Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #57018880

    törölt tag

    válasz FeniX- #7185 üzenetére

    Igen, ez is sajnos elég elterjedt probléma, hogy az ügyfél választ eszközt és túlspecifikált igényeket fogalmaz meg ahelyett, hogy általános célkitűzéseket adna egy fejlesztőnek, aki ez után tudna kínálni A/B vagy Aa/Ab megoldást, és abból lehetne választani olyat amivel lehet költséghatékonyan dolgozni később. Ez a fajta felfogás lassan alakul ki, hogy a tapasztalatot fizetik meg nem pedig a "végterméket" vagy "komponens csomagot". Szerintem a WP rendszermodell erősen épít arra, hogy a hozzáadott értéket főként nem maguk a komponensek, hanem a teljes setup jelenti, annak szakszerű összeillesztése, és minőségi értékei. Ezzel nem szándékoztam lehúzni az egyedi komponens fejlesztést, főleg mert én is ezt vállalom :D

    Visszatérve az előző gondolathoz, nem az a probléma, hogy belenyúlnak e vagy sem, csak a zizi elvárások, hogy milyen szintű tapasztalattal, milyen mélyre, mikor-hol-ki nyúljon bele :).

    Csak példa, nem kritika: Ha valaki küzd egy PHP ciklussal, akkor talán még pár hónapra van attól, hogy fenntarthatóan bele szerkesszen egy sablonba vagy pluginbe. Onnantól magának kell karban tartania, így szintén bővebb tapasztalatot igényel, esetleg van járulékos probléma mert olyan megosztott részt módosít amit az oldal 17 helyen használ, de csak 1 helyen jelent pozitív javítást.

  • CharlieDrop

    veterán

    válasz FeniX- #7185 üzenetére

    idéznék:

    "Nem azzal van baj, hogy belenyúlsz, sokkal nagyobb baj, mikor gondolkodás nélkül, izomból akarod megoldani."

    Ez azt is jelenti, hogy néha bele kell nyúlni.

    Mondjuk a hirlevélfeliratkozásnak pont nincs köze a sablonhoz, de értem ;) (persze volt olyan izomkódoló, aki beletolta a sablonba a hirlevélfeliratkozást, baromira nem örültem neki, hogy miért és persze olyan összefüggések voltak, benne, ami kihatott mindenre is....)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés