Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11101) t1 válasza tomcsi23 (#11100) üzenetére


t1
addikt

Ha olyan emberke fog melletem ülni mint anno mikor a Swift Sport-al mentem, és csak feleannyit enged már jó lesz :DD Ott volt 200km/h óra is ;]

(#11102) tomcsi23 válasza t1 (#11101) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ahogy nézem, van még pár napod a turnéig. ;]
Majd meglátjuk, merre lesz a csavargás.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11103) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#11102) üzenetére


VR6-Fan
veterán

reméljük az ismert környéken lesz ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11104) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#11103) üzenetére


tomcsi23
veterán

Szeressük a környéket. :K

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11105) t1 válasza tomcsi23 (#11104) üzenetére


t1
addikt

Sajnos erre fele nem nagyon van ilyen környék, kíváncsi vagyok mennyit lehet menni vele.

(#11106) Peter789


Peter789
senior tag

ma hazafelé elmentem a lovasberény - nadap közti erdei dombos útszakaszra, de annyira széthullott már az út, hogy egyszerűen nem volt szívem már 90-100-al se menni, pedig min 120-130-al lenne igazi az a szakasz... :(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#11107) tomcsi23 válasza t1 (#11105) üzenetére


tomcsi23
veterán

Délelőtt már okosabb leszek a kérdésben. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11108) Kickass válasza t1 (#11097) üzenetére


Kickass
őstag

lehet en is bevallalom, ugyse voltam meg ilyenen :D itt debrecenben majusban lesz

(#11109) tomcsi23


tomcsi23
veterán

Megvolt a tesztkör. Merthogy ez is erős túlzás. Beülve újautós szag, tapintások, kormánytól alig fért el a lábam, az ülés feszes, de a taligámé jobban tart.
Aszondja, menjünk két kört ott a parkolóban, hogy szokjam a kocsit. :U
Aztán kifele. Szerémi, Agipnál át Budafoki. Teszkónál megkérdezem, mennyi időnk van, mennyit lehet vele menni? Mennyit? Itt lefordulunk, majd visszamegyünk. :U
A dsg már szinte idegesített. Mindig okosabb akart lenni, úgy váltogatott, ahogy jónak gondolta. Álló helyből gázadásra erős gondolkozás, kb egy másodperc múlva indul meg. A váltások nem rángatnak, csak a fordulatból látszik, hogy váltott. Haladva gázt lenyomva visszapakolgat, azt megindul. Áttéve sport módba, már normalizálódott némileg az indulás. Kettesben még úgy ahogy ment, de felette, 100 körül elfogyott a lelkesedés (persze, mihez képest). Kanyarodást nem nagyon tudtam kipróbálni, de érzésre fekszi az utat rendesen. A fék viszont atom.
Kicsit többet vártam, de aztán lehet, hogy kicsit összeszokva még finomodna az élmény. :B
Viszont ez lókuki volt időben, köszi porsebuda.

Remélem, Nektek nagyobb élmény lesz. :DDD

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11110) t1 válasza tomcsi23 (#11109) üzenetére


t1
addikt

Majd ki derül , de félek itt se engednek többet :(( Ha téged szorított a kormány engem is fog nem "kis" darab vagyok.

(#11111) tomcsi23 válasza t1 (#11110) üzenetére


tomcsi23
veterán

190/85 vagyok, feljebb állítva már jobb volt, de akkor meg kicsit furán állt a kezemnek.
Hátha kifogsz egy lelkesebb fazont, mert ez kb úgy állt hozzá, hogy na megint jött egy ingyenélő kipróbálni a legerősebb autót, amiben valaha ült. Azt majd henceghet a haveroknak. :U
Be se mentem már a szalonba elköszönni, bepattantam a taligába, azt cső.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11112) rob210 válasza tomcsi23 (#11111) üzenetére


rob210
nagyúr

Hát akkor inkább nem is regelek, pedig felötlött bennem a gondolat.

