Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#112901) Hikvision válasza Ace owner (#112884) üzenetére


Hikvision
senior tag

Nyáron a nulláson bohóckodott nekem egy ilyen fehér rettenet, azt hitte, hogy dísznek van az autón a 4.2 Quattro felirat, nem volt jó napja a kis opelnak ;]

20 éve a PH-n.

(#112902) ß3NC33


ß3NC33
tag

Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni! Barátnőm szeretne autót venni magának, EZT a kocsit nézte ki. Első ránézésre mi a véleményetek róla? Érdemes foglalkozni vele?
Köszi :R

(#112903) footy válasza atos19881101 (#112898) üzenetére


footy
addikt

VCDS-sel ki lehet olvasni.
Steering Wheel Module vagy Lenksäule Module neven talalod.

(#112904) deicide válasza -v- (#112900) üzenetére


deicide
veterán

Azt nézted, pótkerék abban sem volt? Nálam az rengeteg kg minusz, hogy csak defektjavító kit van benne. De igazából mindegy is, egy meccset simán bevállalnék a GTI ellen, győzzön a jobbik. :)

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#112905) -v- válasza Hikvision (#112901) üzenetére


-v-
addikt

(#112906) brumi1024 válasza -v- (#112905) üzenetére


brumi1024
veterán

Igen, azt én is furcsállom, hogy az erősebb Insignia hasonló tömegű kasztniban nem ment el.

[ Szerkesztve ]

(#112907) knuckle válasza brumi1024 (#112906) üzenetére


knuckle
aktív tag

attól hogy erősebb, még lehet a sofőr balhere...
én is nyomtam már erősebb vasat, pedig az én kis fábia kombim csak 100 pacis.
de ha nem tud váltani, akkor nem tud váltani :DD
amikor kezdte elérni a hátsómat, 2 ből áttettem 5 be, és 60 nal gurultam szépen a szentmihályin, ő meg elsüvített mellettem... na már most, ha tudta volna, hogy kicsivel előrébb trafiznak, akkor lehet nem erőlteti :D

ja és mellesleg nekem volt még egy tőkesúly a verdában mellettem, muter :D az ő kis saját 65 kilójával, én az én 100-asommal :D

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#112908) deicide válasza Qru (#112886) üzenetére


deicide
veterán

Csak néha. ;]
Vasárnap épp Velence külterületen haladtam xxx-el, amikor is észrevettem, hogy utolérek egy fehér Astra-t. Rendőr volt. De nem érdekelte, hogy kb 2x annyival közeledem rá. Szerintem ott a környéken már megszoktak. :DDD

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#112909) tresh válasza #89874944 (#112897) üzenetére


tresh
addikt

Hát nem lehetetlen élő adatok alapján diaggal rögtön kiderül :))

(#112910) Hikvision válasza brumi1024 (#112906) üzenetére


Hikvision
senior tag

nem 0-100-at mértünk, mentem a belsőben 140-el és nekiállt márászkodni mögöttem, elengedtem, aztán vissza állt elém 130-ra, na akkor lehúzódott és ment ami a csövön kifért, meg is lepődtem, hogy a kis műanyag opel tartotta szépen a tempót, viszont a kanyarokba ahova én 200 fölött simán beengedtem ő már vibráltatta a féklámpát, nem bízott az erőben, le is maradt utána a pics*ba ;]

20 éve a PH-n.

