Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2

Hozzászólások

(#251) Wolfy_ válasza micafighter (#232) üzenetére


Wolfy_
tag

egyszer sikerult kinyerni valami dump-ot, elvileg az msvcr120.dll szall el valami general protection fault-tal.
probaltam mar kb, mindent ujratelepiteni a windows-on kivul. ha ma sem sikerul mukodesre birni, akkor elkuldom a dump-ot a supportnak, hogy nezzenek bele, hatha tudnak valami okosabbat mondani mint eddig.

(#252) nejad


nejad
aktív tag

Hello az enemy unknown-ban ugyan így lehet fejlesztgetni mindent mint az xcom 2-ben? 10 juró körül van a kiegekkel együtt annyit megér?

(#253) FoxiestFox válasza nejad (#252) üzenetére


FoxiestFox
félisten

Simán megéri szerintem, de van külön topik neki is.

(#254) CPT.Pirk válasza nejad (#252) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Igen, ugyanaz a rendszer. Sőt, a bázisfejlesztés még összetettebb is, meg vannak elfogó vadászok és ufó lelövések.
Ha az EW is benne van az árban, akkor simán megvenném, jó játék. Amúgy ha mindkettőt megkapod packban, akkor az EW-t indítsd el, ne az alap EU-t.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#255) nejad válasza CPT.Pirk (#254) üzenetére


nejad
aktív tag

ja ufo tegnap az xcom 2-ben betámadta az anyahajómat, le kellett szállnom valami pittyegő izét megsemmisíteni, nem védték sokan de hullámokban jött az erősítés nekik, a végén már az összes emberemet használhattam, és mindig mellém dobálták le őket, rendes vérfürdőt rendeztem asszem 47 nyírtam ki, embert nem vesztettem csak két sebesült lett, szervezetten vonultam vissza, volt, hogy nem tudta leanimálni vagy nemtom , hogy mondják az overwatchokat mert 9 ember abban volt és mindegyik egyszerre lőt csak villanásokat láttam utána meg halott robotokat meg nindzsákat láttam, persze a legröhejesebb még mindig a nudista ufo a játékban ;] epic ez a játék kár, hogy az előző részek kimaradtak de ha ezzel végzek lehet azt is megveszem

(#256) CPT.Pirk válasza nejad (#255) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Hehe, nekem pont ma fog megtörténni az első ufo-s üldözés. A defense épületet már felhúztam, kíváncsi leszek ezek a tornyok hogy fognak működni benne. :)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#257) fogtunder válasza CPT.Pirk (#256) üzenetére


fogtunder
nagyúr

nekem is most volt az első, defense matrix sajnos nem volt, viszont mind controlloztam egy andromedont és meghekkeltem egy heavy mec-et, azokkal bementem látótávolságon belülre, a sniperek két lövéssel elintézték, el se mozdultam a rámpáról az emberekkel :D

I hate morning people. And mornings. And People.

(#258) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Jól értem, hogy itt a Resistance Comms-ból kell rengeteget építeni, hogy le tudjak fedni mindent, ugyanúgy, mint az első részben a satellite-es vackokkal? Két területet sikerült magam mellé állítanom és már építtetné velem a következőt. Ez alapján a fél hajóm ezekkel a vackokkal lesz tele, mert ha jól láttam itt nincs szomszédság bónusz sem :F De saccra van megint vagy 14-16 terület, amit le kellene takarni.

(#259) micafighter válasza Shadowguard (#258) üzenetére


micafighter
nagyúr

2 resistance com épület elég ha fejleszted öket és teszel beléjük mérnököket. Workshopot úgy érdemes letenni hogy mellette, vagy felette/alatta legyenek a resistance com-ok.

[ Szerkesztve ]

(#260) nejad


nejad
aktív tag

azokat az antennákat is ki kell vagy érdemes pörgetni amik már az elfoglalt területeken vannak?

(#261) Wolfy_ válasza nejad (#260) üzenetére


Wolfy_
tag

abbol jon plusz supply, szoval szerintem erdemes

(#262) micafighter válasza Wolfy_ (#261) üzenetére


micafighter
nagyúr

Plusz a terjeszkedés kevesebb intel-be fog kerülni ha az uj terület melletti területen van rádiotornyod.

(#263) CPT.Pirk válasza nejad (#260) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Azt hiszem nő az áruk, szóval ne tedd le mindenhova őket, csak ahová fontos. Ami ország ad valami bónuszt.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#264) micafighter válasza CPT.Pirk (#263) üzenetére


micafighter
nagyúr

Így van, nő az áruk, a régió bónuszokat pedig úgy kapod ha elfoglalod a régió összes területét, plusz a régio bónusznál a kis kör jelzi, hogy mennyi ráfiotoronyra van szükség. Pl nálam ázsiában az összes terület elfoglalása mellett 2 rádiotorony kell még és megkapom a régió bónuszt. De van ahol elég 1 torony.

Psi ops amúgy nagyon tetszik :) Milyen csapattal szerettek játszani ? Nálam most a favorit egy ranger, egy heavy gunner, egy psi ops, egy gunslinger sniper, plusz két specialista, egyik healer, másik offenzív. Az offenzív specialistát leginkább a robot egységek ellen hoztam eddig, de már annyira nem feltétlen szükséges, egy maxos gunslinger blue screen ammo-val és beam pisztollyal nagyon aprítja a robotokat :) A maxos ranger is nagyon komoly, 1v2, 1v3 szituációkat sokszor sérülés nélkül meg lehet vele oldani (ranger nálam általában nem a csapattal mozog a conceal miatt, vagy felderít vagy fedezi a flanket.)

Shadow chamber meg elég vicces, el szoktam olvasni mindent de nem láttam leírva, csak a küldetéseknél vettem észre, hogy jé, ott egy szám, meg mellette ellenség típusok, minden küldetésnél :))

Eléggé hasznos hogy előre látod hogy adott küldetésbe milyen ellenfelek lesznek, jobban fel tudod készíteni a csapatot.

A küldetés típusából meg egy idő után már sokszor előre tudod mi lesz kb.

[ Szerkesztve ]

(#265) fogtunder válasza micafighter (#264) üzenetére


fogtunder
nagyúr

nálam, ami fix, az egy shredderes grenadier bluescreen ammoval, egy combat hacker spcialist, egy psi operative és egy killzone-os sniper, a többit az ellenségekhez igazítom, de általában egy lopakodós rangert is viszek. én amúgy a gunslingeremnek AP töltényt adtam, meg WAR armort és egy shredder gunt, az is elég jól működik.

a Psi OPok nagyon durvá, én lőni nem is szoktam velük egyáltalán, annyira jó a többi képességük. játék elején általában az első podból valamire elnyomok egy dominate-et, aztán előre megyek vele felderíteni, de akkor is nagyon jók, mikor megjelenik hirtelen egy sectopod, amire nem készültem, berakom egy körre stasis-ba, elintézem a resztlit, aztán általában egy kör alatt szétlövi a shredderes grenadier egyedül. ja, és ugye savtól, gáztól, robbanástól nem sérülnek, meg még pár okosság.

tegnap amúgy belefutottam egy nagyon érdekes glitchbe, volt egy andromedon, amit gránáttal öltem meg, leszakadt alatta a padló, a páncél feléledt, de a tőle 2-3 mezőre álló embereim nem látták, pedig egyértelműen kellett volna. aztán az overwatchnál már működött a dolog, de elég fura volt.
aztán felmentem a tetőre evakuálni, mindenki overwatchon, jött az utolsó pod, ezek az idióták meg a plazma fegyverekkel szétlőtték maguk alatt a padlót és 4 ember zuhant 2 emeletet, plusz kigyulladtak :W

[ Szerkesztve ]

I hate morning people. And mornings. And People.

(#266) sz_abika válasza k-adi (#240) üzenetére


sz_abika
addikt

En tegnapelott dontottem rekordot: 97%os shotgun ment mellé...de negativ csucs is meg volt mostansag. Katonat kellett kiszabaditani a kigyobol es mivel ha nem durrantok ra, akkor meghalt volna igyis ugyis. 16%ra hit :)

Szoval erdekesek a szamok az ujban...

