Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:55

LOGOUT.hu

KÉRDÉS ELŐTT OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT ÉS HASZNÁLD A KERESŐT!

Ha EU-n kívülről rendelsz, mindig kalkuláld bele az ÁFA-t, esetleges vámot, kezelési költséget! Nem számít, hogy mi van a csomagra írva (gift vagy alacsonyabb összeg), el sem olvassák. Röntgen és a fizetési bizonylat (paypal, bankszámla kivonat) alapján történik az ÁFA fizetés.
Ha EU tagországból érkezik a csomagod vagy EU szállítással tagországi vámolással (EU warehouse, EU express) akkor abban az esetben sem vámot sem ÁFA-t nem kell fizetni.
Sima posta esetén (kínai, belga, svéd, holland stb.) 60 nap is lehet a kézbesítési idő (jellemzően 25-40 nap, de ritka esetben előfordulhat ennél rövidebb idő is). Aggódni 45 nap után érdemes, akkor lehet mozgolódni, érdeklődni.

Boltok, fizetés, szállítás, nyomkövetés, vámolás, reklamáció témakörökkel kapcsolatban található információ az összefoglalóban, ezért erősen ajánlott kinyitni és elolvasni a felesleges és ismétlődő kérdések elkerülése érdekében.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10857) maj-viktor


maj-viktor
őstag

Első geekbuying-os rendelésemet "megszoptam"...
De nem a bolttal, hanem a szállítással...
SG-s csomag követhetetlen (postán is rákérdeztem személyesen), és ma kapott egy "Return to sender" státuszt úgy, hogy tegnapelőtt személyesen rákérdeztem a postán a csomagról TNszám alapján...

Olvashatatlan címzésre tudok gondolni...
Egy másik fórumtárs is napra pontosan ugyan ekkori dátummal adták fel SG-s csomagját és ő is ma kapott "Return to sender" státuszt...

2013.08.12 19:05, Item information : Célországba elküldve / Item sent abroad
&
11-09-2013, Returned to Sender
12-08-2013, Despatched to overseas (Country code: HU)
09-08-2013, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article

posta.hu:
2013.08.12 19:05 Küldemény információ: Célországba elküldve / Item sent abroad

Bár tök fura, hogy a posta.hu & 17track látja, de személyesen 2x is voltam benn postán rákérdeztem a TNszámra és nemtudták követni... és a shop is elismerte, hogy követhetetlen a TNszám...

A bolt is amikor rájuk írtam elismerte, hogy követhetetlen a csomag... remélem a dispute indítás / refund gyorsba lezajlik majd, nem szopatnak még azzal is...

De bolt legalább tényleg korrekt és nem kamu infókat osztogat...
Első válaszuk:
"hi there,
sorry for our delay,we are just back from weeken,and i am sorry to hear about that,
yes, I also can not track it <---- itt elismerik, hogy ők sem tudják követni
I will ask my post workmates to contact with post
can u wait several days more?
sorry for troubled u
Best wishes
Yuki"

Második:
"Hi friend,
sg post always get their tracking news slow.
Sometimes our customers have got the package, but the system still shows in China, it's not quite correct on it.
It might delay for some accidennt, i beg for your more patience. We will confirm with the post office this side , if it's confirmed lost, we will resend you another or refund you, but it takes time
We extend our sincere apologies to you
Wish you have a nice day
Best regards
moni"

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.