Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#49251) Oliverda válasza D@ni88 (#49248) üzenetére


Oliverda
félisten

Ezt tudom, csak én baromira nem erről beszéltem.

A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet, mert továbbra is lassan dolgoznak, míg pl. a Ferrari és a Mercedes képes konstantsan 3 mp körüli cseréket csinálni. Ezt írtam le itt, csak valamiért úgy látszik, hogy ezt páran - veled egyetemben - nem tudták/akarták jól értelmezni. Majd legközelebb nem rakom egy hozzászólásba a "Ferrari", "McLaren" és "Alonso" szavakat, és akkor remélhetőleg már könnyebben fog menni.:D

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#49252) hoffman_ válasza kukinyo (#49250) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Szerintem Vettelnél még mindig messze jobb pilóta, de ez a McLaren csapat idei teljesítménye miatt nem igazán mérhető, arról nem is beszélve, hogy a redbull-team nagyon jól dolgozik, főleg hozzájuk képest.

#49248, D@ni88: Pontosan.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#49253) kukinyo válasza hoffman_ (#49252) üzenetére


kukinyo
addikt

Ez egy ilyen sport.Itt a pilóta képessége dominál de nagyon nagy szükség van a háttér munkára is.Nagyon jó példa erre Alonso és a Ferrari idei teljesítménye.

(#49254) Sundesz válasza Oliverda (#49251) üzenetére


Sundesz
őstag

Alonso a kiállás után szépen ott termett Rosberg mögött, szóval neki is adott a kiállás után, amit egyértelműen a szuperlágyon futott lila szektoroknak köszönhetett, nem pedig a riválisok boxutcai produkciójának.

Hörcsög Powa'

(#49255) hoffman_ válasza kukinyo (#49253) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Tiszta sor, technikai sport, ez a lényege. De jelenleg többet nyom a latba a csapat, mint a pilóta, és nekem ez nem tetszik, de hát n+1 alkalommal le lett írva, többek által, megoszló véleményekkel. Evvan :)

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#49256) Motion_Blur válasza Oliverda (#49251) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem a McLaren szerelői miatt bukott el Hamilton Alonsoval szemben, egyébként is meglett volna a helycsere, még akkor is ha 1-2 tizeddel gyorsabbak Hami szerelői. Egyszerűen jobb volt a Ferrari a használt gumikor mint a McLaren a frisseken.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#49257) Oliverda válasza Sundesz (#49254) üzenetére


Oliverda
félisten

A McLaren gyenge boxmunkájáról beszéltem végig, és nem Alonso-ról. :U Alonso annyit köszönhetett a szerelőknek, hogy ismét hozták az idén eddig látott villámgyors cserét. Erre a McLaren nem képes, mert ha azok lennének, akkor Hamilton befért volna Vettel elé a cserék után. Erről papolok már lassan egy órája, láthatóan totál feleslegesen...

Motion_Blur:

"Nem a McLaren szerelői miatt bukott el Hamilton Alonsoval szemben"

Hol állítottam azt, hogy emiatt? Légyszi mutasd meg.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#49258) -Mike- válasza Sundesz (#49254) üzenetére


-Mike-
addikt

Rosberget Karthikeyan tartotta fel majd' egy teljes körig, akkor érkezett rá Alonso és akkor észlelte wéber is. India gyöngyszeme volt az egyik ok nem csak a lila szektor.

(#49259) Motion_Blur válasza Oliverda (#49257) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet" :U

Egyébként megnéztem újra és Alonso kb. 2.5mp-el Hamilton elé jön vissza a pályára a kerékcserét követően, szal itt nem tizedek döntöttek :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#49260) #70869248


#70869248
törölt tag

Alonsio kivezető köre:
1:23.356
Hamilton kivezető köre:
1:23.628

(#49261) Oliverda válasza Motion_Blur (#49259) üzenetére


Oliverda
félisten

Igen. A McLaren szerelői miatt bukott ismét egy helyet, mert csak Vettel mögé jött vissza. Sehol nem említettem Alonso-t. :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#49262) akela91


akela91
addikt

Durva hogy a legunalmasabb futamról beszéltek a legtöbbet :D
Jobban elemzitek ezt a szituációt mint maguk a résztvevők... :D
Persze ez rendben is van :)

[ Szerkesztve ]

(#49263) Sundesz válasza Oliverda (#49257) üzenetére


Sundesz
őstag

"Alonso a 3. helyen végzett, amiben ismét oroszlánrészt vállalt a gyors kerékcsere, amire a McLaren jól fizetett lajhárjai még mindig nem képesek."

