vennék mellé valami olcsó swiftet vagy golf 2-t max. 150e ért.
2. Ha nem marad sokáig a jelenlegi akkor mindegy.
Mivel nálam legalább 5évig van meg egy auto (a jelenlegi 7 évre van tervezve), így nekem az első opció maradna.
Az embereknek fáj az igazság!
i-sti
senior tag
Ha ma végig a hideginditás olajos része volt a téma akkor megkérdeznem, hogy ennek a hideginditásos rövidtávozásnak, a DPF szűrő mennyire örül?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
VR6-Fan
veterán
semennyire.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Morris
veterán
Az keverékkel megy...mmm..nagyon finom!
Lenko: Egy puntot (mk1-mk2) szeretnék második autónak. Vagy egy twingo-t. De ez még a jövő zenéje. Annyira nem állok jól még anyagilag, hogy 2 autóm legyen.
[ Szerkesztve ]
lenko
aktív tag
Ha eldugul, nem 2ft a cseréje, én kivenném+ehhez át kell kicsit programozni a computert.
50e körül elég sok helyen megoldják.
Vagy heti 1x menj fel pályára legalább 50km-re .
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
VR6-Fan
veterán
lehet takarítattni is.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
lenko
aktív tag
Lehet, de az állandó macera.
Az embereknek fáj az igazság!
Ahogy Gábor írta lehet takaríni, meg valamikortól a műszakin figyelik hogy ha gyárilag benne volt akkor anélkül nem mehet át.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
knuckle
aktív tag
na tegnap még mentem az ótóval, bár már akkor is lájtosabban tekerte indításnál, de ráfogtam a hidegre...
most meg beültem ráindítok, és egy fél tekerés, műszerfalról minden eltünt, és semmi... levettem a gyújtást, minden visszajött, belső külső pilácsok világítanak, minden ok, elméletben, de ráindításnál megint offol...
szóval meghalt az akku gondolom, ez cellazárlat lesz
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
MunezXBK
nagyúr
Vagy csak lemerült? Világítás miért van rajta indításkor?
Piwi
addikt
na azért annyira ne
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
Mágus2
Közösségépítő
én kivenném+ehhez át kell kicsit programozni a computert. Ja kíméljük az autót, de karbatartásra már nem telik? Aki ilyen autót vesz, az ezzel számol. Lehet úgy hajtani, hogy az élettartama meghosszabodjon a DPF-nek. Nem kell rögtön kivágni.
lenko
aktív tag
Valahol biztos figyelik, de vannak még olyan helyek is ahol más autót mérnek a fékpadon, mert pl az öcsémé olyan alacsony volt, fel se tudtak volna állni vele...
Az embereknek fáj az igazság!
Piwi
addikt
gondolom le volt papírozva a forgalmiba az ültetés,mert akkor nem gond,egyébként repült volna a rendszám és egy pár ezer eurós büntit is kapott volna
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
lenko
aktív tag
Ezt hívhatjuk chip tuningnak is. Ha elviszi az ember alapból kivágják.
Aki ilyen autót vesz az meg pályázik általában normál esetben...
Rövidtávra r.szűrős dízelt?
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Hát hogyne...e36 coupe alapból alacsony, így annyira nem tűnik fel.
Az embereknek fáj az igazság!
Tehát akkor konkludálhatjuk a dolgot: Minden gyári, odafigyelsz vigyázol. De javaslod és magadnak is akarod a szabálytalant, a környezetszennyezőt, és természetesen öcséd is megtarthatja a nagyon odafigyelt illegális átalakításait. Ok.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
knuckle
aktív tag
nem volt rajta indításkor, csak utána néztem meg, hogy egyáltalán van e kraft benne, és a belső és külső is világított, bár ugye a xenon az még nem izzik be ilyenkor, csak gyujtás után.
de mondom minden offra ment a műszerfalon, mintha egybe elvette volna minden erejét az a negyed fordulat...
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
Mágus2
Közösségépítő
Mi pentagont csináljak, hogy felfogd végre, hogy nem csak rövid távra használom az autót, de ha kell, akkor arra is. De legyen, mert Petőfi akarja. Igazad van, hülye vagyok, hogy egyáltalán vitába mertem veled szállni.
Legyetek jók.
[ Szerkesztve ]
knuckle
aktív tag
semmit, hagyd ennyit nem ér az egész főnök
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
K Norbi
addikt
wáháháh ez a gif nagyon adja
Piwi
addikt
aha,az úgy izgalmas
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
MunezXBK
nagyúr
Ja, meg fékpad közben fotóz a beépített a fényképező.
