Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11851) VR6-Fan válasza dízelracer (#11850) üzenetére


VR6-Fan
veterán

tuti nem a dizeles nyomaték.

bár alul méretezés, hogy is volt a féltengelyekkel meg a V10 TDI-vel ;] ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11852) VR6-Fan válasza VR6-Fan (#11851) üzenetére


VR6-Fan
veterán

apuval neki esünk hogy gyorsan kicseréljük a féltengely csuklót, már lazitaná meg, erre mondja hogy nem kell ki venni...

miért is? hát ezért :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11853) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#11852) üzenetére


tomcsi23
veterán

Szétlökte a nyomatékod vazze :Y :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11854) rob210 válasza tomcsi23 (#11853) üzenetére


rob210
nagyúr

Nézzétek a naplót most lesz benne a titokhenger amit itt a Ph-n én is hiredetek, segítek eladni a kisöregnek.
Azaz a FOGYASZTÁSCSÖKKENTŐ!!!
Aki csak tudja nézze.
:R

Renault power

(#11855) KrAt válasza VR6-Fan (#11852) üzenetére


KrAt
veterán

Így elsőre nem teljesen vágom, mi ez, talán motortartó bak?

(#11856) VR6-Fan válasza KrAt (#11855) üzenetére


VR6-Fan
veterán

igen a hátsó motortartó bakom, volt.

egy kis gyűjtemény (van egy 4. is kocsiba) :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11857) KrAt válasza VR6-Fan (#11856) üzenetére


KrAt
veterán

Az korrektül megfáradt.. :)

Digiteket néztem a CS oldaladon, nemrossz :)) Mit ér VW-nél egy ilyen?

(#11858) VR6-Fan válasza KrAt (#11857) üzenetére


VR6-Fan
veterán

áhh csak a nyomaték ;] :DDD

a 7000 szettbe 11k ért vettem az egyik 8000 csak az órát (7k), a másik 8000 szettet 30k-ba (kb ez az itthoni áraknak az alja)

e-bayon egy új nyákos óra szettben 400-500 euro :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11859) Peter789 válasza Lipton (#11848) üzenetére


Peter789
senior tag

bár nekem egy első generációs 1.8T superb-em van, talán nem változott annyit ez a platform... egyetlen helyet találtam ahol normálisan be tudtam vinni az utastérbe egy kábelt: a szélvédő alsó tövében végigfutó takarólapot fel kell szedni és szemből nézve jobbon van a motorvezérlő és pár egyéb apróságnak egy doboza, ami alulról egybe van nyitva a belső térrel. ebbe fúrtam bele oldalról egy tömszelencét, ahogy a képen is látszik. nagyon fontos a jó tömítettség, mert nagyobb felhőszakadásoknál ott szó szerint árvíz lehet és ha beázik, nagy bajokat okozhat!

katt

[ Szerkesztve ]

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#11860) tomcsi23 válasza rob210 (#11854) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mi volt ez? Mert nem szoktam naplót nézni.. :B

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11861) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#11860) üzenetére


VR6-Fan
veterán

dió héjban, az össze tapad üzemanyag molekulákat hívatott szét választani, és ez által javul az égés.

nem hülyeség, de a 20% átlagba nekem soknak tűnik, és főleg a pontos befecskendezésű kocsiknál válhat, be ahol a mot. vez. állandón a lambda 1-re törekszik

rob210:tomcsit szerintme a + kraft érdekelné, az mondjuk esetleg engem is :B

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11862) rob210 válasza tomcsi23 (#11860) üzenetére


rob210
nagyúr

Semmi gond felvettem.:)
Ez egy kis kütyü ami a fogyasztását optimalizálja a kocsinak.
Benzin disel egyaránt alkalmazható.
Egyébként van hozzá honlap is:)
Ha érdekel privátban megküldöm.
Én 1.1 litert spórolok vele, plusz még ugye a fele etanol, tehát elég gazdaságosan járok:)

Renault power

(#11863) Lipton válasza Peter789 (#11859) üzenetére


Lipton
őstag

Köszi a választ, megnézem a passat milyen ott.
Ahogy nézem, "szépen" nem nagyon lehet ezt megoldani...

(#11864) zoo8800 válasza VR6-Fan (#11852) üzenetére


zoo8800
veterán

:Y
túl erős lett a GTI :)

rip and tear, until it is done

(#11865) VR6-Fan válasza zoo8800 (#11864) üzenetére


VR6-Fan
veterán

áhh, csak nem. Még be kell állítani úgy is, kapott most egy jobb benzin szivatyút, legalább is az egyik helyet. :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11866) zoo8800


zoo8800
veterán

Zsír video
klassz bringák 0.40-nél, és nyerítve röhögés 0.50-nél :D

rip and tear, until it is done

(#11867) sldedu


sldedu
csendes tag

Üdv
Skoda Octavia II-be az első ülések alá vennék tároló fiókot. Amennyiben valaki tud eladót privibe írjon. :(

(#11868) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Ez de durva. :Y

Don't Tread On Me

(#11869) Kickass válasza MPowerPH (#11868) üzenetére


Kickass
őstag

pont most olvastam, csak a postokat kellett volna kihagyni.......hungarisztan........

