Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3001) barnade95 válasza barnade95 (#3000) üzenetére


barnade95
tag

Valaki? :( hívnám a wayteqt de nem tudom mit kellene csinálnom hogy megértsék

(#3002) Tarcsajana válasza barnade95 (#3001) üzenetére


Tarcsajana
csendes tag

3. utan cserelnek, de nem fogjak elismerni..en hibas erintopanellel kuldtem vissza es felhivtak hogy nem tudjak produkalni a hibat! Ember hat irni se tudtam vele! Jah tenyleg, es megcsinaltak...ennyit a szerelokrol

Jana

(#3003) barnade95 válasza Tarcsajana (#3002) üzenetére


barnade95
tag

Na de azért ez nem így működik.. az a gáz, hogy most nem trudni, hogy mi is történik a szervizben, ez elég kamu szagú, mert jól tudják, hogy nem tudod bizonyítani. Nálam is látod lefagyott a tesztelő progi most bizonyítsam be, hogy náluk nem.. Kár hogy Szegeden lakok mert most istenbizony bemennék hozzájuk. Hát azért ne nézzenek már teljesen baleknak...

(#3004) barnade95


barnade95
tag

És bedöglött a fizikai Vissza gomb is... Hurrá..

(#3005) Razide válasza barnade95 (#3004) üzenetére


Razide
csendes tag

[link]
Miután e leírás szerint partícionáltam, formáztam, fsck-ztam és anyáztam, amikor nem unmountolt, és alig találtam meg a helyes eszköznevet, már rendesen működik a masina, másfél hónapja nem volt adatvesztésem a /media könyvtárban.
Előtte nekem is olyan volt, mint a tied. A boot idején nem lefagy, csak eszi a fájljaidat, ami 10 percig is eltarthat.
ADB a barátod.

(#3006) barnade95 válasza Razide (#3005) üzenetére


barnade95
tag

Köszönöm, de nem haxolni szeretném, mert nem azért van a garancia. Csinálják meg ők, ez a dolguk

(#3007) spiritex válasza barnade95 (#3006) üzenetére


spiritex
veterán

Elég, ha úgy döntesz, hogy a Fogyasztóvédelemhez fordulsz, és ezt velük is közlöd, mindjárt máshogy fognak viszonyulni hozzád. Sajnos ilyen világot élünk... amíg nincsenek kötelezve arra, amit vállaltak, addig húzzák az időt... Én a Navon-nal jártam így, WayteQ-el minden rendben volt.

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#3008) barnade95 válasza spiritex (#3007) üzenetére


barnade95
tag

Írtam nekik egy szívhez szólót, tételesen cáfoltam nekik, hogy szoftveres a hiba, és leírtam, hogy ha nem hajlandóak elismerni a hibákat a továbbiakban sem, akkor fogyvéd lesz. Ha meg majd az eredeti garin túl húzódik, és majd a garihosszabodást sem ismerik majd el, nem csak fenyegetés lesz.

(#3009) Razide válasza barnade95 (#3008) üzenetére


Razide
csendes tag

Hozd el nekem Debrecenbe, megcsinálom cirkusz nélkül. A hiba ugyanis a fájlrendszer sérülékenységében van, a szerviz nem tehet róla, hogy fos a hardver. Ilyen ez a Wayteq.

(#3010) barnade95 válasza Razide (#3009) üzenetére


barnade95
tag

Akkor cseréljék ki, sőt, adják vissza a pénzt. Ha bénák...

(#3011) SteveL válasza Razide (#3005) üzenetére


SteveL
aktív tag

Ennyire nem vágom az androidot. Ezzel a módszerrel tulajdonképpen mit csinálok a fájlrendszerrel? Azóta is hibátlanul működik a gép?

(#3012) zoli0714


zoli0714
csendes tag

Üdv. most vettünk egy xtab-ot.használtan. 1-honap garival.vételkor minden remekül möködött,3-dik nap lefagyott .utánna ugy nézett ki hogy kikapcsolt.de nem mert sötétben látszott a háttér világítás .utánna reset majd próba bekapcsolni do csak a neve jöttbe asztán semmi. ismét csak háttér világitás.utánna probáltam a recovery de újból semmi eredmény .valakinek van ötlete? kösz zoli

(#3013) barnade95 válasza zoli0714 (#3012) üzenetére


barnade95
tag

Egyszer volt ilyenem, újra fölraktam a szoftvert, és jó lett. A leírást megtalálod itt is.