Akkor félreértelmeztem az alap kijelentésedet, mert úgy jött le, hogy a McLaren lassabb cseréje miatt esett vissza Lewis Alo mögé. A Vettel-es pozíció tényleg pár tizeden múlott csak, ami mondjuk a boxban simán elment.

Hörcsög Powa'

(#49264) Oliverda válasza Sundesz (#49263) üzenetére


Oliverda
félisten

Vettel 3,4 alatt kapott új gumikat, míg Hamilton 4,3 alatt. Ez pont elég volt arra, hogy csak a Red Bull mögé jöjjön vissza.

Hamilton: 25.748

Vettel: 25.079

669 ezreddel volt gyorsabb Vettel teljes kiállása, míg maga a kerékcsere ~9 tizeddel volt jobb, ergo a sebességlimit ellenére is maradhatnak tizedek magában a ki és beállásban is.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#49265) MPowerPH válasza Oliverda (#49261) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem feltétlen, és alapjában véve sem ezt állítottad. De ha már Vettel. Hamilton nem tudta tartani a lépést Alonso -val. Ha annyival gyorsabb lett volna, akkor végig követi, így Vettel -nek esélye nem lett volna bejönni elé. Egyszerűen Hamilton tempója nem volt elég jó. Mehetett volna gyorsabban is, üres volt előtte a pálya.
De az tény, hogy a szerelők miatt(részben) bukta el a pozícióját. Ettől függetlenül Te eddig végig Alonso -ról, és az ő bemákolt 3. helyéről beszéltél(a téma is ebből kerekedett, mivel előtte a Ferrari tempójáról beszéltünk, ahol is azt állítottad, hogy a Meki gyorsabb volt, csak a szerelők megint elszúrták), most váltottál hirtelen Vettel -re.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#49266) #70869248 válasza Sundesz (#49263) üzenetére


#70869248
törölt tag

Alonso a pit-be vezető körében
1:11.022 alatt ért be a pitvonalig.
Hamilton pedig:
1:13.947 alatt ért be a pitvonalig.

..erre jön még 3 tized a kivezető körön, és 5 tized a pitwork

De egyértelműen Alonso hozta össze a pályán a számottevő különbséget.

(#49267) MPowerPH válasza #70869248 (#49266) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az szép, 3s az elég durva. :Y Kösz az infot, ezt kerestem. :R A már említett lila szektor.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#49268) Oliverda válasza MPowerPH (#49265) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem feltétlen, és alapjában véve sem ezt állítottad.

A csőlátásúak szerint láthatóan nem. Az utólagos önmosdatás pedig kissé izzadságszagú.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#49269) MPowerPH válasza Oliverda (#49268) üzenetére


MPowerPH
félisten

Itt egyedül Te mosakodsz, csak rossz tusfürdőt használsz. :DDD

Don't Tread On Me

(#49270) -Mike- válasza #70869248 (#49266) üzenetére


-Mike-
addikt

Hamilton 1:13.9 a pitvonalig, MS körrekordja 1:14.4, egy célegyenesnyit adott neki egy körön azé' az zorall. :D

[ Szerkesztve ]

(#49271) #70869248 válasza -Mike- (#49270) üzenetére


#70869248
törölt tag

:D
azért nincs egy célegyenesnyi.

Alonso-nak annyira jó volt a pit-e vezető köre, hogy senki más nem tudta 3 perc alá csökkenteni a pit-ben töltött idejét, hiába Rosberg 3-4 tizedes előnye a boxmunkában, ő is csak 3:01.3 alatt tudta le.(és a kivezető köre 1mp-vel volt lassabb)

[ Szerkesztve ]

(#49272) -Mike- válasza #70869248 (#49271) üzenetére


-Mike-
addikt

Mire az utsó kanyar kerékvetőjére rákeni a pirelli maradékát LH addig MS a 2004essel többet megy de igaz így sincs egy egyenesnyi max 3/4. Ez is Ham's fault.

(#49273) Qorthral válasza Oliverda (#49212) üzenetére


Qorthral
őstag

Meki gyenge volt most. Nézd meg Button mire ment vele. A verseny felét min Kova mögött autózta le, még a boxban sem tudta megelőzni. Mindeközben Perez vagy 6ot előzött a pályán. A Sauber is gyorsabb volt. Hami előtt le a kalappal, csoda, hogy végig ott tudott az elejében maradni. Nézd meg a versenyzők nyilatkozatait. Mindkét mekis elmondta, hogy most gyengék voltak. Hamilton a maxot hozta ki.