(#112911) deicide válasza Hikvision (#112910) üzenetére


deicide
veterán

200 felett? Fel4elni!! :DDD
Mondjuk ha műanyag lenne, nem lenne olyan dögnehéz.
200-on túl meg már azért egyéni preferencia, ki mennyire érzi biztonságosnak az autópálya-kanyarokat, meg kérdés, az Insignia nagy bódéja mennyire fekszik az úton, az Astra-t mintha odaragasztották volna. Én 220 felett néha már két kézzel fogom a kormányt. :B

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#112912) Qru válasza focvis (#112888) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ennyire durva gépeket nem vezettem (sajnos), mint 911. E39 750i-t vezettem meg E46 330Ci-t, ABT chippes 2.0 CR TDI-t (fogalmam sincs hány lovas volt pontosan, érzésre olyan 180-200 környékére tippelnék), meg 3.0 TDI A6-ot, ja meg Bit Allroadját és Teddy-t is. Munezét nem mertem vezetni, pedig ő is felajánlotta. :D

Am becsapós, utasként sokkal másabb érzés egy ilyen. Múltkor a WRX-es haver ült át az enyémbe. A WRX sokkal keményebb autó mint az enyém de azért az M0 felhajtón a kunkorban odatettem a gépnek aztán mondta, hogy nono... Bár lehet csak azért mondta, mert tudta hogy 4 évszakos gumim van. :DDD

bitpork: Az a baj, hogy a kalapos Suzukis nem számít rá hogy 150-200-al érkezel és ugyanúgy kijön 92-vel előzni a 90-el haladó kamiont. Nekem vt, hogy alig tudtam lelassítani :(

I-sty: Tnap diagoltunk egy S60 D5-öt. 3 km alatt 45 fokra melegedett csak a hűtővíz.

Balupapa: Elég az, nyomatékból lenyomod úgyis a többséget.

deicide: Haha, mikor taliztunk akkor is kijöttek nézegetni a verdát az őrs elé, emlékszem. :D

#nincsbennetarcsi

(#112913) deicide válasza Qru (#112912) üzenetére


deicide
veterán

Igen, egész barátságosak voltak. Azóta beszélgettem még párral, ősszel egyik Gárdonyi autójuk meg is állított, de csak azért, hogy kérdezgessen. :)

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#112914) MunezXBK válasza Qru (#112912) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Oszt mér is nem?

(#112916) knuckle válasza Kalandor (#112915) üzenetére


knuckle
aktív tag

hogy hogy milyen jogon vetted fel? fedélzeti kamera rögzítette, és kész, bizonyítékként felhasználható, minden további nélkül, nem tudom mit majomkodott...
legalábbis én így tudom.
ez nem egy magánház, vagy magánút, ahol engedélyt kell kérned,hogy ugyan beszarhatok-e?...
ilyen baromságot...
hívd fel megint őket, és mond meg,hogy az ügyvéded azt mondta, hogy márpedig az bizonyíték, és vagy peren kívül vagy perrel, de neked ezt valaki ki fogja fizetni...

amúgy ha 30-cal mész el mellette kb megborotválta volna a fényezést? úgy alapozóig?

[ Szerkesztve ]

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#112917) brumi1024 válasza Hikvision (#112910) üzenetére


brumi1024
veterán

Ilyen tempónál kanyarban már tényleg sokszor az vezető merészségén múlik, itt mondjuk azt feltételezhetjük, hogy futóműben rendben (sőt) volt az Opel. De "kis műanyag"-nak sem feltétlen nevezném azt a szerkezetet, meg merem kockáztatni nehezebb az Opel 2.8-as motorral, mint az A8 a 4.2-essel. :DDD

(#112907) knuckle: Na ne. ;] Azért autópályán csak vissza tud váltani és megnyomni a gázt.

(#112916) knuckle: Nem használható fel minden további nélkül bizonyítékként. Az eljáró hatóság dönt egyedileg, hogy a felvétel elkészítése, felhasználása sért-e személyes adatok védelméhez fűződő jogokat. [link]

(#112915) Kalandor: A biztosító sajnos tuti elutasítja. :(

[ Szerkesztve ]

(#112919) knuckle válasza brumi1024 (#112917) üzenetére


knuckle
aktív tag

de ebben az esetben egy lélek nincs a felvételen úgy hogy az arcca is látszódjon, és ahogy mondod egyedi eset, de szerintem elfogadnák, bár a biztosító megpróbál mindig kibújni, ahol csak lehet...

a sószóró meg nem akart még egyet fordulni visszafelé is, így adott az érzésnek...