(#11870) VR6-Fan válasza Kickass (#11869) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ehh, a sok hozzá értő :U

BMW001:van ennél erősebb is VR6-ból is de volt 1,9-es 16V motor 1047le-vel bye bye Veyron ;] (viszont az tényleg 1 verseny nap kocsi atommjaira szed..)

kb a megbízható technikai határ 800-850le-nél van egy VR6-os motor tekintetében, paraszt nyelvre lefordítva, ezzel vissza is tudsz jönni Horvátországból :DDD

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11871) rob210 válasza VR6-Fan (#11870) üzenetére


rob210
nagyúr

Én meg a 75 lovammal ki tudok menni horvátországba meg vissza elég sokszor.
Eddig 243.000.- km van a motorban szerintetek az hány Horvátország od- vissza vagy össze-vissza:D:D:D

Renault power

(#11872) #67688960 válasza rob210 (#11862) üzenetére


#67688960
törölt tag

ez a fele etanol dolog hogy megy nálad?
az megy gyujtás módosítás nélkül?

(#11873) rob210 válasza #67688960 (#11872) üzenetére


rob210
nagyúr

Nekem 2 ° előgyújtás kellett, pont azért mert 50-50%ban megyek vele.
De szvsz ha nem állít az ember hozzá gyújtást akkor is jó.
Csak így nagyobb a leadott teljesítmény magasabb fordulaton.
Az etanollal ugyanis alacsony fordulaton nagyobb a leadott teljesítmény viszont magasabb tartományban érezhetően elgyengül az autó.
Ezért babráltunk a gyújtással egy kicsit így most nagyon frankón megy.
Szerintem jobban mint sima benzinnel:)

Renault power

(#11874) dízelracer válasza Kickass (#11869) üzenetére


dízelracer
senior tag

Azért egyvalaki kimondta a tutit:

"Japántól Nőt
Franciától pezsgőt
Olasztól pizzát
Némettől AUTÓT!!!"

Qrvajó szöveg. Berakom aláírásba. :D

(#11875) rob210


rob210
nagyúr

[link]

Ez a gyönyörűség nekem nagyon bejön, ha ez még benzines is volna.:D

Minden esetre a készülékházat szívesen cserélném:D

Renault power

(#11876) Kickass válasza dízelracer (#11874) üzenetére


Kickass
őstag

:D:D igaz

rob210: pedig az öreg füstös tádé jó is az :D

(#11877) VR6-Fan válasza Kickass (#11876) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az 1,9 tdi (ha jól láttam 1Z) volt :U :D

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11878) #67688960 válasza rob210 (#11873) üzenetére


#67688960
törölt tag

akkor azt az ecu tudja mondosítani, nem? vagy csak az ami ismeri a 98-as naftát
amúgy többet eszik?
gondolkozok már az etanolon :D úgy is kapunk a simába is

dízelracer: whiskey-t az írektől ;)
és a sört belga, holland, vagy német?

[ Szerkesztve ]

(#11879) VR6-Fan válasza #67688960 (#11878) üzenetére


VR6-Fan
veterán

egy megfelelő műszerezetségű autó egy bizonyos szintig tudja korrigálni a keverék képzését, de a gyári normáktól való durva eltérés utólagos kézi módosítást igényel.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11880) #67688960


#67688960
törölt tag

tényleg kik csinálják a legjobb sört? kihagytam az angolokat is

(#11881) #67688960 válasza VR6-Fan (#11879) üzenetére


#67688960
törölt tag

apropó lehet hogy rosszúl tudom de nem kissebb oktánnál elő, nagyobbnál meg hátrébb állít az ecu?
smivel az etanol 100 vagy több oktán ezért utógyujás irányba kellene állítani, és emiatt a 95re beállított, mivel 91-95 között játszik, kissé gyengén fog muzsikálni

ma épp azon gogolkodtam, nem kellene inkább olyan megoldás az injector mód helyett, hogy az ecu-t felkészíteni, chip tuning is 50környéke, ki kéne pótolni egy etanol konfiggal is, már ha lehet ilyet
csinálnak ilyet valahol?

meg ha jól tudom, legalábbis az enyémhez amikor néztem a prospektusban mintha az lett volna hogy 98-as nafta kell a tuning után, ilyenkor tud még 91-ig lemenni?

