Ha túl hosszúnak találod az írásomat, akkor lapozz a végére, a lényeg az utolsó mondatban található.
Nos, nekem is megvolt a tapasztalatom a TMX -el, ugyanis a kezembe került egy téglásított ASUS tablet, és a magyarországi ASUS hivatalos szervizpartnere pedig a TMX.
Már az elején keresgélés közben meglepett a dolog, hogy semmilyen telefonos elérhetősége nincs a TMX -nek, értsd semmilyen. Itt kapott is egy negatív pontot tőlem a cég.
Tehát marad az e-mail, amivel semmi baj sem lenne, ha időben válaszolnának is, és nem kellene többször kérni, hogy válaszoljanak.
Ebből kifolyólag a magyarországi ASUS ügyfélszolgálattól megkérdeztem, hogy van-e esetleg más partnerük a TMX -en kívül akihez lehetne vinni még ezt a készüléket szervizeltetni, ugyanis eléggé vegyesek a visszajelzések róluk (többnyire negatív).
Erre azt a választ kaptam, hogy sajnos nincs, ők is tudnak erről... "ez van".
Ennek ellenére tettem egy próbát, elküldtem nekik a készüléket (nem kellett volna ).
Ennek a folyamata az, hogy egy űrlapot kitöltve, egy adott helyszínre lehet rendelni egy futárt akinek le kell adni a javításra szánt készüléket, ez meg is történt.
Amikor leadtam a készülékemet szervizeltetésre, akkor cserekészüléket nem kértem (az én esetemben nem is lehetett volna, ugyanis már nem volt garanciás a hibás készülék).
A leadás és az árajánlat beérkezése között eltelt kb. 2,5 hét. Ez azért elég hosszú idő, úgy hogy számomra ez is negatív pont.
A tablet alapjára tettek egy laza 44eFt -os ajánlatot, persze a többi díj nincs még ebben benne (szerelés, frissítés, visszaküldés stb.).
Nem tudom, hogy hogy jött ki nekik ez az összeg, de ebből kifolyólag rákerestem és Ali Expressen a full gyári alaplap kb. 12eFt -ba kerül szállítással együtt (végül ez lett a megoldás).
Úgy hogy ez is számomra negatív pont, hogy gyakorlatilag több mint 3,5x -es áron akarták rám verni a szükséges alkatrészt.
Végül nem kértem javítást, így a logisztikai és bevásárlási díjat (6500 Ft) kellett kifizetnem.
A visszaküldés még megér egy misét
Nagy nehezen méltóztattak válaszolni a levelemre, hogy mikorra várható a visszaszállítás amikor a további javítást nem kértem. A készülék persze nem érkezett meg az ígért időpontban
Amikor végre megjött a GLS futár, akkor úgy volt rögzítve, hogy nekem le kell adnom a rendszerben rögzített cserekészüléket, amit kaptam a hibás helyet ideiglenesen.
Természetesen nem kaptam cserekészüléket, így ment is vissza a csomag.
Utána pár nap várakozás történt, illetve e-mailezés, hogy mi csúszhatott félre.
A TMX a GLS -re mutogatott, a GLS pedig a TMX -re
A logisztikára is negatív pontot kell adnom, ugyanis nem ment zökkenőmentesen a vissza szállítás és nem gondolom, hogy csak a GLS volt a ludas ebben.
Ha kellene pozitívat is adnom, akkor ezekre adnék, de csak azért, hogy ne csak negatív legyen az egész
- a készülék épségben visszaért (olvastam nem egy olyan tapasztalatot is, ahol bizony sérüléssel adták vissza a készüléket...)
- relatíve "gyorsan" ment az e-mailezés a vége felé...
Összességében nem ajánlom a TMX -et.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.