Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Elemzés USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
nagyúr
Meg hát attól is függ, hogy megy-e még akkor a kocsi.
Renault power
mindkilla
tag
Kickass
őstag
aztat irja hogy 96-tol egeszen a mostaniakhoz, szoval elvileg igen, de ha nem vagy biztos benne vidd el egy hifishez az kirantja neked seperc alatt max legombol rolad 1-2ezret de mivel fejet altalaban nem szoktak ki be rakosgatni 2 naponta ez talan vallalhato koltseg
mindkilla
tag
Találtam egy ilyet, ez alapján hétvégén neki is esek. Ha esetleg kevésnek bizonyulnék hozzá, akkor jöhet a hifis. : )
rob210
nagyúr
Na hölgyek urak.
Tényállást kell közölnöm.
A generátor ékszíjtárcsámat megzabálta az idő.
Tehát ezért nyikereg annyira szerencsétlen.
Tegnap olajcsere közben kicsit átnézegettem a kocsit mondom kipróbálom levettem az ékszíjat és lásd megszünt az alapjárati nyikergés.
Tehát tuti, hogy a generátor ékszíjtárcsája a ludas.
(vagy a generátor de az nem rég lett felújíttatva)
A másik.
VR6:
A jobb elejéből jövő hang az külső féltengely csukló lesz de hogy miért azt nem értem.
fél éve lett cserélve gyári VW-re, nem utángyártottra.
Na szóval kocsi megemel kerék megforgat szépen lassan kattogás van hallható.
Jobbra alászedtem a kormányt tökig kerék megforgat semmi hangja.
Balra kormány alászed tejjesen megforgat semmi hang.
Egyenesbe visszateker megforgat jön a hang.
Ha erősebben megtekertem nincs hang csak ha szép lassan kezdem el forgatni.
Miért csak egyenesben lehet hallani?????
A hang pedig egyértelműen a kerék mügül jön nem a féltengely belső felétől.
Renault power
VR6-Fan
veterán
hali!
maga a féltengely is elviheti a hangot....
a csapágy nincs össze törve a kerék agyban? bár az meg búgnak, de mindig, esetleg nagyon extrém esetben kattoghat...
de volt már olyan hogy beraktuk az új csuklót és pár hét múlva ugyan úgy kattogott, de ez leginkább a rommá ültetett kocsikra a jellemző, szóval nem a te esetedben de nem elképzelhetetlen.
szvsz nem tudsz felrakni egy olyan fajta generátort mint az enyém, meg egy főtengely szíjtárcsát hozzá (+ vízpumpa) lehet jobban megérné hosszú távon, mint az hogy havi gondot jelent a mostani.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Most kaptam a havertól egy címet ahol van generátor szíjtárcsa.
Azt lecserélem és utánna új szíjjal meglátjuk mi lesz.
Kerékcsapágy biztos nem gond, mert azoknak más hangja van azt sajnos már tapasztaltam.
A hátsókat cseréltem, az ha megszólal annak azt igazi szép hangja van.
Ez nem olyan hang meg halkabb is.
Na mindegy ha lesz kedvem lekapom a csuklót és megnézem.
De mondom kanyarban nem csinálja tehát kétlem, hogy csukló lenne.
Akkor annak kanyarban kéne isten igazán megszólalni.
Szerintem.
Vagy rosszul gondolom?
Renault power
rob210
nagyúr
Most kaptam a havertól egy címet ahol van generátor szíjtárcsa.
Azt lecserélem és utánna új szíjjal meglátjuk mi lesz.
Kerékcsapágy biztos nem gond, mert azoknak más hangja van azt sajnos már tapasztaltam.
A hátsókat cseréltem, az ha megszólal annak azt igazi szép hangja van.
Ez nem olyan hang meg halkabb is.
Na mindegy ha lesz kedvem lekapom a csuklót és megnézem.
De mondom kanyarban nem csinálja tehát kétlem, hogy csukló lenne.
Akkor annak kanyarban kéne isten igazán megszólalni.
Szerintem.
Vagy rosszul gondolom?
