Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mi történik egy netes csalás után?
-
LOGOUT.hu
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
tothbe
addikt
válasz anjani182 #156231 üzenetére
Sztm egy kicsit túlzásba estél. Amúgy ha a csere valamilyen okból nem megoldható, akkor a vételár teljes visszatérítése egy teljesen törvényes és szabályos megoldás.
Azért pedig, hogy egy akciótól esetleg elesel emiatt, ezért törvényesen senki sem tehető felelőssé. Persze reputációs vesztesége biztosan lesz a cégnek, ha nem tudsz újat venni, de ezt ilyenkor belekalkulálják. Sok helyen ilyenkor adnak valami egyedi akciós árat, hogy ezzel a te rossz szájízed elvegyék a márkával szemben, de jogilag ez sem kötelező, ez mind csak a márka jóhíre miatti egyéni lépés.u.i.: a csálé tévés példádra pedig: kérhetsz utólagos árengedményt érte, de ezt egyrészt a gyártó nem kell, hogy megadja, ha visszaveszi vagy cseréli. Másrészt pedig ilyen hiba nem tudni mit okoz még pl. a screen-ben hosszú távon, viszont ha minőségi dolog miatt kaptál árengedményt, akkor az abból következő semmilyen hiba sem lesz garanciális. Ezért kell nagyon vigyázni a minőségi hiba miatt leértékelt dolgokkal.
[ Szerkesztve ]
By(e) Tothbe
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest