Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2

Hozzászólások

(#451) micafighter válasza Shadowguard (#450) üzenetére


micafighter
nagyúr

Conceales specialist az jópofa lehet :) Az utolsó küldin tényleg sok az ellenség és szerintem nincs felső limit se mert a végén körönként jön majd erősítés az ellenségnek. Erősen ajánlott egy képzett psi opsal nekifogni, aminek megvan már az ellenséges psi dolgoktól védő aurája.

(#452) sagajr78 válasza micafighter (#449) üzenetére


sagajr78
tag

Azok a bónuszok csak arra az egy feladatra érvényesek. Azokból semmit nem kapsz meg az utolsó feladatra. Mondjuk nem is csoda, mert az nagyon más helyre visz, külön helyszín és teljes csapattal mész oda. Ez a feladat legendary-n elég necces volt, még 4 fős csapattal is. Veteránon hiába volt több ellenfél, legendary-n jobban összedolgoztak, okosabban taktikáztak és helyezkedtek. Muszáj volt harcolni velük. Veteránon ellenben nem sok vizet zavartak.

Shadowguard:
Meglepő lesz ha csak annyi ellenféllel kell számolnod. Ha nagyon húzod az időt, akkor 50 fölé sem lesz nehéz eljutni ellenfelek számában (veteránon ezen feladatban 62 ellenfelet nyírtam ki, legendás nehézségen 45-öt, mert ott már jobban figyeltem a cél mihamarabbi teljesítésére). A kijelzett ellenfél létszám a ténylegesnek csak egy része. De nem egy kupacban lesznek, hanem több kisebb csoportban, szétszórva és egy részük csak később jön a pályára. Tehát bőven kezelhető marad az egész helyzet.

(#453) fogtunder válasza Shadowguard (#450) üzenetére


fogtunder
nagyúr

nem, nem az :D

I hate morning people. And mornings. And People.

(#454) Zafir78 válasza sagajr78 (#448) üzenetére


Zafir78
tag

Igen, viszem a skulljack-et, meg kifejlesztem a skullmining-ot is. A codex-el én voltam a hülye, meg kellett volna ölni. Tudom, hogy flashbangelni kell, stb. de így ironman-en nem mindig hoz az ember optimális döntést. Azért remélem még megcsinálható így is a feladat (mármint a "summon and kill a codex"). Az durva lenne, ha ezért krepálna be ez a kampány, amikor egész jól állok.

(#455) micafighter válasza Zafir78 (#454) üzenetére


micafighter
nagyúr

Nem hinném hogy ebböl gond lenne :) jönni fog majd codex, a kérdés csak az hogy kelle e még neked hozzá skulljackelni officert, de azt amúgy is érdemes intel plusz bonuszok szerzése miatt , szóval.. :)

[ Szerkesztve ]

(#456) Zafir78 válasza micafighter (#455) üzenetére


Zafir78
tag

kösz ! Tervezem amúgyis a skullmining kihasználását.

(#457) zsamiatt válasza Zafir78 (#456) üzenetére


zsamiatt
őstag

mi a különbség a skullmining és a skuljack között? Nem egészen értem. Illetve a projektekben épített dolgokat /pl erősebb töltény/ Hol lehet gyártani vagy beszerelni?

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#458) Zafir78 válasza zsamiatt (#457) üzenetére


Zafir78
tag

Skullmining egy proving ground project. Fejleszti a skulljack-et. Lehetővé teszi advent katonák hackelését intelért, vagy facility lead-ért. Erősebb töltény: végrehajtasz egy experimental ammo projectet a proving groundban és véletlenszerűen ad egyet. Onnatól kezdve választható utility item lesz.

[ Szerkesztve ]

(#459) sagajr78 válasza zsamiatt (#457) üzenetére


sagajr78
tag

A skulljack egy eszköz, amit két alkalommal lehet használni a játékban (pontosabban két alaklom van amikor használni kell).

A skullmining pedig egy harconként egyszer bevethető akció, amihez kel la skulljack is és ki kell előtte kutatni ezt is.
A használata egy közelharci támadás (pont mint a ranger odafutok és ütök kardos támadása), ami ha összejön akkor kinyírja a célba vett advent katonát (csak advent katona egységeken működik, robotokon és idegeneken nem). Mindemellett pedig mikor felnyársalja a katonád az ellenfelet, hekkelheti is. Igen jó Intel bevételi forrás (a cache-ek-et majd ki kell kutatni a laborban és akkor kapod értük az intel-t), innen lehet a legkönnyebben facility lead-eket szerezni, időnként egyéb előnyöket is lehet szerválni ilyen módon.

