Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2

Hozzászólások

(#401) sagajr78 válasza torma1981 (#396) üzenetére


sagajr78
tag

Nehézsége válogatja. A legkisebb fokozaton a leggyorsabb. Veteránon picit lassabb, commander még lassabb és legendary a leglassabb.

Két módon tud fejlődni a katona. Vagy öléssel vagy abból szerzett XP-vel.
A Kill-t kiválthatja a kill assist is (minden 4 vagy 5 ellenfél amit csak megsebesít vagy sebesült ellenfél amit kivégez de nem teljes egészében ő csinálta a halálhoz vezető sebzéseket, az végül 1 teljes értékű kill-ként fog számolódni és hozzá is adódik a kill értékhez).

Minél combosabb egy ellenfél annál több Xp-t ér, ám ha nem egyedül öli meg a katona teljes egészében az enemy-t (nem egyedül nullázza le) akkor nem tudom mennyi jár neki.

Van egyébként XP tábla és kill tábla is a nehézségekhez és a kettő valamelyikének kell teljesülnie a ranglépéshez. Így előfordulhat hogy egyazon csapatban lesz egy kevés kill-el rendelkező major meg egy nálánál sokkal többel rendelkező. Az eltérés közöttük hogy az egyikük a minion kategóriás tucat ellenfeleket aprította míg a másik a nagyobb értékű prédákat segítette át az örök vadászmezőkre.

A fent említett XP és kill tábla megtalálható a DefaultGameData_XpData.ini-ben. Megnyitja az ember és láthatja miből mennyi kell.
Az egyes ellenfelek Xp értéke pedig (nehézségi szintre lebontva) a DefaultGameData_CharacterStats.ini fájlban találhatóak meg.

Ha bármelyiket is átírja az ember, akkor az egyik esetben csak új játék indításánál tudja érvényesíteni a változásokat, a másiknál meg csak az új rekruták számára lesz élvezhető a változás a meglévő bakák nem profitálnak belőle.

(#402) Shadowguard válasza CPT.Pirk (#394) üzenetére


Shadowguard
senior tag

A flashbanges részt tudom, csak dobótávolságba is kellene jutnom valahogy, lehetőleg úgy, hogy az Andromedon utána ne ölje meg a gránátdobálót. Elég vacak helyen van az a pod: nyílt terület, pont a térkép sarkában. Otthagyni biztosan nem lehet, mert hacker küldetés és ott muszáj megölni mindenkit. Mimic beacon viszont nincs nálam, majd következőnél okosabb leszek (pedig általában azt is szoktam vinni).

micafighter: Már van :) Az írta ki, hogy Unknown enemy. Gondolom azért, mert ez volt az első eset, hogy ilyen ronda dögökkel találkoztam.

(#403) Hokunda


Hokunda
aktív tag

Azért elég nagy mocsokságokat beletettek a játékba. Nálam még csak az első VIP mentés zajlik és ezzel a klónnal elég op karaktereket hoztak létre mikor többszörözi magát random a pályán. (arról nem is beszélve, hogy az olyan baromságokat, hogy 91%-kal esélyes a sniper találat még mindig sikeresen ki meri hagyni a játék, aztán taktikázzál eszerint.)

(#404) micafighter válasza Hokunda (#403) üzenetére


micafighter
nagyúr

Codexre gondolsz? Csak mert most kezdtem újra, az intro küldetés után az elsö küldetés amit kaptam vip mentés, és még hónapok választanak el mire codexel összeakadok. Írták már amúgy, flashbang alatt nem tudja magát klónozni, illetve minél kevesebb lövésből ölöd meg, annál kevesebbet osztódik.
A 91% meg azt jelenti hogy nagy eséllyel betalál, az egyáltalán nem ugyanaz, mint a biztos 100% betalál :) Értem a frusztrációd , engem is zavar de ezt jelenti a 91%, kevés az esélye de mellé mehet.

(#405) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

91% az semmi, nekem tegnap sikerült 99% mellett is elhibázni :D Szerencsére nem iron man-en játszok, így újratervezéssel meg tudom oldani a nagyon veszélyes szituációkat, egyébként meg pár sérülés belefér.

Közben sikerült megoldanom az Andromadon problémát is. Visszamentem az első hackeléséig és onnan terveztem újra felesleges savcsíkok nélkül. Jó helyezkedés, két killzoneba rakott sniper és egy gránát beköszönésképpen megoldotta a gondot :) A páncélt 100% eséllyel hackelem (stun reward), szóval ha egyszer összetört akkor nincs vele gond.

Azért kaptam megint vicces küldetést. Kezdésnél fent vagyok az épület tetején, előttem szellőző, ami takar... Gondoltam kinézek merre vannak az X-ek... A szellőző mögött összezsúfolódva 6 enemy (mutonok, advent meg archon). Visszatöltés után már ők húzták a rövidebbet, egy salvos gránáttal köszöntem be hozzájuk. Azt meg bírták, de a zuhanás megtépázta őket :C Aztán meg biztos, ami tuti leküldtem egy másodikat is a földszintre. Az archonnak meg nem sok esélye maradt, miután pont berepült a csapat elé.
Mondjuk jól meggondolva érdekesen volt lepakolva az a két pod egymásra. Simán észre kellett volna venniük az embereimet mikor nekikezdtek kiugrálni a kopterből és sortűzzel fogadni őket.

[ Szerkesztve ]

(#406) SaGa59 válasza Shadowguard (#405) üzenetére


SaGa59
őstag

Azon én is jókat vigyorgok minden akciónál, hogy ott kóbászol másfél tucat mindenféle, meg egy egész városnyi civil, de senki még csak észre se veszi a rakétahajtóműves repcsit, mikor kiugrálnak belőle az embereim...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#407) torma1981


torma1981
veterán

Sziasztok.

Senkit sem zavar ez a Class generálás?? Miért nem lehet neked eldönteni milyen kasztal szeretnél játszani?? 26x kell visszatölteni mert tuti másikat ad mit amit szeretnél. LW moddal moddal a EW-nél ezt megoldották. Itt miért nem tudták úgy csinálni mint ott?? Igaz hogy itt van kiképző szoba. De még sem értem minek így erőltetni. Én Úgy gondoltam csak 4 emberrel fogok végig menni ami az elején van. Nem lesz 6 ember. Így nehéz lesz Legendary szinten? 1 Hekker 3 Sniper. Egykis INI buherálással. Lassabb fejlődéssel, kicsit több előnyökkel a tetőről való lövöldözéshez,stb.

