Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#151) Fabianus válasza Oppenheimer (#149) üzenetére


Fabianus
tag

Szerintem szokta a Nokia hangsúlyozni a helyfüggő szolgáltatásait és az összeszerelés minőségét is. Persze lehet, hogy azok az összekarcolós, leejtős, stb, videók nem hivatalos forrásból származnak. De kb ennyi is amiben igazán jó, maximum a designt lehetne hangsúlyozni még, de az szubjektív. Ami ezen túl jöhetne, az meg már MS, nem Nokia.
Amúgy kíváncsi vagyok, mit szólnak majd az ismerőseid a reklámhoz? Ugyan ők sem a célcsoport, és legkevésbé sem reprezentatív, de legalább nem egy geek forum közössége.

[ Szerkesztve ]

(#152) joey04 válasza Zolik (#150) üzenetére


joey04
titán

olvass figyelmesebben.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#153) Zolik válasza joey04 (#152) üzenetére


Zolik
senior tag

Szerintem meg nem szar ez a reklám. Most akkor kinek van igaza? Nekem mert én 199cm magas vagyok, vagy neked mert te idősebb vagy (tipp)? Figyelmesen olvastam, azt írtad szar. Ennyi

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#154) joey04 válasza Zolik (#153) üzenetére


joey04
titán

ok

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#155) Touch-ko válasza Lall (#142) üzenetére


Touch-ko
őstag

`Nem baj, hogy ezzel a Nokia nem iPhone tulajokat akar meggyőzni arról, hogy váltsanak, hanem embereket akiknek nincs még ilyen telefonjuk, hogy ne a ""nagy és híres" iPhone-t vegyék, mert ez még annál is jobb képeket csinál.`

-Ehhez viszont akkor a Nokianak jobban ossze kellene szednie magat...

(#156) crey válasza joey04 (#148) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Nem véletlenül nem hangzik el egyetlen szóval sem, hogy Windows Phone.

Mitől szar? Mert a termék egyetlen tulajdonságát emeli ki, amiben jobb az iPhonenál - és ez a képalkotás. Semmi másra nem fókuszálnak: - akarsz egy jó kamerás mobilt? Vedd a Lumia 925-öt. Ennyi.

Valaki tényleg előkaparhatna már egy értelmes érvet, mert az hogy szar, elég kevés...

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#157) joey04 válasza crey (#156) üzenetére


joey04
titán

Leírtam már. Kifejtettem a 148-ban is meg korábban is. Ha nem érted, akkor sajnálom.

[ Szerkesztve ]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#158) crey válasza joey04 (#157) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Hm... Leírtad hogy "szar" mert az iPhonehoz hasonlítja magát, de még csak nem is droid. Valóban, így máris érvrendszerré vált gondolatod...

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#159) joey04 válasza crey (#158) üzenetére


joey04
titán

Na akkor megpróbálom egyszerűbben: Egy bejáratott és elfogadott márka/rendszer megpróbálkozhat ilyesmivel. Jelenleg a Nokia név nem cseng túl jól, a WP meg az átlagnak ismeretlen. De még akkor sem tuti a siker, ha mondjuk Android/samsung párosról esik szó, egy korábbi Nielesen elemzés szerint az embereknek nem jött be a samu féle fikázós reklám sem.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#160) Zolik válasza joey04 (#159) üzenetére


Zolik
senior tag

Így már azért más. Nem kell mindent úgy kezdeni, hogy szar.
Amit írsz megcáfolom: anyám nézegette múltkor a tvr hét utolsó oldalán lévő hírdetést és kérdezte, hogy mi az az ifon (nem ájfon kijetéssel, hanem ifon)? Mondtam neki, hogy olyan mint ezek az új telefonok csak 3x annyiba kerül. (egy átlag felhasználónak, aki a telefon negyedét se használja ki annak max presztizs teló) Ha valakinek azt mondod Nokia, igen annak az EU-ban jól csengő neve van még most is. A Nokia meg már a 90-es évek vége felé is gyártott USA only telefonokat (ott a híres mátrix jelenet az első részből) szóval annyira nem ismeretlen ott se.
Mondjuk már így is túl lett beszélve a dolog, Nokia csinált egy reklámot majd eldől hogy hoz e úgy vásárlókat vagy sem.

Nah pár nap múlva megint lesz egy jó topicunk:
"Microsoft Releases New Surface Vs iPad Commercial, Mentions New Reduced Price Of Surface"

[ Szerkesztve ]

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#161) madgie válasza Zolik (#160) üzenetére


madgie
titán

Ez aztán a felmérés: nagyanyám a Nokiáról sem tudja, micsoda.

(#162) Zolik válasza madgie (#161) üzenetére


Zolik
senior tag

Ezzel csak arra próbáltam utalni, hogy EU-ban a Nokia név ismertebb mint az Apple.

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#163) joey04 válasza Zolik (#162) üzenetére


joey04
titán

hogyne.
fuck, dupla.