PSN: xszabikax

(#267) nejad válasza micafighter (#264) üzenetére


nejad
aktív tag

nekem még nincs is pszhiés katonám :DDD páncélok már megvannak, meg most lett meg az a skeletonos rakéta vetős de még nem próbáltam ki, a mesterlövésznek már megvan a gaus meg a rangernek is meg a kardja meg az az usb amit az ellenségbe kell szúrni, hogy adatokat húzzon le belőle, felállás 1 ranger, 1 sniper, 1 gránátos, 2 müszakis, volt már, hogy pörgött a visszaszámláló tegnap de lezúztam egy piros épületet és visszament, azt mondhattátok volna, hogy ha a hekkelős embert evakuálom akkor megszűnik a robot feletti irányítás, de még így bénázva is nagyon jó ez a játék, köv újrajátszásnál még jobb lesz

(#268) saen


saen
veterán

Elkezdtem a végső küldetést, de nem csinálom végig :) Nem voltam arra berendezkedve, hogy csak három katonát vihessek, az első harc már szenvedős nagyon, intelem semmi, hogy a segítségeket megvegyem. Inkább újrakezdem a játékot, már második fokozaton, mostmár nagyjából értem, hogy mi miért van a játékban. Talán jobban fog menni minden :)

(#269) gyiku válasza saen (#268) üzenetére


gyiku
nagyúr

az csak az elojatek. a vegen 6+1-en mentek, vihetsz beteg katonat is.

hüllő

(#270) micafighter


micafighter
nagyúr

Wow psi ops stasis-át lehet nyomni civilre is, retaliation küldinél :)

(#271) CPT.Pirk válasza micafighter (#264) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Nekem most lesz meg az első psi katonám, kíváncsi leszek. Meg tegnap adta be az első gatekeepert is. Kicsit ijesztő volt két archon társaságában 5 v. 6 csak armorral, de végül simán ledaráltam őket.

Most olvastam, hogy ezek organikus ellenfelek, de ugyanúgy hat rájuk a bluescreen ammo is mintha gépek lennének. Na meg a többi cucc is, mint pl. flashbang.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#272) fogtunder válasza CPT.Pirk (#271) üzenetére


fogtunder
nagyúr

a gatekeeper úgy működik, mint a cyberdisk az előzőben, szóval amíg nyugalmi állapotban van, nehéz sebezni, aztán mikor kinyílik, akkor van egy jó esélyed. csak ha kinyílt, akkor ugye valamit csinált, aminek többnyire nem örülünk. a psi op amúgy itt is nagyon sokat segít, mert a null lance sebzéséből nem von le az armor.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#273) CPT.Pirk válasza fogtunder (#272) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Jaja, fel is keltette a hullákat mikor kinyílt. :)

Amúgy mennyi idő felfejleszteni egy psi katonát? Kicsit zavar, hogy a játék felén már túl kell esni ahhoz, hogy egyáltalán neki tudj kezdeni ilyet képezni. Nem lepne meg, ha valamilyen DLC ezt megváltoztatná a jövőben.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#274) fogtunder válasza CPT.Pirk (#273) üzenetére


fogtunder
nagyúr

nem kell a játék felén túllenni hozzá, nekem valahol a codex hackelés környékén már épült a psi lab, bár ehhez kellett az is, hogy a black marketen vettem boostot az elős armor és a magnetci weapons fejlesztésekre és volt idő. a black marketet érdemes gyakran használni, aránylag kevés intelért cserébe lehet akár 8-10 napokat is faragni a hosszabb kutatásokon.

amúgy ha raksz melléjük engineert/gremlint, akkor gyorsan fejlődnek, másfél hónap alatt egy közel fullos katonát tudsz nevelni, ha nem sérül meg bevetéseken.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#275) saen válasza gyiku (#269) üzenetére


saen
veterán

Már újrakezdtem. Túl sok dolgot rosszul csináltam a játék alatt és nem akartam egy rakat időt eltölteni azok kijavításával. Most már második fokozaton nyomom és sokkal jobban tetszik a haladás. Bár a rangerre haragszom, 3x ütöttem félre a karddal nem sokkal több próbálkozásból + utána volt egy olyan ahol még vissza is támadtak... Szóval a pech része eléggé előjött mostanában.