A project-ekben elkészített speciális lövedékek egyből bekerülnek az invetoryd-ba.
Azokat egyesével gyártod a proving grounds-on, pont mint az exo/war/spider/wraith armor-t vagy épp az extra skulljack-et, experimental armor-okat (ezek mellények, nem külön páncélok) és gránátokat. Amikor legyártottál egyet az megy a közös inventory-ba, ahonnan a harcra induló katonák kelléktárába beteheted. A mellények, lőszerek, gránátok ugyanúgy utility slot-ba pakolhatóak, mint minden más felszerelési tárgy ami nem fegyver vagy páncél.

A proving grounds-os plasma grenade project a végtelen mennyiségű frag gránátot cseréli le plazmára, a bluescreen project ha kész, utána a sima engineering build opciói között tudod gyártani a bluescreen ammo-t és gránátot (ha meg a kísérleti robbanóanyagos kutatás is kész a ground-on akkor meg a bombákat).

Tehát ha spéci cucc kell (experimental grenades/ammo/armor) akkor minden esetben irány a proving grounds és egyesével gyártogatod. Ugyanez igaz az experimental armor weapons és powered weapons esetében is (ezek az exo és a war suit egyedi fegyverei amik egyszer használhatóak a beépített, végtelenített készletű - nem akármennyit lőhetsz, hanem nem fogy ki az avenger készletéből - rakéta helyett).

[ Szerkesztve ]

(#460) saen


saen
veterán

Volt most egy nagyon kemény küldetésem. Csak második fokozat, de azért így se volt piskóta. Nem is értem, hogy hogyan sikerült másodszorra :)
Meg kellett védeni egy adótornyot ami persze a pálya másik végén van. A torony mellett kezdéskor két muton és egy andromedon vagy mi az a savas vacak állt és ez utóbbi azzal kezdte, hogy lőtte. 4 kör után már csak 1hp-ja marad az adó-nak, így iszonyat kellett sietni. Ráadásul hiába fedem fel magam a pályán, akkor se jön támadni, hanem folytatja a rombolást. Szóval a 4. kör végére oda kellett érnem, hogy valamit csináljak vele, különben vége. Menet köztben két csapat katona is útban van, összesen 3 Heavy Mac-kel, aztán ha ottvagyok akkor azonnal erősítés, illetve az épület mögül előkerül még egy csapat, Sectopoddal. Kb mindent egyszerre kell kezelni...
Szerencsére a pszi harcos andromeddont tudja mind controlozni, csak ennyi esélyem volt. Viszont amit nem értek, hogy elég jó hackereim vannak, de sose tudom átvenni a robotok felett az irányítást. Sokszor próbáltam, a jobbik specialistámmal 66% erre az esély, de soha egyetlen egyszer nem jött be. A shutdown az 100%, azzal nincs gond csak ez fura. Ezen a szinten ez még nem engedélyezett vagy csak ultimate pechem van?

(#461) micafighter válasza saen (#460) üzenetére


micafighter
nagyúr

Nekem is ez a problémám, és 66%ra nem lehet tervezni, a 66%-os pontosságú lövésekbe se szeretek belemenni ha csak nem muszáj. Inkább shutdownra kalkulálok, az biztos, de mindig ezek a számok kb vagy ennél rosszabbak, így ennél a logikánál sose fogok hackelni robotot.

[ Szerkesztve ]

(#462) sagajr78 válasza saen (#460) üzenetére


sagajr78
tag

Azért amikor már andromedon van az ellenfeleknél, akkor már 2 kör alatt ott illenék lenni a védendő célpont látótávolságában (ha van egy kis szerencséd akkor a cuccot támadó egység előtt is felfedheti magát a csapatod egy tagja, mert különben az a brancs addig lövi lelkesen a célobjektumot). Ehhez bőkezűen méri a mindenféle könnyítéseket a játék (mozgást gyorsító páncélok, PCS-ek, mászókampó, mozgás duplázó drog, lopakodás közben extra mozgási távolság és még géppisztoly ha feltetted a "'hivatalos" SMG pack-ot is). Ha 4 kör kell a megközelítéséhez, akkor valamit nem igazán jól csinálsz, valószínűleg túl óvatosan közelítesz. Menj bele bátrabban a veszélyzónába. Ezért érdemes többek között pszíkert vinni. Egy ember előrefut mint a mérgezett egér, aztán a pszíker mérsékelten követi és ha kell, akkor dob rá egy inspire akciót amitől az előzőleg minden akcióját elköltött emberke kap egy cselekvést még, így védekezhet, fedezékbe vonulhat és más hasonlók.