[ Szerkesztve ]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#164) joey04 válasza Zolik (#162) üzenetére


joey04
titán

hogyne.
na téma részemről lezárva. szerintem ciki és szar.
btw jó nokia reklám kell kamerára kihegyezve? nokia n82 és n90 reklámok. otthon majd megkeresem, az n82 reklám ver mindent a mai napig.

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#165) joey04


joey04
titán

Na, ez pl engem jobban megfogott mint kamerás (jó, videós) reklám.
De egyéb N90 reklám: [link]
Na meg persze az über N82: [link]
Na ezekhez képest egy szánalom a mostani felhozatal. Nem csak a cikkben lévő.

[ Szerkesztve ]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#166) crey válasza joey04 (#159) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Pont hogy egy bejáratott márkának nem kellenek az ilyen húzások. Mert amúgy is beszélnek róla. Az egy másik kérdés, hogy ez a fegyver kétélű, és ha rossz a reklám (lásd pl. bizonyos Samsung reklámok) akkor annak negatív visszhangja lesz.

A Nokia nem az iPhone felhasználókat degradálta le, hanem egy etalonnak tekintett készüléket egy egyszerűen kommunikálható termékspecialitással (ami sok felhasználónak fontos) próbálta kiemelni (és nem az első eset, emlékezz az ominózus Nokia Color reklámra).

Félre ne érts, nem ez az egy-két reklám fogja kirángatni a Nokiát és az MS-t a szarból, ahhoz nagyon sokat kell még lapátolniuk. De az biztos, hogy sok itt olvasható véleménnyel ellentétben, nem ront a finnek renoméján - és ez a reklámkampány önmagában nem szar.

A Samsung kampánya azért lehetett visszatetsző, mert ott az iPhone usereket "leöregezték és kifigurázták". Bazi nagy különbség hogy a userbe rúgsz bele, vagy esetleg a készülékbe (próbálsz).

(#159) joey20: az általad linkelt reklámok (az elsőt leszámítva, mert az sok szempontból egy borzalom), nagyon jók, de nem alkalmazhatók minden esetben (más szeretnél kommunikálni - és megint más piaci dominanciával a hátad mögött reklámot gyártani, amikor tudod hogy tiéd a mindent vivő sláger, és más a kommunikációd akkor, ha csak másod, vagy harmadhegedűsnek számítasz).

[ Szerkesztve ]

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#167) joey04 válasza crey (#166) üzenetére


joey04
titán

ok

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#168) WinPho


WinPho
senior tag

"És így működik a kapitalizmus. Mindenki próbál elnyomni másokat, úgyhogy nyomj el te is másokat még jobban"
/Videómánia/
Kizárt, hogy pontosan idéztem volna...

I don't believe in the moon, I think it's just the back of the sun.

(#169) drzsoo1 válasza crey (#141) üzenetére


drzsoo1
aktív tag

annyit még hozzátennék, hogy pont a Nokia 925 ár kategória használók heavy userek. Aki ilyen telefont vesz, az előtte megnézni teszteli kipróbálja stb. Az aki becsattog a T mobil boltba rábök a telefonra az a 10 e ft os szegmensben nézelődik, nem a 100 ezres-ben. Tehát pont a heavy userek, akik mi vagyunk, fogjuk eldönteni hogy mennyi Nokia 925 fogy. A reklám ott csal, hogy a Nokia fotó képességét emeli ki, ebből az következik hogy a low end Nokia is jó fotós, pedig tudjuk hogy mennyire nem az.

Csak Motorola, 29 éve: Int. 2000(1995)-MicroTac 7200-Flare-d460-cd930-Timeport T250-T720i-MPX200-Q9h-Milestone-Milestone2-Atrix-Moto G 4G-MotoZ Play-MotoZ2Force&Motorola Thinkphone

(#170) gebro


gebro
aktív tag

Tipikus microsoft reklám. Míg össze nem állt a Nokia velük, addig ez nem volt jellemző a Nokiára.
Részemről egy kicsit lehangoló, mert így lesülyednek az ms szinvonalára.
Amúgy ebből is csak az látszik, hogy ki az, aki diktál.

(#171) joey04 válasza gebro (#170) üzenetére


joey04
titán

mivel az ms nyomja az ipad fikázást, nem kérdés honnan fúj a szél...

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#172) Glenda válasza gebro (#170) üzenetére


Glenda
addikt

Nem hát. Úgy látszik nem emlékszel, hogy amikor kijött az iPhone, körberöhögték és jöttek a drop testtel, hogy márpedig az iPhone olyat nem tud. Nem tudom melyik volt az aktuális csúcsmodel, azzal hasonlították össze. Végül a piac döntött és a Symbian meghalt.

Másrészt normáliséknál az ilyen reklám belefér. Megjegyzem, szerintem az "I'm a PC, I'm a Mac" reklámok is jók voltak, az autógyártók reklámai is jók. Igenis mutassák be, mivel jobb, mint a konkurencia. Az átlagjúzer nem fog gsmarénát olvasni, tv-ben látja, hogy a Samesung xyz okostelefon tud facebookot és van rózsaszínben.

A gyökérség az az, amikor bemegy a user a témobájlba és lebeszélik a bármilyen telefonról (még ha WP készülékről is) hamis állításokkal.

Mert ugye ezekben a reklámokban ha hazudnak, akkor lesz irgum-burgum, ahogy az Apple már kapott párszor.

De na, ha ez kell nekünk megkapjuk. Kovács Lajos a Cillit banggel hatékonyabb, mint a "más termékkel". Biztos Kovács Lajos a zseni, mert nekem nem úgy működik a cucc, mint a reklámban.

Úgyhogy reklámozzanak szabadon, de amint hazudnak valamiben, büntessék meg őket úgy, hogy legközelebb eszükbe se jusson. 10 glendából 9 ezt javasolja.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#173) gebro válasza Glenda (#172) üzenetére


gebro
aktív tag

Akkor ezek szerint én nem átlag júzer vagyok, mert én mindig utána nézek a teszteknek és véleményeknek ha valamit venni akarok, és reklámokra meg nem adok, mert tudom, hogy mindig csak a pozitív oldalát mutatják a dolgoknak. Mint tudjuk, tökéletes termék nincs, csak jó PR.

Egyébként meg minden mással egyetértek amit írtál. :K

joey20 Igen, csak szerintem fikázás helyet túl kellene szárnyalni, de ez meg megint más történet.

[ Szerkesztve ]

(#174) Zolik válasza gebro (#173) üzenetére


Zolik
senior tag

Nem, valóban nem vagy átlag user, mert őket ennyire nem érdekli részleteibe, hogy mit tud egy telefon.

Az hogy egy cég bemutatja hogy miben tud többet, miben tér el a terméke a más gyártó hasonló termékétől nem hinném hogy fikázás lenne...

'' Árpád biztos jó munkásember..., vót valamikó ''

(#175) gebro válasza Zolik (#174) üzenetére


gebro
aktív tag

Egy termék megkülönböztetése más terméktől, egy jól bevált és elfogadott marketing stratégia, amivel nincs is semmi gond, hiszen ez mindig is így működött. Én is ezt vallom, hogy be kell mutatni azt, hogy az „én” termékem mennyiben "jobb", mint egy másik termék.

A "fikázás" meg egy rossz szóhasználat volt, ami viszont nem tőlem származott, csak reagáltam rá, de az is tulajdonképpen inkább a Nokia és az MS kapcsolatát minősítette, hogy ki az úr a háznál.

Egyébként meg az adott reklámban nincs arra semmi garancia, hogy a két telefonon milyen beállításokkal készültek a képek, ezt majd a felhasználók fogják eldönteni. Mint kiderült, tavaly szeptemberben a Lumia 920 reklámjában csalt a Nokia, amiért bocsánatot is kértek, na ennek tudatában kicsit hiteltelen az ilyenfajta reklám.

A félreértések elkerülése érdekében azért megjegyzem, hogy sem iphone sem wp telefonom nincsen, és nem is tervezem egyiket sem, tehát nem vagyok egyik cég felé sem elfogult.

A végére érve én sem tartom rossz dolognak a termékek egymástól való megkülönböztetését. :K

(#176) Glenda válasza gebro (#175) üzenetére


Glenda
addikt

Az Apple is csalt reklámban, azt hiszem felgyorsították a böngészésről készült videót és nem írták alá, hogy nem valós sebesség.

from r in rings where r.Owner == "Sauron" select r

(#177) gebro válasza Glenda (#176) üzenetére


gebro
aktív tag

Igen, és az autógyártók is játszanak a fogyasztási adatokkal, talán ezt most szabályozni is fogják.
Tehát egy reklámban sem mutatják be a termékeket teljes körűen. Ezért is írtam le korábban, hogy nem adok a reklámokra, tulajdonképpen nem is nézek reklámot.

(#178) danikollar


danikollar
őstag

Összehasonlításra ott vannak az esetlegesen független újságírók, tesztcsapatok. Ne a Nokia tegye már meg! :N

(#179) joey04 válasza crey (#97) üzenetére


joey04
titán

Mondjuk ezt be is nézte a samu: Nem erre számított a samsung: egyre fiatalabbak az iPhone-osok

ami viszont igazán érdekes, az az, hogy a samsungosok többsége a 35-44 éves korosztályba tartozik, az Apple viszont egyre többeket csábít el telefonjaival a 18-24 és a 25-34 éves korcsoportból.

Plusz ahogy a korábbi vitánkban említettem, a reklám eleve nem lett sikeres: A márkát váltók között háromszor annyian tértek át a samsungról az Apple-re, mint fordítva.

na ez a gyomros...

[ Szerkesztve ]

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.