(#276) CPT.Pirk válasza fogtunder (#274) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Engineerből sosem volt elég, most az utolsó előtti épületnek tudtam felhúzni a psi labot, meg előtte a shadow chambert. Valahogy mindig elfogyott a supply, nem jutott eddig ilyesmire, kellett a fegyverek meg pajzsok fejlesztésére. - az elején nem volt elég resitance comms kapcsolat lehetőségem, így a supply se volt olyan sok.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#277) fogtunder válasza CPT.Pirk (#276) üzenetére


fogtunder
nagyúr

gyorsan kell építeni egy workshopot a második sor közepére, azzal tudsz egy engineerből kettőt, kettőből négyet csinálni, főlé, alá és a két oldalra meg mehetnek a több embert befogadó cuccok, mint a resistance comms.

a supply nekem amúgy a plazma fegyverekkel fogyott el, mert rohadt drágák, plusz ugye a mark III gremlin, a kard, alien psi amp, mind 150+ supply, közben ugye a guerilla tactic schoolban is venni kellene a dolgokat, mindig van valami, amire nem jut. a psi labbel is úgy jártam, hogy kész lett, aztán nem tudtam berakni senkit, mert annyi se maradt, hogy egy újoncot felvegyek :D

[ Szerkesztve ]

I hate morning people. And mornings. And People.

(#278) CPT.Pirk válasza fogtunder (#277) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ezt így csináltam, csak supply nem volt elég. :)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#279) micafighter válasza CPT.Pirk (#278) üzenetére


micafighter
nagyúr

Most járok a legutolsó küldetésnél, utána kezdek egy új végigjátszást és csinálok egy satellite rush-hoz hasonló stratégiát kezdésre.

[ Szerkesztve ]

(#280) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Alakul ez, kapcsolat úgy néz ki nem lesz probléma, perpill lehetne belőle 11, csak a supply meg az idő a gond most már. Meg az Intel... :(((
Akik már jóval előttem járnak (vagy be is fejezték) azokhoz pár kérdés:
- Ezek a dark eventek hogy működnek pontosan? Három volt, egyet megcsináltam, erre beadott egy másikat, pont ami nem kellett volna (dupla intel költség), pedig a hónap elején az a legutolsó volt. Egyet counterelek és egyet kapok random a másik kettőből?
- Megéri ellövöldözni az alap fegyverekre (kinek van pénze MAG cuccokra manapság? :DDD ) a lootot amit találok, mert úgyis lesz jobb, vagy őrizgessem, amíg lesz supply használhatóbb fegyverekre?
- Intel tényleg csak akkor jön, ha ülök a bázison és scannelgetek (azonfelül eddig egy küldetés volt, ami még adott egy keveset)? Kellene egy csomó, hála a dark eventnek és naponta ad hetet... Hatalmas üzlet. Ha tényleg ilyen lassan jön inkább visszatöltök egy régebbi mentést...
- Utolsó lehet kicsit spoileres...

Azt olvastam valahol, hogy hs avatar projekt betelik akkor nincs vége a játéknak, hanem lesz egy számláló, amit blacksite küldetésekkel lehet resetelni. Ez ugyanaz a blacksite amivel a csíkot is vissza lehet szedegetni? És ha az, akkor a felderített gyárak ugyanazok lesznek, amik már most is megvannak? Mert ha igen, akkor azon gondolkozom meghagyom őket és inkább építgetem az ellenállást, legalább ott lesznek a küldetések kéznél és nyugodtan tudok haladni. Perpill van egy Ausztráliában, az még egy nap, hogy meg tudjam csinálni, a következő meg Európa másik oldalán, az alsó hangon hat nap lenne, mire kiépítem a kommunikációt... Meg plusz 20 az intel miatt

Köszönöm előre is a segítséget :U

[ Szerkesztve ]

(#281) micafighter válasza Shadowguard (#280) üzenetére


micafighter
nagyúr

Dark eventek ugy müködnek hogy supply drop után ad neked 3 dark event-et, ebből 2őt ismersz, a harmadikat intel-ért cserébe tudod meg. Ahogy telik az idő alkalom adódik ezek megakadályozására, de mindig választanod kell, mert a 3-ból csak egyet tudsz megakadályozni. Eleinte mindig az avatar projekt áttöréseket akadályoztam meg, amik növelik 1 vagy 2 kockával a számlálót, de igazából ez nem annyira vészes mert nem direktbe ugrik fel a számláló, hanem ha van nyitott black site küldetésed, valamelyik black sitenon keresztül adodik hozzá, és ez azért fontos, mert annak a black site-nak a kiiktatásával vissza tudod csökkenteni. Mondjuk major breakthrough ad +2 kockát az avatar meter-hez, és mutatni fogja neked hogy egyik blacksite alatt 1 kocka helyett 3 lesz, ez azt jelenti, hogy ha likvidálod azt a black site-ot, 3-at csökken az avatar meter.