(#408) fogtunder válasza torma1981 (#407) üzenetére


fogtunder
nagyúr

De hát ott a hszedben a megoldás a problémára. Használni kell a lehetőségeket, amiket a játék ad.

[ Szerkesztve ]

I hate morning people. And mornings. And People.

(#409) pilota


pilota
tag

Hali kérdezem hollehet magyar feliratot bekapcsolni a játékhoz.

Amire gondolok.

https://www.youtube.com/watch?v=TJKArCXux1k

(#410) sagajr78 válasza pilota (#409) üzenetére


sagajr78
tag

A játékban nincs magyar nyelv, úgyhogy sehol.
A videónál lehet bekapcsolni a magyar nyelvű feliratot, arra utal az a szövegablak. A videó feliratozást ha bekapcsolod akkor magyar nyelvet is beállíthatsz. De magában a játékban nincs ilyen lehetőség, mert nincs magyar nyelv benne.

torma1981:
Ott a guerilla központ, ott olyan class-t képzel ami tetszik. Használd. Amúgy meg a program alapbeállításon 1 eltérést enged a class-ok között amiket ő generál véletlenszerűen. Tehát amíg nincs minden class-ból 1, addig nem generál egy másodikat egy már meglévőből. Ha mindenből van már 1, akkor egy új előléptetett katona valamelyik már meglévő class-ba kerül bele. Ha elpatkol a baka az nem számít, attól ő még beleszámolásra kerül a legyártott class-okba és az eltérések kezelésébe. A kezdeti 10 emberedből tehát ha csak nincs valami kavarás a fájljaidban, lesz 2 class akiknél 3 manus lesz, meg 2 másik akikből 2-2.

Majd itt is megoldja valaki moddal (egyébként megnézted a modokat és biztos nincs még ilyen?). Az előző játéknál sem volt erre lehetőség csak külön moddal.

[ Szerkesztve ]

(#411) warcat válasza torma1981 (#407) üzenetére


warcat
veterán

Ez elég rossz tervnek tűnik,a legnagyobb könnyítésnek a magnetic weapons kifejlesztése érződött legendaryn.
De ez első körben csak az assault rifle-t használni tudó kasztoknak segít (specialist,ranger).

Gauss riflet külön ki kell fejleszteni,az alap puskával meg alacsony szintű bakaként kifejezetten lehúzzák a csapatot a sharpshooterek.Ezen segít persze a pisztolyos vonal,de az megint külön supply/alloyba kerül

EA: It's in the crate!

(#412) pilota válasza sagajr78 (#410) üzenetére


pilota
tag

igen énis arra gondoltam a videonál hogyan lehet magyar felirat mert nemtalálom köszi

(#413) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Elfogytak a kutatható dolgaim, szóval nekikezdtem a blacksite vial-os résznek (meg ugyanott codex-agyat is kutattatna velem). Mennyi van még innen a sztoriból? Két régió kivételével már mindenhová van kapcsolatom, szóval szépen haladok és elkezdtem az első két pszimókus kiképzését is. Ezért gondolom, hogy a vége felé járhatok.

Egyébként a rangerek tényleg ennyire haszontalanok már a végére? Telepvédős misszión megjelentek a drága jó bogarak, gondoltam nem lesz nagy valami lecsapdosni őket, de ezeken armor van és körberöhögték a rangerem mikor nekik ugrottam :Y

(#414) micafighter válasza Shadowguard (#413) üzenetére


micafighter
nagyúr

Már nem sok van hátra. Ranger baromi erös , superior laser sight meg talon/falcon rounds kell neki és pusztit rapid firevel.

(#415) Shadowguard válasza micafighter (#414) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Na majd kipróbálom, utolsó két küldetésen a két sniperrel arattam nagyot. Kicsit meg kell puhítani az ellenfeleket pár gránáttal és a serial befejezi a munkát (superior magazine, scope és repeater mindkettőnél) ;] Meg előkerült az első gatekeeper is, de nem volt szerencséje. Egyik torony 100% eséllyel töltötte vissza az akciópontokat, direkt tartogattam az utolsó podra-> heavyvel salvo-s gránát, rupture és deadeye. A többieknek csak a maradékot kellett leszedni.

Még felhúzom a két pszimókust maxra és nekiesek a sztoriküldetések maradékának. Nem egészen értem ők mi alapján kapják a képességeket tanulásnál, de már tanultam void riftet meg dominationt az egyikkel. Másiknak meg a Fuse az egyetlen, ami talán hasznos lehet, egyébként csak védelmi dolgok... Úgy érzem nem őt fogom magammal cipelni :(

(#416) torma1981


torma1981
veterán

Azért vannak komoly gondok a játékkal. Fent vagyok a tetőn jó magasan. Közel megyek meglátnak. De ott vagyok a tető közepén.. Hogy láthatnak lent az utcáról?

Vicc. Meg olyan helyre ellőnek amit nem láthatnak. Nem értem hogy nézi ezt. Amúgy jók a Sniperek nagyon. Igazi mészárosak

(#417) sagajr78 válasza pilota (#412) üzenetére


sagajr78
tag

A fogaskerék kinézetű ikon (felbontás váltása) mellett balra van egy fehér téglalap. Na arra bökj rá (ha fölé viszed a kurzort kiírja amúgy is mi micsoda). Minden youtube videó alatt, ahol lehet feliratozást kapcsolni ott ez ott van. Az a szövegablak is majdnem pont arra mutat (lehet megfelelő felbontású monitoron pont rá mutat vagy teljes képernyős módban.

torma1981:
Ez a meglátás meg rálövés mikor nem látszol oda vissza működik. Számtalanszor lőttem le úgy ellenfelet zárt páncél ajtón keresztül, meg tömör falon át, hogy nulla rálátásom volt. Időnként ők is megkapják erre a lehetőséget.

A detektálásról meg nem árt tudni, hogy nem csak látás alapú, de nekik van halló távolságuk is. Ha azon belül mászkál egy katona akkor olyan, mint ha látnák. Tudják hogy ott van és lövik alatta a padlót vagy kihasználják az egyes grafikai hibákat amiket fentebb említettem.

Shadowguard:
Ahogy a program gondolja, úgy jeleníti meg a tanulható képességeket. Van összesen 17 belőlük (ebből az elsőt fixen megkapják, a többit tanulniuk kell). A vicc egyébként az, hogy ki van nekik dolgozva a normális fejlődés is, és ott két külön ágon lenne a void rift és a null lance mint magus (7-es fokozatú) skill amiből csak egyet választhatnának ha a többiekét követné a fejlődésük. Aztán ezt az egészet lenullázták így most mindent tudhatnak.

[ Szerkesztve ]

(#418) micafighter válasza Shadowguard (#415) üzenetére


micafighter
nagyúr

Ha elég sokáig van a pszikered képzőben, végül mindegyik minden képességet megtanul, csak a sorrend más. Szóval emiatt nem kell nagyon aggódni ;)

[ Szerkesztve ]

(#419) torma1981


torma1981
veterán

Ez az AWC központ mire jó?? Oké hogy gyorsabban gyógyulnak az emberek, meg újra lehet osztani a pontokat a katonáknál de másra jó?

(#420) sagajr78 válasza torma1981 (#419) üzenetére


sagajr78
tag

A két legfontosabb funkciója az amit már leírtál. De akad egy harmadik is.
A harmadik pedig az, hogy a katonák kaphatnak egy ingyen skill-t véletlenszerűen kisorsolva egy pool-ból. Amikor felépül az AWC minden katonához hozzárendel véletlenszerűen egy skill-t egy adott ranghoz a program.
Ha a katona rangja már magasabb mint amit a program belőtt számára, akkor ő bukta az extra skill-t (ha netán újraosztaná később a katona a skill-jeit akkor is felejtheti elfelé az extrát).
Amennyiben viszont még nem érte el a kérdéses rangot, akkor mikor fellép az adott rangra, kapja a választható mellé az extrát is.

Alap beállításon (nagyon könnyen átírható) a 2-7 közötti rangok valamelyikéhez rendeli hozzá a játék az extra skill-t, miután felépítésre került az AWC. Amint új katona kerül a kompániádba, nála is megtörténik ez a hozzárendelés.

Magyarán ha szeretnél mindenkinek extra skill-t akkor ezzel az épülettel kell kezdeni, nehogy bárki is lecsússzon az extráról. Vagy átírod a minimum rangot 2-ről magasabbra (hogy melyik fájlban és mit, azt a korábbi hozzászólásokat elolvasva megleled).

Van már olyan mod ahol nem véletlenszerű a skill hanem te mondhatod meg melyiket kapja (cserébe kisebb a pool amiből választani lehet), meg van olyan, ami visszamenőlegesen is megadja ezt ha már túlfejlődött a baka. Ez utóbb egyébként több pontos is hibásan működik és számtalan olyan problémát tud okozni, amit nem tudsz később sem orvosolni és teljesen hazavághatja egy katona fejlődését. Nem biztos hogy bekövetkezik a baj, de elég sanszos és ha megtörténik akkor legjobb esetben is búcsút mondhatsz egy emberednek, rosszabb esetben corrupted lehet a mentésed vagy szétcseszi más modok működését (mind előfordult már a hibajelentések alapján és sajnos reprodukálhatóak a hibák, nem egyedi esetek amik megismételhetetlenek). Talán majd ha jobban megírják akkor használható lesz, most még nem az.

(#421) micafighter válasza sagajr78 (#420) üzenetére


micafighter
nagyúr

Szerintem a harmadik funkció is van olyan fontos mint a másik kettő, igaz legendary-n már igen hosszú gyogyulási idők vannak, ugyhogy ott talán a gyogyulás a legfontosabb, de AWC-ből kapott perkek előző végigjátszásomban nagyon erősek, grenadier legerősebb perkjeiből kapott több katonám is, a 2 specialistám akit vittem mindenhova pl rupture-vel tolták, ami sokszor 1hit-elte az ellenséget, de ha nem is hal be egyből, a csapat +3at sebez, mondanom se kell elég OP :)

(#422) torma1981 válasza sagajr78 (#420) üzenetére


torma1981
veterán

0-7-ig vannak a rangok. De csak 7 rang van. A 2-es az melyik rang?

MaxSoldierClassDifference=1

Szerintem tuti ez hogy csak 1 féle ember van. Vagyis Class.

[ Szerkesztve ]

(#423) sagajr78 válasza torma1981 (#422) üzenetére


sagajr78
tag

8 rang van. A 0-ás rang a rookie. Utána squaddie, corporal, sergeant, lieutenant, captain, major és végül colonel jön. A felsorolásból látszik melyik a 2-es számú (kivastagítottam).

A második dologgal nem értem mit szeretnél vagy mi a kérdésed vagy miért írtad ide. Az a bemásolt sor azt jelenti, mekkora eltérés lehet a generált class-ok mennyiségében. Ha ennél a különbségnél több van valamelyikből, akkor abból nem generál neked újat a játék, míg a különbség ki nem egyenlítődik a többi class mennyiségéhez képest. Azaz ha van 1 ranger-ed akkor a következő ember nem lesz ranger mindaddig, míg a többi generálható class-ból nincs már egy. Custom class-ok jelenléte esetében (mivel azok megvariálnak sok mindent) az egész borul és totál káosz tud kialakulni.

micafighter:
Igazad van, rossz volt a szóhasználat. Talán a legfontosabb helyett a leginkább szembetűnő szavakat kellett volna írnom.

[ Szerkesztve ]

(#424) zsamiatt


zsamiatt
őstag

Nem lenne rossz a program, de komolyan mondom második nehézségi szinten is, szinte tele van lehetettlen pályákkal.
Az előbb aVIP-t kellett vagy elvinni vagy legyilkolni és erre volt valami 8-9 kör? Körülötte meg 8 ellenség? És akkor utána meg átjutni az evakuációs zónába. Nevetséges.