Renault power
rob210
nagyúr
Most kaptam a havertól egy címet ahol van generátor szíjtárcsa.
Azt lecserélem és utánna új szíjjal meglátjuk mi lesz.
Kerékcsapágy biztos nem gond, mert azoknak más hangja van azt sajnos már tapasztaltam.
A hátsókat cseréltem, az ha megszólal annak azt igazi szép hangja van.
Ez nem olyan hang meg halkabb is.
Na mindegy ha lesz kedvem lekapom a csuklót és megnézem.
De mondom kanyarban nem csinálja tehát kétlem, hogy csukló lenne.
Akkor annak kanyarban kéne isten igazán megszólalni.
Szerintem.
Vagy rosszul gondolom?
Renault power
rob210
nagyúr
Úgy látom kicsit betegeskedik az oldal
Renault power
VR6-Fan
veterán
a belső csuklok alig mozdulnak kanyarba azok akkor fognak kattogni amikor nagyot mozdul a motor (pl elindulásnál).
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
#67688960
törölt tag
megcsúszott az ékszíj
rob210
nagyúr
Vagy kihagyott a gyujtás
Renault power
Kickass
őstag
az ajtókról az EFI feliratot hogyan tudnám eltüntetni a leggyorsabban és leghatékonyabban?
ILYEN csak az ajtók alján van
VR6-Fan
veterán
vízfóliás nyomtatott matrinya vagy csak a betűk vannak?
első kőrben ésszel hőlég fúval próbálkoznék, második meg benzin/aceton.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Kickass
őstag
az EFI rövidités csak betűkből a többi része meg fólia
tomcsi23
veterán
Vagy még esetleg féktisztító + vatta. De ezekkel minddel óvatosan azért.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Vagy amivel még óvatosabban kell az a flex és a lángvágó
Renault power
tomcsi23
veterán
Hát azt már csak extrém júzereknek.
Más: elkezdhetek spórolni az első fék projektre. Eléggé kopottas a belső betét, no meg a tárcsának is van már bő 2 mm válla.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
tárcsa felszabályoztatás ha van még húsa?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
tomcsi23
veterán
Szépen el van már kopva a belső rész, ~4.5 év 80e km. Szabályozással kb 3mm hiányozna a gyári mérethez képest. Lenne még benne anyag, de egy-egy nagyobb fékezés esetén normál menetben is elfáradna szvsz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
#67688960
törölt tag
nekem is valami ilyesmi, rákérdeztem, azt mondta a szerelőm hogy még vagy két pofáig jó lesz(az enyém hűtött ha számít)
tomcsi23
veterán
Hát én ezzel már nem mennék el még két betétnyi km-t. Pláne, hogy nem egyenletes a kopás, az új betét nem is tudna felfeküdni rendesen.
Persze, normál városi cirkálásra, parkoláshoz elég lehet, de egy nagyobb tempójú fékezésnél már kevés, elmelegszik a tárcsa szvsz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
VR6-Fan
veterán
ha van elég húsa még akkor tárcsát én se biztos hogy cserélnék.
ill az új betét befog kopni (max tovább kell koptatni) főleg elől a tárcsához.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
#67688960
törölt tag
be lehet az tenni, csak moddolni kell
ezzel az elgondolással minden betétnél cserélhetsz tárcsát is
jobb tárcsák bordázva vannak a hűtés miatt, előre érdemesebb majd olyat tenni
tomcsi23
veterán
Mennyi az az elég?
Nyilván bekopik az új betét is, 10-15% után.
(#11975) gog: milyen bordázott tárcsára gondolsz? A bordázás inkább a fékpor "elvezetését" segíti, a belső hűtés szolgál a tárcsa hűtésére szvsz.
