Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ddekany


ddekany
veterán

Egy számítógépes játék részben az illúzióról (egyfajta beleélés, önbecsapás), részben valamiféle kihívásból áll (elég jók-e reflexeid, stb). Régen az utóbbin sokkal több hangsúly volt mint mostanában, már csak technikai okokból is, bár engem gyerekként egy C64-es Magic Candle is elvarázsolt (Ultima-szerűség), pedig az még C64-en is igencsak rondának számított. Az, ha valaki programozó, vagy még rosszabb, konkrétan ismeri CS-t, igencsak elvesz az illúzióból, mint látható... :) Már pedig a TES, legalábbis az utóbbi kettő, már csak arról szólt, ahogy elnézem, mert kihívás tudtommal nincs, meg minden streamliend mint a rosseb. Kicsit olyanok néha ezek a modern cuccok, mint a szellemvasút. Veszélyesnek tűnhet, ha hagyod magad agyilag, de valójában biztosított, hogy minden simán menjen.

Az hogy nem nagyon fejlesztettek, csak készítettek egy új pájt új "assetekkel"... grafika egy dolog, de a játékmeneti fejlődést észleltél (AI, stb) engine szinten, vagy az egész simán kivitelezhető lett volna Oblivion CS-el játékmenet terén, eltekintve esetleg az átszabott skill/perk rendszertől és némi bugfixtől? Mert szomorú, és kiábrándító, ha nem látnak ebben fantáziát. Én legalábbis ottani fejlesztőként elfásultam volna, ha tudom, hogy már csak díszleteket ("tartalmat") cserélünk innentől kezdve...

[ Szerkesztve ]

(#2) westcoastog


westcoastog
veterán

Az ellenfél kivégzésére bedobott külső kamerás nézetet és a zárfeltörést egy az egyben a fallout3-ból vették, na meg akadhat benne még pár dolog amit átollóztak. Amúgy nekem nagyon bejön a játék. :K

(#3) Varlaisaran válasza ddekany (#1) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Igen. Tulajdonképpen az egész 80%ban megvalósítható az Obli szívével. Még azt sem tartom kizártnak hogy az uj skill/perk rendszert is.Volt rá példa, pl Nehrim, ahol totálisan átszabták az egészet, új elemeket bevonva a leveling rendszerbe, ergo nem kötött abban az esetben, ha nem az oblivion.esm-re támaszkodunk. AI-t nem érzem merészen jobbnak, ugyanugy kiszámítható, néha esetlen. Tegyük hozzá, megpróbálták megvalósitani az immerzivebb utkeresést, de így is akadt rá példa, hogy az NPC "beakadt". Animálás nem lett jobb, csak más. Idióta pózokat tudnak itt is vágni néha az emberek. Ragdollok akadoznak, bár javítottak rajta, mert ritkábban fordul elő.

Igen, Obli is már szénnéscriptelt volt, csak épp a maga idejében ez még messze "elment", illetve azért jóval veszélyesebb volt, ott azért meg lehetett halni, ha nem figyeltél oda. Jó példa a sárkányjöveteles rész az elején, gyakorlatilag semmit sem kellett tennem, lefutott a script, és jött a következő quest stage. Oblinál ilyesmi pl Bruma harca volt a siegemachine ellen, ott simán kifingattak ha nem vigyáztam.

C64 meg más tészta, a mai napig megvan a hatása minden jobb gammának. Ott inkább szimbolikus jelentőséggel bír amit látsz, őszinte, egyszerü megvalósítás, "elmondja" miről van szó, a képzeleted adja hozzá a többit. Én a mai napig órákig képes vagyok Boulder Dash-ozni emun, pláne ha előveszem az igazi vasat, na az kb olyan feeling lehet mint manapság beülni egy 78as Countachbe:D

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#4) Varlaisaran válasza westcoastog (#2) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

A játék, mint írtam is nem gázos, mert szórakoztató, és elvan vele az ember, én is végigtolom mert érdekel attól függetlenül:)

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#5) westcoastog válasza Varlaisaran (#4) üzenetére


westcoastog
veterán

Komolyan azt sem tudom hová fogjak benne, tele vagyok olyan küldikkel hogy lépjek be ide oda, több csoporthoz is lehetek egyszerre csatlakozva amúgy?
Több hónap játékidőm lesz benne az biztos, fallout3-at is hónapokig toltam. :D

[ Szerkesztve ]

(#6) ddekany válasza westcoastog (#5) üzenetére


ddekany
veterán

Nincs meg a játék de 90% hogy lehet többhöz... Csak legalábbis Morrowindben ez egy idő múlva érdekes szituációkhoz vezetett, mert mint kiderült, egymás ellen áskálódtak egyes csoportok... szóval néha döntés elé kényszerült az ember, honnan rúgatja ki magát.

(#7) westcoastog válasza ddekany (#6) üzenetére


westcoastog
veterán

Csak mondom ha már ott van küldetésben, mert így érdekes volt, összevissza járkálok, betévedek egy új helyre és kiírja mellékküldibe hogy csatlakozzak.

[ Szerkesztve ]

(#8) Varlaisaran válasza westcoastog (#7) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Én is most ismerkedem a lehetőségekkel, és ebben nemigazán tudok okosat mondani, hisz a Radiant volt egy egyik amibe drasztikusan belenyultak. Idővel elválik, hogy sikerrel, vagy sem. Szerintem lehet többhöz is, rémlik valami ilyesmi már a pre-release írásokból is.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#9) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

akkor jó vétel volt steamen az oblivion? :F

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#10) ddekany válasza Mr.Csizmás (#9) üzenetére


ddekany
veterán

Amennyiért adták... és persze akkor neked máris "jár" a Nehrim és a majd az Andoran is, amikből simán kinézem, hogy jobbak mint az a pálya, amivel az Oblivion-t adják.

(#11) Mr.Csizmás válasza ddekany (#10) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

goty deluxe, még a szamár shieldet is megkaptam

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#12) hoffman_


hoffman_
nagyúr

Én 30 percet adtam bele, átfutottam az első falun, és legyaktam azt általad említett 3 banditot is. Kerestem az állam a földön, olyan könnyű volt lehentelni őket, hát még a macit a barlangban. No mindegy, erre biztos van csúszka. Számomra hatalmas csalódás. Ha sikerül készíteni hozzá egy kattintgatós UI-t, akkor adok még egy esélyt, és végigjátszom, de addig is inkább a 3x is ugyanazt a játékot kiadó Activision élvezi a figyelmem, mivel a CoD-dal ezt meg lehet tenni, egy Elder Scrolls játékkal nem.

Köszi az írást, sajnos teljesen korrekt.

Csizmás:

Az volt, nagyon is. Nekem megvolt virgáboltis verzió 5 éve, nem rég megkaptam valakitől a steames GOTY-t, és csak a +DLCk miatt megvettem + 2 ezerért a Deluxe-ot. Más kérdés, hogy moddolni valószínűleg továbbra is a törttel fogok.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#13) Varlaisaran válasza hoffman_ (#12) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Először azt hittem bugzik, hogy szinte sehol sem reagál kattokra. Még együtt is lehetne élni vele. Időközben haladok, haladok, de egyre inkább nem tetszik. A környezet szebb egy moddolt Obliban, a fák, növényzet kész katasztrófa, a texturák 80%a Morrowindszerü, normalmappingok elmennek. Modellek egy része csodaszép, erre jobban rágyurtak, nagyon szépen modelleztek kis poligonszámmal, és ez a rész valóban bravúros.

Még a kerettörténet is annyira oblis, hogy ordít:

Alduin - Mehrunes Dagon
Ayleidek - Aldmeri Dominium
Sárkányok - Oblivion kapui
Esbern - Jauffre
Delphine - Baurus
Dovahkiin - Champion of Cyrodiil
Greybeards - Ancestor Moths
stb stb...