Csak a saját sejtésem, hogy 2. legjobb volt a Ferrari. Egyrészt Webbo 2-6 helyezettet mind feltartotta és Vettel sem volt gyorsabb a hétvégén szvsz. Rosberg azt mondta, a Merci volt a leggyorsabb most és ezt az IM is alátámasztotta.
Alonso üres pályás tempója pedig brutális volt. Szóval az a tippem, hogy Merci, Ferrari sorrendben ez a 2 autó volt most a leggyorsabb. Meki nemhogy 2. nem volt, de sztem kb csak az 5. Persze gondolhatod másképp de nekem eléggé így tűnt.

Jó kérdés, hogy Grozsi hol futott volna be, ha... Sztem jóval Kimi tempója felett ment volna (ez nem Kimi hétvégéje volt) de a dobogósok ellen kevés lett volna. A Williams és a Sauber sem tudta kiautózni tegnap azt, ami a verdában van.

[ Szerkesztve ]

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#49274) giigz


giigz
veterán

Micsoda öröm lett volna, ha Monacoban Schumi rajt-céllal húzza be. :U :(

(#49275) -Mike- válasza Qorthral (#49273) üzenetére


-Mike-
addikt

A híres mclarenes évközi fejlesztési tempó idén nem igazán működik, az új orr óta hátrafelé lépdelnek, velük ellentétben a Red Bull/Ferrari csak úgy szárnyal.

(#49276) DemonDani válasza #70869248 (#49260) üzenetére


DemonDani
addikt

ez melyik oldal, vagy progi?

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#49277) ViiiiktorOC válasza -Mike- (#49275) üzenetére


ViiiiktorOC
senior tag

Hát sajnos. De reméljük összeszedi magát! :)
Én annak is örülök hogy Massa hátulról nem torpedózta meg! ;]

LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary

(#49278) rocket válasza -Mike- (#49275) üzenetére


rocket
nagyúr

Ez inkabb egy urban legenda lett mara.
Akkor tudtak jol fejleszteni ev kozben amikor 1 masodpercre voltak az elmezonytol.

Valami nem stimmel ennel a csapatnal, mintha motivacios gondok lennenek, de meg van idejuk felebredni, Hamilton is az eddigi nyilatkozataival ellentetben, legutobb mar odaszolt nekik, hogy ez nem mehet mar igy sokaig.

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#49279) -Mike- válasza rocket (#49278) üzenetére


-Mike-
addikt

Ha Vettel elmegy Ferrarihoz, akkor Lewis mehet a Bikákhoz. Egy Newey/Hamilton párosítást megnéznék. :)

(#49280) rocket válasza -Mike- (#49279) üzenetére


rocket
nagyúr

Azt en is, de onnan tudni, hogy nagy esellyel kamu az egesz, mert Alonsoval milesz akkor?
Szerintem visszavonulni nem fog 2014-re, Ferrarinal kizart egy Alonso/Vettel feallas, es ha Hamilton menne a Red-Bullhoz Alonso biztos nem (meg a Red-Bull tudhatoan tart 2. szamu pilotat), igy maradna Alonsonak a McLaren, ahova meg nem megy tobbet.
Renault sose lesz szamara megfelelo alternativa, Mercedes csapat meg talan mar nem is lesz addigra, iden lejar a 3 eves VB cim projectjuk, Dieter Zetschenek lesz majd magyarazni valoja.
Tobbi csapat kiesik.

Szoval eleg gyenge labakon all ez a pletyka, egyetlen esetben van realitas benne, ha Alonso visszavonulna 2013 utan, amire szerintem nincs esely.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#49281) mokus1 válasza -Mike- (#49279) üzenetére


mokus1
addikt

Az meg a másik hogy a Red Bull (nem mint csapat) már elég régóta szponzorálja Vettelt, nem tartom valószínűnek hogy eligazolna máshoz.

(#49282) Xirtam válasza rocket (#49280) üzenetére


Xirtam
veterán

Még jó, hogy 2016-ig Alonso marad a Ferrari-nál, te meg már Red Bull Alonso-t vizionálsz.

Ezt én most garantálom neked, hogy Alonso a Ferrari-nál fogja befejezni a pályafutását.

Egyrészről Ferrari háza táján Alonso a favorit. Őt fogják tolni folyamatosan. Mindent megkap a Ferrari-tól amire egy pilótának szüksége van. Nincsenek csapaton belüli viszályok.

