Monaco, kerékcserék:
Alonso (Ferrari)
Vettel (Red Bull)
Hamilton (McLajhár)
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#49402) kennystyle válasza MPowerPH (#49391) üzenetére
A cikkben a monacoi "verseny" értelmetlenségét ez emeli ki leginkább.
"Schumacher gumijai azonban jól bírták a strapát - olyannyira, hogy amikor Räikkönen a 29. körben végre kiállt előle, 1:23.960-ról kapásból 1:19.228-ra gyorsult, és a következő három körben, egészen a saját kerékcseréjéig megtartotta az 1:19-es tempót a használt szuperlágy Pirelliken."
Azért az már viccnek is rossz, ha egy 4-5 másodperccel gyorsabb autóval nem lehet előzni.
Márpedig nem hiszem, hogy nem próbálta volna meg Schumi, ha reális esély van rá.
(#49403) shteer válasza kennystyle (#49402) üzenetére
Cseszhette ha csak a kanyarokban volt gyorsabb. Kigyorsitasnal ha nincs meg ez a kulonbseg, akkor nem fer be melle, a kanyarokban megmutatta tavaly HAM hogyan (nem) lehet elozni
..szerintem jónak tűnik
A feltetelek most miert nem egyenloek? Gyengebb autot kap MAS?
..szerintem jónak tűnik
(#49405) Motion_Blur válasza kennystyle (#49402) üzenetére
Sajnos a KERS-el nagyon jól lehet védekezni, főleg egy ilyen pályán
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#49406) JColee válasza Motion_Blur (#49405) üzenetére
Szerencsére jól tudott védekezni.
Én meg azt mondom, hogy perec már most, legalább olyan autóban ül, mint alfonz, az összteljesítménye mégis kevés. Akkor mi lesz a ferkában ?
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
Sumáher is olyan autóban ül, és 2 pontja van. Anno mégis összekalapozott 7 vb-t.
Nem mondtam, hogy most nem egyenlőek a feltételek, bár ebbe nekünk nincs pontos betekintésünk. Abból a szempontból nem egyenlő a dolog, hogy Massa szvsz már jó indulattal is csak egy közepes kaliberű versenyző, ergo összehasonlítási alapnak nem valami jó.
Mondjuk abból a szempontból szerintem biztos nem azonosak a feltételek, hogy ezt az autót is Alonso-ra öntötték. Ennek a fejlesztésénél Massa már csak tesztpilótai szerepkört kapott. Mondjuk ez egy teljesen logikus lépés volt a csapat részéről.
prmcsk: Én meg azt mondom, hogy nem. Azért mert egyszer egy esős versenyen ott tudott lenni Alonso nyomában, az még nem jelenti azt, hogy a Sauber olyan jó lenne mint a Ferrari.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#49410) -Mike- válasza kennystyle (#49402) üzenetére
Hogyne próbálta volna meg, az egyetlen előzési pontnál, az alagút végénél többször is de ez van, egy ennyivel lassabb autóval is lehet tartani még egy 7x vb-t is. És mindenkinek aki szerint unalmas ez a pálya: a maga nemében egyedülálló, ha 78körös vonatozással is de kötelezően benne kell legyen a versenynaptárban.
Nem is értem,minek olyan dolgokról cikkezni bárkinek is,amit a hülye is észrevesz.
Lehet ez ilyen unaloműző irás ,mert majd ugyis elolvassák Persze én se vagyok normális,még elolvasás után ide is bepasszintom
Jah...Számtanilag 7 és csak ez a tény. Nálam az 3-4, a többinél meg mindent lehetett.
Külön élveztem azokat az éveket, mikor állandóan "master-re jumperelve", az akkori legjobb autóban már a szezon felénél VB. lett. Bár, ha valaki erre recskázott ?
Minden évben volt egy kis jogszabály átírás, miután sumi megcsinált valamit a pályákon és az utólagos átírásokkal, átértelmezésekkel sosem vesztett...
Két pontja van ? Most versenyeznie kell, forgalomban is és ezt nem szokta meg. Az idén, a legtöbb galibája is emiatt volt szerintem. A középmezőny most nem tér le előle, előre, mint anno.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
Láttuk a GP3-ban, hogy hátsó szárny nélküli autót is szinte lehetetlen megelőzni.
+1, szerintem is ez a 78 kör vonatozás Monaco-ban legalább olyan fontos, minthogy a Ferrari az F1 tagja.
Hörcsög Powa'
Ezt azoknak mondhatod akik néha megnéznek egy-egy rajtot, és máris szakértőnek gondolják magukat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Soha nem volt még olyan év, aminél ennyire 360 fokos munkára lett volna szükség a sikerhez.