Aztán a kedvenc az utána lévő civil volt. A civilek miért az alienek felé futnak? Ilyen hülyék? Ráadásul örülök, hogy levadászom a pályán lévő 11 alient nem, hogy még elegendő civilt is ki tudjak menteni. Néha az az érzésem, hogy túlságosan nehézre csinálták a srácok. El nem tudom képzelni, hogy a legnehezebb fokozatokon mi mehet. Az avatar projektből is már csak 3 kocka van. Hiába akarom elérni kevés a rádió állomás. Remek, de mire felépül az vagy 20 nap takarítással együtt.
Az meg egyenesen röhejes amikor 1-2 kockára lévő ellenségnek mellé lőnek. Kár az X-com-t. Messze van már a terror from the deep.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#425) CPT.Pirk válasza zsamiatt (#424) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Hasonlóképpen érzek a kör limit miatt, de elvileg ettől lesz gerilla, hogy rohansz, lősz, menekülsz. Viszont ha ez nem tetszik, akkor tedd fel a "timertweaks" modot workshopból, azzal +4 köröd lesz és úgy már simán fogod tudni teljesíteni a küldetéseket. Mondjuk van ami még így is megizzasztott normálon. :D

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#426) zsamiatt válasza CPT.Pirk (#425) üzenetére


zsamiatt
őstag

oké, hogy Gerilla, de véletlenül pont a feladat köré csoportosulnak az alienek? A civilek pont arra futnak, hogy lelőjék őket?
Egyszerűen nem hagyja meg nekem a döntés szabadságát a játék. Hogy harcolni akarok és küzdeni vagy menekülni. Pl el tudtam volna fogadni, hogy felfedezés után 8 körrel erősítést kapnak, utána megint 10 kör újabb erősítés.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#427) warcat válasza zsamiatt (#424) üzenetére


warcat
veterán

Ezt csak úgy tudom elképzelni,hogy folyamatosan overwatch csapdát akarsz állítani,ez csak akkor eredményes,amikor még rejtve vagy,utána kapsz egy rakat minuszt.Legendaryn marad nekem 1-4 kör, túl sokat tötyörögsz.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#428) Titanone


Titanone
tag

Hali

Egy ideje viszem a játékot. Egy kérdésem lenne kíváncsiságból. Második legnehezebb nehézségi szinten játszom. Lehet ezt autosave újratöltés nélkül is játszani? Mármint valaki játszik a nehezebb szinteken úgy, hogy nem tölt vissza soha. Sok dolgot még nem tapasztaltam ki benne,de konkrétan így ha vissza gondolok, már nem lennének embereim. Iszonyat nehéz, persze fun, de az ember eldobja az agyát néha tőle.
Az Avatar Project a legnagyobb ki...... szerintem, az ember feje felett marhára leng a kasza néha.
Amúgy pokolian jó game. Egy pár napja marhára droppol az fps-m 0-ra, elején nem volt ilyen, tapasztal valaki ilyet?
Még valami, első résszel is játszottam és ez méltó utód.

[ Szerkesztve ]

(#429) warcat válasza Titanone (#428) üzenetére


warcat
veterán

Persze,hogy lehet töltögetés nélkül is játszani (a legend+ironmant már hetekkel korábban teljesítették),de:
1.Azért elég sok minden változott ahhoz,hogy esetleges xcom veteránként is sok mindent újratanulni/tapasztalni kell a teljesítéshez.Érdemes végigjátszani előtte és kiismerni/tapasztalatot szerezni.
Ezt megteheted ironman módban is,de akkor az újrakezdések miatt kimarad a végjáték és ott is bőven be lehet bukni.

2.Rengeteg eszközt ad a játék a pályák kezelésére. Visszatöltögetés helyett meg lehet ismerni az ellenség helyzetét a battle scanner kütyüvel vagy a specialista képességével,vagy akár egy rangerrel.A nagyobb veszélyt jelentő helyzetekre ott van a flashbang gránát,ami a legtöbb speciális képességet kiüti és komoly mínuszt ad a célzásra.
Az igazán peches pillanatokra meg ott a mimic grenade ami abszurd,csalást súroló kategória,tényleg csak több pod behúzásakor illik használni szinte.Azt is elfelejtik sokan,hogy nem kötelező az utolsó emberig harcolni,ha rosszul alakulnak a dolgok,ki lehet menteni a katonákat bármikor további áldozatok elkerülése végett,persze ennek gyakran vannak negatív következményei,de ezek sokszor vállalhatóak,míg egy rookie szintre visszaesett csapat nem.

Fontos megjegyezni,hogy kb az összes extrémen veszélyes helyzet visszavezethető emberi hiba/hibák sorozatára.A fél-fedezék nem fedezék,mindig lennie kell B-tervnek a helyzet megoldására,az amikor 1 embered marad csak 95% eséllyel az utolsó ellenfél kiiktatására,taktikai hiba,és előbb-utóbb el fogja hibázni a lövést a katona.
Persze néha kockázatot kell vállalni,de a mértékén rengeteget lehet csökkenteni jó döntésekkel.

[ Szerkesztve ]

EA: It's in the crate!

(#430) Kotomicuki


Kotomicuki
senior tag

Az első rész videóinál (utolsó fokozatok, gyakran Iron Man-ben) mindig vertem az asztalt, hogy gyorsabban-gyorsabban, menj már előre... ennek ellenére szinte mindig begyűjtötték a Meld-et, gyakran nem is látva azt: leöltek minden ellenséget 6-8 kör alatt és véget ért a küldetés, vagy annak ellenére begyűjtötték az anyagot, hogy azok mellé koncentrálta a program az ellenfelek zömét - és közben nem hullottak az embereik, csak az ellenfelek...
Aztán elkezdtem játszani és alig-alig jött a Meld - ez pár kör alatt "elpárolog" - , mert minden "gyorsaságom" ellenére sem tudtam úgy haladni, mint a "lassú" és "túlzottan óvatos" profik...

Sz'al, ha a time limit "zavaró tényező", akkor még tanulni kell a játékot, mese nincs, mert ezen rész videóiban is a számláló lejárta előtt tudnak végezni a "nagyok" a küldetésekkel - igaz, gyakran nem kevés mákkal! :B

A regisztrációdat véglegesen kitiltottuk a következő ok miatt: III.10.8 Üdvözlettel: PROHARDVER!

(#431) zsamiatt válasza warcat (#427) üzenetére


zsamiatt
őstag

Milyen tötyörgésre gondolsz?
Most van egy olyan feladatom, hogy a hátban lévő jel adót kell megsemmisíteni.
Előtte van két szürke alien egy zöld pálcikás lebegő izével. A ház mögött 2 katona plusz egy robot. Bent a házba lebegős alien plusz két katona.
8 kör van rá. Eleve a szürke alien plusz lebegő elintézése vagy 4 kör. A sikerül megúszni pánik, mind kontrol nélkül. Viszont ha lelövöm őket, már jön is a többi. Szinte még a ház közelébe se jutok.

Ha valami csoda folytán sikerült megsemmisíteni a jeladót, egyből erősítést kapnak. Persze egyből a ház mellé teszi le őket is.
Azért érdekelne, hogy te ezt hogyan küzdenéd le.
2 embernél van mágneses gépágyú, egy mágneses mesterlövész, egy pedig specialista mágneses puskával.

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#432) SaGa59 válasza zsamiatt (#424) üzenetére


SaGa59
őstag

Az ellenséges VIP-et elrabolni vagy elintézni elegendő egyetlen harcos is (a legjobb egy géppisztollyal felszerelt ranger, mert 3-mal többet mozoghat. Ha később megvan az a perkje, amivel akció után még mozoghat, az a legjobb), még csak csapat se kell hozzá. Kipróbáltam commander szinten, de az új legendary-n is be fogom vetni a trükköt. Oda kell óvatoskodni a közelébe, gránátdobó távolságba (ha nem vagy biztos abban, hogy távolról biztos kilövi), de az evac zóna irányába. A civileknek egyetlen gránát is elég ahhoz, hogy végük legyen. gond nélkül megoldható. Ha elég ügyes vagy és az evac zóna elég közel van a VIP eredeti tartózkodási helyéhez, akkor még el is rabolhatod, csak előtte el kell csalni az alieneket a közeléből.
Azért tömörülnek a közelében, mert nekik fontos személy, akit védenek. Neked pont ezért kell vagy elrabolni (akkor intel is jár jutalomként), vagy kinyírni, (ekkor az intelt buktad), hogy ne segíthesse tovább az idegeneket.

A civilek kimenekítésénél nem kell a katonáidat küldözgetni a kék körökbe, elég, ha időben elintézed az alieneket, még mielőtt kinyírnák a civileket. Ha a végére legalább hat civil életben van, teljesítetted a feladatot.

A TFTD-ben még arra is figyelned kellett, hogy elegendő lőszert vigyenek a harcosaid, ha nem jól osztottad el a hátizsák "kockáit", buktad a harcost, vagy az egész akciót.

zsamiatt: pont erre a tötyörgésre gondolt. Hogy köröket vesződsz azzal, hogy az elpusztítandó célpont körül lebzselő alieneket ritkítsd, ahelyett, hogy minél gyorsabban az adó közelébe kerülnél, kilőnéd és utána kezdenél az alienekkel foglalkozni.Ha kilőtted az adót, leáll az óra, utána már annyit szötymörögsz, amennyit csak akarsz. A tornyot a mesterlövésed két lövéssel kiiktatja, csak robbants egy lyukat a falba, amin át rálát, még csak közel se kell mennie hozzá. Vagy odaküldöd a harci protkollra kiképzett specialista drónját és azzal intézed el. Vagy beküldesz két gránátot távolról a grántátvetőssel, stb...
A többiek addig helyezkednek, hogy fogadhassák az erősítést, vagy elszórakoznak az eleve ott ácsorgókkal.

[ Szerkesztve ]

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#433) zsamiatt válasza SaGa59 (#432) üzenetére


zsamiatt
őstag

mindig volt elegendő lőszer :) Főleg miután a szonikus puska ki lett kutatva.

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#434) fogtunder


fogtunder
nagyúr

na, tegnap elkezdtem a második nekifutást commander szinten, mindjárt megyek a blacksite-ra, mentést visszatölteni igazából még nem kellett. két rookie-t elvesztettem az első két küldetésen, de alapvetően nagyon sokat segít, ha az ember egyszer végig tolja és tudja, milyen taktikát szeretne alkalmazni, arra fejleszt, stb.

viszont tegnap valami olyan történt, ami eddig még nem, a második küldetésen az utolsó podból maradt egy advent trooper, aki elfutott., majd kb. 10 körön keresztül fogócskáztam vele a térképen, mert az indikátor elkezdett körbe, körbe vezetni, miközben a kis féreg elbújt egy kamion mögött és ott kempingezett. a végén már olyan ideges voltam, hogy négy felé küldtem felderíteni az embereket, aztán azzal, aki megtalálta, még 3 körig lövöldöztek egymásra. fel kellett volna venni, olyan volt, mint egy Benny Hill jelenet.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#435) torma1981 válasza SaGa59 (#432) üzenetére


torma1981
veterán

És hogy intézed el ha ott van a VIP körül minimum 6 katona? Mindet hogy csalod el? Úgy hogy még jön erősítés?

(#436) SaGa59 válasza torma1981 (#435) üzenetére


SaGa59
őstag

Az erősítés csak az után jön, hogy lecsaptad vagy lelőtted a VIP-et, addig nem. Az ott lévőket távolról megtámadod, majd elmenekülsz előlük, követni fognak. Ehhez persze gyors harcos kell, ha már van horgonyvetős páncélod az sokat segíthet a mozgásban, vagy a csali gránát, mert egy körig azzal foglalkoznak nem veled.
Ismétlem, ahhoz, hogy el is vidd a VIP-et nagy mázli is kell, de kinyírni simán ki lehet egy harcossal és még haza is lehet hozni a katonát.