[ Szerkesztve ]

(#11882) VR6-Fan válasza #67688960 (#11881) üzenetére


VR6-Fan
veterán

de a nagyobb oktánhoz nagyobb alap elő gyujtás is adható mivel a naftának nagyobb a kompresszió törése.

de az etanolnak kisebb a fajlagos energia tartalma ("égés hője").

felfelé is eltud térni a mot. vez. szóval egy bizonyos tartományba javulni kell (közép tartomány, ahol jól lehet játszani a gyujtással), s ott romlania ahol már nem tud kellő mennyiségű etanol a motorba jutni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11883) #67688960 válasza VR6-Fan (#11882) üzenetére


#67688960
törölt tag

"nagyobb alap elő gyujtás is adható "
ezt asszem nem értem egészen, milyen a nagyobb alap előgyujtás?

na meg megeszi a gyertyákat úgy láttam aból is nagyobb hőfokos kell, úgy láttam
gondolom melegedni is jobban fog a motor

[ Szerkesztve ]

(#11884) VR6-Fan válasza #67688960 (#11883) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a gyújtás szögét lehet növelni. :)

előző kérdésedre a válasz, attól hogy 98-ra van írva az ECU elmegy a kocsi 91-el is (de azt papíron már úgy sem kapsz, a valóságban meg amit itthon tankolsz hugylé, kb annak felel meg...), de a teljesítményben jelentős romlás fogsz tapasztalni, illetve legrosszabb eseten "böcsöröghet" a motorod, az az kopogásos égésed lesz, ami hosszú távon nem jó.

nem hinném ohgy nagyobb hő értékű gyertya kéne, szvsz nem szabad hogy jobban melegedjen, ezért kell több etanol bele többek közt.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11885) #67688960 válasza VR6-Fan (#11884) üzenetére


#67688960
törölt tag

hogy lehet? csak hogy próbáljam vizualizálni, nagyvonalakban is elég
amúgy rátapintottál, :D ott a mumusom a kopogásos égés, meg a szar benzin(ezek már mumusok :D tiszta mumus sokk)
hiszen semmi sem végleges, hátha kell még utána 95 is bele

a gyerta dolgot téma guglizás közben láttam, csúcsosodva elfogy a gyertya, (álítólag)
akkor nagyobb a hő, überebb olaj is kellhet, bár most is próbálom a legűberebbet használni, ha túl vastag melegen akkor az nagyobb fogyi

[ Szerkesztve ]

(#11886) DeadMeat válasza #67688960 (#11878) üzenetére


DeadMeat
veterán

Áhh usa viszki,búza sör,a nemzetisége nem számít. :D

Fóbia 50:50 etanol,benya keverékkel jól érzi magát.Most tankoltam rá még 20 liter pálinkát,kiváncsi vagyok mit mond rá....

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#11887) VR6-Fan válasza #67688960 (#11885) üzenetére


VR6-Fan
veterán

már mint mi hogy lehet?

egyáltalán milyen motorról beszélünk? :)

nem tudom erről még nem nagyon hallottam de a szegény keverék nem egy túl jó dolog, ha rendesen elvan találva a keverék akkor gyakorlatilag semmit nem kell változtatnod, csak tankolnod

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11888) #67688960 válasza VR6-Fan (#11887) üzenetére


#67688960
törölt tag

2.0E abk digifanos audi 80 b4
méé? :)

DeadMeat : na ezeket pont nem kedvelem, bár azért ha kell betolok egy usásat, de én ír fan vagyok, a búzasört meg meg se bírtam inni amikor próbáltam régen, de akkor még cigiztem, de most hogy mondod majd megnézem megint, háta már kedvelem :)

[ Szerkesztve ]

(#11889) VR6-Fan válasza #67688960 (#11888) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ehh akkor neked sajna elég szűk a mozgás tered, a digifant miatt :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11890) rob210 válasza #67688960 (#11878) üzenetére


rob210
nagyúr

Milyen kocsid van megmondom tacekból érdemes e etanolozni.
Én már nagyon beleettem magam a témáda.
A kollégám ford mondeója pl. kifejezetten imádja az etanolt 50-50%-ban semmilyen módosítást nem kért.
2.0-MK2 es mondeó.
Opel corsa 1994 es szintén szereti.
Haver seat leonja nyeli mint kacsa a nokedlit.

Eddig egy autó nem itta amit láttam az a toyota corolla 14 terra linea.
Az kifejezetten köpködött tölle.
Meg kiverte azonnal a hibalámpát.
Nem tudta után állítani az injektort.