Renault power

(#11113) tomcsi23 válasza rob210 (#11112) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hátha Nálad más lesz a helyzet, és engednek majd egy liternyi benzin elégetését is. :DDD

más: felkerültek a nyári papucsok. Annyira elszoktam tőlük, hogy az első kátyú kikerülésénél rádöbbentem, ez bizony nem annyira ballonos. ;]
Viszont némileg megkopott, az idei évet még kihúzza, utána csere. A téliek lemosva, glicerinnel leápolva várják majd a következő hideg időt. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11114) rob210 válasza tomcsi23 (#11113) üzenetére


rob210
nagyúr

Nekem 6.-án kerülnek fel az aluk.
Az első kettő cserés a hátsók még kifogástalanok.
Előre most hankookot kap vagy semperitet még nem dölt el.

Renault power

(#11115) tomcsi23 válasza rob210 (#11114) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hátul milyenek vannak? Nem szoktad az elsőkkel cserélgetni?

Lassan kezdhetek én is spórolni a 4 gumira. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11116) rob210 válasza tomcsi23 (#11115) üzenetére


rob210
nagyúr

Hátul 2 Debica Passio van, azokkal ugy ahogy vagyok megelégedve, azért is vannak hátul:)

Renault power

(#11117) tomcsi23 válasza rob210 (#11116) üzenetére


tomcsi23
veterán

Lényeg, hogy bírja a 200-as tempót. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11118) rob210 válasza tomcsi23 (#11117) üzenetére


rob210
nagyúr

70-80 as tempót kell bírnia.
Autópályán sem megyek 130 fölött.
Nincs nekem pénzem a rendőrbácsiknak és néniknek.
Az, hogy egyszer elgurult a gyógyszerem az csak egy dolog.

Renault power

(#11119) rob210 válasza rob210 (#11118) üzenetére


rob210
nagyúr

Jah mellesleg azok a téli gumikkal voltak.
:R

Renault power

(#11120) tomcsi23 válasza rob210 (#11118) üzenetére


tomcsi23
veterán

Semmi rossz szándék nincs bennem, ne aggódj. ;)

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11121) rob210 válasza tomcsi23 (#11120) üzenetére


rob210
nagyúr

Tudom:)

Renault power

(#11122) m3tr0


m3tr0
senior tag

Hali.

1990 után Golf II-sekben az 1.3-as befecsis motor az milyen lehet?
Azok mennyit ehetnek? :F

(#11123) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11122) üzenetére


VR6-Fan
veterán

digifantos hengerenkénti befecsis, papíron asszme 54le- de polo-ba volt ugyan az a motor csak más elektronikával 75le-vel.

kb mint egy PF-es (8V digifant) GTi úgy kajol, városban talán fél literrel kevesebb, meg nyilván nem megy úgy.

volt az 90 előtt is azért, NZ-s motorkod a Te barátod, múltkor keresgéltem NZ-s kettes nem nagyon láttam, került fel valami értelmes darab?

[link]

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11124) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11123) üzenetére


m3tr0
senior tag

Ezt találtam véletlenül, csak azért kérdeztem.

(#11125) zoo8800 válasza m3tr0 (#11124) üzenetére


zoo8800
veterán

nagyon tiptop ahogy kinéz :)

rip and tear, until it is done

(#11126) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11124) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem tűnik vésznek, viszont a 4 gangos váltót azonnal lerúgni róla, max ha csak is városban bevásárló kocsi...

csak ez egy CL :)

amikor kint ennyi egy ilyen felszerelt darab (mondjuk a motorra már nem lehet valami fickos, de felújítható)[link]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11127) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11126) üzenetére


m3tr0
senior tag

jó..de azt tudjuk jól,hogy még be is kéne hozni és forgalomba állítani... :DDD
amúgy meg 5 ajtós :D

szóval akkor ez is benyalja a 7-8 litert...az nem fasza főleg,hogy megint emelik a benzin árát :O erre már nem is mondok semmit... :W

(#11128) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11127) üzenetére


VR6-Fan
veterán

8-at azé nem, de 7 körül ez is kajálhat városban, amúgy nem egy rossz motor, ha fel vna pimppelve 75le-re akkor egész jól cibálja a 2-es kasztnit.

