Hirdetés

2024. május 25., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11801) VR6-Fan válasza #67688960 (#11800) üzenetére


VR6-Fan
veterán

két részen szar, az ami átvisz a pákozdi útról a 7-esre, de ott el lehet közlekedni szépen nyugiba rajta, a legnagyobb forgalmat a bringások jelentik rajta..

meg ahogy felkanyarodsz a bence hegy felé az m7-es felüljáró 30 méteren keresztül csak lépésben, amúgy a többi jó raccsingolható is akár.

de hogy lehetsz ilyen anti szoc ;] ?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11802) Kickass válasza #67688960 (#11799) üzenetére


Kickass
őstag

ezt a tesztet nem igazán tudom vizualizálni :D ird le h gondoltad

(#11803) barnam_ válasza #67688960 (#11800) üzenetére


barnam_
nagyúr

Nem kötekedni akarok, csak múltkor pont utána néztem ennek, és valószínű nem vagy antiszociális, max. aszociális :)

antiszociális vs. aszociális, nem mindegy ;)

(#11804) tomcsi23 válasza barnam_ (#11803) üzenetére


tomcsi23
veterán

Hát ne is kötekedjél. :P
Inkább azt mondd, hogy VR6 felvegyen a listára vagy se? :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11805) barnam_ válasza tomcsi23 (#11804) üzenetére


barnam_
nagyúr

Mármint engem? :D Ha lenne tütüm meg jogsim, mennék, de így nem :)

(#11806) #00809728 válasza VR6-Fan (#11798) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy!

Mi anno Tomcsival össze rőffengettünk de mostanában sok a melo és kicsit elmaradtunk.Érdekel a tali meg közel is lenne de az időpont tényleg jó lenne tudni..... ;)
Környéken van a haveromnak egy nagyon jó étterme esetleg ha valaki hoz magával némi kp-t akkor tud egy fenségeset enni is.
[link] :C

[ Szerkesztve ]

(#11807) VR6-Fan válasza barnam_ (#11805) üzenetére


VR6-Fan
veterán

nem tudsz valakihez behuppani, egyáltalán hova valósi vagy? :D

Dodi72:nekem jó ez is akár, Sukorón amúgy is átmegyünk. :)

idő pontra meg mondjatok ti valamit, én szerintem ilyen téren mobilabb vagyok mint ti!

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11808) barnam_ válasza VR6-Fan (#11807) üzenetére


barnam_
nagyúr

Vp megye, TérkéPH!en megtalálsz :D
Sajna nem tudok olyan közeli PH tagról, aki menne egyáltalán.

(#11809) rob210 válasza barnam_ (#11808) üzenetére


rob210
nagyúr

Ez a térkép tetszik de nem vagyok rajta:(

Renault power

(#11810) rob210


rob210
nagyúr

Jelentem alásan elöl gömbfej csere volt meg hiába néztem át reggel az izzókat ahogy begurultam a vizsgahelyre ott égett ki az egyik H3-asom:)

Na mindegy volt a kocsiban kicseréltem, a gömbfejeket meg kicserélték ők.

34.000.- megállt mindennel együtt a 2 év vizsga.
Szóval csont nélkül ment át az autó.
Ami viszont nagyon tetszik, hogy nem tudták megmérni a zöldkártyámat.
Hasukra ütöttek és beírtak egy szabvány értéket.
Közölték, hogy ők még ilyen golfot nem láttak.
Én meg közöltem nem is fognak:)

Azt nem hangoztattam, hogy van benne egy egyedi szűrő meg hogy etanolos a lelkem.:)

Renault power

(#11811) barnam_ válasza rob210 (#11809) üzenetére


barnam_
nagyúr

Akkor tedd fel magad :) Jobb oldalt alul van egy Beállítás nevű gomb, katt arra.

(#11812) rob210 válasza barnam_ (#11811) üzenetére


rob210
nagyúr

Na már fent vagyok:)

Renault power

(#11813) tomcsi23


tomcsi23
veterán

(11805) Aggregátor: valaki csak elhoz. :B

(#11806) Dodi72: ez a környék szipmatikus az asszonynak is. Egyébként jó az étterem is, de nem akarok senkit +költségbe kergetni, ami az étkezést illeti.

