Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Az email ki is ment a ugyfelszolgalat@djuice.co.hu címre az elmúlt pillanatban. :))

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#2) Wictor


Wictor
senior tag

Hát igen, a legbefolyásolhatóbb* korosztályt kamuzással "kell" megfogni... Megeszem a kalapom, ha ebből a pontbeváltósból lesz valamikor bármi...

* Ezt most a 18 év alattiakra értem első sorban.

[ Szerkesztve ]

(#3) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Hoppá, rögtön egy reakció, még ha csak egy automata válasz mail is:))
"Djuice Ügyfélszolgálat
címzett: saját magam

részletek megjelenítése 22:56 (7 perce)

Szia!

Megkaptuk a leveledet, melyre hamarosan válaszolunk.

Addig is böngéssz bátran az internetes oldalunkon: www.djuice.hu

Köszönjük türelmed!

Djuice csapat"

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#4) Wictor válasza z0d1AK (#3) üzenetére


Wictor
senior tag

Hamarosan ---> djuice nyelvjárásban azt jelenti, hogy 15-30 nap? :D

(#5) z0d1AK válasza Wictor (#4) üzenetére


z0d1AK
veterán

Valószínűnek tartom, hogy leghamarabb holnap reggel.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#6) madstunt


madstunt
addikt

gyüjtögetek én is serényen ;]

(#7) z0d1AK válasza madstunt (#6) üzenetére


z0d1AK
veterán

Mennyinél jársz?:D

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#8) madstunt válasza z0d1AK (#7) üzenetére


madstunt
addikt

fene emlékszik. csak belépésért kapok még pontot? az eltelt napokért nem?:D

(#9) z0d1AK válasza madstunt (#8) üzenetére


z0d1AK
veterán

Belépésért, meg hogy minél több adatot megadsz.
Eddig ennyi.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#10) z0d1AK válasza z0d1AK (#1) üzenetére


z0d1AK
veterán

Egyelőre nagyjából 24 óra alatt még nem érkezett semmilyen válasz sem a Djuice ügyfélszolgálatáról. :(

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#11) z0d1AK


z0d1AK
veterán

2 nap, válasz még mindig nincs. :(

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#12) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Mivel négy napja nem érkezett válasz, másoltam a levelet a Pannon ügyfélszolgálatának.
Remélem itt kapok valami visszajelzést.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#13) Alexios válasza z0d1AK (#12) üzenetére


Alexios
veterán

valami fejlemény? Én is most akarok váltani djuicera, ha mástnem rákéldezek akkor ott:D

(#14) z0d1AK válasza Alexios (#13) üzenetére


z0d1AK
veterán

Eddig még egyik ügyfélszolgálat sem méltatott válaszra.
Lehet, hogy csúnya csúszásban vannak, amit nem mernek felvállalni, ezért sem írnak.
Fel kellene már hívni a 1240-et, ügyintézőt hátha kapcsolnak.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#15) ABE válasza z0d1AK (#14) üzenetére


ABE
őstag

Biztos gondban vannak, a rendszerüket nem tudták még felkészíteni. Nálam is sikerült szerződéskötés után deaktiválni a net csomagot, kijött egy durva számla, írtam nekik panaszlevelet, szerencsére jóváírták. Aztán a pannonline regisztrációval is volt gond, be kellett mennem egy Djuice pontba, hogy megcsinálják. Tegnap többszöri próbálkozásra engedett be a rendszer, aztán ki is dobott, ügyfélszolgálaton meg mondták, hogy ne nagyon használjam pl. szolgáltatás megrendelésére, mert még megbízhatatlan. MMS-el is volt gondom, hiába volt aktiválva, gyakorlatilag nem működött. Szóval vannak itt még problémák bőven. Ellenben becsületükre legyen szólva, hogy 1440-en eddig mindig egyből kaptam ügyintézőt, és segítőkészek voltak.

(#16) z0d1AK válasza ABE (#15) üzenetére


z0d1AK
veterán

Ügyfélszolgálatost én is kaptam egyből, mikor kellett.
Te mekkora számlát kaptál?
Elérted az én 55K-m?:D
Hát igen, elvan maradva a rendszer még nagyon, csak azt nem tudom, miért kellett ilyen gyorsan akkor elindítani...