Robot irányításának átvétele egy nehéz dolog. A sima kis fehér robot az még könnyű ellenfél, bár a sikerhez ott sem árt ha van fejlett hacker és legalább 2-es drone. A vöröshöz már maxos szintű hacker és 2-es drone kevés. Oda kell még egy skulljack is (ez legyen az alap felszerelése minden hacker-nek) és akkor sem lesz tuti a siker. Ahhoz kellene még egy 3-as típusú drone is. A sectopod ellen viszont ha csak nem sikerült mindezek mellé (colonel chacker + 3-as típusú drone + skulljack) még pluszban 1-2 permanens hack növelést beszerezned a játék korábbi csatáiból (csak olyan fogoly szabadítós feladatoknál tudsz ilyet szerválni ahol a kimentéshez fel kell törni az ajtót/kocsit, illetve azon feladatokból ahol egy önmegsemmisítő ládából/terminálból kell kiszedni az ott lévő motyót; vagy ha mocskos nagy mákod van, akkor magas nehézségi szinten játszva esetleg találkozhatsz ilyennel a pályákon lévő felderítő és hekkelhető tornyoknál is) a robotot irányítani szándékozó emberednek, nem lesz 100%-os a sikered. A 66/ már kifejezetten jó esély a sectopod ellen, de őszintén szólva jobb inkább lebénítani vagy egy pszíkerrel sztázisba tenni 1 körre. Úgy nem kell vele foglalkoznod egy darabig.

(#463) saen válasza sagajr78 (#462) üzenetére


saen
veterán

Elég jól benne vagyok már a sztoriban, nagyjából minden ki van fejlesztve, csak húzom az időt, hogy tapasztalatot tudjak szerezni. Mindenre még nem volt pénz/idő legyártani, pszi-s emberek most lesznek maxosak, több katona is fullra van már fejlesztve.
Ettől függetlenül, ezen a küldin 2 kör odaérni az épület közelébe csak úgy, hogy végig mozgok. Akkor viszont nem lőttem semmit, nem kapcsoltam le robotokat, ez meg öngyilkosság. Gondoltam már, hogy nekiállok videokat keresni, mert kiváncsi lennék, hogy más hogyan harcol. Ettől függetlenül nem érzem azt, hogy lassú lennék, szimplán csak nagy a pálya, meg három heavy mac + 4 katona lő közben az azért még a fullos páncéllal is gázos :) PCS-t eddig a játék összesen kettőt adott, a drogot nem ismerem, modokat nem raktam fel.
Hackinghez annyit, hogy emlékeim szerint maxos drone van, illetve az egyik specialist már kapott egyszer egy bonuszt küldi közben/után. Meg gondolom a program a skillekből kiszámolja az esélyt. Nekem az a fura, hogyha 66% esélyt ad a progi, akkor arra számítok, hogy minden második hack sikeres. Eddig egy se volt, pedig minden küldiben próbálgatom. Szóval nem az a baj, hogy nehéz, hanem hogy nincs összhangban a százalékkal amit ad a progi. Na mindegy, ez csak kikívánkozott belőlem :)
Köv küldi egy támadás lesz facility ellen, már nagyon nyomulnak, egyet le kell rombolni :)

(#464) warcat válasza saen (#463) üzenetére


warcat
veterán

Ha ennyire húzod az időt,akkor lennie kell bőven nyersanyagoknak,intelnek, szóval vegyél pcs-t a feketepiacon.
Rangereken én nagyon szeretem a +4 mobilityt.

EA: It's in the crate!

(#465) saen válasza warcat (#464) üzenetére


saen
veterán

Supply-ból komoly hiány volt sokáig, az most rendeződik, intel sincs végtelen, de azért van. Küldi után körülnézek ott is :)

(#466) sagajr78 válasza saen (#463) üzenetére


sagajr78
tag

Dehogy öngyilkosság. Bőven van hely és idő is elkerülni az ellenfelek általi észlelést. Ráadásul úgyis csak két körig kell álcázva maradnod, mert a gerilla suli mobilitás bónusza úgyis csak két körig él.