[ Szerkesztve ]

(#49283) rocket válasza Xirtam (#49282) üzenetére


rocket
nagyúr

Valamit felre olvastal, en nem vizionaltam Alonsot a Red-Bull-ba :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#49284) Xirtam válasza rocket (#49283) üzenetére


Xirtam
veterán

Akkor hétfő este van sry. :R

-Mike- Én nem tudok ilyenről. Sőt ha Massa képes lesz hasonló telejesítményt nyújtani mint a hétvégén. Akkor elég valószínű, hogy marad vagy jön Bianchi. (Bár pont volt időm az M1-es adást nézni. Mezei megvan arról győződve, hogy Massa azért volt most valamivel jobb mint eddig mert Luca elbeszélgetett vele. Ez tényleg ennyire gyökér? Már nem előszőr volt kupaktanács Maranello-ban. Most sem volt többről szó. Na mind1. Ezt a Mezeit egyszer úgy arcon rugdosom . . . ) Massa hétvégi teljesítményéről csak annyit, hogy Monaco. . . Ahol egy Caterham képes egy McLaren-nel együtt futkosni. Ott nem nehéz ilyen teljesítményt nyújtani. Majd SPA-ban meglátjuk . . . .

[ Szerkesztve ]

(#49285) -Mike- válasza Xirtam (#49282) üzenetére


-Mike-
addikt

Vettel megy/menne vagy ez csak egy rosszindulatú boxutcai pletyka?

(#49286) mokus1 válasza -Mike- (#49285) üzenetére


mokus1
addikt

ez PHletyka ;]

(#49287) rocket válasza mokus1 (#49286) üzenetére


rocket
nagyúr

Az, foleg ha hozzavesszuk Angliabol indult :)

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#49288) Xirtam válasza -Mike- (#49285) üzenetére


Xirtam
veterán

Halmut Marco amúgy sem adná Vettel-t. . . Már csak azért sem mert az Infinity-vel most eléggé összeboronálták, a dolgokat. Szóval itt már szponzori kötelességről és beleszólásról is szó volna. A Red Bull akkora név lett pár év alatt, hogy nem adnák. Luca vizionált a médiának tavaly, hogy egyszer talán. Meg igazság szerint Vettel-el mindenki jó kapcsolatot ápol a csapatok közül. Egy nyitott szerethető figura. (A hülye mutogatásától eltekintve.) Bár szabadedzéseken elég erőteljesen szeret a Scuderia csapatagokkal mókázni. Bár ebből az utóbbi időben visszavett. . . ez lehetett csapat utasítás is. Mármint, hogy kevesebb letyipetyi legyen. Arról nem is beszélve, hogy igazság szerint a srácok csak hétvégente (versenyhétvége) találkoznak a riportokon és a pályán.

Ha Vettel egyszer csapatot fog váltani, azt hamar észrevesszük. a PR úgy is úgy fogja előadni, hogy csapaton belül voltak problémák és valami nem tetszett valamelyik félnek. (Vettel-nek)

(#49289) -Mike- válasza Xirtam (#49284) üzenetére


-Mike-
addikt

Bianchi-t akkor már elkellett volna kezdeni versenyeztetni a Saharánál ha látni akarják, hogy jó lenne-e Massa helyére, csak úgy ahogy a Reb Bull tette Ricciardoval tavaly.

(#49290) Xirtam válasza -Mike- (#49289) üzenetére


Xirtam
veterán

2x is ott volt a fiatal pilóták tesztjén. Nyáron végig az Academy-n volt. Mugellora befizette a Ferrari. Közben RWS-ben versenyzik. Most nyerte meg SPA-t.

Force India-hoz nem tudják befizetni. Mivel szerződéses pilótáik vannak. Nem rövid távra. Máshova meg nincs értelme.

Red Bull esete Ricciardo-val más volt. Mivel a Toro Rosso a sajátjuk. Nincs az, hogy haver 10.000.000 Euró, és Bianchi-t veressétek. Mert ott a szerződés. A saját pilótájuk olyan pert verne a nyakukba hogy ihaj.

[ Szerkesztve ]

(#49291) Vigneau válasza Xirtam (#49282) üzenetére


Vigneau
félisten

Emlékszem, még a McLarenes évben röppent fel a hír, hogy menne a Red Bull-hoz. Ott viszont kategorikusan visszautasították a pletykákat, mondván még nem tudnak biztosítani a kvalitásának megfelelő autót.

Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...

(#49292) Xirtam


Xirtam
veterán

Ha minden igaz Canada-ra kész van az új shell üzemanyag is. +2-3 lóerő és kisebb fogyasztást tesz majd lehetővé a Ferrari-nak az új keverék. talán 4-6 kg-val könnyebb is lehet az autó a rajtnál.

De hasonlót írt a formula blog is.

(#49293) PazsitZ válasza Xirtam (#49292) üzenetére


PazsitZ
addikt

Jó hogy nincs itt palik, az a futam is csak a shell-ről szólna :D

- http://pazsitz.hu -

(#49294) ronaldo válasza MPowerPH (#49206) üzenetére


ronaldo
őstag

Igen, én láttam azt a kört: lásd

Nem is értettem, miért jött ki. Csak a középső szektorban konkrétan 1mp-ot a komplett mezőnynek, beleértve az addigra már kereket cserélt Rosberget is.

(#49295) Nowhereman válasza Xirtam (#49288) üzenetére


Nowhereman
őstag

Vettel a Ferrarinál? Nos tudtommal Vettel szerződésében van egy olyan kitétel, hogyha nem kapja meg a legjobb autót akkor leléphet. És ugyebár ő szentül hiszi a RB propagandát, miszerint ő minden idők messze legjobb pilótája, azaz az, hogy a hozzá képest tehetségtelen Lonzi előtte van a Ferrarival, az kizárólag annak köszönhető, hogy taljánok messze jobb verdát pakoltak össze. Úgyhogy Vettel esetében simán összejöhet a dolog. A Ferrarinál Maszat lapátra tétele még a monacoi csoda után is csak pozitív visszhangot kapna, és a vezérkar is benyelte a "Vettel a csoda" propagandát. Másfél pilótás felállás? - hányszor is csináltak már ők vízhordót VB.(képes) pilótákból?

[ Szerkesztve ]

Utánam a kondenzcsik!

(#49296) badd válasza Nowhereman (#49295) üzenetére


badd
tag

Vettel sztem nem hiszi, hogy ő az isten. Meg ez azért kicsit durva, hogy itt néhányan kb. az indiai szintjére degradálják a vezetési tudását. Az hogy neki az RB épített egy penge autót az elmúlt két évben, arról ő nem tehet, kihasználta a lehetőséget. Ilyen szinten, akkor Button se ér semmit, mert ő is a legjobb kocsival lett világbajnok. Meg Schumacher se úgy lett hétszeres világbajnok, hogy minden évében középszerű autója volt. Meg azt hiszem a Renault is elég jó volt azért Alonso alatt, ő is azért bukdácsolt, miután a Renault már nem volt olyan hűde jó kocsi. Tehát sztem tök értelmetlen azért fikázni Vettelt, mert kihasználta a lehetőséget. Most majd meg tudja mutatni, hogy mit tud, ha már nem verő autója van, de azért azt várjuk meg.

Nem vitázni akarok, csak elmondtam, és nem azért hoztam fel a fenti példákat, hogy bárkit is megsértsek. Schumacher képességeit elismerem, Alonso-t idén én is az egyik legjobb pilótának tartom, most nagyon formában van, és én Buttont is jó pilótának tartom, és az a VB kijárt neki, meg ő is tudott élni a lehetőséggel, ellentétben Barichello-val.
Meg a félreértések elkerülése véget nem Vettel-nek szurkolok.

(#49297) DemonDani válasza badd (#49296) üzenetére


DemonDani
addikt

Igazság szerint szinte minden VB cím így született, kevés amikor nem tudunk egy nagyon jó autót mondani mellé. De ott volt 2009 is, akkor sem sok hiányzott Vettelnek, pedig totálisan esélytelennek tűnt az az év mindenki számára kivéve a BGP-t de Vettel majdnem befogta

[ Szerkesztve ]

NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.

(#49298) kukinyo


kukinyo
addikt

Lehet szidni, fikázni Vettelt.Biztos van még mit tanulnia de igen is felnőtt a nagyok közé és komolyan számolni kell vele.Most nincs "csodaautója" és még is a második helyen áll.

(#49299) hoffman_ válasza Nowhereman (#49295) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Hát, azért ez így csak... kismillió sebből vérzik, de nincs gáz :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#49300) baluka26 válasza badd (#49296) üzenetére


baluka26
veterán

Nem, bántani nem kell valóban.
Isteníteni hiba :)

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.