Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zolpat

    csendes újonc

    válasz bringasisti #15510 üzenetére

    Igazságod lehet a gázzal való hegesztést tekintve,bár megjegyzem a Samarámat annak idején a kasztnis CO-val csinálta a toronynál is(a Samara is nagyon szeret rozsdásodni),kivágta belőle a sérült részt,hidegen odahajlította,aztán kb.5 centinként pontozta,majd egyre szűkebben 2-3 centinként hogy ne húzodjon el,és a végén lett belőle egy folyamatos varrat,szép is meg jó is lett,persze neki is megvolt hozzá minden felszerelése.

    A karbival kapcsolatban:Ismét a Samarát hozom fel,annak szerintem jobb megoldása van,egyszerű átmenő csavarokkal oldották meg!Szerintem ha a 3 hosszú csavar egyszerűen belemegy a szívócsonkba a Favónál is,persze közte lenne a gumitalp,sokkal jobb lenne az eredmény,hiszen így már közvetlen oda tudná szorítani a talpat a karbi alja és a szívócsonk felső pereme közé. Így meg két helyen is tud falsot szívni:1-szívócsonk és gumitalp közt,2-gumitalp és karbi alja közt..ja és ugyanúgy meg lenne a hővédelem is.Gondolom én.... :)
    Üdv.Z.

Új hozzászólás Aktív témák