(#11810) rob210: na, akkor újra száguldhat a kicsi kocsi. :C Valami hasonló összegre emlékszem én is a vizsgát illetően.

(#11755) Dodi72: Te Dodi! Toltam egy fél adag +20 km anyagra 23 lityi osanosat, meg még volt a tankban is vagy egy liter. :DDD Az első tapasztalat, hogy mintha kicsit ellustult volna a masina. Alul (1-2eRPM) érezni leginkább, olyan, mintha klímáznék, többször is ránéztem, hogy nincs-e bekapcsolva véletlen. Felül meg fene tudja. Méregettem időt is (már, amennyire a forgalom engedte, 3-asban fix sebességről; 6,6s - 6,9s - ilyesmik voltak előtte, most meg talán 6,9-7,1), de ez nem mérvadó ugyebár. A fogyi az lehet, hogy tényleg kevesebb, de most nem nagyon tudtam rá odafigyelni. Majd talán pénteken a megszokott vidéki menetben, asszony pajtival. ;]
Meg az is lehet, hogy még kell neki egy kis idő. De az első tapasztalat, hogy alul szegényes, meg mintha felül se úgy lépne, de ebben már nem vagyok biztos.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11814) #67688960 válasza Kickass (#11802) üzenetére


#67688960
törölt tag

pf nemtom pontosan
mondjuk kell három azonos hőmérsékletű és felületi simaságú lap, egy műanyag és két fém az egyik fémlap mögött legyen egy izmosabb mágnes
ezek lejtsenek valamilyen megegyező szögbe amikor rájuk öntöd az olajat ami szintén lehetne olyan hőmérsékletű(célszerű lenne mindet egy helyen tárolni mondjuk egy napig nem napsütötte helyen)
elvileg nem egyformán kellene lefolyni az olajnak
vagy mondjuk lehetne egy valamilyen mágnesre is önteni, hogy egyformán folyik-e le róla az olaj mindkét polarítású felén
:DDD

Aggregátor:abszolút nem vagyok asszociális, amúgy csak poénból írtam :DDD néha csömöröm van a gyógybarmokból, :D ilyenkor teleportálnék
amúgy mi szél fúj ide autótlan fórumost? ;] vagy figyeled miket írkálok?

[ Szerkesztve ]

(#11815) VR6-Fan válasza rob210 (#11810) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az meloval anyaggal együtt nagyon jó ár!

meglehet viccelni szegény vizsgáztatókat is néha, van 1-2 aki sőtét mint az éjszaka :U :D

progihoz mit szólsz/szóltok?

Aggregátor:csak össze lehetne szervezni :F

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11816) #00809728 válasza tomcsi23 (#11813) üzenetére


#00809728
törölt tag

Hy!

Én a második telitanknál vettem észre a hatást.
Te benzinest vettél bele? ;]

(#11817) tomcsi23 válasza #00809728 (#11816) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ja, benzinest kellett volna venni? :DDD

Te +powert is érzékeltél amúgy?

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11818) rob210 válasza VR6-Fan (#11815) üzenetére


rob210
nagyúr

Részemről max julius jöhet szóba de akkor jű lenne.
Egy hűnapba egy találkozóra tudok elmenni:)

Renault power

(#11819) tomcsi23 válasza rob210 (#11818) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ja, látom amott.
Max pénteken tudnánk lenézni egy pár órára, de nagyon iparkodós most ez a hétvége. Így marad legközelebbre szerintem. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11820) Kickass


Kickass
őstag

Udv Nepek!

Ujabb hulye kerdesem lenne amit inkabb itt teszek fel mint mas autos topikokban itt talan kevesbe neznek hulyenek.

Szoval tobb helyen olvasom ezt a nyomatekcsucs dolgot hogy annak kozeleben mukodik legidealisabban a motor illetve h ott fogyaszt a legjobban. Ez mennyire alatamasztott teny vagy mennyire urban legend?
Mert pl az en verdam 2800-3200 kozott adja le a legnagyobb nyomatekot ez ugye asszem 113Nm letezik hogy itt is enne a legkevesebbet?

(#11821) m3tr0 válasza Kickass (#11820) üzenetére


m3tr0
senior tag

Attól függ a dolog, hogy a teljes nyomaték és lóerő hány százaléka, mekkora hányada áll rendelkezésünkre minél kisebb fordulaton mellett.

pl. egy Swift II 93 ló,persze ezt a teljesítményt kb. 5500 rpm-nél adja le, a nyomatékát hasonlóképpen. Kétlem,hogy 5500-as fordulatnál lenne a legkisebb a fogyasztása...

Autós tesztekben is olvasható,hogy az összes nyomatékból mennyi áll rendelkezésre mondjuk 2000-es fordulatnál, így kis fordulaton is lehet autózni, nem kell pörgetni a motort, tehát az üzemanyag fogyasztást is mérsékelni tudjuk.

[ Szerkesztve ]

(#11822) VR6-Fan válasza Kickass (#11820) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hy!

lehetséges a VW benzines motorok 2000-3000rpm közt szokták a legjobb fogyijukat hozni, illetve ha nem erőltetni kell csak sebességet tartani (nem hegy menetben..) akkor 1300-2000 közt is jól fogyasztanak, de ebben a tartományban gyorsítgatni nem szabad, egyet vissza kell kapcsolni.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11823) DeadMeat


DeadMeat
veterán

VR6 tanácsára javaslatot tennék a topiktalira:júli 17-25 között bármelyik nap/ok megfelelnek nékem.Szóval ha ide esne a döntés fel lehet engem is venni.

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#11824) #67688960 válasza Kickass (#11820) üzenetére


#67688960
törölt tag

nekem az a tapasztalatom, hogy ja
ha ez a nyomatékgörbéd akkor ebben érdemes mozogni, sebességtartásra sík úton érdemes alá menni, amíg még van benne erő, de akkor már nem érdemes rátaposni ha gyorsítani kell, vissza kell kapcsolni, amúgy meg a görbe teteje elött érdemes váltani vagy inkább közép tájban ha ráérősen mész

[ Szerkesztve ]

(#11825) tomcsi23 válasza Kickass (#11820) üzenetére


tomcsi23
veterán

Totalcaron van egy teszt, valami BMW-vel (majd valaki megkeresi :D). Minél magasabb fokozatba kapcsolsz, annál kevesebbet fog enni. A nyomatékcsúcs, ill. a görbe a (ki)használhatóság miatt érdekes csak.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11826) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

ehh megjött a 4. digitális km óra (digifiz) itthonra :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11827) tomcsi23 válasza VR6-Fan (#11826) üzenetére


tomcsi23
veterán

Lassan már annyi lesz, ha egymásra teszed, tévézhetsz is rajta. :Y:DDD

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11828) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#11827) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a 4db lehet hogy kitesz már egy 4:3-as 17"-est :DDD :C

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11829) #00809728


#00809728
törölt tag

Fogyi az nálam is érdekes néha.
90tempoval 102km 4,87l
tempomattal 95km/h 5,1l ugyanazon a szakaszon :F
De volt már 5,3l fogyim is de volt 7litykó is igaz 160km/h átlag.

(#11830) tomcsi23 válasza DeadMeat (#11823) üzenetére


tomcsi23
veterán

Ez szimpatikus nekem, addig mindenki tud intézkedni a talit illetően. S ahogy haladunk előre, fixáljuk a dolgokat. :K

Dodi: jó az a fogyi, bár 90 körül az enyém is jól fogyizik. :B

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11831) Zewa válasza #00809728 (#11829) üzenetére


Zewa
senior tag

+2,3dl indokolt lehet mert a tempomat egy emelkedőn pl lehet hogy nem vált vissza és felerőlteti a motort ami ilyenkor szipkázik rendesen illetve gyorsabban is mentél. :U

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#11832) DeadMeat válasza tomcsi23 (#11830) üzenetére


DeadMeat
veterán

Nekem sajnos csak ez időpontok között jó,ha mindenkinek megfelel,ha máshogy döntenek a kedves szervezők,sajnos nem áll módomban csatlakozni :N

Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!