(#3014) zoli0714 válasza barnade95 (#3013) üzenetére


zoli0714
csendes tag

kössz de frissiteni a szoftvert vagy ujra telepíteni az alapot és hol találom? zoli

(#3015) zoli0714


zoli0714
csendes tag

üdv. müködik a tablet köszi zoli

(#3016) Razide


Razide
csendes tag

Eddig minden problémát sikerült elhárítanom, de most megállt a tudomány. Itt hagytam délben az asztalon a masinát készenléti állapotban. Este próbáltam bekapcsolni, de semmi reakció nem történt a power gomb nyomva tartására. Töltőre tettem, éreztem, hogy melegszik, tölti az akksit. De úgy sem reagál a bekapcsoló gombra. Ez most egy tégla (brick) lett.
Ha legalább a recovery menüig eljutnék, onnantól mindent megoldok. De ha hardveresen sült meg a nagy melegben, akkor konyec.

[ Szerkesztve ]

(#3017) snorbis2 válasza Razide (#3016) üzenetére


snorbis2
tag

:C :Y

Viviamo il modo in cui - Da solo

(#3018) zsivanyka


zsivanyka
csendes tag

üdv.
Nem volt végigolvasni az összes hozzászólást,ezért megkérdezném:

Lehet a tab-hoz külső 2,5colos wincsit csatlakoztatni?
Gondolom az otg-kábelen kapná az áramot
van rá megoldás?
köszi üdv

(#3019) tjb007 válasza zsivanyka (#3018) üzenetére


tjb007
nagyúr

Lehet :K
A ház egyik USB-jét rádugod az OTG kábelre, a tablet hálózati töltőjét az OTG kábel töltőcsatlakozójára, és már megy is.

(#3020) Razide


Razide
csendes tag

A halott tabletet június 19-én bevittem a debreceni Edigitalhoz, és kértem a garanciális javítását. És csak vártam, csak vártam. Érdeklődő leveleket küldtem először az Elektrodokinak, aki az Edigitalra mutogatott, aztán az Edigitalnak, aki az Elektrodokira mutogatott. Most július 9-én telefonálni kezdtem. Az Elektrodokitól megtudtam, hogy a Wayteqnek saját szervize van, keressem ott. Felhívtam, és kiderült, hogy találtak az eszközön némi bontásnyomot, azt jól lefotózták, és az Edigitaltól megkérdezték, hogy mi legyen. Az Edigital természetesen füle botját sem mozdította rá, ha nem érdeklődök, akkor még most is csak várnám az értesítést.
A Wayteqnél közölték velem, hogy a feltételezett bontásnyomok miatt nem vállalják a garanciális javítást. Mondtam, hogy oké, akkor mondjanak legalább egy árat, hogy mibe kerül, miért nem kapcsol be. Két napja csak várom ezt az árat, pedig tudják a telefonszámomat.
A magyar szervizek ilyenek. A garanciális javításnál egy hónapig csak azt keresik, hogyan bújhatnának ki a kötelezettségük teljesítése alól. Ilyen ország nincs másik. Az ilyen üzletek vezetőit megkínálnám a viperámmal.

[ Szerkesztve ]

(#3021) SteveL válasza Razide (#3020) üzenetére


SteveL
aktív tag

És legalább jogos a kekeckedés, megbontottad? :)

(#3022) Razide válasza SteveL (#3021) üzenetére


Razide
csendes tag

Én egy ujjal nem nyúltam hozzá. Viszont használtan vettem egy kamionostól, az lehet, hogy berhelt, vagy berheltetett rajta, mert a kijelzője nekem egy hónap használat után beporosodott, s előtte tiszta volt. De semmi sem biztos.

(#3023) barnade95 válasza Razide (#3022) üzenetére


barnade95
tag

Oh, a kijelző szinte mindenkinél porosodik

(#3024) barnade95


barnade95
tag

Ilyen nincs és mégis van.
negyedik alkalommal volt szervizben. Négyből egyszer, az utolsónál csináltak is vele valamit, nevezetesen cserélték a tárhelyet. mi romlott el? a tárhely. Az új. Ilyen nincs.

És mégis van.
Nyilváníthatnánk végre javithatatlannak?....

(#3025) SteveL


SteveL
aktív tag

Egyelőre feladtam a küzdelmet a kütyüvel, most valamelyik fiókban pihen. :DDD
Most van egy céges ipad 4-em netezni, de akkor is androidra vágyom...

[ Szerkesztve ]

(#3026) barnade95


barnade95
tag

jjúúúúúhhúúúúú!!!!!!!
Most kaptam a levelet, az 5. szerviz után végre visszakapom a pénzem :DD :))
Már csak azt kell eldöntenem, hogy refurb nexus 7-et vagy nokia lumia 520-at vegyek. Bár ez lenne a legnehezebb döntésem életemben.

Nincs a rendszerben olyan hangulatjel, ami kifejezné a felszabadultságomat. 13 kínkeserves hónap után pápá wayteq! :DDD

[ Szerkesztve ]

(#3027) SteveL válasza barnade95 (#3026) üzenetére


SteveL
aktív tag

Kicsit utállak. :D

(#3028) thetan válasza barnade95 (#3026) üzenetére


thetan
aktív tag

Ennyi idegeskedés után megérdemled hogy rendeződtek a dolgok.

Megjegyzem én abban a szerencsés kivételes helyzetben vagyok, hogy eddig nem volt semmi baja a készülékemnek. pedig a megjelenése óta van meg. Az is igaz, hogy nem mindíg használom.

Csak az a kár, hogy nagyon hamar elavulnak, vágyódom egy újabbra, de sajnos most ezt nem tehetem meg.

[ Szerkesztve ]

WayteQ xTAB-70w ; ZTE Blade ; WayteQ T5H; Wayteq xBook-60FL; WayteQ xTAB-8Q; XIAOMI REDMI NOTE 2

(#3029) Razide


Razide
csendes tag

Én elégedett vagyok a készülékkel, már amikor rendeltetésszerűen működik. Visszakaptam a szervizből, a proci és a memóriavezérlő cseréje 10 rugóba került. Mivel memóriacserét végeztek, újra előjött a /sdcard partíción az adatvesztés. Asszem újrapartícionálom.

(#3030) Razide


Razide
csendes tag

Hogyan tegyük rendbe a rosszalkodó belső tárhelyet?

Az USB hibakeresés legyen bekapcsolva a készüléken. Rootolt oprendszer kell, és fel kell telepíteni a Busybox appot, esetleg még valami command shellt.
Vegyük ki a készülékből a microSD kártyát, és távolítsunk el minden tárhelybővítő eszközt (pl. OTG kábelen lógó külső vinyót, kártyaolvasót, pendrive-ot).
Valami taskmanager appal (pl. Android Assistant) állítsunk le minden futó rezidens programot, amit csak lehet.
Kössük össze az eszközt és a PC-t USB adatkábellel.
ADB-t töltsünk le a http://adbshell.com/ -ról PC-re és indiítsuk el command shellből az "adb shell" paranccsal.
Ha sikeres a csatlakozás, akkor a "root@android" prompt fogad.
Unmountoljuk az SD card partíciót az "umount /mnt/sdcard/.android_secure" és umount "/mnt/sdcard" parancsokkal.
Futtassuk az "fdisk /dev/block/avnftl8" parancsot. Ajánlott a FAT partíció létrehozása.

1. Régi partíció törlése: "d" Ugye készítettél biztonsági másolatot a fájljaidról? Bár úgyis megette már felét az oprendszer, a másik feléről pedig nem tudod, mennyire épek, ezért mehet minden a levesbe. Ha azt mondja, hogy "No partition is defined yet", akkor létrehozunk rajta egyet.
2. Új partíció létrehozása: n p 1 aztán enter, enter. Ezzel a teljes rendelkezésre álló helyet felhasználjuk.
3. Legyen FAT: t b
4. Partíció kilistázása: p
5. Itt most a /dev/block/avnftl8p1 eszközön Win95 FAT32 partíciót kell listáznia. Ha nem ez van, akkor ugorj vissza az A pontra.
6. Kiírjuk az új partíciós táblát: w.

Formázd a FAT partíciót a "newfs_msdos -F 32 /dev/block/avnftl8" paranccsal
"fsck_msdos -f /dev/block/avnftl8" és y minden hibára.
"reboot" paranccsal újraindítod a készüléket. Indulás közben visszateheted a microSD kártyát.

(#3031) gpeeter


gpeeter
csendes tag

Helló! Eladó egy ilyen kis gép, ha esetleg valakit érdekel írjon pü-t.

(#3032) Razide


Razide
csendes tag

Betört a kijelzőm, a kép látszik, csak a tapit nem veszi, ezért csak OTG kábelen keresztül egeret csatlakoztatva tudtam bogarászni benne és lementeni az adataimat Titanium Backuppal. Ha valakinek kéne alkatrész ehhez a fostalicskához, szóljon!
Következzék egy Prestigio Multipad 7" PMP3970B Duo

[ Szerkesztve ]

(#3033) a510


a510
aktív tag

Sziasztok!
Van egy téglásított tabletünk, némi utánajárással eljutottunk addig, hogy AML flash tool-lal (ImageBurnTool.exe) újra lehetne flashelni, de a gyári firmware zipből hiányzik a usb_spl.bin, ami pont a PC-ről való flashelés esetén kell (nem pedig SD-ről indítottnál).
Nincs valakinek ilyen, vagy valahol szervizes ismerőse, aki tudna ilyet szerezni?
Köszönet :R

(#3034) Gadhead


Gadhead
csendes tag

Sziasztok!

