Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) Solten válasza Gergő_ (#48) üzenetére


Solten
addikt

Nyugodtan vegyél, az 1000H a legjobb netbook szvsz... Az enyémnek kutyabaja, pedig már az is előfordult hogy reggelre a padlón landolt az agyról... :B :D

"X millió" termék közül van esély a hibára minden gyártónál.

[ Szerkesztve ]

Saor Alba

(#52) Gergő_ válasza Solten (#51) üzenetére


Gergő_
őstag

nem a hibával van gond,mert minden meghibásodhat valóban( asusnál elég gyakoriak a külső meghibásodások amit kivonnak a garancia alól)
hanem a garanciakezeléssel,a szerviz nem képes objektíven kezelni egy problémát,droidként működnek sajnos és mint felettem írták előfordul hogy használtra cserélnek valamit :(((
A másik pedig a szolidaritás mint írtam részemről megérdemlik hogy ne vegyek tőlük semmit és ismerőseimet is figyelmeztessem,ez nem üzletrontás
Ez az eset jól bemutatja milyen kicsinyes a közép-európai szervizelés,ilyen kis ...eee pc-ket sokkal nagyvonalúbb módon kellene kezelniük,nem képesek felfogni mekkora hátrányt okozhat nekik 1-2 ilyen eset

"X millió" termék közül van esély a hibára minden gyártónál.
Igen de léteznek megbízható statisztikák is :DD

Juteszembe jó lenne felállítani egy rangsort hazai nagy márkák szervizelési nívójáról ..vagy létezik ilyen?

[ Szerkesztve ]

(#53) NovaBlue válasza Angel18 (#6) üzenetére


NovaBlue
aktív tag

sztem fogyasztóvédelmi felügyelőségre tessék szépen betelefonálni és ott is tájékozódni mert ilyen ninsc, hogy a te károdra javitják csak meg!

Én tuti odamennék személyesen és mondanám h mutassák meg magyarázzák el, hogy mit merre meddig!

Engem baxxz szét az ideg az ilyen köxxög hozzáálás miatt amúgy a tanulság
SENKI SEM FOGLAKOZIK A VÁSÁRLÓVAL
és DAS IST UNGRAN ennyi

(#54) ^Clown válasza Solten (#51) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Nem véletlenül tépik a szájukat a srácok a "Milyen notebookot vegyek?" című topicban. Mert egy laptopnál nem csak azt kell mérlegelni, hogy melyik a "legjobb" (bár szerintem a Wind, de mind1). Hanem azt is, hogy milyen a support, anyaghasználat, stb. Az ilyen esetekben mutatkozik meg ez igazán... Nem véletlenül mondják azt nagyon sokan, hogy Fusit, Ánuszt, Észert ne nagyon, MSI-t is csak saját felelősségre.

Ettől függetlenül ez hatalmas csalódás az Asusban, mert bennem eddig úgy éltek, mint megbízható és jó gyártó. Megéri ez nekik? Egy sz.ros kijelző miatt veszítenek el több tíz, száz, netán ha egy felkapott külföldi (vagy magyar) fórumra kikerül, ezer vásárlót?

...kérem kapcsojja ki...

(#55) Napfénysüti

Mi Samsung szerviznél jártunk úgy hogy egy eléggé hasonló hibát (mp4 lejátszón megrepedt a kijelző úgy hogy semmi nem történt vele még csak be se volt kapcsolva) nem javítottak mondván hogy mi okoztuk. De érdekes módon belülről repedt meg a kijelző...
Mondjuk az nem olyan látványos hiba meg használható tőle a készülék, csak bosszantó. Nálunk amúgy a szervizes srác saccra 6.000-es javítási összeget mondott (maga a lejátszó 22.000 volt). Szóval a Samsung szerviz se javít mindent...
Bár a mi esetünk semmi ehhez az Asus ügyhöz képest.

Kitartást és ingyen javított netbookot kívánok! ;)

Més que un club!

(#56) ^Clown válasza Napfénysüti (#55) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

A Samsung-szervízről én is tudnék mesélni. Akit érdekel, nézzen be a Samsung mp3 lejátszók topicba, és olvassa el az utolsó hozzászólást (amit én írtam).

(#57) fatal`


fatal`
titán

Hát ez nagyon durva hogy kiszámlázzák a garanciális javítást :F Próbálkozzatok a fogy. védelemnél, hátha tudnak segíteni.

(#58) adalbert1


adalbert1
veterán

Végigolvasva a topicot kimondottan örülök hogy az egyetlen asus (igen kisbetűvel mint nemecsek ernő -lol, a ff szerint a nemecsek ernő így helytelen) termék egy Ti4200 kártya volt amit vettem, feltehetőleg több nem is lesz a sorban.

(#59) Solten válasza ^Clown (#54) üzenetére


Solten
addikt

Windet szerettem volna vásárolni, csak visszatartott az igénytelen anyaghasználat, lötyögő billentyűk, stb. Ja és a 3 cellásat annyiért vesztegették mint a 6 cellás Asust... ;)

Saor Alba

(#60) Solten válasza Gergő_ (#52) üzenetére


Solten
addikt

Vérpistike KFT meghibásodási statisztikáját volt alkalmam megtekinteni, egy vicc, az Asus rajta sincs a listán (ezek szerint nincs hibás laptopjuk... :D )...

Más: elképzelhető, hogy másfél év alatt javult a helyzet: [link] :))

Saor Alba

(#61) Angel18


Angel18
csendes tag

Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Remélem mihamarabb sikerül pontot tenni az ügy végére.
Viszont egy újabb esettel találkoztam az interneten keresgélve, igaz ez nem az 1000-es szériából való, de a probléma ugyanaz: [link]
Így most már egyre többen ilyen problémával találkoztam.

[ Szerkesztve ]

(#62) Versus válasza Angel18 (#6) üzenetére


Versus
senior tag

Én több mint 70 ezer forintot buktam az Asus Hungary hasonló garanciális hozzáállásán.
Ha nem túl off akkor leírom.

Régóta hardcore Asus user vagyok ,szó szerint milliókat öltem a márkába mind céges ,mind privát használatra.Két éve az aktuális gépcserénél egy méregdrága Workstation alaplapot vettem hogy biztosan stabil és megbízható legyen a gépem.
Na ebben az alaplapban elkezdtek megsülni a márkás ramok szépen sorban,mindig ugyanabban a slotban.Lap kiszerel ,nagykerbe elküld a pontos hibajelenséggel majd jött is a válasz hogy nem cserélik garanciában merthogy és most tessék kapaszkodni ,a vga sínen levő rögzítő műanyag pöcök vége le van törve! Egyrészt mi köze van annak a ram foglalathoz ? Másrészt mennyiben befolyásolja ez a hibátlan működést ?!

Mivel kellett a gép fogtam magam ,beültem az autóba és kitekertem az SCS-ben levő Ditech-be ,ahol megvettem a jelenlegi alaplapomat majd a szerviz ablakhoz álltam az utoljára megsült és ott vásárolt ramjaimmal.A sráctól megkérdeztem hogy mivel az alaplap tette tönkre a ramot van-e valami ötlete mire kivette a kezemből,megnézte hogy nincs külsérelmi nyom majd szó nélkül a kezembe nyomta az új garnitúrát és mosolyogva kellemes ünnepeket kívánt!

Hozzátenném hogy a PH fóromon vásárolt és ugyanígy járt ramot az itteni bazáros kolléga szintén kicserélte pedig őt is tájékoztattam a hiba okáról,igaz a csere 2 hétig tartott de mivel nem én tettem szívességet ez így is maximálisan korrekt !

Akkor megfogadtam hogy soha többet nem veszek idehaza drága fogyasztási cikket annak ellenére hogy nem vagyok az osztrák nép nagy barátja.

Persze az eskümet megszegtem mikor a barátnőm meglátta az első 900-as Eee-t a MM-ban de az (lekopogom) hibátlanul üzemel nála azóta is.

Premium Vintage

(#63) Angel18 válasza Versus (#62) üzenetére


Angel18
csendes tag

Ez nem jó hír. Sajnálom. Remélem a barátnőd gépével nem fog ilyesmi történni.

(#64) ^Clown válasza Solten (#59) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Az Asus gépekkel (eee-széria) már a kezdettől fogva voltak bajok: nagyon sok pixelhibás képernyő, szivárgó aksikkal. Ezek miatt én az ismerőseimnek a Windet javasoltam, már kettőt is vettek a környezetemben, remélem nem lesz bajuk!

Az új Asus-notebook topikjába belinkeltem ezt a logout írást, hű de lehurrogtak... :)

(#65) Napfénysüti válasza ^Clown (#64) üzenetére

Pedig az Asus sajnos notebookban nem egy minőségi gyártó. Inkább a Dell,Lenovo,HP. Bár ezeknél se minden típus...
Barátnőmnek Thinkpadje van,na azon látszik hogy minőségben az elithez tartozik. Rohadt masszív egy darab még ölni is lehetne vele :D
Apámnak meg Windje van lassan fél éve. Nagyon jó kis gép az árárért. Én is inkább azt javasolnám. Bár sajnos supportja az MSI-nek sincs igazán... :(

Més que un club!

(#66) hzcs


hzcs
senior tag

Nekem is volt pár köröm a selejtes samsung dvd íróval, legalább 3-4x elküldtem hogy cseréljék. A vége az lett hogy meguntam, és vettem bele saját pénzen egy NEC-et.

(#67) Szanya válasza Angel18 (#6) üzenetére


Szanya
tag

Szerintem a fogyasztóvédőket jobb már az elején bevonni, hogy egyből a megfelelő irányba induljon az ügy. Különben esetleg utólag a hibás döntéseid korrigálására mehet el az erőfeszítések nagy része.

''Szanya csak egy van.''

(#68) Angel18


Angel18
csendes tag

Köszönöm a segítő hozzászólásokat. Félre értések végett, nekem semmi bajom az ASUS-szal, és a gépet is nagyon szerettem amíg nálam volt. Csak az nem szimpatikus, ahogy elhúzódik az ügy, és már nem is tudom mióta nem kapok választ tőlük.
Ha lesznek további fejlemények, feltétlen írok.

(#69) Wajk válasza Angel18 (#68) üzenetére


Wajk
addikt

én tuti személyesen mennék be lehetőleg egy netes géppel a hónom alatt és mutatnám a hasonló hibákat ami kizárja az önkezűséget. És kérdezném, hogy ha ez a saját hibámból van akkor hogy lehet hogy más eeePC-n is pontosan ugyan ilyen törések jönnek elő? :U

Az ilyeneket nem szoktam hagyni... és nektek sem ajánlom, hogy hadjátok őket pihenni, nyúzzátok őket bátran. Bár miért egyből a szervízhez menntek ahol vettétek oda nem fordultatok? Érdemes őket is zaklatni... lehetnek kapcsolataik.

Amúgy szerintem ez áramingadozástól vagy hirtelen fesztől is előjöhet. pl ha mondjuk előbb a kisbook-ba dugod a tápot, majd utána az aljzatba. Én a technikai cuccaimhoz APC-t használok, elég jó áron vannak akár sima túlfeszvédős hosszabbítók.

szerintem simán megérik azt a plussz pár 1000-est.

iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB

(#70) Angel18


Angel18
csendes tag

Megkaptam a választ:
Tisztelt XXX,

Csehországi szervizünk tájékoztatása szerint a készülék LCD paneljének sérülése nem keletkezhetett külső behatás nélkül. Nem található semmilyen arra utaló ok, hogy a készülék panelje a készülék (esetleg a gyártás során keletkezett) saját hibájából repedt volna meg.

A külső behatás (tipikusan) lehet az LCD fedelére helyezett/ejtett nehéz tárgy, az LCD panel lehajtása, miközben az LCD és a billentyűzet között idegen tárgy van, vagy akár erős hőbehatás is. Ennek pontos meghatározása a szervizben vagy az ügyfélszolgálat által szinte lehetetlen, de ezek a tipikus okok az LCD panel olyan sérüléseire, melyek az Ön EeePC készülékén is megtalálhatók.

A tipikus okok az EeePC kézikönyvének “Biztonsági óvintézkedések” fejezetében részletezettek, és nem tartoznak a jótálláson/szavatosságon belüli meghibásodások körébe. Ennek megfelelően az LCD panel sérülése csak ‘garancián kívüli’ szervizeléssel javítható.