Persze bele lehet futtatni a katonákat egyből a lebukásba, de akkor sem kell leállni bunyózni. Futni kell messzebbre tőlük, használni a kampót és nem feleslegesen bunyózni. Ezt kell alapvetően elfogadni, hogy nem kekeckedünk az ellenfelekkel míg a feladat készen nincs. Ha az megvan, utána mehet az aprítás, de addig csak a saját idejét húzza ezzel a játékos. Ha annyira izgulsz a lövöldözések miatt, akkor mimic beacon, smoke bomb berakható és használható nyugodtan. Ezekkel elég alacsonyra lehet venni a sérülés veszélyét. Ha meg viszel esetleg specialistát felderítő képességű drone-al vagy scanner gránátot, akkor meg jó előre láthatod hol is vannak az idegenek és még könnyebb elkerülni őket.

Az összes pálya adott méretű. A normál pályamérettől csak a script-elt szori feladatok mérete tér el. A normál harci helyzetekben pedig nagyon könnyű eljutni a terület feléig akkor is, ha nincs kampós ruha a katonán. Ha meg van és épület is akad, akkor meg aztán a kétharmadáig is lazán eljutsz (sőt összehozható a félpálya is egy kör alatt, csak jól kell megválasztani a kampózás helyét).

A megtévesztően kecsegtető százalékok helyett inkább figyeld mekkora a célpont hacking defense értéke (ez jobb alul látszik mikor hacking-el próbálkozol). Ezen és a kiválasztott hacking célon (midnegyiknek van egy nehézsége ami hozzáadódik a célpont védekezéséhez) alapul a valódi siker, a kettő értéke összeadódik és ezt kéne meghaladnia a katonád próbálkozásának a saját hacking értékével és egy véletlenszerűen meghatározott számnak 1 és 100 között (ez a csík ami felül megy).
Az egész százalékosdi tulajdonképpen azt mutatja, hogy ha 100-ból levonod a megadott siker százalékot, akkor ezt hozzáadod a célpont hacking defense értékéhez, na akkorának vagy annál nagyobbnak kéne lennie a tuti sikerhez a katona hacking értékének.
Minden egyes alkalommal ez a véletlen generált 1-100 közötti érték lesz amin a sikered múlik. Ezért fog látszólag gyakorta nem sikerülni a 66% sem, mert teljesen külön lesz lefuttatva a véletlen generátor ami egy 100-ig terjedő skálán generál neked egy értéket. Tehát ne úgy nézd, hogy lesz 3 alkalomból 2 sikered, hanem száz alkalomból lesz 34 buktád. Így nem fogod magad idegesíteni feleslegesen. :)

A másik oldalról meg ott van az is, hogy épp emiatt különösebb probléma nélkül rá lehet mozdulni a 9-10%-os siker rátájú dolgokra is, mert ha a RNG úgy akarja úgyis sikerül, ha meg nem akkor a 90% sem fog.

Ha meg növelni akarod a sikert, akkor használj bluescreen ammo-t és emp gránátot/bombát. Az eltalált célpontok hacking defense értéke elég erősen megzuhan és így a velük való játszadozás jelentősen könnyebbé válik (igazából ez elengedhetetlen a biztos sikerhez a sectopod-ok ellen, akiknek akár 150-es is lehet a hacking defense értéke és akkor még ehhez hozzájön egy átlag 30 az ideiglenes lebénításnál és akár 80 pont az irányítást választva).

Supply hiány ellen havonta kell látogatni a black market-et és eladni a szükségtelen dolgokat, modokat és egyéb vackokat (hullákkal egyetemben amik nem kellenek). Ugyanígy havonta érdemes vásárolni is. Intel elég sok gyűjthető az advent katonák skulljack-es felnyársalásával és a tőlük szerzett intel chache-k kikutatásával. Ez az amiért tilos úgy elindulni feladatra, hogy nincs a csapatban specialista skulljack-el. Ő lesz a folyamatos intel generátorod (és egy ütéssel advent egységeket gyilkoló katonád).

