"tanítani lehetne az itthoni marketingeseknek" - én sales-marketing vonalon dolgozom elég régóta és meglehetősen nagy léptékben, nem egy 3 fős kft-ben, és ilyen minőségben mondom: az ilyen típusú összehasonlítás, ebben a formában és kivitelben a legnagyobb mellényúlás.
Azzal, hogy egy konkrét telefont rak a sajátja mellé, már el is ismerte, hogy az az etalon, a mérce, amit ő megütni kíván - ilyet legfeljebb új, ismeretlen, a piaci bevezetés alatt álló márkákkal érdemes csinálni, egy Nokia-kaliberű cégnek ez inkább az égő kategória.
Ráadásul egy olyan telefont rak a sajátja mellé, amelynek a vásárlói pont olyan szempontokat tartanak fontosnak (kompakt, könnyű, vékony, dizájn, minőségi anyaghasználat stb.), aminek a 925 alapból nem felel meg - mintha az új Kiát azzal próbálnák eladni, hogy mennyivel nagyobb a csomagtartója, mint egy Porschénak és kevesebbet is fogyaszt - a Porsche-tulajok mindkettőre tesznek.
Ez az összehasonlítgatósdi már a 920 kapcsán se váltotta be a reményeket, a júzerek nem váltottak tömegével iPhone-ról Lumiára. Ezzel így legfeljebb csak kiröhögtetik magukat.
Nem a lényeg a fontos.