Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Shader war (téma lezárva)

Hozzászólások

(#21) anaqer válasza e-biza (#19) üzenetére


anaqer
veterán

A VízPontszámos dolgot azt el tudom fogadni bugnak, remélhetőleg az OVIST nem buherálható egykönnyen, és így hiteles bizonyíték.

Az UT2003 már más tészta, ott egy teljes menet (detail texture pass) hiányzik. Ráadásul ez egy elég régi feature, detail textúrákat már az eredeti Unreal is használt. Ha ezt szándékosan hagyták el, az egyrészt nagy pofátlanság, de főleg nagy marhaság az ATitól. Ez azért eléggé könnyen észrevehető dolog, nem úgy, mint pl. AF-nél, hogy ''hát egy kicsit mintha homályosabb lenne'' vagy hasonló.

[ Az újonnan érkezők kedvéért azért emlékezzünk meg a quack lényegéről : a driver expliciten Q3-ra kihegyezve (a játékra, nem az enginere!) átállította a maximális textúrafelbontást egy fokozattal alacsonyabbra ( picmip 1 ). Ezzel nyert kb. 10% teljesítmény-többletet, de ha valaki magát a QUAKE3.EXE filet átnevezte ( mondjuk quacke.exe-re ), akkor a driver nem vette ezt észre, és a csalás nem aktivizálódott. Jól mondom? ]

And As It Is Such, So Also As Such Is It Unto You

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  Shader war (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.