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#17) ABE válasza z0d1AK (#16) üzenetére


ABE
őstag

Csak 22e volt, meg se közelítelek. :DDD

(#18) z0d1AK válasza ABE (#17) üzenetére


z0d1AK
veterán

Én még várom 40K+ÁFÁról a számlát:D

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#19) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Érdekes, hogy válasz a mai napig nem érkezett.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#20) ^Clown válasza z0d1AK (#19) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

És még mindig nem működik a MyLife.... Szánalmas.

(#21) z0d1AK válasza ^Clown (#20) üzenetére


z0d1AK
veterán

Igen, az.
Bár asszem az Ipon-on olvastam, hogy lehet, nem is volt annyira jó húzás, hogy kiemelték a Telenorból a Djuice-t....

MOD:
Jah, nem pont ezt írták, de majdnem.:))

[ Szerkesztve ]

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#22) ^Clown válasza z0d1AK (#21) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Vannak még bőven hiányosságok, de tényleg új dologról van szó (félig-meddig legalábbis), adjunk még nekik időt.

(#23) z0d1AK válasza ^Clown (#22) üzenetére


z0d1AK
veterán

Adok, már csak azért is, mert két éves hűségnyilatkozatom van oda.
De hogy sem a Djuice, sem a Pannon/Telenor ügyfélszolgálata nem válaszol, az azért elég gáz.
Ennyire szarnak a fejemre?

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#24) z0d1AK válasza ^Clown (#22) üzenetére


z0d1AK
veterán

Most nézem, hogy a k_rv_ reklám mailt ki tudják küldeni azért... :W


| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#25) ^Clown válasza z0d1AK (#24) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

rajVip :DDD

(#26) ABE


ABE
őstag

Húúú, ez a Djuice-os rendszer kikészít. :DDD Már ott ledobta az agyam a szíjat, hogy 3 regisztrációm van: ügyfélszintű, kártyaszintű, és még egy a Djuice pontgyűjtéshez, vagy mihez. Az utóbbi kettővel egyelőre nem sokat tudok kezdeni, mivel az ügyfélszintű regisztrációval tudok csak érdemben rendezni bármit is. Nem ártana valami egységes Djuice-os felület, mert most a Telenor online felületén kell mászkálni. Egyébként a múltkor emlegetett magas számlát kiküldték papíron is, majd rendezték elvileg a rendszerben, de nem tudtam még befizetni a djuice pontban, mert náluk két különböző összeg jelenik meg. :D Még megpróbálhatom egy bankautomatánál befizetni, hátha ott rendesen mutatja a rendszer, vagy várok az új számla érkezésére, esetleg megint bepróbálkozom az ügyfélszolgálatnál. Csak le ne tiltsanak addig számlatartozás miatt. :U

[ Szerkesztve ]

(#27) z0d1AK válasza ABE (#26) üzenetére


z0d1AK
veterán

Nekem az első két napra kiküldték a 4600ft-s számlát, megkérdeztem a shop-ban, hogy akkor be kell-e fizetni, azt mondták, hogy ha az ügyfélszolgálat azt mondta, hogy törölték, akkor nem.
Jött is nem sokkal később a jóváíró számla
Jelenleg a még hátralévő 52 ezer forintos számlát várom, meg a hozzá tartozó jóváírást:DDD

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#28) z0d1AK


z0d1AK
veterán

Bő három hét után itt a válasz!

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#29) madstunt


madstunt
addikt

amúgy megsúgom,érettségit,diplomát,és nyelvvizsgát már egy ideje be lehet váltani pontokra

(#30) z0d1AK válasza madstunt (#29) üzenetére


z0d1AK
veterán

És mit érsz a pontokkal, ha nem megy a rendszer?