Köszönjük Emese, mára elég vót a zinternetből.
Mágus2
Közösségépítő
Ez adagolós volt, az sokáig izzít. A mostani CR hamar kialszik még -11 fokban sem izzít tovább 2 másodpercnél. Nem fog leesni a takaró, ne aggódj, belül fogja az akasztó a rácshoz, kívül meg jól rá kell húzni. Ha aggódsz, kend be loctite menetragasztóval a csavart, akkor biztosan nem fog kirázódni. Nekem októbertől fent van.
VR6-Fan
veterán
mazdába nem tudták akkoriban kírni pl
(50e km-s autó 6-7km-s távok napi szinten)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
varsam
őstag
Tudtok segíteni kérlek?
'98 Passat Variantra (1.8 ADR) mekkora ablaktörlő lapátok kellenek előre? Illetve hol és milyen márkát ajánlotok?
Mágus2
Közösségépítő
Etka mindkét oldalra ezt írja: 3A1955425A (530mm), ha horog van a kar végén, ami érdekes, mer én asszimetrikusra emlékszem, bár az lehet a b5.5 passatra igaz csak. Bosoko-t tudom ajánlani, találkozókon tomcsi a díler.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
B5 A4-re is ekkorát ír, de én jobb oldalra 50mm-es lapátot teszek, sokkal jobb.
lenko
aktív tag
Megkérdeztem, első féket mérték le csak a hátsó volt más autóé.
Kamera ide oda, így volt.
Az embereknek fáj az igazság!
lenko
aktív tag
Micsoda illegalitás jujj( a dízel meg egyébként is alapból 100x szennyezőbb, mindkét auto benzines amiről szó van esetemben 328 és 2.3)...ha stabilabb az auto, akár egy balesetet is el tudsz kerülni, még egy szar berugózó gyári futóművel nem.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Mágus2
Közösségépítő
Van Pécs Á és Pécs B, akinek nem tetszik Pécs B-en, az elmehet a PécsÁ-ba. Mehetnél Te is...
[ Szerkesztve ]
Piwi
addikt
Köszönjük Emese
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
"Ha eldugul, nem 2ft a cseréje, én kivenném..." Tehát ez véletlenül magától íródott be a hsz-edbe. Tudod mit? Nem Te vagy az első és nem is az utolsó, aki azt feltételezi h feltalálta a spanyol viaszt.
Ezeket az indokokat meg magyarázd egy NKH-snak amikor elkap a mobil kacsa. Előtted is volt topiklankónk aki nagyon bátor volt, aminek egy mobil ellenőrző állomás lett a vége, rendszámlevétellel meg sorok kívüli vizsgával. ( aki még emlékszik Somára)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Hú de sokat írtatok ma Srácok!
Voltam a PoBu-nál, beállították a B1 ajtót, mert nem szépen állt, ill. némi szélzaj is előjött pályán, Sikerült nekik elsőre nem voltam biztos a dologban.
Ugye kénytelen leszek a garancia végéig hivatalos VW szervizbe hordani a Golfot :/ Rákérdeztem, elfogadják a hozott motorolajat, ha annak a számláján is szerepel, hogy megfelel az adott VW szabványnak. Nagy megkönnyebbülés, mert náluk 11-12 ezer Ft az olaj literje Asszem 5,7 liter kell az enyimbe.
Magnum_
nagyúr
Uhh, azert az kemeny olaj ar
I humbly and respectfully decline™
Khaosz55
addikt
Ez egy Passat B8 2.0 TDI 150 LE. Szóval ennek a DSG-váltójának olajcseréje érdekel, hogy kell-e majd valamikor cserélni vagy sem.
Piwi
addikt
Munkatársam elment haza Szerbiába mert szétmentek az aszzonnyal és új életet akar kezdeni.
Volt egy kie mazdajuk, amit itthagyott a csajnak, de nem töltött bele fagyálló hűtőfolyadékot(gondolom elfelejtette ) erre ma megadta magát az autót
Ezt érdemli minden ribanc
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
tomcsi23
veterán
Azért szokott nekik sikerülni egy-egy dolog beállítása, helyreállítása, javítása. Az más kérdés, hogy közben mit csesznek még el, hol húzzák meg, stb.
Piwi, a ribanc esetleg, de a kocsi nem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.