Nem arról van itt szó hogy rossz játék. A hypeolás volt sok ahhoz képest ami lett belőle. Kezd kicsit második Nehrimre emlékeztetni - egy Oblivion total conversion. Kezdek csüggedni, és látom a játék helyét azt hiszem. Nem kerül a Morro mellé, de még az Obli mellé sem. Ezzel nem fogok évek multán is vanilla játszani, mint mondjuk teszemazt, egy Half Life 1-el, aminek minden pixelét élvezem akárhányadszorra kezdem ujra.

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#14) hoffman_ válasza Varlaisaran (#13) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Én azt vártam, hogy többet nyújtson, mint a TES IV. Nyilván az egy korszakalkotó gamma volt, ráadásul agyonmoddolva még 5000 ingame óra, érthető, hogy nem egyszerű felülmúlni. Személy szerint az se zavarna, ha "loptak" volna elemeket belőle, vagy akár egész modokat. Csak csinálják meg olyanra, hogy a húdehűhaa érzés meglegyen. Ebből sokkal többet ki lehetett volna hozni, szerintem egyszerűen csak nem akartak. Konzolra milliók veszik meg, pénz kell, nem pár tízezer elégedett PC-s játékos. Ez van, visszanégy :)

Vágom az érzést, miről beszélsz, nekem is van pár ilyen játék, egyre kevesebb tud mögéjük besorakozni.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#15) Crystalheart


Crystalheart
senior tag

Nagy kérdés: ha ally mellett kardozunk (bocs, magunk elé nyújtott kézzel könyökből idétlenkedünk), akkor még mindig levágjuk, vagy ezt már orvosolták egy rész alatt? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#16) danih válasza Crystalheart (#15) üzenetére


danih
addikt

Amiről beszélsz az a firendly fire, és nem kell orvosolni :)

(#17) Crystalheart válasza danih (#16) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Ez az, tele van ilyen elfuserált dolgokkal. Obliban ha közelharcos voltam, és volt party, kénytelen voltam hátul megvárni, míg az ott szerencsétlenkedik és a földre kerül, különben megütöm. Mert a kardozás idétlen jobbra-balra nyiszálásból áll. Azt ne mondja nekem senki, hogy ez így korrekt.

(#18) danih válasza Crystalheart (#17) üzenetére


danih
addikt

Sokkal korrektebbül valós időben nehéz lenne megoldani. Csináljunk kattintgatós körökre osztottat :)

(#19) Lenry


Lenry
félisten

oké, akkor most fingom nincs mi a bajod a játékkal

Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data

(#20) hoffman_ válasza Lenry (#19) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Összefoglalom, így dióhéjban, az Oblivion és az Oblivionhoz készült modok után.

- minimális grafikai javulás
- gyér történet, Oblivionban megismert séma szerint(postokat is érdemes elolvasni)
- konzolosra szabott, idióta, PC-seknek tökönrúgás menü és kezelés

Az egyik legjobb fejlesztőtől, a világon kiadott játékok elitjébe tartozó darabok után ez kevés. Nem tudom, hogy használtál-e valah is modot az Oblihoz, ha nem akkor nyilván nem lesz akkora hiányérzeted, illetve deja vu-d.

Az hogy Neked nagyon tetszik(meg még sokaknak, sőt nem kizárt, hogy nekem is fog végül) nem azt jelenti, hogy egy méltó folytatásról beszélünk. Magunk között legyen szólva, Vistaboy 9,5 pontos értékelését nem is értettem, csak lestem hogy mi a fene.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#21) danih válasza hoffman_ (#20) üzenetére


danih
addikt

És az a hatalmas röhej, hogy még így is az év játéka szerintem. De ez inkább a többit minősíti.
UI mod-ot várom, ez a menü undorító. Az is igaz, hogy az egész le van butítva, ezek után a Morrowind-hez két diploma kell...

[ Szerkesztve ]

(#22) hoffman_ válasza danih (#21) üzenetére


hoffman_
nagyúr

És az a hatalmas röhej, hogy még így is az év játéka szerintem. De ez inkább a többit minősíti.

