Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) ddekany


ddekany
veterán

Egy számítógépes játék részben az illúzióról (egyfajta beleélés, önbecsapás), részben valamiféle kihívásból áll (elég jók-e reflexeid, stb). Régen az utóbbin sokkal több hangsúly volt mint mostanában, már csak technikai okokból is, bár engem gyerekként egy C64-es Magic Candle is elvarázsolt (Ultima-szerűség), pedig az még C64-en is igencsak rondának számított. Az, ha valaki programozó, vagy még rosszabb, konkrétan ismeri CS-t, igencsak elvesz az illúzióból, mint látható... :) Már pedig a TES, legalábbis az utóbbi kettő, már csak arról szólt, ahogy elnézem, mert kihívás tudtommal nincs, meg minden streamliend mint a rosseb. Kicsit olyanok néha ezek a modern cuccok, mint a szellemvasút. Veszélyesnek tűnhet, ha hagyod magad agyilag, de valójában biztosított, hogy minden simán menjen.

Az hogy nem nagyon fejlesztettek, csak készítettek egy új pájt új "assetekkel"... grafika egy dolog, de a játékmeneti fejlődést észleltél (AI, stb) engine szinten, vagy az egész simán kivitelezhető lett volna Oblivion CS-el játékmenet terén, eltekintve esetleg az átszabott skill/perk rendszertől és némi bugfixtől? Mert szomorú, és kiábrándító, ha nem látnak ebben fantáziát. Én legalábbis ottani fejlesztőként elfásultam volna, ha tudom, hogy már csak díszleteket ("tartalmat") cserélünk innentől kezdve...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.