Én nem gondolom, hogy a túlzott részletesség jó. Ezt a harcrendszerre és általánosságban is értem.
Egyrészt azért, mert nem biztos (sőt!), hogy a játék javára válik (már beszélgethetnénk a domborzat és időjárás hatásairól is), másrészt azért, mert később (ha kész van egy működő tesztverzió) kipróbálhatóak a "finomságok" is.
(Akár opció is lehet a simple/enhanced combat mode...)
Nem tudom, hány nagyágyú van a csapatban, de a "nagyobb kihívás" általában az AI. Ha van jó programozó, aki ért ezekhez, akkor okés. Én személy szerint ha egy 8x8-as sakktáblán üldözni-visszavonulni, hatókörbe belépni/tüzelni/visszalépni, távolsági egységeket védeni/kitámadni látnék 32x32 bites ikonokat, amelyeket a gép irányít, már nyugodtabb lennék. Tudom, hogy nem ez a cél, de kezdetnek jó, és sok dologra rájöhet közben az ember.
A "világtérképről" még nem is beszéltem. A globális AI programozása még szebb feladat. Összekötni a világtérkép és a harcrendszer AI-jét meg talán legérdekesebb.
Remélem valamilyen szinten hasznosítható a háesz, üdv!
"a sárkány is csak ember" - oxox