Na igen. Én még a Witcher 2-re vagyok kíváncsi. Az első nagy kedvencem volt, a kettőt még nem tudtam megvenni. Ahhoz nagy reményeket fűzök, a sztorija és a világa nálam epic. Az UI modot várom én is, az talán megadja a kezdőlökést. Így se rossz játék, én és más se nagyon mondta ezt sehol szerintem, csupán azt mondom, hogy én személy szerint csalódtam. Morrowind már Oblivion után is olyan volt, hogy sokan tépték a hajukat, én se kezdtem neki. Bár a ráncfelvarrot grafikai motor miatt lehet hogy egyszer végigviszem azt is, az angol már nem igazán akadály játék szinten, régen még az volt.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#23) Crystalheart válasza danih (#18) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Dark Messiah, ott lehetett úgy ütni, hogy specifikusan csak egy ellent gyakjak, lehetett mellette minden más. Egyébként bőven elég volna, ha a havert nem tudnám megütni a karddal, ha partyban vagyunk, mert úgysincs értelme. Nyilván a való életben oda tudnék figyelni, hogy ne őt üssem, de a jobbra-balra kaszabnál nem lehet.

De ez csak egy a sok közül, már nagyon haloványan emlékszem azokra, amiken kiakadtam. Emlékszem, hogy a túl szimpla történet, a valószerűtlen harcok, az NPC-k fapofája köztük volt. :) Azt reméltem, ezeken javyítanak a Skyrimben, de az első gameplay után szertefoszlottak a reményeim. De legalább a zenéje jó, Jeremy Soule eddigi egyik legjobbja. :)

[ Szerkesztve ]

(#24) Mr.Csizmás válasza hoffman_ (#20) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

feszbúkon az ikbokszosok istenítik.... :D

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#25) Varlaisaran válasza Crystalheart (#23) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Igen. Ez rohadsok játéknál, így az Oblinál is érthetetlen volt. Egy játék sosem lesz életszerü, így addig a szintig kellene "realisztikusabbá" tenni a cselekmények lehetőségeit, ameddig egy képernyőn reprezentált, korlátoltan irányított környezet lehetővé teszi.

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#26) Varlaisaran válasza Mr.Csizmás (#24) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

fészbuk/konzol... lehet, a konzolverzióban gombnyomásra végigviszi az egész mainquestet, majd automatikusan nyomja fel a sablonokból kiválasztható hájpolást a f.szbukra:D

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#27) ddekany


ddekany
veterán

Szerintetek melyik first-person ill. hátulról-nézős kardozós/verekedős játéknak volt a legjobb/legszórakoztatóbb harcrendszere vezérlés szempontjából?

Gothic 2-é pl. "érdekes" volt, és én elvoltam vele, mert lehetett relfexezni meg rettegni benne rendesen, Night of the Raven kiadásban legalábbis, ami harcban igencsak nehéz RPG-k közt. A legjobb amivel játszottam ilyen téren a Lugaru volt, ami viszont nem RPG hanem "ügyességi" játék, de akár egy RPG harci rendszere is lehetne tőlem, főleg mert magasabb szinten taktika is van benne (mi ellen mikor mit érdemes csinálni)... ja, hát elég HC lenne, mert elég komplex és gyorsnak kell lenni, de legalább felrázná a számháborús langyos vizet. :)

[ Szerkesztve ]

(#28) Crystalheart válasza ddekany (#27) üzenetére


Crystalheart
senior tag

Egyértelműen Dark Messiah. Lajtosított verzióban, de azért voltak skillek is, és taktika ezerrel, az ügyesség másodlagos a látszat ellenére.

Mondjuk annyira nem voltam elájulva, de csodálom, hogy azóta ezt a vonalat nemigen vitték tovább. Igazság szerint arra számítottam, hogy a Skyrimbe majd csórnak néhány megvalósítás-béli ötletet, mert abszolút RPG-kompatibilis.