Renault power

(#11891) rob210 válasza #67688960 (#11888) üzenetére


rob210
nagyúr

AJAJAJAJ hölgyek urak asszonyok.
Komolyan olvassatok utánna az etanolos dolognak mert messzire vagytok az igazságtól.
űAz etanol égéshője sokkal alacsonyabb mint a benziné.
Ezáltal KEVÉSBÉ melegszik a motor nem hogy jobban.
Szóval szvsz szívesen megmutogatom a dolgot mindenkinek, hogy mit kell tenni ahhoz hogy etanol benzin üzemű legyen a kocsi.
1 benzinszűrő csere tankolás előtt és 1000km után mégegyszer mert az alkohol nagyon kitisztítja a rendszert.
Injektoros autóknál a fele fele tankolást simán tűrik azaz semmit nem kell csinálni.

Karburátoros öregebb autóknál mint az enyém, egy mérettel nagyobb főfúvókát és alapjárati fúvókát kell betenni, és 2-6° előgyújtást kell neki adni.
Eltérő mértékű a gyujtás állítás mivel nagyon sok jelenleg is szarul beállított autóval rohangálnak az emberek.
Ők azok akik a hajukat el szokták dobni amikor bekerül az etanol és beállítva elindulnak a kocsival, mert komolyan mondom olyan mint ha egy 20lóerővel erősebb kocsit tettek volna alájuk.

A fogyasztás nekem csökkent 100%os etanolnál kb. eddigi tapasztalatok szerint 12-17% nő a fogyasztás.

Ha valakinek bármi kérdése van csak szóljon ebben a témában végre én vagyok a spiller valamint tapasztalattal is rendelkezem.
Mind injektoros mind karbis autóknál.
:C

Renault power

(#11892) tomcsi23 válasza rob210 (#11891) üzenetére


tomcsi23
veterán

Valahogy még nem foglalkoztatott a gondolat, hogy fix etanolos üzemre kapcsoljak. Olykor tisztítás jelleggel megy bele, de annyi. Az, hogy felül elfogy a kakaó vele, az nem hoz lázba, de aztán lehet, hogy egy bizonyos aránnyal ez megváltozna. Mindegy, most ezt a +20 km adalékot tesztelgetem. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11893) VR6-Fan válasza rob210 (#11891) üzenetére


VR6-Fan
veterán

de a szegény keveréktől ugyan úgy melegszik a motor, alacsonyabb égés hő ide vagy oda :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11894) rob210 válasza VR6-Fan (#11893) üzenetére


rob210
nagyúr

Na de mitől lesz szegényebb a keverék?
Hiszen csak be kell állítani az autót.
A beállítást meg az injektor elvégzi.

Renault power

(#11895) VR6-Fan válasza rob210 (#11894) üzenetére


VR6-Fan
veterán

kevés üzemanyagtól (főleg ha annak a fajlagos teljesítménye is kisebb).
igen pontosan ennyi, be kell állítani ill megoldani a hiányzó üzemanyag gondját.
nem az injektor végzi, hanem a motorvezérlő, de egy bizonyos tartomány felett hiába kéne több nafta egyszerűen eléri annak az intervallumnak a határát amiben korrigálni tud.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11896) rob210 válasza VR6-Fan (#11895) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez maximum 100% tanol mellett lép fel, 50-50% mellett nem lehet annyira kihúzatni a kocsit.
Illetve nem rosszul írtam hétköznapi használatban nem lehet addig kihuzatni.
Aki versenyezni akar az meg ne tankoljon etanolt:D

Renault power

(#11897) Konflikt


Konflikt
addikt

sziasztok, ugye vannak Bora tulajok?:)
most tervezek venni egyet a kozeljovoben.

szervizrol mit tudtok mondani, gyakran van vele gaz?
draga az alaktresz/javitas?
szeriahibak vannak?

Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA

(#11898) VR6-Fan válasza rob210 (#11896) üzenetére


VR6-Fan
veterán

100% etanolnál biztosan jelentkezni fog, egyes autóknál 50-50-nél is.

mi az hogy nem lehet kihuzatni a kocsit?

nálam pl rendszeresen forog 4000 felett (jó most még járatos így nyilván nem sűrűn..), és van olyan aki rendszeresen a 25000-5000 tartományba jár.

de pont hogy az tankoljon etanolt aki turbos géppel akar versenyezni ;)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11899) Peter789 válasza Konflikt (#11897) üzenetére


Peter789
senior tag

ugyan nem rossz vas a bora sem, de a helyedben megnéznék pár octavia-t is - akár első, akár második kiadást is. sokkal nagyobb csomagtartó, nagyobb motorválaszték ( itthoni használt piacon ) és nem utolsó sorban sokkal alacsonyabb véterlár... alkatrészben kb ugyanazt kéri mindkettő mert közös golf padlólemezre épültek - egyáltalán nem drága, csak ne márkalehúzdában javíttasd...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

(#11900) DeadMeat válasza Peter789 (#11899) üzenetére


DeadMeat
veterán

+1 :K

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.