én bontani gondoltam, elég kúrens dolgok vannak benne (jó mondjuk azok pont kellenének :)) ), de szvsz kimenni behozni kb 25k lenne, a tetves unio ellenes regadó a gond... :W

amúgy azt tudom mondani hogy gyűjtögetés és 8V-ben is gondolkodni kell, mindennapi közlekedésre az alkalmasabb szerintem, legalább is ha nap mint nap azzal kéne meloba járnom akkor a 16V helyett inkább azt választanám, egy jó kis Digifantosat, hétvégére meg egyértelmű.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11129) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

Üdv rob210!

Lenne nekem egy cimborám 1,5 karbicsekes (JB) 1-esébe szeretne 100%-osan etanolt tankolni gyújtást hova kéne állítania illetve, mely csöveket cserélted és az kb mennyi volt?

(karbit már átfúvókázták ha jól értesültem)

Köszi! :R

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11130) rob210 válasza VR6-Fan (#11129) üzenetére


rob210
nagyúr

1-es be nem fogja tudni megoldani komolyabb átalakítás nélkül.
Kell ugyanis egy hidegindító szerkezet amit bekötsz egy nyomógombra a műszerfalon.
Hidegindításkor ugyanis ha 100%alkohollal megy a kocsi komolyabb sűrítésre van szükség.
Tehát vagy a befecskendezésre oldjátok meg azt, hogy sokkal többet adagoljon, szétpumpáljátok a motort gázzal indulás elött.
VAgy a gyujtást állítjátok el horribilisen.
Én szvsz nem javaslom a 100% alkoholt.

Fúvokákat kicserélte oké.
Ezzel a komolyab sűrítést lehet meg is oldotta gondolom ezért csinálta, mert utánna olvasott:)

A gyujtást szerintem olyan 10° fölé akár 18° ra is mehet.
De ezt érzitek majhd ahol megjön a motor ereje alacsonyabb fodulaton is.

A csöveket nos ez egyszerű az összes benzincsövet kicseréltem.:)
Bejön a motortérbe jobboldalt a csonk onnantól az összes cső ki van cserélve.
2.200. forint volt plusz a benzinszűr 450.- a nagyot vettem nem a kicsit, számolva rá, hogy első körben rengeteg szutymók jön le.
Meg vettem kettőt tartalékba.
Szükség is volt már az egyikre:)

Összegszerűen bilincsekkel szűrőkkel mindennel együtt az átalakítás 5.145.- forint volt.

Renault power

(#11131) VR6-Fan válasza rob210 (#11130) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az a baj hogy a gyújtás már horribilisen sok helyen próbálták és erőtlen volt kb mindegyiknél, hideg indítási gondokról nem számolt be.

de köszi az infot, át adom neki :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11132) m3tr0


m3tr0
senior tag

Találtam pár kisebb motorú Golf II -est.
Mindegyik 4 sebességes 1.3-as, 1.3-ashoz lehet találni 5 -ös váltót?

Első, tuti fényezve volt sztem, de szép.

Második baromi olcsó, viszonylag közel van, de már csinesebb, főleg,hogy kereskedős. :)

Harmadik amit már linkeltem, felhívtam, Budafokon van a kocsi, lakatolva volt, de nem lett újrafényezve,csak rájavítva... :U Amúgy szintén jónak tűnik.

Negyedik kívülről szép, a belseje érdekes, továbbá nem tudom,hogy hol van helyileg és ő a legdrágább.

(#11133) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11132) üzenetére


VR6-Fan
veterán

én nem vennék CL-t :U

lehet 5 gangos váltót találni, de ritka.

karbis 1,3-asat semmi képp nem vennék, ennyi erővel majd hogy nem G60-ast is vehetnél ;]

azt a tegnapi tolna megyei GT-t felhívtad?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11134) INMOTEP


INMOTEP
őstag

Üdv nektek :) , kérdezném hogy valaki nem találkozott a neten Ingyenes Eurotax értékelővel ? egy Wv Passat -nak az eurotax árát szeretném kideríteni .

