,,Nálad ez nem így van? Hogy érted, hogy honosítás megvan, de a ProSupport nem?"
A hozzászólásomban a mostani gép helyzetét viszonyítottam a korábbi gépeméhez. De ez nem is lényeges.
A fontos az, ahogy fentebb jeleztem, hogy a káromra spórolnak, miközben milliós értékű terméket vásároltam. Ennek a gépnek más a felhasználói köre és módja, ezért jártam igy - sajnos a gyártó figurái nem ismerik a valós felhasználást, ők úgy gondolják, hogy a gép arra van használva, amire a gyártó szánta, ezért nem kockáztatnak hosszú idejű jótállási idővel. Itt jegyzem meg, ha itthon veszem meg, akkor megkaptam volna a 3 év jótállást, ehelyett ajánlottak + 1 évet, amit még mindig elfogadtam volna, de nem ilyen áron.
Erre írtad helyes válaszként:
,,A vásárlásig valóban gördülékenyebb a kommunikációjuk, a gyártó meg érthetően az eladásból tartja fenn az egész működést,..."
Ez sajnos igy működik, ami kellemetlen tanulság volt.
Marad az 1 év jótállás, utána pedig a kockáztatás...