(#11833) rob210 válasza DeadMeat (#11832) üzenetére


rob210
nagyúr

Egyenlőre nekem is jónak ígérkezik.

Renault power

(#11834) VR6-Fan válasza rob210 (#11833) üzenetére


VR6-Fan
veterán

23.-24. VW depo arra elméletileg kötelező mennem :)

ennyi, de 17. jónak ígérkezik :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11835) tomcsi23 válasza DeadMeat (#11832) üzenetére


tomcsi23
veterán

Szvsz, eddig úgy néz ki, hogy ez a 17 többnyire megfelelő. :K

Többi tocsiklakó/látogató... :F

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#11836) VR6-Fan


VR6-Fan
veterán

484km után úgy gondoltam kicsit kipróbáljuk a gépet mit merre (lomha dísznó, be kell állítani fent lusta..)

mentem is egy kellemes kis kört vele a helyei "teszt pályán", már újra bent a városban picit durvábban indultam (1-esbe még nem is nyomkodtam neki), 2-est már elég keményen elnyomtam.

eredmény jobb belső féltengely csuklóm atomjaira tört ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11837) rob210 válasza VR6-Fan (#11836) üzenetére


rob210
nagyúr

Azért még hazavitt?

Renault power

(#11838) dízelracer válasza VR6-Fan (#11836) üzenetére


dízelracer
senior tag

Az valószínűleg anyaghiba miatt törhetett el. A vw nem nagyon szokta alulméretezni az alkatrészeket. (akkoriban meg pláne nem)

(#11839) KrAt válasza rob210 (#11837) üzenetére


KrAt
veterán

Hát ha a féltengely csukló eltört akkor (ha jól sejtem) ha nem hegesztett vagy sperr difi, akkor nem.. :(

VR6-Fan: Amúgy innen is látszik, jó erőben van az a motor.. :) Az enyimről csináltam pár képet, itt vannak :) Majd ha eljutok odáig, lehet, HF felújítás ügyben értekezünk, jó ára van annak, amit mondták :)

(#11840) Kickass válasza KrAt (#11839) üzenetére


Kickass
őstag

már meg is van a motor? mikorra tervezed belerakni illetve mennyi mókolás lesz vele?

(#11841) KrAt válasza Kickass (#11840) üzenetére


KrAt
veterán

Soksoksoksok meló lesz vele, teljesen 0-ra szétszedem, ami kell, csere, felújítás, stb, aztán vmikor vizsga után tavasszal bekerül :) Azaz bő fél év :)

(#11842) Kickass válasza KrAt (#11841) üzenetére


Kickass
őstag

Na de mire kész lesz ;] elég jó kis játszós autó lesz :D Lehet nekem is kéne egy 2.0 16 Cupra motort valahonnan szerezni vizsga után meg belefarigcsálni és akkor az erővel se lenne probléma...

(#11843) Zewa válasza KrAt (#11839) üzenetére


Zewa
senior tag

Huuuu, ha egyszer kész lesz akkor ütni fog mint az ipari áram. :DDD
Tervezel valami féle motor optikai tuningot, vagy csak szépen letisztítod és kifényesíted mint újkorában? :)

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#11844) VR6-Fan válasza rob210 (#11837) üzenetére


VR6-Fan
veterán

persze ,utána még nyomkodtam neki ;]

a csukló nem ugrott szét csak valószínű a golyók törtek össze benne, és 1-1 bizonyos pozicíoban meg feszül és ropog meg súrlódó hangot ad leginkább egyesben el induláskor, meg amikor nagyot mozdul a motor valamerre.

dízelracer:nem hinném hogy anyag hiba lenne, csak negyed évszázad, és az hogy nem épp arról vagyok híres ha tolom neki akkor finoman váltok.

kb egy fél éve kopog már valami gázadásra ha nagyot mozdult a motor (pl 5.-ben gyorsításkor), de azt hittem hogy a kuplung közepe (amúgy az is, pusztán 1,5cm-t logót a ricnis része már...), de mint kiderült a csukló is lógott már, de a franc gondolta volna hogy eltörik...