(#11135) dízelracer válasza m3tr0 (#11132) üzenetére


dízelracer
senior tag

Lehet. [link]

(#11136) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11133) üzenetére


m3tr0
senior tag

na most akkor tisztázzuk, amit már linkeltem a múltkor is az hengerenkénti injektoros.
a többit nem tudom,mert nincs odaírva.

persze...meg vehetnék 1.8 16V GTI-t is, ha lenne normál állapotú..jaaa,hogy van csak az kétszer annyiba kerül mint amennyi pénzem van autóra.

tolnai megyei GT-t nem hívtam, 1.8 90ló GT és még fűzessem át a motort...

kerek egy egész hónapom van kocsit venni...szóval most jön az,hogy engedünk abból,hogy nem csak GTI lehet...hátha abból találok valamit amit érdemes megvenni még hosszútávra is.

azért,mert kell és azért Golf II mert nekem kényelmes és tetszik is :C

(#11137) VR6-Fan válasza VR6-Fan (#11133) üzenetére


VR6-Fan
veterán

váltóhoz, az a jó neked aminek 085 a typ-je:[link].

mod: amelyik osztott ablakos az 90% hogy karbis.

elég csak a hengerfej meg a díszítés :P a lényeg abban az hogy ha akarod akkor 1év vagy két év múlva fűződ át, nem egyből kell.

a B3-as céges disznóba (passat) olyan motor volt 7-8l-vel használatól meg lábtól fűggően el járkáltunk, 1200kg a passat, jah és szar volt a termosztát télen.

a moci meg közelebb volt a 400e-hez mint a 300e-hez ahhoz képest elég jól fogyasztott, nem mondom azt hogy ilyen "kopottan" és ekkora súllyal jól ment, de a forgalom tempóját tudtam tartani, ha be kellett férni valahova befértem vele.
a golf -300kg és és valószínű fele annyi km van benne ahogy néztem mint a mi malacunkba volt.

te mondtad hogy az igényekből kénytelen leszel áldozni hát áldoz, de ne rögtön a legalapabra. :)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11138) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11137) üzenetére


m3tr0
senior tag

felhívtam ezt a GT-t,aszondja:

jobb oldalt az ajtón van egy kis horpadás( nem törés) és a hátsó sárvédőn kis horpadás.
a jobb küszöbön fél gyufásdoboznyi lyuk. ???

máshol jó a kasztni, nem rohad.
vízpumpa csapágya szól, a motor kormol, azt mondta a fickó,hogy csak be kéne állítani.

teljesen megbízható, fed-komp. teljesen jól működik, motorkódot nem tudott mondani.

távolság: 110km kb.2 óra az út,mert kertek alatt kéne menni :)

(#11139) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11138) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kormolás alatt fekete fűstőt kell érteni :C ? mert a akkor tényleg csak el kell venni a benzint tőle, bár akkor ezek szerint még Ke-jetes lenne, talán karbis is, viszont ha GX-es lenne meg fogtad az isten lábát, mert az egy butitott GTI :))

ami aggasztó hogy milyen a jobbos, ha körülőtte nagyon halál a lemez akkor felejtő, de ha elég csak kivágni egy kockát és belemezelni akkor zsír.

jah, a hátsó lökös is nyomva van :D

ruville vízpumpa 7849Ft

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11140) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11139) üzenetére


m3tr0
senior tag

Azt mondta központi befecsis..nem hengerenkénti, ha jól emlékszem.
Igen azt mondta feketét kormol és ő is azt mondta,hogy valszeg sok anyagot kap.

Néztem én is a vízpumpát...én valami 12 ezrest néztem de az se vészes...:D
Kérjek képet a jobb oldaláról? Megsasoljuk, hogy milyen?

(#11141) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11140) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az házzal együtt annyi, csak nem vagy annyira szerencsétlen mint én anno, hogy házzal együtt keljen cserélni.

engem a motortér, meg a belseje érdekel (üléshuzatok off), meg mondjuk az a lyukacska és környéke.

hát 90le-s motor volt K-jettel-Ke-jettel/karbival/elektronyos karbival (mono-jet tronik, ez az RP-s motor).

ezek közül az első lenne neked a legjobb, mert pl amit linkeltem motor váltóval együtt, hengerfejet átrakod meg, esetleg a GTI váltót vissza alakítva mechanikusra (K-jet) és van egy GTI-t, jah meg egy komplett tarcsi motortered.