Vagyis ezek mégse olyan vészes dark eventek mint amilyennek tünnek. A faceless dark eventeket kifejezetten érdemes bent hagyni az elején, hogy tudj épiteni mimic beaconből legalább 1-et.

Alap fegyvereket nyugodtan tuningold, nagyon sokat számitanak a bonuszok. A térképen érdemes szétnézni, mert a kontinensek bonuszokat adnak, pl Észak-Amerika összes területét elfoglalod és épitesz 2 tornyot rá, akkor kapsz egy bónuszt. Az egyik ilyen régiós bónusz hogy a fegyver modok és a personal combat simulation vagy mik újra felhasználhatóak, cserélgethetőek szabadon, a régi megmarad. Az alap modokat amúgy se kell félteni, van alap, advanced meg superior, az alapokért nem is kár, advancedet azért már inkább érdemes megtartani, mert nem biztos hogy fel fogod tudni szerelni a 6 fő embered mindenből advanced-el.

Fontos még szerintem hogy a fegyverek elnevezhetőek a modos ablakban, ez azért fontos mert igy pl egy sniper puska felfejlesztésére koncentrálsz, nem kell 2-3at fejlesztgetni mert vannak tartalék snipereid, hanem egy puska van a fő sniperednél, és ha ő lesérül, akkor loadout oldalon cseréled a fegyverét másra, a fő sniper fegyvered meg odaadod a csere snipernek akit viszel küldetésre.

Szóval nem kell az összes embered összes fegyverét fejleszteni, elég a 6-8 fő fegyvert amit használsz.

Intel nem csak bázison üléstől jön, egyes dark eventeknél is lehet Intel a jutalom (fontos megnézni a jutalmat, van hogy a jutalom alapján érdemes választani melyiket csinálod, és nem az esemény alapján. Sőt, inkább a jutalom alapján érdemes szvsz :) ), van random supply drop amire ráálsz pár napig és ad egy rakat intelt, council küldetés szintén adhat intelt.

A raid küldetésekre érdemes rámenni, még akkor is ha bőven van alapanyagunk, mert az adott régiót elveszted ha nem csinálod meg a küldetést, a rádiótornyok pedig egyre drágábbak lesznek, minél többet épitettél már ( ha elveszted a régiót amin volt torony, nem lesz olcsóbb a következő torony épitése). Az elvesztett régiókkal később újra fel lehet venni a kapcsolatot, mint ha először tennénk, intelért cserébe.

Intelt nem érdemes elszórni. Terjeszkedni rádiótoronnyal célszerü mert akkor csak 30 intel az új terület foglalása. Ezen túl én intelt leginkább a black marketen a költeném el, a legfontosabb a fejlesztések gyorsitása, aztán a superior fegyvermodok meg a personal combat simulatorok. Superior personal combat simsből az agility-s 25-30 dodge-t ad, a HP-s az 4 HP-t, az aim-es az 15-20 aim-et, szóval elég jók. Snipereket kivéve én mindenre igyekeztem superior agilityt pakolni hogy ne csak tonna HP legyen, hanem legyen némi esélyük kitérni a lövések elől, sokszor be is szokott jönni :) Wraith suit-os, superior agility-s rangereimet elég nehezen találják el.

Modoknál érdemes taktikázni, hair trigger pl rangeren nagyon erős lehet, mert egyik skillből kap egy plusz kört mozgásra ha ölt a körében, ha bejön a hair trigger akkor kvázi egy teljes kört kapunk újra. Nagyon erös még ranger-en a laser sight meg talon rounds. Rangeren kivül mindenki másnak a fegyverére pakoltam superior scope-ot, +15% aim-et ad. Nem nagyon szoktak mellélőni az embereim :) Szintén kapott mindenki superior auto-reload-t, baromi jo hogy fegyver újratöltés nem kerül akciópontba, főleg rangernél, snipernél meg heavy gunnernél (szóval szinte mindenkinél :DDD Sniperrel ha töltesz akkor nem tudod használni a puskát, a rangernél folyamatosan mozogni kell, legalábbis én be szoktam menni velük ellenségek közé, ha az újratöltés akció pontba kerül akkor hamar szétkapnak, a heavy gunner meg sok töltényt használ és kicsi a tára, igy szintén igen hasznos az ingyen töltés hogy több érdemi dolgot tudjon tenni a harcokban). A superior repeater magától értetődően nagyon jó, bár nem sokszor adta be igy visszagondolva, de azért jó volt nézni az Executed-et :) Az Advanced stock-ból is adtam egyet az orvosomnak, a garantált sebzés nagyon jól jön a low hp-s ellenfelek befejezésére akik elfutnak teljes fedezékbe, és nehéz lenne öket kiszedni, igy nem kell gránátokat pazarolni rájuk. Később mondjuk a psi ops-nak sokkal nagyobb garantált sebzö képessége lesz, de a Soulfire csak organikus ellenségre hat, viszont úgy vettem észre a null lance is garantált sebzés, bár nincs ez külön leirva a képességnél emlékeim szerint.