Ez most azt jelenti, hogy körben dolgoznak, vagy csak én nem tudom ezt a mondatot értelmezni?
Szerintem tettek egy kört.
2007-05-06 óta itt!
(#49417) Motion_Blur válasza Gyusz (#49415) üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Jóó gabitól mit vársz?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Mindenre kiterjedő, alapos.
Vagy elbaszták a 180-at
szerk: Külföldi oldalakon is 360 van írva, szóval a fenti állításom lesz igaz. Szerintem könnyedén értelmezhető..
[ Szerkesztve ]
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
Lemaradt a smiley, ne vegyél mindent komolyan.
Igen, az eredeti is kicsit szerencsétlenül volt megfogalmazva, de tudtommal f1live és sportgéza linkek csak azért kerülnek ide, hogy tudjunk rajtuk nevetni.
[ Szerkesztve ]
Ez elég nagy hülyeség. MS mindig is nagy versenyző volt és marad.
Az autója nemm véletlenül volt jó...azt ki kellett tesztelni (akkor még lehetett) és fejleszteni, és nyerni kellet vele.
Zseniális nagy futamai voltak...valahol linkeltek egy videót amit már régen láttam, mindjárt rákeresek...de még az visszavonulása előtti futam is olyan volt amit azóta sem láttam..pedig nem is nyert.
Amikor megverették, az brutális volt, Nem volt eszköze amivel harcolhatott volna Alonso sőt másokkal szemben....emlékszem rá döbbenet volt mennyire nem tapadt az autója.
A következő évben már erősek voltak és ha jól emlékszem kb. egy sebváltótörés választotta el a VB esélytől, de még az utolsó futamra is volt sansza, de valahogy kibökték a gumiját (Alonso akkori csapattársa ..ez versenyszitu volt, nem azért írom, hanem csak az egybeesés miatt.
Zseniális versenyző és az is marad...nagyon nehezen kifogásolható.
szerk: meg is van a videó Monaco-ról:
youtube
[ Szerkesztve ]
Egyébként Rubens teljesítménye sem gyenge (bírtam is akkoriban nagyon),de ahogy MS 'tapogatja' a pályát...hát profi.
Amit írtál, az 2006 Suzuka volt, amikor még a vbért küzdött, de műszaki hiba miatt feladni kényszerült a versenyt és a vbt is, utána már matematikai esélye sem nagyon volt. A legrosszabb az volt hogy előtte meg évekig semmi műszaki gondja nem volt csakígy pályája végén pont a vb harcban. A másik pedig 2006 Sao Paolo volt, ott már nem volt esélye vbért menni azért mutatott be akkora örömautózást mert mindegy volt neki. Fisichella csak egy előzésnél rosszul tért vissza az ívre, semmi szándékossag nem volt a gumihasításban...
(#49424) Motion_Blur válasza stvnppp (#49423) üzenetére
Jaja, váltóhiba 2005 Bahrainben volt
2006-os pontverseny amúgy: [link]
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ha évek óta a legjobb, hogy verhette meg egy újonc? Minden viszonyítás kérdése. Az pedig tény, hogy Alonsónak Hamiltonon kívül egyetlen olyan csapattársa volt, aki gyors, Trulli.
És a legjobb újoncot, aki megverte az évek óta legjobbat, hogyan verte meg egy Button?
Hörcsög Powa'
Ha valki fáradni szeretnte.....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
Keressük együtt a csomót...
Elég szegényes az az érvelés, amikor egy, évek óta folyamatosan és jól üzemelő verkliben azokat a napokat keressük, amikor éppen rövidzárlata volt.
"A vak tyúk is talál szemet" Így találtak már az F1.-ben olyan helyezéseket gyenge, vagy középszerű pilóták, amikhez folyamatosan közük sincs. Ettől még nem jók és azok sem gyengébbek, akiket éppen, egyszer-egyszer legyőztek.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
Mennyire lennt ülnek! Mansell-el volt az, hogy 97 körül nem fért be az új McLaren-be, ezért nem tért vissza?
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
Így van, '95-ben tért volna vissza, de nem jött össze.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
A 2005-ös év ha jól emlékszem, azon ment el, hogy betiltották a kerékcserét, s az új gumikkal a Michelin sokkal jobb volt.
Kivéve az indianapolisi futamot, amikor a Bridgestone-nak "hála" Zsolti 1 pontot kasszírozott.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
(#49434) Motion_Blur válasza barnam_ (#49432) üzenetére
Jól emlékszel. Az autó megbízhatóságával is voltak azért gondok, de maga a tempója (mondjuk csak egy nagyon szűk tartományban, pont a gumik miatt) jó volt.
Vigneau: a Zsolti féle pontszerzés 2004-ben volt, akkor csak szimplán mindenki kiesett előle
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#49435) Vigneau válasza Motion_Blur (#49434) üzenetére
Valóban, egy évvel elnéztem az évet.