Üdvözlettel,
Asus-os főnök"

Továbbra is engem tartanak felelősnek a sérülés miatt....

(#71) rudi válasza Angel18 (#70) üzenetére


rudi
nagyúr

USA-ban ilyen esetekben a kárvallottak közösen fogadnak egy ügyvédet és perelnek valami irreális összegre és gyakran nyernek vagy legalább peren kívül kiegyenlítik a kárukat. Otthon szerintem ne sokra számíts, mert túl drága lenne neked bíróságon megvédeni a nehezen alátámasztható igazadat még ha abszolút igaz is.

Az esetet felvetettem az itcafés kollégáknak, hátha utánajárna. Azt én is láttam netbookok szétszedése közben hogy nagyon nincs bennük anyag, és a szélüknél megfogva az 1-1,5 kilós súlyuk meg a 20+ cm szélességük miatt elég komoly torziós erők keletkezhetnek bennük, amik egyből az alaplapot vagy az LCD panelt terhelik. Fene tudja, talán érdemes lenne írni a fogyasztóvédelemne, hogy vizsgálják ki ezeknek a gyanúsan olcsó cuccoknak a külső behatások elleni ellenállóságát. Persze, érthető, hogy ők elsősorban az életre veszélyes dolgokat (pl veszélyes tápokat) vizsgálják ki.

[ Szerkesztve ]

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#72) Angel18 válasza rudi (#71) üzenetére


Angel18
csendes tag

Köszönöm a hozzászólást és a segítséget is. Reméljük a legjobbakat.

(#73) Angel18


Angel18
csendes tag

Az ASUS végleges döntése az lett, hogy őket nem érdekli én mit mondok, ha akarom vigyem a fogyasztóvédőkhöz.

"Ennek megfelelően természetesen önnek jogában áll a megfelelő intézmény(ek)nél jelezni panaszát. A hiba jellegéről és keletkezésének lehetséges okairól ön tájékoztatást kapott, miszerint a hiba a szerviz szakvéleménye szerint nem tartozik a jótállás vagy szavatosság kereteibe. Éppen ezért a hibás teljesítés tényét a szerviz nem ismeri el, így a Ptk. 306. § (1) bekezdése a szerviz álláspontja szerint nem mérvadó.

A készülék további sorsát illetően a szerviz oldaláról a következők lehetségesek:

amennyiben ön elfogadja a javítási árajánlatot, akkor anyagi rendezés után jótálláson kívüli javítás következik, és a készülék visszaérkezik önhöz.
amennyiben a javítási ajánlatot nem fogadja el, a készüléket a szerviz visszaküldi önhöz.

Üdvözlettel,

ASUS-os főnök"

Mivel nekem mostmár tényleg szükségem van a gépre, és több mint egy hónapja húzódik az ügy, ezért kifizetem, de a részemről ennek az ügynek még nincs vége. Az Asus ezzel a hozzáállással előttem negatív képet festett.

Nagy tanulság ez szerintem mindenkinek, és így vásároljon mindenki.

(#74) mg01 válasza Angel18 (#73) üzenetére


mg01
aktív tag

És mennyibe került a javítás?

(#75) Angel18


Angel18
csendes tag

Majdnem 52ezer forint.

(#76) mob_zzz válasza Angel18 (#75) üzenetére


mob_zzz
aktív tag

Nézz szét EBay-en, lehet, hogy sokkal olcsóbban is találsz kijelzőt a géphez.

(#77) Angel18 válasza mob_zzz (#76) üzenetére


Angel18
csendes tag

Szétnéztem, és onnan 21-22ezer lenne szállítással a kijelző, ami nagyon jó ár. Amúgy magára a kijelzőre, a számlán, az ASUS is ennyit írt. Csak utána van még 2 tétel a számlán: Szervíz munkadíj, és Ügyfél által okozott kár, ezért ennyi. És még csak az sem éri meg ha javítatlanul vissza szállíttatom, mert ezt az "Ügyfél által okozott kár" tételt, akkor is ki kell fizetnem, és akkor teljesen ugyanott vagyok, mint ennek a számlának a kifizetésével.

[ Szerkesztve ]

(#78) ^Clown válasza Angel18 (#73) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Szomorúan olvasom, hogy milyen döntés született. Van bőr a képükön ezeknek rendesen. A méltányossági cserét megkérdezted tőlük? Ha igen, mit válaszoltak?

Ha sürgős a gép, akkor tényleg ebay-ről kell rendelni egy kijelzőt, és saját költségeden megjavíttatni. Ha nem, akkor irány a fogyasztóvédelem.

(#79) Angel18 válasza ^Clown (#78) üzenetére


Angel18
csendes tag

Kértem méltányossági cserét, de végig se gondolták. Arra hivatkozotak amit láthatsz is lejebb.
Sűrgős a gép (és elvileg ma holnap vissza is érkezik már javítva), de az a baj, hogy nincs értelme az EBAYnek jelenleg, mert a hazahozatal ára + ebayről rendelt kijelző ugyan annyi mint így hogy nekik fizettem ki, a majdnem 52ezer forintot.

(#80) Gergő_ válasza Angel18 (#79) üzenetére


Gergő_
őstag

És mi van ha megint szétmegy? :(
Nem is írtál semmit fogyivédőknek? :F

(#81) Angel18 válasza Gergő_ (#80) üzenetére


Angel18
csendes tag

Na hát igen, én is ezen gondolkozom, hogy mi legyen. Fogyasztóvédőknek már hiába írok a gépben a kijelző ki lett cserélve. Innentől szerintem csak bízni lehet benne hogy többet nem történik meg vele.
(De azt én biztosra veszem, hogy a gyártásnál történt valami, mert különben nem lenne ennyi készülék ilyen hibával. Bár erre az ASUS telefonon csak annyit mondott, hogy igen, több bejelentés is jött már ilyen esetről, de mivel nem csak az 1000res szériánál van, és még nincs annyi hiba eset, így a gyártó sort nem is vizsgálják.)
Úgyhogy ez van, de még egy pár kört fogok futni ezzel kapcsolatban.

(#82) ^Clown válasza Angel18 (#79) üzenetére


^Clown
veterán
LOGOUT blog

Így lesz egy 100K-s gépből 150K-s... hihetetlen ez az Asus. Hát, én személy szerint innentől kezdve senkinek nem fogom javasolni, hogy valaha is Asus terméket vegyen, notebookot meg különösen. De biztos megéri ez nekik, egy sz@ros kijelző, hogy ennek az ügynek híre menjen...

(#83) Angel18 válasza ^Clown (#82) üzenetére


Angel18
csendes tag

Hát az, és látod megéri nekik. Csak tudnám miért??? :S
Pedig ez aztán tényleg garanciális hiba, pont ezért a rossz kijelzőt is visszakértem a géppel együtt.

[ Szerkesztve ]

(#84) korfa


korfa
aktív tag

Nekem is van ilyen repedés problémám. Nekem belülröl a billentyüzet részén van egy hajszál repedésem erre nehéz ráfogni hogy külsö behatás... Erröl mit gondoltok?

(#85) mg01 válasza korfa (#84) üzenetére


mg01
aktív tag

Hát azért elég fura ez... Elvileg magától csak úgy betörik, meg megreped... Szóval értitek, azért egy picit érthetők a szervizesek is... Most ők azt gondolják hogy nem vigyáztál rá, és most ingyen akarod megcsináltatni. De azért az is pofátlanság hogy 50et elkérnek egy kijelzőcseréért.

De azért vidd vissza, próbálkozz.

(#86) FefeeX


FefeeX
veterán

Tényleg kénytelen leszek írni egy "what-to-do-if" cikket a logoutra, mert sok cég szermétkedik erősen... Nekem az MSI-vel volt hasonló problémám. Ezeket sajnos csak erős fellépéssel, fogyasztóvédelemmel és per-fenyegetéssel lehet jobb belátásra bírni... Rengeteg utánajárás és veszekedés a dolog, de mikor a konkrét bizonyíték a kezedben van már nem kötözködnek, hanem elnézést kérnek... (javaslom egyébként hogy független szakszervíz véleményt mindenki kérjen be mielőtt szervizbe viszi - jó a számtekes múlt és az ismerettség, mert így nem fizetsz érte) - ezután a fogyasztóvédelem is egy pillanat alatt tud állásfoglalást tenni...

Hogy ebben a stádiumban mit lehet tenni az már megint nehéz dolog, gondolom azóta már visszaküldték...

(#87) FefeeX válasza mg01 (#85) üzenetére


FefeeX
veterán

a garanciális időn belül a szerviz feladata a bizonyítás!!!! Ezt senki ne felejtse el! Amíg nem bizonyítják, hogy a te sarad, addig kötelessége ingyen javítani.

(#88) mg01 válasza FefeeX (#87) üzenetére


mg01
aktív tag

Hát most ezzel újat mondtál:D Nem tudtam hogy bizonyítaniuk is kell... de hát ezt most hogy tudják megállapítani hogy magától, vagy hogy mitől repedt meg? És ha nem tudják megállapítani hogy mi történt akkor meg kell javítság garanciában?

(#89) FefeeX válasza mg01 (#88) üzenetére


FefeeX
veterán

Vagy írnak róla egy olyat hogy a szervizesük megállapította hogy ez 100% külső behatás műve --> ekkor elvileg ugye bizonyított a dolog sajnos, és pénzért ilyet már manapság szinte mindenki vállal, megint sajnos... Ha te is szerzel egy szervizest aki meg az ellenkezőt állítja neked, papíron, hát... Szerintem akkor valami független szakértő jöhet szóba vagy a bírósági per. Én mondjuk tényleg úgy voltam már hogy perelek, ha nem cserélnek... És hopp... :)

Szóval a garancia és a jótállás közt a különbség hogy a konkrét garanciaidőn belül a cég feladata a bizonyítás, ha ezt nem tudja megtenni (ez ugye ígyis-úgyis erősen támadható álláspont lehet) akkor ingyen javítani kell. A további jótállási időben, ami mondjuk 5 év, vagy több, sok mindentől függ, erre most nem emléxem teljesen, már a delikvensnek kell bizonyítani, hogy ami hiba van az már eleinte is benne volt, rejtve...

(#90) Angel18 válasza FefeeX (#89) üzenetére


Angel18
csendes tag

Szia, Hát igen, én is leírtam nekik, hogy bizonyítási szabadság van. Sőt, a konkrét törvény cikket is mellékeltem a levélben. De tudod mi volt a válasz? A szervíz szerint ez rájuk nem vonatkozik és hogy ők már megírták, hogy mik a lehetséges okok, erre a hiába, de hozzátette, hogy ők se biztosak. Erre varjon valaki gombot!!! :D

(#91) FefeeX válasza Angel18 (#90) üzenetére


FefeeX
veterán

Ilyen nincs hogy rájuk nem vonatkozik, jelen van az országban, így az országban használatos hatályos törvények rá is vonatkoznak. Ilyenkor gyors fogyasztóvédelmi állásfoglalás, majd ezt is küldeni nekik. Ha még így sem (amit kétlek) akkor pedig érdemes egy periratot készíttetni (ha van jogász ismerős), és ezt is mellékelni, hogy amennyiben nem úgy állnak a témához, kész vagy ezt benyújtani. De szerintem a fogyasztóvédelem tuti segítene a dolgok rendezésében... Csak nem szabad annyiban hagyni. Ja és ha lehet akkor igyekezni kell szóban, és nagyon erélyesen, hogy érezze, hogy bukhat rajt. (adott esetben nem árt felhozni az újságokat és szaklapokat is, presztízsveszteség címen, valamint megkeresni a HQ-t ami épp nem tudom ennek hol van, írni egy szaftos levelet nekik - ők tuti nem 50k-n fogják a hírnevüket kockáztatni...)

Az a baj hogy az ilyen sz@rrágó parasztok - írásban főleg - bármit megengednek maguknak, szóban mondjuk jobban lehet oltani mikor mindenre tudsz egyből válaszolni, fújod a paragrafusokat.

[ Szerkesztve ]

(#92) doberman


doberman
senior tag

Szervusztok!