"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."

(#112920) brumi1024 válasza knuckle (#112919) üzenetére


brumi1024
veterán

Persze, itt logikusan nem problémázhatnának, de attól nem tartok, hogy mindent meg fognak tenni a kibújásért.

(#112921) Qru válasza deicide (#112913) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jah pár hete mikor lekapcsoltak engem is kérdezgettek a gép felöl. :D De legalább a 30K-s büntit +3 pontot sikerült lehaverkodni 10K-ra és +0 pontra.

Munez: Akkor éppen volt vmi a fékkel. Tudom azt csak a gyengék használják de hát most nézz rám... :DDD

Kalandor: Ha van csaód bejelentheted de ha nem 0% önrészes vagy akkor buktad azt is. KGFB-re meg élből elhajtanak, mert nem sértet semmilyen KRESZ szabályt az útszórós.

Perelhetsz és akkor 5 év múlva talán kifizetik a küszöbfényezést (ha a bíróság bizonyítékként veszi figyelembe a felvételt).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#112923) MunezXBK válasza Qru (#112921) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az a bziknak való. ;]

(#112924) #89874944 válasza tresh (#112909) üzenetére


#89874944
törölt tag

melyik csatornát nézzem? :D

(#112925) Qru válasza Kalandor (#112922) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát kb... A biztosító arra hivatkozik, hogy ez nem biztosítási esemény elküld a francba (amúgy bagatel kárnak hívják az ilyet a biztosítósok).
Marad a csao ott meg 99%, hogy önrész alatti lesz. A 0-ás önrészű csaó meg horror áron megy. Ugye a 10% vagy 100k az általánosan elterjedt módozata. Nálunk 80% olyat kötött anno, 15% 20-as önrészűt és a maradék cca 5% kötött csak 0-ásat. Volt a portfólióban 30% önrészes is de azt kb senki nem kötött, akkor inkább kötöttek csak lopásra vagy csak törésre.

Jó de hogy bizonyítod be, hogy mennyivel ment? Mondjuk az elhaladás idejéből még úgy ahogy kiszámolható (elvégre ismert a te sebességed, és mind a két jármű hossza) de akkor is... A sebesség túllépése nem szép, de ha 30-al megy akkor is leveri a festéket. Nem a sebességével volt gond sztem elsősorban, hanem azzal hogy egy lusta **** és nem akart 2x fordulni ahogy írták előttem így maxra csavarta a szorófejet. Btw lehet vmi kevert cuccak szórt...

Munez: :DDD

#nincsbennetarcsi

(#112926) tresh válasza #89874944 (#112924) üzenetére


tresh
addikt

Sport1 :D

:))

(#112927) TaaT válasza -v- (#112894) üzenetére


TaaT
veterán

És persze tudjuk hogy a csúcs golfot nem GTI-nek hívják ;] [link]

Give them hell Ukraine!

(#112928) K Norbi válasza TaaT (#112927) üzenetére


K Norbi
addikt

Elfogadnám ;] de ez a csúcs Golf 500R
2.5 TFSI
518PS 680Nm

[ Szerkesztve ]

(#112929) tresh válasza TaaT (#112927) üzenetére


tresh
addikt

Persze azért nem hívják gti-nek mert drága a gti embléma ;]

(#112930) brumi1024 válasza TaaT (#112927) üzenetére


brumi1024
veterán

Van ott még feljebb, vagy más emblémával feljebb. ;]

(#112929) tresh: Ne viccelj, az 3 betű, kettőt megspóroltak ezzel. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#112931) tresh válasza K Norbi (#112928) üzenetére


tresh
addikt

(#112932) K Norbi válasza tresh (#112931) üzenetére


K Norbi
addikt

A jóból is megárt a sok! :DD

(#112933) tresh válasza brumi1024 (#112930) üzenetére


tresh
addikt

1000 autón az már nem kis tétel :DDD

(#112934) TaaT válasza K Norbi (#112928) üzenetére


TaaT
veterán

Próbáltam a széria autóknál maradni :B

brumi1024: R400-at még nem adták ki, és lehet hogy nem s fogják. :(

Give them hell Ukraine!

(#112935) brumi1024 válasza tresh (#112933) üzenetére


brumi1024
veterán

Ezaz, ezzel fogok bemenni a szalonba alkudni az R-re. Hogy két betűvel kevesebb van elöl is és hátul is, így adják olcsóbban, mint a GTI-t. :DDD

(#112934) TaaT: Tudom. és hát azért nem könnyen magyarázható a létjogosultsága. Egyébként érkezik a GTI és az R közé modell, a Clubsport.

(#112936) K Norbi válasza brumi1024 (#112935) üzenetére


K Norbi
addikt

Én még nem is láttam basszus ez nagyon baba Golf 7 GTI Clubsport

(#112937) TaaT


TaaT
veterán

Csak a szokásos :U [link] [link] [link] [link]

Give them hell Ukraine!

(#112938) K Norbi válasza TaaT (#112937) üzenetére


K Norbi
addikt

:) :) A golfnak nem lehet egy szava sem.
Ezt már szeretem ha így törődik valaki az autójával. :K

[ Szerkesztve ]

(#112939) TaaT válasza K Norbi (#112938) üzenetére


TaaT
veterán

:DDD

Give them hell Ukraine!

(#112940) LGx0


LGx0
csendes tag

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni, totálisan el vagyok keseredve.

Audi A3 - 2.0 PDTDI (140LE) - 2005 - évjáratú autóm van (BKD motorkód - BOSCH porlasztók)

A következő felújításban vettem részt: 246.000Km-nél.

Ezekből az alkatrészekből kapott újat:

- Hengerfej
- Kettőstömegű lendkerék + kuplung szett
- Leállítószelep lett cserélve
- Új vízpumpa, és vízkeringető rendszer
- Új turbó

- Javítva: Porlasztók

Hiba: apró pici rángatás, gázadásra 1200fordulatnál erősebb a rángatás. bosch car szervizben nem tudnak már vele mit kezdeni. A szerviz közölte, hogy az értékek jók a porlasztóknál, valamiért nem kompenzál a vezérlő. A porlasztó kábele kikezdve, de nem ér hozzá a hengerfejhez. Motorvezérlés lenne a gond?

Audi márkaszervizben a porlasztók javítása előtt volt motorvezérlő frissítésen / mielőtt frissítették nem volt rángatás.

Most 262.000km-er van benne és rendesen 10.000km-enként a garancia miatt is (turbó stb, ) cserélve az olaj Fuchs 5W30-as

2016.01.27-ére kaptam időpontot diagnosztikára a márkaszervizben, érdemes elvinnem? Marha sok pénzbe fog kerülni.... valakinek hasonló probléma, gond?

Segítségeteket előre is köszönöm

[ Szerkesztve ]

(#112941) i-sti válasza Qru (#112912) üzenetére


i-sti
senior tag

Akkor ez normális lenne nálam?
Vagy leragadt a termosztát nyitott állapotban?
Az a furcsa még, hogy nem értem hegyen lefele miért hűl vissza a motor?
1: Ahogy a képeken is látszik minimális levegő beáramlást hagytam az első hütőrácson, szóval nagyon kevés a hideg levő ami bejuthat, de ez sem kellene gondlegyen szerintem. Ha a motor nem érte el a 90fokot akkor a hűtőt leis fagyaszthatnám úgy sem kellene befolyásoljon.

2: Nyitva halt meg a termosztát és emiatt ami hegyen kifele melegedík az lefele eltünik?

Dombon kifele felmegy olyan 60-65 fokra de amíg leérek addig majdnem vissza esik 50fokra.

Segítségeteket szeretném kérni. Sajnálom szegény motorral ilyen hidegen járni.

Novum Forum Siculorum

(#112942) -KP-


-KP-
addikt

Üdv!

audi a4 b7-ből mely modellek azok, amelyek megbízhatóak? elsősorba benzinest keresek.

(#112943) mazacar


mazacar
tag

Sziasztok!

Ugy tunik megadta magat az aksim..:(
Ma reggel mar be se indult a VAS ha jol olvastam le akkor 2010 12. Havi akku van benne..igy hat nem csoda h bemondta az unalmast..:)

A kerdes az, mekkora meretu kellhet bele, mert nem sikerult leolvasnom...megpedig azert mert nem tudom leszedni a burkolatot rola :W :W

Meg egy "feltoltest" megprobalnek...de a burkolat eltavolitasa illetve tolto hianyaban meg nem megy.:(

Valaszokat elore is koszi...

(#112944) TaaT válasza mazacar (#112943) üzenetére


TaaT
veterán

Dobj egy képet mert gugli szerint nincs rajta burkolat csak a biztosítéktábla. [link]

Give them hell Ukraine!

(#112945) mazacar válasza TaaT (#112944) üzenetére


mazacar
tag

Na nekem ez a burkolat..bocsi..nem vagyok meg tapasztalt e teren se..minden uj dolog nekem..:(
Viszont akkor a biztositektablat valahogy az akku oldalan fogja egy "patent"..de nem tudom felfesziteni..csak csusztatni, de meg igy se ugrik le..:/

(#112946) Magnum_ válasza -KP- (#112942) üzenetére


Magnum_
nagyúr

nekem 1.6 van. sok baja nincs szerencsére.

I humbly and respectfully decline™

(#112947) TaaT válasza mazacar (#112945) üzenetére


TaaT
veterán

Nem igazán van infó neten (vagy csak nem találom), ebből a képből úgy néz ki hogy rá van csavarozva a pozitív sarura. Tehát ha felhajtod a fedelét utána kicsavarod az egyik csavart és le kéne hogy jöjjön. [link] De ez csak tipp így a képet elnézve.

De nézd (fényképezd) körbe hátha látsz valamit.

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#112948) mazacar válasza TaaT (#112947) üzenetére


mazacar
tag

Lefenykepeztem..de nem engedi feltolteni mert tul nagy..meg atkonvertalva se...
De pont ugyanigy nez ki...holnap max neki esek egy villaskulccsal..:)

Meg annyi h ez valoszinuleg gyari " meret"..tehat akkor 45 amper? Vagy h merik?
Meg annyi h van az oldalan korbe valami szigeteles...nem tudom, h ezzel beljebb vagyunk-e..:/

Szerk: megis sikerul a delutani kepeket megmutatni..2 van csak es pont az oldalabol sokminden nem latszik..:/

[link]
[link]

Elso kepen latszik egy fekete "pant" szeruseg 4-5 cm szeles...az ablakmoso folyadek tartaly kupakjara merolegesen latszik..:)

[ Szerkesztve ]

(#112949) TaaT válasza mazacar (#112948) üzenetére


TaaT
veterán

[link]

A gyári valszeg 45Ah, de azok közül ami fizikailag befér a legnagyobbat érdemes venni. :)

Az aksi körül a hőszigetelő/hővédő paplan található.

szerk.: ezekből a képekből tényleg nem látszik sok.

[ Szerkesztve ]

Give them hell Ukraine!

(#112950) mazacar válasza TaaT (#112949) üzenetére


mazacar
tag

Szerkesztve leirtam, hatha elorebb vagyunk...
Illetve akkor markara kiterve 45 Ah-bol mi a legjobb ami bele mehet? Ar/ertek aranyt tekintve..:)
20k korul gondolkodnek...inkabb alatta mint felette..:)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.