a karbishoz kell egy GTI tank átemelő szívattyúval meg nagy nyomásúval, RP-shez csak a két pumpa kell.

amit tegnap linkeltem 16V azért jó mert benzin pumpákat is ad hozzá többek közt, teszem hozzá a 60-as gyári bosch pumpa 80e ft körül van, ő meg mit ad azért... :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11142) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

micsoda "hibátlan", "szép" egyes golf. :))
[link]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11143) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11142) üzenetére


m3tr0
senior tag

nekem nem jön be...vagy gyárias vagy cult-os legyen...ha már tuning :DD
meg ez a "fuckin gewinde"...pff
tipikusan az az ember aki gondol valamit és csak az a jó :(

(#11144) VR6-Fan válasza m3tr0 (#11143) üzenetére


VR6-Fan
veterán

áhh egy idióta "mindenhez értő" paraszt.

nem véletlen használtam annyi idéző jelet ;]

kocsi vásárlás ügy hogy áll :( ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11145) m3tr0 válasza VR6-Fan (#11144) üzenetére


m3tr0
senior tag

Háttő küzdök vele.
Valamit veszek. :DDD

(#11146) rob210 válasza VR6-Fan (#11144) üzenetére


rob210
nagyúr

Szia.
Figyelj csak egy fotót linket képet rajzot tudnál nekem mutatni a II-es golf benzinpumpájáról?
Illetve, hogy ha van az autóban AC pumpa akkor attól még benzin pumpa is van?
Egy kicsit ellentmondásos helyzetbe keveredtem az autómmal:)
Jó volna tudni hogy is néz ez ki.
Benzinpumpa kiszívja a naftát és benyomja a karburátorba, vagy benzinpumpa kiszívja a naftát és benyomja az Ac pumpába.
Vagy a kettő külön dolgozik egymástól?
Egy kicsit ez most megfogott.
:F :R

Renault power

(#11147) VR6-Fan válasza rob210 (#11146) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Hali!

csomi burkolat felhajt, 3 csavar kiszed fekete burkolat felszed, megnézed hogy megy e arra a műanyag szarra benzin cső, ha nem akkor ráfolyos tankod van és egy mechanikus AC van elől valahol a motortérbe, ami megszívja a cuccot, elméletileg.

ha mennek ott benzin csövek akkor van egy átemelő elektronyos szivattyúd, az rányomja a benzin szűrőre, onnan meg a mechanikus AC szívja meg....

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11148) rob210 válasza VR6-Fan (#11147) üzenetére


rob210
nagyúr

De ennek mi értelme?
A skodában volt egy darab mechanikus AC ami egyébként itt is van és ment minden mint a karikacsapás.

Csak azért érdekel, mert az egyik ismerősöm vett egy 5 ajtós 2-est és neki van benzinszivatyúja mert minden féle hülye kábel megy hátra a tankhoz, Tápellátás céljából ugye.

Nekem meg nincs.
Jelent-e ez valami hátrányt?
Szvsz csak egy plusz hibaforrás, ráadásul szerintem nagyon drága, ha tönkremegy.

Renault power

(#11149) VR6-Fan válasza rob210 (#11148) üzenetére


VR6-Fan
veterán

akkor neki már befecsis kocsija van ennyi.

nem miért jelente? neked ráfolyos a tankod, neki átemelős.

mert pl K/Ke-jetnél 5,7baros rendszer nyomás van, L-jeteknél 3-3,5bar, mono-jeteknél 1,5-2bar

azt a mechanikus AC megfelelő szállított mennyiséggel nem képes elő állítani, ennyi :)

más: a nagyon szűk értelembe vett motorom felújítása kereken 100k, egy darab fő alkotó elemet cserélek az olaj pumpát, szelepek, hidrotőkék maradnak.

és ekkor még olajjal nem töltöttem fel :)

és persze még mindig nem dőlt el hogy 1,8 v 2l :))

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11150) rob210 válasza VR6-Fan (#11149) üzenetére


rob210
nagyúr

És ha én előállítok egy nagyobb nyomást a rendszeremben akkor azzal mit érek el tönkreteszem a karburátor tűszelepét és hasonlő finomságokat?

Renault power

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.