Amúgy persze, nem kell minden cserélnél együtt cserélni, most az én esetemről beszéltem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Kickass
őstag
kromofágot kihagytad
gyiku
nagyúr
Helló! Segítséget kérnék 2002-es, 1,9-es TDI Golf-hoz. 140 ezer van benne és mindig úgy működött, hogy lepadlózva füstölt kicsit, de ugrott. Mostanában nem füstöl, de nem is ugrik, mintha nem kapna olajat. Alacsonyabb fokozatban felmegy a fordulat, de ötödikben nem megy többet 140-150-nél. 5 éve vettem, az előző tulaj szerint valami tuningot tettek bele annak idején, ha ez mond valamit. Ha valaki tud valamit a gyakorlatából, kérem írja meg. Köszi.
hüllő
VR6-Fan
veterán
turbo/légtőmegmérő elfáradt.
így első blikkre
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
chungee
addikt
Most hogy is van ez Jövő7en lejár a zöldkarim, viszont jövőre jár csak le a műszakim. Tudtommal már nicns külön zöldkari csináltatás.
Kickass
őstag
jól tudod, nem kell csinálnod semmit köv műszakiig
tomcsi23
veterán
Jól tudod, a műszaki vizsga része lett. Amíg a műszaki érvényes, addig a zöldkártya is.
A műszaki és a zöldkártya érvényessége is 2010 január elseje után jár le, de a zöldkártya előbb – a zöldkártya érvényessége kitolódik a műszaki érvényességéig; [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
chungee
addikt
Nah yó hír. Mert épp meg vaok szorulva épp De ezután ez a micsoda komplex vizsga naon sokba fog kerülni
rob210
nagyúr
Én most vizsgáztattam le a kocsit első kézből tudom neked mondani, hogy 35.000.- volt de nekem gömbfejeket és izzókat cseréltek.
Szóval nem egy hanyatvágós összeg.
A vizsga maga 26.000.-
Renault power
chungee
addikt
#67688960
törölt tag
a belső hűtési okból kialakítottakra gondoltam
tomcsi23
veterán
Jah, értem.
Ilyen, csak ez még egy korábbi fotó. Ezen nem látszik a belső oldala, hát az jóval ratyibb állapotban van.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Azért halkan megjegyzem ez állapotra szerintem van olyan mint az enyém pedig az nem egy fiatal darab.
Renault power
tomcsi23
veterán
Az idő(járás) gyorsan dolgozik.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
tomcsi23
veterán
No, ki honnan jön, hol legyen a tali? Budapest, Érd, vagy ott?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
rob210
nagyúr
Ezen a hétvégén tapétázunk
A következőn meg dolgozom.
Renault power
VR6-Fan
veterán
17.-ről van szó
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
rob210
nagyúr
Azért írtam, hogy dolgozom
Én már kezdek beleszokni, hogy minden találkozóról lemaradok.
Renault power
VR6-Fan
veterán
sry én néztem el.
hát ez így nem valami helyes
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
dízelracer
senior tag
Magasabb fordulaton nincs fura hangja?
gyiku
nagyúr
nem tudom, aposome a bicaj. mi a tipp, ha fura hangja van?
hüllő
rob210
nagyúr
Megvolt a nagy állapotfelmérés.
Hálás köszönet.
Komoly pénzszedegetés van kilátásban és utánna megyek szereltetni
Renault power
VR6-Fan
veterán
ment privire a válasz, beírtalak 13.-ra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Kickass
őstag
Megint szopóágon vagyok, nincs kedvem ujra leírni de azért bemásolom ide is hátha van ötlet:
Üdv Mindenkinek!
Ma reggel csak időszakosan délután hazafele jövet állandó jelleggel a következő problémát tapasztaltam: autó sebességbe rak kuplung felenged gáz majd hangos recés nyöszörgés a motortér felől, 2. fokozat szintén váltás után közvetlenül a jelenség ugyanez, többi fokozatban szintén, viszont a váltás után ha tartom a sebességet később ez a hang már nincs csak közvetlen váltás kuplungelengedés után. Holnap nekiesünk szerintetek merre kellene elkezdeni keresgélni? Kuplung esetleg váltó? Motorra egyelőre nem gyanakszom mert tartós sebességnél illetve tartós sebességről való gyorsitásnál nincs hangja.
+infó: mostanában elég sokat nyöszörgött a kuplungpedálomde csak benyomásnál vagy visszaengedésnél csinálta