[ Szerkesztve ]

(#282) saen válasza micafighter (#281) üzenetére


saen
veterán

Rádió tornyot hogyan lehet építeni? Erre még nem jöttem rá...

(#283) Shadowguard válasza saen (#282) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Nekem a research után felajánlotta a beszervezett területek mellett, ahol azt is írja mennyi pénzt kapsz után. Bár kellett cirka 10nap mire rájöttem, hogy a torony nem automatán épül meg, mint a bázis épületei :U

micafighter: Köszönöm a tippeket, végül visszatöltöttem egy régebbi mentést, szerencsére volt egy bázismentésem pár nappal a gerilla misszió előtt. Sokat nem nyertem vele, de így legalább nincs dupla intel költség. Cserébe előbbre jött a védekezős misszió és találkoztam az első mutonommal. Kellett egy pár nekifutás mire sikerült megoldani. :C
Elsőre vicces volt: ráküldtem a ranger kapitányt, majd az megfaragja a szép új kardjával-> counterattack, crit, ranger meghal-> szintezni odacipelt Rookie bepánikol és elszalad, a gránátos dettó pánikol és hátba lövi a mesterlövészem...

Viszont gondolkozok rajta, hogy újrakezdem, az alapok így már meglesznek (nagyjából) és azért bakiztam párat. Lehet nem kellett volna a nyersanyagot elszórni engineerre, de gondoltam azokból sosem elég. Meg 90 intelért szerezni contactot 30 helyett...
És még a kontinens bónuszaim is vacakok, legalábbis amit eddig látok belőlük. Ázsia ad 20% research csökkentést/labor... Hát kinek van itt laborja? :D Ausztrália adna 50%-os csökkentést a Proving groundra, de azt se építettem még fel... Európa meg 10 supply-s rookiekat ad. Nem lenne rossz, ha nem kaptam volna eddig három scannelős küldetést, ami hozzám vágott 2-2 darabot belőlük.

(#284) fogtunder válasza Shadowguard (#283) üzenetére


fogtunder
nagyúr

ja, hát a mutonokkal nem jó ötlet közelharcba bocsátkozni, ugyanakkor én a codexekkel sokkal többet szívtam, mint a mutonokkal. a proving grounds nagyon fontos egyébként, ammot és páncélokat kell gyártani minél hamarabb. de egyébként ha nagyon szarul állsz, inkább kezdd újra, én az elődben az első két kampányomat kukáztam, miután kezdett reménytelenné válni a helyzet.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#285) micafighter válasza fogtunder (#284) üzenetére


micafighter
nagyúr

Spider meg exoval érdemes összehangolni a proving groundsot, területi bónuszból experimental ammot egyből legyártja majd. Amúgy elirium core-t érdemes beosztani, volt hogy küldetésenként kettő esett, de a vége fele már nem esett egy se sajnos, war suitbol van 2 amit nem használok, jó lett volna még pár experimental armort meg ammot gyártani. Érdemes kitalálni előre milyen felállásban akarod nyomni, nekem mostani setuphoz elég 2 war meg 2 wraith, amíg az nincs meg addig meg elég egy spider meg egy exo.

Codex: felderíteni mennyire szoktál küldetéseken ? Azért kérdem mert nekem codex egyszer sem okozott gondot, free kill volt az első találkozást leszámítva. Felderítés meg azért fontos mert ha tudod hol vannak, úgy rendezed a csapatot hogy leszedd egyből.

Más felderítéssel kapcsolatban: ha a csapatod már nincs concealbe de a rangered még abban van skillböl, előre tudsz vele menni felderíteni anélkül hogy az ellenséget riasztanád. Hiába jött le a conceal, csak azok az ellenségek "vesznek észre" akik ténylegesen látnak.