Mindenesetre szép volt, ahogy visszaaraszoltak a francia gumis csapatok a boxba. A legjobb kérdés anno Raikkonen-é volt: "Is Alonso out?"
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
(#49436) barnam_ válasza Motion_Blur (#49434) üzenetére
Ahogy arra is emlékszem, mennyire utáltam akkoriban Alonso-t
Igaz 2008-ban mikor újra a Reanult-val volt, visszavett az arcából...
Ha egy újonc gyakorlatilag első versenyétől felveszi a versenyt a tapasztalt, kétszeres vb Alonsóval, azt nem lehet rövidzárlatra fogni. Ahogy azt sem, hogy Trullit úgy tették ki a Renaultból, hogy több pontja volt aktuálisan, mint Alonsónak. Ettől még Alonso nem egy Trulli-szintű versenyző, de semmiképp sem emelkedik ki magasan a mezőnyből, ahogy azt néhányan vizionálják azért, mert a balesete óta önmagát nem találó Massát ronggyá veri.
Versenytempóban mindenkit ronggyá ver mostanság.
They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska
Ez is mutatja, hogy valóban jól érzi magát a csapatnál, ahol van. Kb. annyira hangulatember tudott lenni régebben, mint amilyen Alesi volt - szerintem.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Ezt teljesen jól fogalmaztad meg, csakhogy:
Az el kell ismerned, hogy az akkori mekiben hihetetlenül kemény "lobby-s háttérmunka" zajlott, hogy az "új istenke" legyen bajnok. Rá is fáztak a "nagybüdös csapat demokráciára", mindamellett, hogy ritka jó sofőr volt eleve, hambi.
Nézz magadba. Ha kétszeres VB. vagy és egy VB.esélyes csapatba kerülsz, ahova becserkésznek egy F1 újoncot, talán nem vagy gyarló, ha "elvárod", hogy először talán téged preferáljanak.
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
Ha Hamilton nem hozta volna azt a szintet amit,akkor bármekkora hátszele lett volna nem ért volna semmit sem.
De mivel felnőtt a feladathoz és kezdő évében pariban volt egy 2szeres Vbvel,még jó,hogy a "saját gyereket" támogatták.
De mivel ezt senki sem tudta előre mindenki azt hitte,hogy Alo lesz a kiemelt -mondván még is csak kétszeres VB-,még ő maga is teszem hozzá joggal.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
(#49442) #70869248 válasza Motion_Blur (#49424) üzenetére
sztem Suzuka-ban is...de ez csak rémlik.
Mindenesetre Suzuka-ra pontegyenlőséggel érkeztek, de MS a több győzelme miatt vezette a tabella-t.
..és az élről kellett kiállnia mert megállt az autó, így lett Alonso a győztes, és így lett 10 pont hátránya az utolsó futamra..ahol megfutotta az utcsó versenyét.
Nekem is. Viszont az utolsó futama Brazíliában eszméletesre sikeredett. Megelőzte majdnem az egész mezőnyt és irdatlan tempóban nyomta a defektje után is.
A monzai Alo motorhiba a 3. helyről kiegyenlítődött Suzuka-ban, meg a rosszul rögzített kerékanya a Ring-en. De szoros csata volt 2006-ban az egyszer biztos, szépet autóztak mindketten.
Hörcsög Powa'
Hogyha nincs az a defekt, akkor meg lett volna a dobogó is. Mindegy, számomra igy is hatalmasat ment az öreg, talán élete versenye volt.
Abszolút, amíg aktív volt nem szerettem. Amint visszavonult éreztem a hiányát. Visszatérését követően meg Button után neki szurkolok
(#49447) Motion_Blur válasza Sundesz (#49444) üzenetére
"A monzai Alo motorhiba a 3. helyről kiegyenlítődött Suzuka-ban"
Számoljunk utána:
Alonso Monzában 6 pontot veszített, MS a kiesésével és azzal hogy így Alonso nyert 12-őt..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#49448) Sundesz válasza Motion_Blur (#49447) üzenetére
"A monzai Alo motorhiba a 3. helyről kiegyenlítődött Suzuka-ban, meg a rosszul rögzített kerékanya a Ring-en."
Én így egyben értettem, nálunk az egyik legjobb versenyén az első helyről esett ki Alo.
[ Szerkesztve ]
Hörcsög Powa'
Nem kell bántani Alonsot.Tényleg jó pilóta.
Viszont isteníteni is balgaság.
(#49450) !Overdose! válasza Sundesz (#49448) üzenetére
Azért nem biztos, hogy meglett volna az a győzelem. Button nem adta volna könnyen.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás