Sziasztok!
Eddig csak olvasgattam a hozzászólásokat, én nem akartam nagyon belemenni. Az eddigi hozzászólások és a tegnapi kipróbálás után azonban én is elmondanék egy pár szót a készülékről.
Múlt héten vásároltam a masinát eddig igazából csak otthon próbálgattam, főleg a funkcióit, ha élesben kell használni, ne akkor kínlódjak vele. Tegnap lett először kipróbálva úgymond élesben. Amit az előttem egy hozzászóló már elmondott, ahhoz csatlakozom, hogy igaz sok ikon van a kezdőképernyőm, de ezek többségét nyugodtan be lehetett volna tenni egy másik mappába, ami így sokkal átláthatóbb lenne. A BT tökéletesen működik, a telefont pillanatok alatt felismerte, a telefonkönyvet is hamar átmásolta. A hívás-fogadással sem volt probléma, bár akikkel beszéltem a visszhangról panaszkodtak. Megmondom őszintén autózás közben így már ki sem mertem próbálni, mert ha így visszhangos, akkor mit tesz a menetzaj? A transzmitter tökéletes, hangmimőségre sokat nem tudok panaszkodni. Bár látszik, hogy kezdő vagyok még GPS téren, mert a tegnapi hosszabb út előtti este próbáltam ki az autón, a transzmitter. Másnap elindultam az autóval és a Laura valamiért nem akart beszélni. Átnéztem 10x mindent, minden engedélyezve volt, mégsem volt hangnavigáció. Nagy nehezem rájöttem, hogy nincs bekapcsolva az autórádió. Ahogy bekapcsoltam, minden működött. Gondolom ez egy rutinos GPS használóval nem történt volna meg. Mostmár velem sem fog. Az AVI-t szépen vitte, zene hangzása sem rossz. Akkor maga a navigáció: én a masinát Sygnic Drive-val vásároltam meg. Gyors, műholdakat hamar talál, és könnyen lehet vele útvonalat szerkeszteni. Viszont itt jön a de. Mint az elején még egy francia autós írta, hogy a gép a házak között be van lassulva, azt tanúsíthatom. De szerintem nem csak a házak között. Szemmel láthatóan jóval le van maradva a jel a saját pozícióhoz képest. A kihajtóknál már rég ki kellene menni, amikor szól, hogy hajts ki. Éles kanyarokban, vagy körforgalmakban, észnél kell nagyon lenni, mert nem tud követni. Pedig nem száguldoztam sehol. És azt ne adja az ég, hogy kijössz körforgalomból, vagy kereszteződés után 50 méteren belül újabb útkereszteződés legyen, mert akkor saját magadra kell hagyatkozni. Ezt autópályánál lehajtásnál tapasztaltam. A gyorshajtásra való hangjezést kár bekapcsolni, mert a GPS legalább 10-et csal lefelé. 134-el mentem a pályán 122-öt írt. Én ezelőtt kölcsön masinával (a típus lényegtelen) iGo-val mentem. Ott ezek közül a problémák közül semmit nem tapasztaltam. Pontos volt, sebességet jól felismerte és nagyon pontosan követte az autó helyzetét. Ott egy kereszteződésből kijövet után azonnal tudta merre van az útirány. A Sygnic javára legyen írva, hogy a tervezése viszont parádés. Az 1200 km-es útvonalat bőven percen belül kiszámolta. Az újratervezés is ugyanilyen gyorsan megy. De ha valaki megkérdezné, hogy Sygnic, vagy iGo, akkor egyértelműen iGo. Az a baj, már pénzt adtam ki érte, nem akarom törölni, majd megpróbálom megszokni. Abban viszont valaki segítnetne, aki ért hozzá, hogy ami volt is mellékleve link, leszedtem a hangokat. De a Sygnic nem hajlandó lejátszani. kérdésem, hogy ez egy beállítással megoldható-e, vagy nem erre a software-re van kifejlesztve? Ja hangnavigáció szempontjából is jobban tetszett az iGo. Meg egy hozzászólás, ami a saját véleményem. Szembe mennék azzal, hogy ki kell kapcsolni az autó fényerőt. Valóban, ha valaki nem autóban használja akkor jó, ha ki van kapcsolva. De tegnap, hogy erős napsütésben mentem, kikapcsolt fényerőnél nekem nagyon zavaró volt, visszatükröződött. Kínomban bekapcsoltam az automata fényerőt, igaz, hogy tompábbak lettek a színek, viszont sokkal jobban láttam, és messze kevésbé tükröződött vissza.
Na, tovább nem húzom az időt, csak ezt akartam leírni.
Üdv.