Egy olyan problémám van a készülékkel, hogy össze-vissza ugrál a kijelző és nem mindig érzékeli az érintést.
Gondolom a hardveres probléma. Garanciám már nincsen rá. Érdemes elvinnem szervizbe ? Mi lehet a baja?

(#3035) eszement24


eszement24
aktív tag

Sziasztok!

Kéne egy kis segítség. Adott ez a tablet egy 4.0.3 as rommal. (gyári)

Rootnál mikor kelzsoca zipjét indítom, ezt a hibaüzenetet kapom.

Van valakinek ötlete? Már lassan nem tudok mit kitalálni..

(#3036) SteveL válasza eszement24 (#3035) üzenetére


SteveL
aktív tag

Próbáltad újra letölteni? Nálam mindig felmegy, pedig kétnaponta fel kell tennem. :DDD

(#3037) eszement24 válasza SteveL (#3036) üzenetére


eszement24
aktív tag

5x töltöttem le :/

(#3038) Rauros1 válasza kelzsoca (#348) üzenetére


Rauros1
csendes tag

SZiasztok

Jelentkezett egy olyan probléma, hogy bizonyos szoftverek futása közben (többféle angol nyelvoktató) az elhangzott mondatok elejét és végét nem hallani. Ti találkoztatok ilyennel ennél a tabletnél?

Valamilyan audio iba lehet? ICS 1.2 van telepítve - lehet h ez már túl régi a friss alkalmazásokhoz?

(#3039) Fulike70


Fulike70
csendes tag

Üdv.!
Szoftverfrissítés közben"meghalt" a tab. Lehet, hogy kicsit korábban engedtem el a gombokat, mert
maga a folyamat el sem indult.
Azóta nem tudom bekapcsolni, nem reagál semmire. / tölteni talán tölt../
Sajnos már nem garanciális.
Tud esetleg valaki megoldást a szerviz helyett?

(#3040) Balazska15


Balazska15
senior tag

Sziasztok! Egy barátom tabletjével lenne két probléma.
Az első az, hogy nem működik egyik kamerája sem, ha belép a kamera app-ba kiírja, hogy: A meghajtó keresése és ennyi... :)
Második probléma, hogy nem látja az sd kártyát, több készülékbe tesztelt, jól működő kártyáról van szó!

Ha tudnátok megoldást ezekre akkor nagyon megköszönném!

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#3041) barnade95 válasza Balazska15 (#3040) üzenetére


barnade95
tag

Nálam ez lett a válóok, ugyanezt csinálta. Garanciában nem csinálták meg (pedig garanciás volt) mert nem találták hibának. Annyit tehetsz, hogy ujraformázzátok a Data és a Media partíciót, erről itt a fórumon olvashatsz.

(#3042) Balazska15 válasza barnade95 (#3041) üzenetére


Balazska15
senior tag

A gyári recovery alkalmas a wipe-ok elvégzésére? Holnap kerül hozzám a tablet..

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#3043) Balazska15 válasza barnade95 (#3041) üzenetére


Balazska15
senior tag

Köszi, sikerült! :R

"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD

(#3044) domez78 válasza kelzsoca (#757) üzenetére


domez78
újonc

Nekem egy vega D7124h készülékem van android 4.2.2 fut rajta. Egyre többször kapok olyan hibaüzenetet "no external storage available" Galériát sem tudom megnyitni például, hanem ilyen hibaüzenet jelenik meg,meg a kameránál is ez a helyzet. Illetve még egy pár progi sem megy szerintem emiatt. Valami ehhez hasonlóról illetve megoldásáról írt kelzsoca a 755-ös illetve a 757-es[link] hozzászólásban. Kérdésem, hogy az a megoldás, amit írt, az nekem is jó lenne-e? Ha igen, akkor honnét tudom letölteni a fájlokat, mert azon az oldalon, ami anno be lett linkelve, a fájl már nincs ott.
Ui: A vega-s forumon már írtam kétszer is, de még nem reagált rá senki sem, azért írtam ide.

[ Szerkesztve ]

(#3045) thetan


thetan
aktív tag

Véletlenül nem tud valaki a tabhoz ROM letöltési linket? a megadottak már nem működnek. A tabomon meghalt a rendszer, de a recovery betölthető, ezért megpróbálnám ujra rakni, csak nem működnek a wayteq oldalán lévő letöltési linkek sem

WayteQ xTAB-70w ; ZTE Blade ; WayteQ T5H; Wayteq xBook-60FL; WayteQ xTAB-8Q; XIAOMI REDMI NOTE 2

(#3046) thetan válasza thetan (#3045) üzenetére


thetan
aktív tag

Sikerült. és meg is oldotta a problémát az újratelepítés

WayteQ xTAB-70w ; ZTE Blade ; WayteQ T5H; Wayteq xBook-60FL; WayteQ xTAB-8Q; XIAOMI REDMI NOTE 2

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.