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#31) Psychonaut válasza madstunt (#29) üzenetére


Psychonaut
addikt

Hogy? Érdekelne, mert nemrég lettem én is D-s (:D)

(#32) z0d1AK válasza Psychonaut (#31) üzenetére


z0d1AK
veterán

Beviszed a legközelebbi Djuice Shop-ba, és szólsz, hogy van ilyened, és szeretnéd pontokra váltani.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#33) Psychonaut válasza z0d1AK (#32) üzenetére


Psychonaut
addikt

Gondolom nyelvvizsga-bizonyítvány kell hozzá, meg személyi, ugye?

(#34) z0d1AK válasza Psychonaut (#33) üzenetére


z0d1AK
veterán

Igen.
Esetleg, ha tudod az ügyfélkódod, az sem árthat.

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#35) Psychonaut válasza z0d1AK (#34) üzenetére


Psychonaut
addikt

Pár nap alatt csak nem felejti el az ember (ha jóra gondolok...6 számjegyű tetszőleges számkombináció)... :DD

(#36) z0d1AK válasza Psychonaut (#35) üzenetére


z0d1AK
veterán

Az a jelszó, amit meg kellett adnod, asszem.
Az ügyfélkód hosszabb.
Bár lehet elég a telefonszám is.
Nemtom:))

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#37) Psychonaut válasza z0d1AK (#36) üzenetére


Psychonaut
addikt

Szerintem nem, ők azt mondták, ezzel lehet az ügyfélszolgálatra menni, ha bármi gond lenne.
Jelszót random generálnak, és a megadott e-mail címre küldik ki később.

De végülis mindegy melyik, mert a fiókom tetején vannak a szerződési papírok, azon biztosan rajta van.

(#38) madstunt válasza z0d1AK (#36) üzenetére


madstunt
addikt

viszed az RFID-t azt cső szerintem az elég a bizonyítvány meg a személyi mellé.
azér jó hamár lehet gyűjteni de beváltani nem mert amint elkezdődik jóó sok pontod lesz.

(#39) z0d1AK válasza madstunt (#38) üzenetére


z0d1AK
veterán

Nekem még nincs is olyanom, azt mondták, hogy majd szólnak, ha mehetek érte, eddig nem szóltak.

Amúgy még azt sem lehet tudni, hogy mi és hány ponttért lesz.
Na meg, hogy mikor :C

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#40) djuice_hu


djuice_hu
csendes tag

Sziasztok!

Örömmel értesítünk Titeket, hogy a myLife nyeremények, ponthatárok elérhetőek a djuice oldalon!
http://www.djuice.hu/mylife - bejelentkezéssel
http://www.djuice.hu/felhasznalasi-feltetelek - myLife segítség
http://bit.ly/d7vtZd fórum kérdésekkel-válaszokkal

Nyeremények, ponthatárok fent vannak, a beváltás is hamarosan indul! Az első sorsolás ~1 hónap múlva lesz!

Gyertek, nézzétek meg, köszi a türelmet :)

djuice team

(#41) ABE


ABE
őstag

Eredetileg pannonos számom volt, azt vittem tovább djuice előfizetésbe, regisztráltam a rendszerben, egy darabig be is tudtam lépni, gyűjtöttem a pontokat, erre kaptam egy levelet, hogy a MyLife hozzáférésem fel van függesztve átmenetileg, mert nem djuice-os számról regisztráltam... És akkor küldözgessek levelet, hogy ismét aktív legyen. :((

Meg kéne adnom, hogy mi volt a login nevem. Most ez az e-mail címem, mert a MyLife belépésnél azt kéri? :F

[ Szerkesztve ]

(#42) z0d1AK válasza djuice_hu (#40) üzenetére


z0d1AK
veterán

És hol vannak a nyeremények, vagy ilyenek?
Csak én nem látom így elsőre?:F

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

(#43) z0d1AK válasza z0d1AK (#42) üzenetére


z0d1AK
veterán

Közben megtaláltam mindent.
Látom, hogy már megvan, hogy mire mennyi pontot lehet kapni.
Akkor a bizonyítványt már vihetem be a djuice shop-ba?
Illetve látom, hogy sporttagság után is kapható pont.
Futball játékvezetői tagság is beletartozik ebbe?

| Nem én vagyok bezárva közétek. Ti vagytok összezárva velem. |

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.