Megjegyzem, úgy tűnik, hogy a legendary fokozaton többször kedvez a szerencse a játékosnak, mint alacsonyabb szinten. A belépő (gatecrusher) feladatnál háromszor is volt 4-et sebző, azaz instant kill gránátrobbanásom, amit az alacsonyabb szinteken sosem láttam. Így kitapasztalva a lehetőségeket, az első 3 missziót megcsináltam úgy ,hogy egyelten harcosom se sérült, a negyediknél el kellett döntenem (mert nagyon messze hagytam a mesterlövészt egy toronyban, ahonnan már mellé lőtt), hogy egy faceless-t vagy egy troopert intézek el a biztos találatot okozó gránáttal. Nem jól választottam, így a rangerem (pontosabban egy moddal berakott shadow (vagy rogue? több class-t is felraktam egyszerre, most ismerkedem velük) osztályú harcos) bekapott egy 3 egységnyi gravely woundot, most három hétig gyógyulgat...
Ezt a harcost kicsit elszúrta a modder, mert az alapfegyvere géppisztoly és pisztoly, de ez utóbbit csak overwatch-ban tudja használni, nincs ikonja a pisztolylövéshez. A második rangjánál lecseréltem kardra, mert kapott egy pengehasználó perket, úgy már jó lett. A másik új class is géppityut és pisztolyt kap, de ez tudja is használni mind a kettőt, a fő feladata, hogy hátulról, rejtve fedezze a csapatot, mert mindaddig rejtve marad, míg akcióba nem lép. Elvileg magasabb szinten ha sikerül "kidodge-olnia" egy lövést, újra elrejtőzhet, de addig még nem jutottam el, hogy ezt ki is próbálhassam.

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#437) sagajr78 válasza torma1981 (#435) üzenetére


sagajr78
tag

Tulajdonképpen ez is csak azon alapul, hogy minden idegen egy bevett mintát követ a mozgásában és a reagálásában, sőt a támadásaik is alapvetően egy bizonyos alapvető beállított tulajdonságukhoz igazodnak. Ezeket kell kitapasztalni és kihasználni, erre építve fel a harci cselekedeteket. Akkor minden esetben sokkal hatékonyabban lehet majd csatázni velük, mert a legfőbb gyengéik már ismertek lesznek amiket ki lehet használni ellenük.

Az elcsalogatáshoz nem kell más, mint hogy legyen egy célpont aminek eltalálásához (minden idegennek van egy optimális támadási távolsága és azt akarja tartani minden áron, onnan támadva) nekik mozogniuk kell és akkor az idegenek meg kreálmányaik szépen mennek is a csali katona után (viselkedésük alapján olyanok, mint a legtöbb trigger happy típusú játékos, aki amint célpontot lát minden áron ki akarja azt nyírni még ha nem is szükséges azt akkor és ott megtegye).

Általában 2 külön pod tartalma őrzi a VIP-et (ami kisebb nehézségen 4, nagyobbon legfeljebb 6 ellenfél, legendary-n 8, de közülük néhány mászkál), így annyira kell őket megközelíteni, hogy mindkettőből legyen a katona látótávolságán belül ellenfél mikor tüzet nyit és leöl egy célpontot és akkor mindkét pod tartalma neki fog állni őt keresni.

Ha van csapat (nem solo-ban nyomja a katona) az egyébként egy ilyen szituációban nehezítő tényező, mert az első reakciónál szétfutáskor a program az egész csapat minden katonájának helyzetét figyelembe veszi távolságtartás és fedezék keresés szempontjából, igyekezvén a lehető legtöbb elől elbújtatni az embereit, de ekkor nem problémázik azon, hogy egy közelben lévő katona mellé befusson. Azaz a csapat ebben a helyzetben, főleg ha szét is van szóródva nagyon, inkább akadálya lehet a sikernek. Plusz akkor hajlamos a gép beállni néhány emberével védekezni, bevárandó az extra katonákat. Mozogni fog persze, mert különben jár a bünti az idegeneknek aim-re, de nem fog teljes lelkesedéssel mindenki üldözésbe kezdeni. Azaz egyes feladatok esetében a kisebb csapat jobb lehet, mint a nagy.

Továbbá azt sem szabad elfelejteni, hogy alacsonyabb nehézségeken (az első kettőn különösen), az ellenfél podok aktivitása limitált. Tehát nem fog tudni mindegyik ténykedni, még ha fel is fedte akár egyszerre mindet a játékos a pályán (no nem egy emberrel). A legközelebbiek lesznek aktívak, amit szintén ki lehet használni a kicselezésük érdekében (elég ha 1 fősre redukálja a brancsokat az ember, máris sokkal kevésbé lesznek veszélyesek és elkerülhetetlenek).

Ezek ismeretében vegyük a merénylést (VIP-et inkább kinyírod) solo ranger-el.
Amennyiben rejtve eljut a merénylőd egy olyan pozícióba, ahonnan könnyedén lelőheti a VIP-et és közel van a kimentési zónához (ezt nem különösebben nehéz kivitelezni), akkor egy lövés (a VIP nem egy HP bajnok), az ellenfelek szétszaladnak (mind fedezékbe a merénylőtől és távolodva a katonától akit megláttak), a merénylő ranger meg mozoghat a kill utáni szabad mozgásával (alapvetően erre épül ez a taktika), akár bele a menekülő zónába és elinal ugyanazon körben.

Ha élve kell a célpont az már nehezebb.
Ekkor megközelíti őket észrevétlenül a lehető legjobban a ranger, majd odamegy a VIP-hez leütni őt (tehát el kell érje őt az első akciójával). Ekkor persze észreveszik miközben a célhoz közelít és erre az ellenfelek szétszaladnak (kivéve a VIP, az marad a fenekén).
Ő leüti a szállítmányát, felkarolja és elsétál vele egy jobb pozícióba. Az ellenfél erre reagál a szokásos szétszaladós, fedezék keresős módján (azaz így még távolabbra kerül a katona tőlük). Ha kellően szívós a katona (vagy kellően magas a mobility/dodge értéke), akkor elhalálozás nélkül elérheti a kimenekítési zónát a következő körben és kint is van. Ennél a taktikánál nincs elcsalogatás, de kevesebb meló is kell hozzá.