[ Szerkesztve ]

(#467) saen válasza sagajr78 (#466) üzenetére


saen
veterán

Ezen a pályán ez most öngyilkosság lett volna :) Előttem egy nagy ház volt, ha azon átmentem akkor pont egy csapatba futok. Ha kikerülöm, akkor a ház mellett volt egy kis bódé aminek a tetején a másik csapat. Csak nagy kerülővel lehetett volna őket kikerülni amit random civilek nehezítettek. Itt most két kör alatt nem lehetett volna odaosonni csata nélkül.
Mimic Bacont szoktam használni, egyébként az a bajom, hogy van egy csomó kiegészítő amit még nem tudom, hogy mit érdemes vinni. Ezért is húzom a játékot, a fene se tudja mit érdemes fejleszteni. Végülis minden hasznos, de mindent nem bírnak el a katonák. Mostmég a páncélokat se tudom, hogy mit érdemes vinni. Eddig odáig voltam a gránátos emberért, mert erős volt robotok ellen, viszont azóta már rájöttem, hogy a specialist is jó ellene meg különböző töltények szintén. Szóval még nincs meg az optimális csapatösszeállítás sem. Azt már látom, hogy a specialista meg a pszi emberke nagyon tápos tud lenni, a többiben még nincs preferenciám.
A stratégia részét is most tanulom, első játékban nagyon intel hiányom volt, ezért nem mertem most költeni. Ez csak a második nekifutás nekem. Most viszont supply hiányom volt :) Persze közben jöttem rá a heckelős dologra, mostmár azért sokkal többet tudok a játékról nektek meg némi tapasztalatnak hála :) A következő nekifutás megint egy kicsit könnyebb lesz, bár valszeg emelni fogom a nehézséget :) Igaz még ezzel se végeztem...

(#468) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Kész, végeztem. Jó hosszú volt az utolsó küldetés, de egész simán sikerült megoldanom. Bár kicsit csalásszámba ment, amit sikerült összehoznom, két pszimókus meg a commander, mind a hárman void rifttel. Az ellenfelek többsége úgy olvadt el, mint hógolyó a mikróban. Szegény avatarok meg szimplán balszerencsések voltak a végén, egyik butuska beteleportált két kockára a heavy mögé-> rupture, erre beugrott a sniper elé :C . Másik hozott magával két Andromedont, azokat ellopta a void riftem. Az utolsó meg megkapta a másik riftet, az meg volt szíves rátenni a rupture-t :C

Egyébként 2 pszimókus, 2 heavy, sniper, specialist felállással mentem, meg ugye a commander. Egy-egy pod után szépen megvártam amíg leketyeg a CD, akinek nem volt loader a fegyverén az újratöltött és úgy mentem tovább. Végére meg direkt megtartottam az összes gránátot/rakétát, szóval nem igazán tudott olyat hozni a portál, amire nem voltam felkészülve (codex-et próbálta, de azok ellen tökéletes volt a discharge). Sniper a végén egy kör alatt két tárat lőtt el serial alatt.

Mindent összevetve tetszett a játék, végére kicsit leült, de az inkább azért volt, mert nem csináltam a sztori küldetéseket előtte. Minden terület nálam, tornyok felépítve, kiszedtem minden blacksite-ot, szóval csak vártam a kutatókra, hogy végezzenek és scannelgettem. Igazi öröm volt, mikor beadott egy raidet :K
Mondjuk nem bántam volna, ha hosszabb a záróvideó, szívesen elnézegettem volna még egy darabig, ahogy szétrúgják az ADVENT szebbik felét. És igazán előkerülhetett volna a spokesman is :K

Pár napig pihentetem, aztán megnézem Legenden mennyire hajkitépős. De szigorúan csak iron man nélkül. Annyira nem érzem magam erősnek :(

(#469) Zafir78 válasza sagajr78 (#448) üzenetére


Zafir78
tag

Gondoltam, visszajelzek hogy alakult. Rögtön egy black site sabotage mission jött, első podban codex. Megöltük, és teljesítettnek vette a "summon and kill a codex" feladatot, nem kellett újra officert skulljack-elni.

(#470) saen


saen
veterán

Sikerült végre átvennem hack-kel egy Sectopodot, szóval nem lehetetlen :) Iszonyat tápos, viszont amire nem voltam felkészülve az az, hogy néhány kör után buktam a hack-et... Pedig szétlőttem vele egy rakat ellenséget és még mindig élt ;] Elég sima lett így a bázisrombolás, elvettem egy Sectopodot, egy lövegtornyot és egy Archont az ellenféltől, hamar megfordult a csata menete :) Még úgy is, hogy itt csináltam meg a skulljack-es Codexet is.