KrenAtesz: 1km-re voltam otthonról szóval ha török ha szakad haza megy :)
speer-es ;) (na jó nem teljesen, de a hatás ugyan az, csak nem annyira strapás ez a perselyes megoldás mint a speer)

hüm 1-esbe ügyes kuplunggal 2000 körül lehet nyikkantani (nem leugrással..) szóval alul van nyomaték benne, de fent valami iszonyatosan szegény lehet a keverék, melegszik is, hétfőn CO mérő és kap egy kis naftát, viszont másodikba elég csúnyán megkapart, azért tört el a csukló mert betudod tapadni a gumi végül

azért kapott már az a moci az élettől, de nem vész, meg picit az olajat is csipegette, mondjuk ami aggasztó hogy sokat állhatott párás helyen, benzinnel töröd ki a hengereket tisztára, majd polir papírral szed le a vak rozsdát és kend be olajjal vastagon. ;)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11845) KrAt válasza VR6-Fan (#11844) üzenetére


KrAt
veterán

Hát egy Calibrában volt, C20XE, azok közül egyel se mentek nyugdíjas tempóban sajna.. :) De mivel alapnak vettem, ebből építek, így azért a kép is máshogy fest :)

Hétfőn kimegyek, letörlöm a vakrozsdát, viszek ki olajat, és megkapja, amit kell, csak azért nem álltam eddig neki, mert nem tudtam, mikor kapom szét :) De valszeg jövőhéten szétfűzöm a blokkot, megnézem, mi az ábra odabenn :) Elmosogatom szépen (már van 1 flakon brigéciol-om :D) csak az a baj, h nem az enyim a garázs, és nem akarom előtte a placcot se eláztatni, így a blokknak kell majd vmi "kád"szerűség.. :D

Zewa: semmiféle optikai tuning nem lesz, max (nagyonmax) annyi, hogy a szelepfedelet lehet, h lefényezem a verda színére (picit világosabb szürke lesz mint gyárilag), és a gyertyák fölötti takarólemezen a szöveg is az a szín lesz, hogy harmóniában legyen :)

Kickass: igen, elég korrektnek ígérkezik majd, 1.3 után érdekes is lesz, első jópárszáz km-t majd óvatosan, szokós tempóban kell majd menni :)

(#11846) VR6-Fan válasza KrAt (#11845) üzenetére


VR6-Fan
veterán

jah, de henger falat nehéz cserélni, egy picit mint ha karcos lenne, de nem vész főleg az én régi blokkom egyes hengerfalához képest :D

kokszot meg lelehet takarítani a szelepeket becsiszoltatni :)

1 flakon semmi én 4 lityit mosogattam el és vagy 15l benzint :D

mod:amúgy is járatos lesz legalább az első 500km nagyon finoman aztán lehet fokozatosan terhelgetni :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11847) KrAt válasza VR6-Fan (#11846) üzenetére


KrAt
veterán

Kezdetnek gondoltam az 1 litert :D

Amúgy a hengerfal szerencsére minimálisan karcos, sőt, még a gyári hónolás is látszik vmennyire benne :) De majd hétfőn lepucolom, leolajozom szépen, és akkor majd látszani fog :)

(#11848) Lipton


Lipton
őstag

Sziasztok!

2008-as 2.0 CRDI Passat motorteréből szeretnék behúzni kábelt az utastérbe (blokkoló).
Van valakinek ilyenben tapasztalata, hogy lehet ezt valahogy normálisan megoldani?
Melyik részen kellene átvinni? Van rá valamilyen "gyári" hely?

üdv
Lipton

(#11849) VR6-Fan válasza Lipton (#11848) üzenetére


VR6-Fan
veterán

hali!

ha van lelkierőd pepecselni fűzd be a gyári köteg szigetelőjébe, majd ahol a gyári köteg átmegy a tűzfalon ott te is betudsz menni, ha nincs kedved szórakozni ezzel akkor csak ott ahol a gyári köteg megy be húzd be mellette.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#11850) dízelracer válasza VR6-Fan (#11844) üzenetére


dízelracer
senior tag

Akkor úgy mondom, hogy anyag fáradás. Biztos nem a nyomaték tépte szét. :DDD

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.