Az elcsaláshoz két kivitelezési módszer is eszembe jut, mindkettő a concealment újbóli felvételén alapuló skill-re épít.
Amennyiben van egy mászókampós páncél, úgy odamegy a katona és leüti a parasztot (nem szükséges ekkor megtenni, a VIP úgysem megy sehova), mint fentebb, majd mászókampót kilő egy épületre és az ezt követő akciójával még távolodik. A balfék védelmezők utána fognak menni. A katonának már csak kerülnie kell, amit jelentősen megkönnyíthet a concealment-be kerülést engedő skill-je. A kerülővel így már sokkal nyugisabban odamehet a paraszthoz, lecsapja/felkapja és elsétál vele. Ehhez persze már több szerencse kell, mint a merénylőshöz, de például amíg nincs a védők között berzerker/chrysalid/gatekeeper/sectopod, addig elég jól tud működni a csalogatós módszer. Az említett lények vagy túl nagy hatótávúak, vagy túl sokat mozognak ahhoz, hogy el lehessen előlük menni.

Ha még nincs mászó páncél, úgy azért már érdekesebb a helyzet, és sokkal több agymunkára lesz szükség és jobban támaszkodik a "bátraké a szerencse" megvalósulására mint a fentebbiek. Azt előre le kell szögezni, hogy nem fog működni, ha a védők túl közel vannak a katonához szétfutás után.
Tulajdonképpen ebben a helyzetben nem kell odamenni a VIP-hez közvetlenül, elég ha a környékén állók fedezik fel a katonát aki még kicsit távolabb van és egy akciót szentel a közelítésre. Aztán előbb aktiválni kell a lopakodást, majd aztán elmenni messzebbre a lebukást követően. Az ellenfelek nekiállnak keresni a merénylőt, mindenfelé mászkálva. Ezt követően lehet szépen majd visszasunnyogni a VIP-hez és lecsapni, felkapni és elmenni vele. Az idő itt sokkal erősebben éreztetni fogja a hatását, még ha két kör alatt azért oda is lehet érni a célponthoz, legalább 2 kör lesz a fogócska, majd vissza is kell menni a célponthoz és aztán még ki is kell vinni. Bele lehet férni a 12 körbe, de 8-ba már elég rizikós. Igaz nem is kötelező solo-ban csinálni a feladatot.

Egyéb eszközök szintén tudnak segíteni. Füstbomba (nem gránát, a bomba), mimic beacon például ilyenek.

Az erősítés alapvetően elég kevés vizet zavar. Főleg ha ők is látták/látják a katonát tiplizés közben (akkor ők is menni fognak majd utána), mert kivárásra játszva őket is bevonnád az üldözésbe és így nem mész lopakodó módba míg ők is a közelben nincsenek.
Jó előzetes helyezkedéssel pedig akár pont be is sétálhat a ranger az ő landolási zónájukba (pont a fáklyára ami a landolási hely közepét jelzi). Ennek érdekessége, hogy bladestorm megléte esetén a leérkezők egyike eleve kap egy jókora taslit mikor szétszaladnak (ha meg robot jön és ő bekapcsolná az overwatch-ot akkor rendszerint ő kapja a sallert és máris ugrott az overwatch-a), amibe bele is pusztulhat, miközben a ranger viszonylag jó pozícióban lesz ahhoz, hogy a következő mozgásával elérje a célzónát és elmenjen (mert az erősítés szinte kivétel nélkül mindig a kimentési zóna környékére érkezik). Az erősítés megérkezéskor pedig még nem harcol, így nem fog kárt tenni a bátor bakában.

Nyilván sokkal egyszerűbb a dolgot kivitelezni csapattal, de ott sem kell leállni feleslegesen bunyózni a sok bolonddal. Oda kell sunnyogni a célponthoz (ez két kör alatt, megfelelő felszereléssel és fejlesztésekkel simán megvan), majd ott lecsapni egyszerre mindenkire aki ott van és aztán vinni a szajrét. 6 célpont elintézése nem egy nagy kihívás az ellenfelek jelentős többségét figyelembe véve. Sőt simán lehet gránátot dobni/lőni úgy, hogy a VIP-et még ne érje de a többi ellenfelet igen. A kocsi (legtöbbször annak ajtajában dekkol) fel fog robbanni és megsebesíti az illetőt, de azt még túléli. Ám a támadást túlélt ellenfelek nem szokták túlélni a rájuk robbanó kocsi hatását mivel meggyengültek előtte egy gránáttól.

A psyker mondjuk jobb választás lehet erre a típusú feladatra, de esetében nem lesz extra lopakodásra játszás (és ő még extra skill-t sem kaphat AWC-ből). Azaz vele a lopakodást maximálisan ki kell használni míg tart. Neki mobilitás és magas dodge fog kelleni, de mivel van olyan skill-je, ami miatt úgy sem lehet kinyírni egykönnyen, így ő például nagyon sérülten is nyugodt lélekkel ki fog menni a harci zónából. Főleg ha még gyógyító mellény is van rajta. Merénylőként is ütősebben szerepel (void storm azt harangoztak a VIP-nek és jó eséllyel némelyik védőjének is).

SaGa59:
Legendary-n alapból aktív a bigger boom (vagy mi a rák a neve ennek a képességnek), ami miatt a robbanóanyagok kapnak egy 30%-os critical hatást a katona bármi egyéb critical-ja mellé, plusz egy 1-es critical damage-et is. Ellenpontozás talán a gyengített katonák és megemelt életerejű célpontok miatt? Normál esetben ezt valamelyik kutatás aktiválná a gyengébb nehézségeken.

[ Szerkesztve ]

(#438) torma1981 válasza sagajr78 (#437) üzenetére


torma1981
veterán

Melyik az a skill amivel lőhet és mozoghat a ranger? Az elég táposnak hangzik. Én a snipereket kedvelem. Nem erőltetem a közelharcot. Sérülés nélkül akarom végig játszani visszatöltéssel. Kicsit pöcsölős tudom:-)

(#439) Hokunda válasza torma1981 (#438) üzenetére


Hokunda
aktív tag

run&gun

Data recoverys küldetésnél rettentően beleálltam a földbe. :Y Difficultnak jelezte a rendszer és tényleg annak tűnik. Mutonok, sectoid, codex, advent mec, stun lancer. Egyszerűen nem tudom mi a jó megoldás rájuk. Autóban van az eszköz körülötte csoportosulnak, de még hackeléssel is túl koncentráltan vannak jelen és a pszichikai ráhatásokkal (mind control vagy lefegyverzés a coldrex részéről) egyszerűen szétszivat. A pálya meg úgy van felépítve, hogy nem tudom "széthúzni őket". Az épületbe kényszerülök, de a 3 sectiod és a coldrex egyszerűen betalál minimum egyet és akkor van gond. A pánikolásról nem is szólva.