[ Szerkesztve ]

(#286) nejad


nejad
aktív tag

hello van egy skeletonos rucim amin a rakétavető van, ezt ugy fejleszteni kellett, de nem látom sehol hol lehetne többet gyártani vagy csak egy lehet belőle?

(#287) CPT.Pirk válasza nejad (#286) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

A prooving grounds-ban tudod gyártani, EXO suite a neve és kell hozzá elerium core.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#288) fogtunder válasza micafighter (#285) üzenetére


fogtunder
nagyúr

az experimental armor csak weseteket ad, az egyik gyógyít, ha megsérültél, az szerintem hülyeség, van egy nanofiber upgrade, illetve a hazmat suit, na az kardozós rangereknek jó lehet.

amúgy a kontinens bónuszokból nem sorsolja ki mindet a játék, nekem pl. nincs olyan, mivel az upgrade-eket és a PCS-eket újra lehet hasznosítani, szóval erre nem feltétlenül kell stratégiát építeni, mert kaphatsz rossz sorsolást is.

Spider meg exoval érdemes összehangolni a proving groundsot, területi bónuszból experimental ammot egyből legyártja majd. ez alatt fogalmam sincs, hogy mi értesz.

a codex az első pár esetnél volt gond, mikor még nem voltak nagyon értelmes fegyverek és crit nélkül nem lehetett egyben kinyírni, és a harmadik alkalomnál volt egy pod, amiben 3 volt, mimic beacont meg még nem tudtam csinálni.

szerk: nyugi, tudom mit csinálok, el is tudom olvasni az egységek képességeit.

[ Szerkesztve ]

I hate morning people. And mornings. And People.

(#289) csoki


csoki
senior tag

Hali,

én elég érdekesen állok (commander -3.- szinten nyomom, bár megy rendesen a save-reload kombó ha 80-90%-os lövések mennek sorban mellé :DDD), mehetnék már az utolsó küldetésre, viszont még nincs se psi katonám, se semmilyen armorom (experimentalon kívül), fegyverekből még csak a gauss/mag verziók vannak :D
(kutatásban még nincs meg nyilván a psionics, meg az armor-os,haladtam a küldetéshez szükségesekkel meg a boncolásokkal)
megcsináltam az utolsó küldetés első(?) felét, aztán látom hogy a 2. részét muszáj utána egyből csinálni, és hát 35 enemynek (van még unknow is benne) nem állnék neki így azért (bár hozzá kell tenni hogy avanger defense-nél 57 killt kellett tolnom, mert/és még nem volt fejlesztett fegyverem se :D).
Még jó hogy mentettem előtte, így vissza tudom tölteni, és akkor kicsit techelni. Hozzá kell tenni hogy, doom meter nekem is el kezdett vissza számolni egyszer, de sikerült elérnem egy területet ahol volt blacksite is meg egy kísérlet, aztán azokat felszámolva + avatar megölésével, 7et csökkentettem 2 küldetéssel, szóval most jól állok, katonák is elég képzettek (3 colonel van már, meg rakás major + alatta levők), bázis is ki van építve eléggé.

(#290) Shadowguard válasza fogtunder (#284) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Ó, én codexekkel még nem találkoztam, de nekem éppen elég barátságtalan volt ez a muton is. Főleg, mert nem számítottam rá és 1 sniper - 1 heavy- 2 ranger - 1 rookie összeállításban mentem. Bár végül egyszerűen megoldottam: kapott egy gránátot, az leszedte róla az armort, kiszedte coverből és a sniper oneshotolta ;]
Annyira nem állok rosszul, ha sikerülne szerezni egy kis intelt akkor megindulna a szekér. Gyorsan behúzok 2-3 területet, teszek rá tornyot és egyenesben is vagyok... Vagy nem :DD

Apropó, a rám küldenek egy UFO-t event konkrétan mit csinál? :U Vagy azt lövöm ki most, vagy a mérgező lövedéket. Utóbbira szavazné, de nem akarok megint visszatöltögetni három hetet :U

(#291) CPT.Pirk válasza Shadowguard (#290) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Az ufo megpróbál elkapni mikor repül az avanger. Nekem egyszer volt, 3 alkalommal próbált elkapni de nem ért utol. - ez nyilván szerencse kérdése. Ha elkap, akkor jön egy bázisvédelmes küldetés egy nagy halom ufóval, megpróbálnak lerohanni.