Elkezdem a "köreim futását" az ASUS szervízzel. Eddig ezek történtek:
karácsony - meghibásodik a 8 hónapos Asus pda-m. Hard reset után nem tölti újra a rendszert... infós révén hamar beláttam, hogy sok mindent nem lehet tenni vele, emil az asus ügyfélszolgálatának, melyben leírtam tapasztalataimat majd Send.... és vár...
Vár... vár másnapig. Emil érkezik az üszf-től. Ebben kaptam RMA számot és kb 1 oldalnyi információt arról, hogy mik a garanciális javítás feltételei és persze közölték velem, hogy a Cirma Kft a gar. szervíz. (néhány fórum elolvasása után kezdeti lelkesedésem kezd fogyogatni)...
Megrendeltem a futárt, harmadnapra ígérték - jön. Fájó szívvel atombiztosan becsomagoltam
drágaszágomat, lefényképeztem minden oldalról még az akkumulátort is, bár rémálmomban
sosem látom újra. Futár el.... GLS követés aha harmadnap *******ne átvette. Király - tehát célbaért, célba bizony. Még január 19-én. Azóta semmi...

Kérdésem: szerintetek mikortól kezdhet az ember aggódni, mi lehet a pda-mal? emilekre nem válaszolnak, telefont nem veszi fel a szervíz.. hova kihez lehet menni -a sóhivatalon kívűl- ??

:F

8lnu

(#93) FefeeX válasza doberman (#92) üzenetére


FefeeX
veterán

Szerintem várd ki az egy hónapot, amint ez letelik, kérheted a cserét, mert neki kötelessége 30 napon belül törekedni rá, hogy készen legyen a javítás. Tehát átvétel+30 nap. Ha nem jeleznek addig, már úgy menj hogy levelet írsz, mellé, hogy te már az azonnali cserét kéred a jogszabály adta jogaid szerint. Ismerek több olyan embert akinél ez bejött. (Mondjuk ASUS-ék a leírtak szerint nem túl törvényfélő - és tisztelő csoport.

(#94) doberman válasza FefeeX (#93) üzenetére


doberman
senior tag

Igen.. más lehetőségem úgysincs. várni.....

Akkor február 20 na jó legyen 23 az hétfő....
(csak az bosszant, hogy gyakorlatilag elérhetetlenek, 200 km-t utazni azért, hogy közöljék hogy nincs kész...)

:U

8lnu

(#95) Angel18


Angel18
csendes tag

Hát itt már ugye megvolt a javítás meg minden. De most bízom benne hogy sikerül jó útra téríteni a dolgokat. Amikor már minden biztos lesz írok.

Sok sikert a PDA-val.

(#96) nullpoint


nullpoint
senior tag

Sziasztok! Szomorúan olvastam a történteket, méginkább elkeserít hogy most szándékozom vinni szervízbe a fél éves 22" lcd monitoromat mert néha rózsaszínű lesz a kép meg bevibrál. Kíváncsi vagyok mivel fogják hárítani a garanciális bajt :(

kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt

(#97) Angel18 válasza nullpoint (#96) üzenetére


Angel18
csendes tag

Szia,
Majd mindenképp mesélj, hogy mi volt. Érdekelne.

(#98) FefeeX válasza nullpoint (#96) üzenetére


FefeeX
veterán

Szerintem ez teljesen egyértelmű garanciális hiba, ha nem visszafizetést kérsz akkor szó nélkül megcsinálják a javítást... :)

(#99) doberman


doberman
senior tag

Szervusztok!

Hát 23-ika már elmúlt, és a legnagyobb problémám az, hogy soha senki nem veszi fel a Cirma kft-nél a telefont.. az asus oldalán szereplő telefonszám (272-0709) egyáltalán jó??
vagy tud valaki valami másikat?
Mindenesetre írtam egy emil-t az asus@cirma.hu -ra, tényleg udvarias hangnemben, természetesen arra sincs válasz.
Vagy esetleg célravezetőbb lenne az ugyfelszolgalat@asus.hu -ra írni?

z

8lnu

(#100) FefeeX válasza doberman (#99) üzenetére


FefeeX
veterán

Én mindenképpen, minden lehetséges elérhetőséggel megpróbálkoznék a helyedben... Remélem azért nem hagyod napi 1 hívásnál... :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.