[ Szerkesztve ]

(#29) bozont válasza ddekany (#27) üzenetére


bozont
veterán

Severace: Blade of Darkness
Igaz nem mai darab, de nagyon izgalmas harcokat lehet vívni benne. Ha véletlenül nem jól időzít az ember, főleg több ellenfél esetén, akkor nagyon be lehet szívni.

(#30) Synthwave


Synthwave
HÁZIGAZDA

Hmmm, úgy nézem beigazolódott, mit vártam. Egyre butul már az RPG műfaj is.
Ha csak a TES-t vesszük alapul, a MW-et ronggyá játszottam (a topik-alapú beszélgetés ellenére), de az Oblivion már messze nem kötött le annyira, hiába volt csodaszép (és még ma is az).

Egyre inkább megvonják a játékosoktól a bonyolult mélységeket és összetettséget - ezért sem nagyon játszom már manapság (vagy ha igen, akkor csak a "régi" és még régebbi (és még az annál is régebbi :) ) klasszikusokkal).

Talán a majd érkező modok javítanak valamit a dolgon.

Inkább egy Fallout 4-be (vagy még egy naaagy add-on a 3-hoz) ölték volna az energiát és a pénzt. De inkább ne siessék el - nem élném túl, ha az is valódi mélyrepülésbe kezdene; a 3. résszel végül is méltók maradtak a Fallout-saga-hoz. Az "újkori" szerepjátékok között szerintem az a tuti befutó; add-onok, CotW + FWE + néhány apróság és garantált a sokszázórás fun. ^^

[ Szerkesztve ]

SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

(#31) Varlaisaran válasza Synthwave (#30) üzenetére


Varlaisaran
senior tag

Ez is része ennek, igen, sőt ez nagyon is. Nyilván kellett egy ES epizód is, hogy legyen valami folytatásképpen, mindezt overhype, mostaztánezmindennéljobb-marketing, nevezdelagyerekeddovahkiinnek, meg gamedirector(ezdegáz) -osdit játszunk nagy csetepatéval porveréssel megjelenünk, hogy komolyan tünjünk, stbstb, hogy ne mondják rájuk a többiek hogy fúúúúúúúúú...
Mostmeg elkezdenek szarakodni az exemódosítós dérremmes sztímes hülyeségeikkel, ezzel közvetve (de szerintem szándékosan) gátolni a moddingot, még mindig sehol a CS-je, stbstb... Ha szép normálisan kiadták volna, megfelelő tálalással, nem kamuszövegekkel meg creationjajdefasza-deközbenugyanaz motorosdival... aszondom, jó, oké, itt az ötös, foglalkoznak az ES-el is, faszagyerekek ezek. Egyből más aspektusból látja az ember. De így nem...

[ Szerkesztve ]

35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.

(#32) tilla23


tilla23
csendes tag

Elolvastam az összes modollásról szóló bejegyzéseket. Érdeklődnék, hogy a grafikai cuccok után milyen modokat érdemes még feltenni Oblivionhoz? Test, arc modokból miket? De főképp játékélményt javítandó. Már találtam listákat szörnyekről, questekről, de érdekelne azok véleménye akik kipróbáltak már sokat.
Ahogy olvasgattam a legvitatottabb kérdés amit sokan szidnak az a szintezési rendszer. Ha major skillt fejlesztessz 15 szint után lehetetlen játszani. Sokan kicselezik, hogy major skillnek olyanokat választanak amit nem használnak így viszont meg túl könnyű lesz. Még nem játszottam a játékkal ezért szeretnék nem negatív élményt kapni és kijavítani ha tényleg rossz a szintezés. Van e rá mod amit érdemes? Hozzáteszem én sem a skyrim arcade jellegét akarom megkapni hanem a számolgatós szerepjátékos élményt akarom. Van egy olyan gyanúm, hogy az arcade-t kedvelő játékosok húzzák le az oblivion-t. Ha a szintezési rendszer úgy jó ahogy van szerintetek akkor nem is piszkálom.

[ Szerkesztve ]

(#33) EczkE válasza tilla23 (#32) üzenetére


EczkE
addikt

Napi régész.

Asszem mindenféleképpen!

(#34) tilla23 válasza EczkE (#33) üzenetére


tilla23
csendes tag

Értem én. Én régészkedek is már pár napja. Találtam modokat meg csomagokat amik együtt működnek elvileg és javítanak játékélményt: OOO , MMM stb. Csak valószinűsítettem, hogy sok helyen a Skyrim szerű lebutítást istenítik és talán ezért javasoltak ilyen olyan modokat. Pl.: nGCd modban mintha azt látnám neked nem is kell a pontokat elosztani hanem minden automatikus. Ez a mod nyilván nem kell nekem és azt itt lévő társaság tűnik olyannak akik szintén a mélységi rpg-ket szeretik. Nekem csak az Oblivion van meg és ezért kérdem tőlük, hogy szerintük hogy érdemes moddolni, hogy ha lehetséges még kiegyensúlyozottabb élvezetes rpg-t kapjunk. Itt mondta valaki, hogy a TES IV a király főleg moddolások után és a cikk írója is ezen véleményen van. Tőle korábbi cikkek vannak grafika és hang moddolásról, de érdekelne egy játékbeli moddolás vélemény is. Főleg, hogy van e a szintezésre valami, mert sokan szidják. De lehet, hogy épp azok szidják akik a Skyrim féle butításra vágytak. Érdekelne a vélemény azoktól akik mindkettőt kipróbálták. Tényleg nehéz az oblivion szintlépés és kéne hozzá mod vagy csak vaklárma? Nem szeretném elrontani a karim. Remélem érthető lettem.
Előre is köszönöm.

(#35) tilla23 válasza tilla23 (#34) üzenetére


tilla23
csendes tag

Végül is csak találtam az OOO-hoz egy leírást. Elég tömören ír róla, de ezek szerint van benne valamilyen szorzó változtatási lehetőség is többek között. Majd kiderül. Jó modnak tűnik. Sokan dicsérik.

Vannak viszont, hogy megemlítsem azok is akik szerint a Skyrim 1 perk/szint izgalmasabb. Habár szerintem a Skyrimet is agyon fogják moddolni, hogy visszahozzák a régi pontelosztós mókát. Már persze ha sikerül nekik és a játék nem tiltja meg vagy találnak programozói kiskapukat.

De én amondó vagyok, hogy a jó kalandok viszik a hátán az ilyen játékokat is, hogy ne fúljanak unalomba. Morrowind hozd ide vidd oda kalandjait hamar meguntam. Állítólag Oblivion ebben jobb. Moddokkal mindenképp. Skyrim kalandjairól nem tudok nyilatkozni.

(#36) gekkoka


gekkoka
csendes tag

Én csak most kezdtem játszani az Oblivionnal, előtte véres szájú Fallout rajongó voltam, és vagyok is. A Fallout 3-at szénné módoltam, és mikor megjött a new vegas egy csomó mód visszaröhögött a Falout 3 ból. A modderek megkönnyítették a bethesda dolgát. De nem bánom, annyira bejött a 3, így gyakorlatilag azt fojtattam, csak kevesebb móddal, mert sok dolog alapból benne volt az új gémbe. A régi módok többsége kis átalakítás után vígan ment az "új" játékon.

Sajnos a magyarítás nem lett még befejezve a New Vegashoz így leültem kipróbálni az Obliviont. Életem egyik legjobb döntése volt :) Alapból nem jön be ez a sok varázslás meg ilyesmi, de a középkori fegyvereket csipázom, és ez a felfedezős gyűjtögetős dolog nagyon le tud kötni.

Modok mennek itt is, és örömmel látom, hogy amit megszoktam fallout-ból az sokszor itt is megtalálható. Hát persze, aki a falloutra módot készít, az már módokat csinált az Oblivionra is. Sok ismerős név a nexus-on.. :) tetszik a játék, és remélem a skyrim is tetszeni fog, ha pár száz óra múlva eljutok oda is :)

(#37) EczkE válasza gekkoka (#36) üzenetére


EczkE
addikt

Napi régész.

Asszem mindenféleképpen!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.