(#471) fogtunder válasza saen (#470) üzenetére


fogtunder
nagyúr

a hack csak időszakos, de írja is, hogy temporary control, szóval érdemes lövetni az ellenséggel a hackelt unitot az alatt a pár kör alatt. én a MECekekkel direkt be szoktam futni az ellenség közé és saját magamra is tolni a rakétákat. sectopodokkal nem is szoktam szórakozni, shutdown, vagy stasis, aztán és inkább szétlövöm én.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#472) saen válasza fogtunder (#471) üzenetére


saen
veterán

Igen, mostmár én is tudom :) Egyébként bementem vele a bázis közepébe magasított üzemmódban, ennél feltünőbb szerintem nem lehetett volna. De lelőttünk mindenkit, így megmaradt...

Közben mentem még egy protect the device küldit, múltkor panaszkodtam, most viszont pont az ellentéte volt. Már az első kör végére ott voltam közel egy mind control segítségével :P Szóval nálam nagyon függ a tereptől, hogy mi hogyan sikerül.

(#473) micafighter válasza saen (#472) üzenetére


micafighter
nagyúr

Wraith armor 0-ra redukálja a tereptől való függést ;)

(#474) gyiku válasza micafighter (#473) üzenetére


gyiku
nagyúr

a wraith jobb/erosebb, mint a war?

hüllő

(#475) saen válasza gyiku (#474) üzenetére


saen
veterán

Más. Ha aktiválod akkor két körig átmehetsz minden falon/akadályon. Védelemre nem ad annyit, mint a War és nem ad rakétát sem.

(#476) gyiku válasza saen (#475) üzenetére


gyiku
nagyúr

van rajta hook is, nem?

hüllő

(#477) fogtunder válasza gyiku (#476) üzenetére


fogtunder
nagyúr

igen, és azt hiszem, dodge-ot is ad.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#478) gyiku válasza fogtunder (#477) üzenetére


gyiku
nagyúr

ok, mi az a dodge? meglovok egy enemyt, akkor latom hogy 3 vagy 4, de mi ez?

hüllő

(#479) micafighter válasza gyiku (#478) üzenetére


micafighter
nagyúr

Dodge az esély arra hogy a katonád "kitér" a lövés elől, vagy inkább ugy fogalmaznék hogy nehezebben találja el az ellenség. War armor ad 2 armort ami direktbe csökkenti a sebzést amit bekapsz, és van rajta egy slot nehéz fegyvernek (pl rakéta). Wraith armorral nehezebben találják el a katonád de nem ad armort, rakéta helyett pedig hook van meg 2x aktiválható 2 körös falon és mindenféle akadályon való átmenés. Talán a mobilitásra is ad a wraith armor de ebben nem vagyok teljesen biztos már, most az új végigjátszásomban még nem értem el odáig :)

[ Szerkesztve ]

(#480) gyiku válasza micafighter (#479) üzenetére


gyiku
nagyúr

veteranon vegig vittem, most egyel feljebb nyomtam a nehezseget, es bizony na. kemeny.
raadasul a mazsolaim folyamatosan melle lonek, ilyen noob brigadom mar regen volt. de arany elvis szemuveg, az kell.

hüllő

(#481) sagajr78 válasza gyiku (#478) üzenetére


sagajr78
tag

A dodge kitérés. Ha összejön, akkor felezi a katonádat érő sebzést. A spider meg a wraith suit ad ilyet, illetve agility PCS, továbbá igen masszív értéket a hunker down akció.

A commander nehézségen már nem segít olyan nagy mértékben az aim assist, mint veteránon, ezért lőnek mellé a katonáid gyakrabban. A tudásuk és alap értékeik pont ugyanazok mint kisebb fokozaton, csak itt 10%-al kisebb az aim assist adta extra segítség (legendary fokozaton meg nincs ilyen segítség).

[ Szerkesztve ]

(#482) micafighter válasza sagajr78 (#481) üzenetére


micafighter
nagyúr

Nem vettem eszre legendaryn hogy sokkal rosszabb lenne a helyzet, pedig nagyon az elején járok még és ugye akkor a legpontatlanabbak. Katonákkal igyekszek flankelni, arra kapnak egy csomó bónuszt, ha ez nem megy akkor lerombolom az ellenség fedezékét gránáttal vagy heavy gunner perkjével, snipernél meg már figyel a +10-es scope meg az aimes PCS.

