> Felhasználó
> Az IBM ügyfélszolgálatát felhívta egy hölgy, valamilyen technikai
> problémával. A diszpécser elkérte a gép sorozatszámát, beütötte a
> gépébe, majd az adatbázisból kilistázta a hölgy gépének paramétereit.
> - Hmm, úgy látom, Önnek egy Aptiva számítógépe van - mondta a
> diszpécser. A másik oldalon rövid sikkantás hallatszott, majd egy
> koppanás után nagy csend.
> - Halló, valami baj van? - kérdezte a diszpécser rémülten. Hosszas
> csend, majd léptek hangja, és az ügyfél újra beleszólt.
> - Hölgyem, csak nincs valami baj? - kérdezte az ügyfélszolgálatis.
> - Á nem, csak ha tudtam volna, hogy idelát a másik oldalról, akkor a
> hívás elott felöltöztem volna...
>
.: No Comment Grp:.