A codex-es küldetésre vigyél magaddal flashbanget, meg mimic beacont is. A falshbang nem engedi osztódni, a mimic beacon meg egy környi fellélegzést enged. Nekem egyik se volt mikor találkoztam az első codexel, úgy egy kissé nehéz volt veszteség nélkül megúszni, mert ugye rálősz akkor osztódik... :D

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#292) micafighter válasza nejad (#286) üzenetére


micafighter
nagyúr

Proving grounds épületben tudsz belőle többet gyártani, de nem érdemes mert lesz jobb is.

[ Szerkesztve ]

(#293) micafighter válasza fogtunder (#288) üzenetére


micafighter
nagyúr

Experimental armorbol van jó pl a gyógyítóst raktam a psi opsomnak, plusz war suitot, tanknak vittem, de persze rengeteget tud tenni nem csak tankol, viszont simán be megyek vele sűrűjébe is. Amíg nem volt meg psi ops addig meg rangeren volt talon rounds mellett . Nem mondom hogy minden katonának kell de nem rossz az az auto heal.

Plusz játék vége fele nem volt már szükségem gránátokra, lőni ritkán lőttem a psi opsal, így nem láttam értelmét mást adni neki.

Azt értettem alatta hogy egyik területi bónusz nálam hogy experimental grenade és ammo-t egyből legyártják, 0 időbe kerül.

[ Szerkesztve ]

(#294) saen válasza CPT.Pirk (#291) üzenetére


saen
veterán

A Codex csak akkor osztódik, hogyha nem ölöd meg rögtön. Ha egy lövésből meghal akkor nincs osztódás, ezért nagyon nem mindegy, hogy mivel és hogyan támadod.

(#295) CPT.Pirk válasza saen (#294) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Igen. De mikor először találkozol vele, akkor jellemzően nincs még olyan cuccod. Azt hiszem még sima fegyvereim voltak, mikor jött az első codexes küldetés.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#296) SaGa59


SaGa59
őstag

Nem tudom kinek mennyire újdonság, de az achivmentekért cserébe be lehet hozni két "hero"-t a csapatba. Ha megcsinálod, onnan kezdve nem számolja az achikat, viszont kezdőknél sokat segítenek.

Fogsz két tetszőleges rookie-t, és átnevezed őket. Az egyiket Sid Meier-nek (firstname, lastname), a másikat Peter van Doorn-nak.

Sid Meiert gondolom mindenki tudja, kicsoda, Peter van Doorn az egyik megmentett karakter az XCOM-ból.
Sid "Godfather" Meier egy teljesen képzett pszi, plazmafegyverrel, valami fejlett páncélban, Peter "Razor" van Doorn meg egy túlfejlesztett (több képességet kaphat meg, mint egy normál) ranger, plazma fegyverekkel, Wraith armorban.

Elvileg van egy harmadik hero is, egy gránátos, de azt nem tudom, őt hogy lehet behozni a csapatba.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#297) Wolfy_ válasza CPT.Pirk (#295) üzenetére


Wolfy_
tag

Ha jol figyeltem meg, akkor ha nem kutatod ki a blacksite-rol elhozott uvegcset, akkor csak egy bizonyos ido eltelte utan jelennek meg a codex-ek a kuldetesekben. Ha pedig kikutatod, akkor utana rogton.

(#298) SaGa59 válasza Wolfy_ (#297) üzenetére


SaGa59
őstag

Az első codex akkor jön, amikor megagyszondázol egy ADVENT officert, az első avatar meg akkor, amikor egy codexet szondázol.
Ez után meg vagy jönnek, vagy nem.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#299) Wolfy_ válasza SaGa59 (#298) üzenetére


Wolfy_
tag

opsz igaz, kicsit osszekvertem.
viszont arra hatarozottan ugy emleksze, hogy egy ido utan akkor is elkezdenek jonni a codex-ek, ha ez meg nem volt meg.

[ Szerkesztve ]

(#300) CPT.Pirk válasza Wolfy_ (#299) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Nálam úgy volt, ahogy saga írta. Meg skullmine-oltam a katonát, mondom fasza ez könnyen ment. Aztán erre előkerült a codex, azt hiszem egyből kettő. :D

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.