[ Szerkesztve ]

(#483) zsamiatt válasza saen (#470) üzenetére


zsamiatt
őstag

Mivel tudtad átvenni az irányitást?

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#484) micafighter válasza zsamiatt (#483) üzenetére


micafighter
nagyúr

Gép felett hacker specialista, élőlény felett psi ops.

(#485) torma1981


torma1981
veterán

Spi ops-na mi a legjobb képessége? Legerosebb? Össze vissza fejlődbek? Random. Elsőre megkapta a Void rift képességét vagy mit amit maxon kellene. Így elég erdekes na. :-)

(#486) micafighter válasza torma1981 (#485) üzenetére


micafighter
nagyúr

Nem sorrendbe kapja a képességeket hanem random, de végül mindent meg tud tanulni :)

(#487) sagajr78 válasza micafighter (#482) üzenetére


sagajr78
tag

Commander és legendary nehézség között harc terén már nagyon kicsi az eltérés, mert már commander nehézségen sem olyan égbekiáltó az aim assist bónusza de még ott van. A játék elején meg annak a kicsike bónusznak (10%) az elvesztése a két nehézség között már szinte semmit nem számít.

A fedezék bontás kétségtelenül hatásos, ahogy az egyre jobb távcsövek is majd nagyon sokat fognak jelenteni.

Commander nehézség utána a legendary nehézsége igazából nem a harcokban, hanem a fejlődésben fog jelentkezni, mert ugye teljesen más a megszokotthoz képest (minden idő duplázódik, lassabban történnek bizonyos dolgok, de olykor több dolog fog zsinórban egymás után történni). A harcokban az ellenfél egy minimálisan szívósabb, meg a meredekebb csapat összeállítású podok is játékba kerülnek.

(#488) torma1981 válasza micafighter (#486) üzenetére


torma1981
veterán

Mindig mentek egyet mikor kiképzek egy Spit és visszatöltöm ha gagyit kap. :-) Amúgy szerintem messze a Sniperek a legjobbak. Fel pályát átlövik, táposak a skillek, én most 1 Spec 4 Sniperrel nyomom legendaryn.
Alap puskákkal, rupture extra képességgel. Az a durva ha lépek akkor rupture skillt engedi használni. Bersekker 2 lövés vagy max 3. Nagyon komoly. Specnek 17-es mozgás, Serial skill. Ö derít fel, skennel és ráhúzza az ellent a sniperekre. Annyi hogy körök számát megnövelem. Utálok rohanni.

(#489) torma1981


torma1981
veterán

A will érték fontos a Szpik képzésénél? Vagy csak az ellenállásnál fobtos csak?

(#490) fogtunder válasza torma1981 (#488) üzenetére


fogtunder
nagyúr

ez valami mod, hogy meg tudod választani az extra skillt?

I hate morning people. And mornings. And People.

(#491) torma1981 válasza fogtunder (#490) üzenetére


torma1981
veterán

Igen. Mod. Vigyázznak arra hogy a kaszt skillt nehogy megszerezd elöbb. Csak a másik kaszt skilljeből választhatsz. Meg kevesebbet de ez is bőven elég.

(#492) micafighter válasza torma1981 (#489) üzenetére


micafighter
nagyúr

Szpiknél teljesen mellékes lesz a will értéke, a will arra jó hogy a mentális hatásoknak jobban ellenállnak a katonáid, de a szpiknek van egy aura képessége amivel ő és a körülötte álló katonáid alapbol semlegesek ezekre a hatásokra.

(#493) fogtunder


fogtunder
nagyúr

na, hát második nekifutásra nem sikerült elég sokáig elkerülni a vadász ufót, még a pszíkerek előtt meg kellett csinálni a védekező küldetést. óriási szenvedések árán eljutottam a rangerrel concealben a beaconig, ez volt vagy 7 kör, mert az első 4-ben meg sem tudtam mozdulni, csak overwatch, két kör alatt sikerült szétlőni, majd vonulok szépen vissza, folyamatosan ömlik az utánpótlás az égből, már majdnem mindenki helyben volt, hogy fel tudjak szállni, mikor az utolsó körben egy advent trooper valahogy átjutott a 7 overwatcholó katonán és rádobott egy gránátot 4 emberre. :W