[ Szerkesztve ]

(#440) torma1981 válasza Hokunda (#439) üzenetére


torma1981
veterán

Az nem az hogy tud sárga területre futni és utána lőni is?

(#441) micafighter válasza torma1981 (#440) üzenetére


micafighter
nagyúr

De az, a sárga telületre futás az dash, ami 2 akció pontba kerül, de a run&gun-al tudsz még löni (vagy rapid fire vagy más lövésre épülő képességet használni) vagy overwatchba menni, plusz olyan képessége is tanulható rangernek hogy kill után kap egy mozgást még, mivel laser sight+talon / falcon rounds + kifejlesztett fegyver rapid fire alatt szinte mindent megöl, ezért ez elég jó skill.

(#442) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Hehe, azt hiszem holnap a végére érek a sztorinak, most jön az Advent tornyos misszió. Előbb kaptam egy ufo támadást (nem Dark event, szóval ez gondolom kikerülhetetlen), potom négy kör alatt végeztem, abból az első azzal ment el, hogy beállítottam a katonákat. Egy heavy MEC-re hack, egy andromedonra MC, pár gránát, a MEC rakétai és a Big Daddy savágyúja megpuhították a bandát, aztán serial 7 kill :DD Maximálisan megérte a superior loader a snipereknek. A torony is tökéletes helyen volt, a kezdőpontról pont rálátott a másik sniper, amikor a második pack minirakéta leszedte a falat. Ilyen gyorsan még nem végeztem küldetéssel. :C

Kíváncsi leszek a befejezésre, amit eddig láttam a sztoriból az azért az első részből is megmagyarázott pár dolgot.

Majd elfelejtettem: az komoly, hogy erre küldetésre csak négy embert vihetek? És még azért is fizetnem kell, hogy ne hárman legyenek? Van intelem bőven, de azért na... Megszoktam a hat emberes csapatot, remélem az csak erre az egy feladatra érvényes :Y

[ Szerkesztve ]

(#443) micafighter válasza Shadowguard (#442) üzenetére


micafighter
nagyúr

Az utolsó fő küldetés két részből áll, az első részébe 3 embert vihetsz alapból, a nehezebb része majd külön lesz és oda 6+1 embert vihetsz, akár sebesültet is.

[ Szerkesztve ]

(#444) Zafir78


Zafir78
tag

Van az a story küldetés, hogy use the skulljack on an advent officer, utána jön a kill codex. Namost én sikeresen használtam a skulljacket, megjelent a codex, de nem öltük meg, hanem evac volt, mert durva volt a helyzet. Most a feladat: summon and kill a codex. Ezt úgy tudom teljesíteni, ha ismét skulljack-elünk egy officert? De nemcsak első alkalommal jelenik meg a codex? Vagy, mivel később küldetéseken is lesz codex innentől kezdve, elég ha azt majd megöljük? Vagy, hogy teljesíthetem a "summon" részét?

(#445) torma1981


torma1981
veterán

Extra skill közül melyiket érdemes választani a sniperrel?
Rupture elég odabaszós így elsőre.

(#446) zsamiatt válasza Zafir78 (#444) üzenetére


zsamiatt
őstag

A későbbi küldetésen egyszerűen gyilkold le a codexet. Nem kell már a skulljack

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#447) Zafir78 válasza zsamiatt (#446) üzenetére


Zafir78
tag

köszönöm!

(#448) sagajr78 válasza torma1981 (#440) üzenetére


sagajr78
tag

Implacable. De nem lő és aztán mozog, hanem öl és aztán kap egy extra mozgást. Nem ugyanaz. :)

micafighter:
Igazából a toronyba vihető akár több ember is. Az egész csak attól függ, hogy a temérdek extra opcióból miket sorsol ki a gép és miket vesz meg a játékos (mert minden Intel-be kerül). Alap létszám valóban 3 fő, de van olyan opció ami által 4 ember is vihető a feladatra, vehető concealment mindenkinek, ahogy például squadsight is. De van még pár egyéb lehetőség is (két alkalommal használható run&gun, 2 alkalommal használható concealment és más hasonlók).

Zafir78:
Fene tudja. A skulljack-et viszont onnantól kezdve minden feladatra vigye magával egy specialist és minden feladatra menjen specialist. Így lehet egy csomó intel-t összeszedni és javítani a hacking értéket (mert a skulljack növeli a hacking-et).

[ Szerkesztve ]

(#449) micafighter válasza sagajr78 (#448) üzenetére


micafighter
nagyúr

Így van, azért is írtam úgy, hogy alapból 3 :) Érdekes amúgy hogy azt a küldetést nem találtam különösebben nehéznek, a feladat is annyi hogy menj be, hekkeld meg, nem kell megölni mindent se evac-olni a csapatod. Szóval érdekes hogy nem volt különösebben nehéz szerintem, de ez az egyetlen küldetés amihez bónuszokat tudsz venni a csapatnak. Vagy amit akkor veszel, az megmarad a következő, legutolsó küldetésre is?

(#450) Shadowguard válasza sagajr78 (#448) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Én azt hittem fixek a lehetőségek, amiket venni lehet. Mondjuk csak a plusz egy emberre költöttem, azon kívül + dodge volt, 1 "Run&Gun" mindenkinek és conceal mindenkinek egyedileg. Specialist úgyis concealben szaladgál (AWC-ből kapta), dodge meg iron man nélkül felesleges. Ha meghal valaki akkor úgyis visszatöltöm, egy-két sérülés meg belefér. :U Bár itt csak az Andromedon sérült, amit az elején elkaptam, pedig nem töltögettem vissza. Este jöhet az utolsó küldetés :)
Bár remélem, hogy az a 34 ellenfél csak vicc, amit a Shadow chamber ír... :Y

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.