aztán 4 nap múlva adótorony megsemmisítés, szintén 3 sebesült, mert persze ki kell hagyni egy 75 és egy 83%-os lövést :W most kellene mennem egy UFO-hoz, de nem tudom, össze tudok-e rakni egy épkézláb csapatot, annyi a sebesültem. mindezt úgy, hogy advanced warfare center van, benne egy gremlinnel. természetesen pont, amikor már kezdtem úgy érezni, hogy megy ez, a blacksite vial küldetést is megoldottam sebesültek nélkül, mentést is csak misclick miatt töltöttem vissza párszor.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#494) micafighter válasza fogtunder (#493) üzenetére


micafighter
nagyúr

Ha nagyon sok a sebesült lehet érdemes a bázison kérni a bónuszt hogy gyorsabban gyógyuljanak.

(#495) saen


saen
veterán

Én meg ott vagyok az utolsó küldi előtt :) Tegnap este megcsináltam a 3 fős előjátékot, lejött sebesülés nélkül, így most teljes arzenálból választhatok az utolsó küldetésre. 33 ellenséget ír ki előre, de gondolom lesz meglepetés. Este bevetés :C

(#496) fogtunder válasza micafighter (#494) üzenetére


fogtunder
nagyúr

azt tudom, csak nem számítottam rá, hogy ilyen gyorsan dobálja majd utána a küldetéseket, a két sharpshooterem szerencsére egészséges, velük meg 3 squaddie-val remélhetőleg meglesz majd, viszek sok mimic beacont.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#497) SaGa59 válasza saen (#495) üzenetére


SaGa59
őstag

Amit ott kiír, az valószínű az a mennyiség, ami helyből ott van a pályán, akiken át kell verekedned magad, hogy eljuss az utolsó összecsapás helyszínére. Az utolsó teremben 1-2 körönként beteleportál egy-egy újabb pod (vegyes, három facelesstől három-négy codexig bármi lehet bennük, kedvencem volt a gatekeeper három codex-szel brigád, majd egy körre rá melléjük három muton. A gatekeeper nyitott egy területre ható csapással, amivel szerencsésen kinyírta az eléggé sebzett saját embereit is, viszont szerencsétlen rangerem meg ott lapított tőlük három lépésnyire, épphogy megúszta élve). ha nem igyekszel. Simán föl lehet menni ötven fölé is, csak nem biztos, hogy megéri... Az avatarokat kell levadászni, a többi csak feltart...
A leghasznosabb támadás a pszik soulfire-je volt, mert attól gyógyulnak is...

STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing

(#498) forras2


forras2
őstag

Szevasztok!

Néztem a játékról 1-2 gameplay-t. Maga a játék tetszik, és az ilyen stílusú játékok alapjáraton tetszenek is...
Viszont a kérdésem az, angol nyelvtudás nélkül van értelme neki állni a játéknak? Fogok tudni vele játszani, illetve meg-e lehet érteni a játékot, vagy érdemes megvárni a magyarítást hozzá?

:R

(#499) fogtunder válasza forras2 (#498) üzenetére


fogtunder
nagyúr

attól függ, hogy mennyire nincs nyelvtudásod, mert ha a képességeket, szabályokat, amiket ír a játék, egyáltalán nem érted, akkor nem hiszem, hogy pozitív élményeid lesznek.

én amúgy anno pont a játékok miatt tanultam meg angolul, tudom ajánlani, sokkal többet segített eddigi életem folyamán, mint kb. bármi más, amit iskolában tanultam. magyarítás meg így ki tudja, mikor lesz.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#500) Zafir78


Zafir78
tag

Még mindig a víz felszín felett vagyok első commander ironman kampányomban. Van már powered armor is. Ami gáz: sajnos bejött a vigilance dark event, nagyobb a látótávolságuk az alieneknek. Remélem csak egy hónapig tart (nem írja), mert nagyon nagy szívás.
A hp-t és a movementet adó pcs-eket ti milyen classra tettétek? Gondolkodom azon, hogy az aim pcs-t a heavy gunner grenadier-re teszem, hogy a chain shot jobban menjen. A sharpshootereknek már úgyis van superior scope. Az egyik movementet adót a phantom scoutra tettem, de van még egy.
Specialistánál nektek melyik jött be jobban: a ever vigilant vagy a guardian?
Tudom, minden attól függ, de mégis érdekel ti hogy látjátok?

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  XCOM 2
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.