Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) wwenigma


wwenigma
Jómunkásember

Digi tapasztalat: este fél8, hazaérek, nincs net, megnéztem a szerződésen a számot, tárcsáztam. 2-3 csörgés után supportos kislány felvette, megkérdezte miben segíthet. Elsírtam a bajom majd tisztáztuk ki vagyok. Pár másodperc turelmemet, majd azt kérte hogy egy router restart jó lenne vagy pedig egy "ipconfig /flushdns" -t futtassak már parancssorból, mert minden mást rendben lát. És lett net meg boldogság.

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#2) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

a jogszabályok nem teszik kötelezővé nem érdekelt harmadik fél tájékoztatását.
következésképp ez okot sem ad a szétcsapásra.

nehéz a bányászok élete :P

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#3) dajkopali válasza bambano (#2) üzenetére


dajkopali
addikt

akkor a három nagy cég valószínűleg egyszerű onanizálásból vezet más "poliszit" a sajtókapcsolatoknál
amúgy meg - mivel nincs rendes sajtókapcsolat - egyszeri ügyfélként tapasztaltam meg, hogy az említett két cég ügyfélszolgálati rendszere minősíthetetlen
:P

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#4) djculture


djculture
félisten

Én úgy tudom hogy törvény irja elő hogy x perc lehet csak a várakoztatás és utána élő személyel lehet beszélni. Tehát ha ez nem így van bejelentést lehet tenni és az hatóság pár milla büntetéssel meggyőzi az adott szolgáltatást hogy ugyan már sziveskedjen a törvényeknek megfelelni..

[ Szerkesztve ]

(#5) bambano válasza dajkopali (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ugye tudod a különbséget a kötelező meg a nem tilos között? :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#6) bambano válasza djculture (#4) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nincs ilyen jogszabály.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#7) djculture válasza bambano (#6) üzenetére


djculture
félisten

Na majd megkérdezem a havert az a hirközlési felügyeletnél melózik.
Na szóltam is neki a magyar közlönyben is megjelent szóval élő jogszabály január óta 5 percen belül élő személyt kell kapcsolnia az ögyfélszolgáltanak. h ez nem teljesül a fogyasztóüvédelemnek kell jelezni mert az új fogyasztóvédelmi jogszabály tartalmazza az előírást.

[ Szerkesztve ]

(#8) dajkopali válasza bambano (#6) üzenetére


dajkopali
addikt

valóban nincs, a módosítás így szól:
"A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. "
[link]

[ Szerkesztve ]

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#9) anulu válasza bambano (#6) üzenetére


anulu
félisten

van. :)

[ Szerkesztve ]

"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB

(#10) Silentfrog válasza djculture (#7) üzenetére


Silentfrog
veterán

Én is úgy tudtam,hogy azoknál a szolgáltatóknál akiknél vannak ügyintéző,ott az idei évtől kötelező 5 percen belül kapcsolni valakit akivel tud az ember beszélni.
A bizonyíték erre,hogy a Vodafonnál eddig 20-90 perc volt átlagban mire felvette egy ügyintéző,az év eleje óta már csak 10-30 percet kell várni az munkatársukra.
Ritka díjcsomagom van vagy 10 éve lezárták és sok a bajom vele,gondolom nagyon meg akarják már szüntetni,és így akarnak rávenni arra,hogy magamtól váltsak másik csomagra.
Ezért tudom ennyire,hogy mennyi a várakozási idő! :)

[ Szerkesztve ]

(#11) Smar5t


Smar5t
újonc

(#12) dajkopali válasza Smar5t (#11) üzenetére


dajkopali
addikt

most végre elértem a sajtóst, ő is elmondta, bele is teszem

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#13) bambano válasza djculture (#7) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

mint ahogy Pali is mondta, nincs. a jogszabály azt tartalmazza, hogy tegyen meg mindent érte, ami elvárható.
ennél sokkal erősebb szabály, amit az nmhh vár el, hogy a hívások 80%-át 60 másodpercen belül kell fogadni és ennek teljesülését mérni kell.

a "tegyen meg mindent érte, ami elvárható" nem jelenti azt, hogy akkora telefonos ügyfélszolgálatot kell üzemeltetnie, ami nagyobb leállás esetén is bírja a terhelést. az ilyeneket sosem csúcsterhelésre méretezik, mint ahogy a mobilhálózatokat sem a szilveszteri sms és hívás túlterhelésre.

tehát az, hogy leáll egy városban az internet és ettől felborul az ügyfélszolgálat, nem sért jogszabályt. lehet tenni ellene, gép hangbemondással például.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) Tigerclaw


Tigerclaw
nagyúr

A T-home se jobb. Volt hogy be se tudtam jelenteni a hibát hétvégén, mert nem ment a telefonvonal se, hiszen VOIP, aztán mikor lett net, a telefon nem jött vissza. Próbáltam a netes hibabejelentést, jelszó resetet és sehogy se ment. beírtam az adataimat, kattintottam és újra betöltötte az oldalt. Aztán kiderült, hogy se firefox, se safari, se opera, se chrome alatt nem működik a honlapjuknak ez a legfontosabb része, csak IE alatt...és tudják hogy hibás, de nem érdekli őket, legalábbis én fél év múlva újra belefutottam ebbe, szóval nem foglalkoztak a témával.

A humán ügyfélszolgálatuk/backoffice se jobb:

1. Kértem egy HD csomagot a T ponton ...azt mondták hogy cserélni kell egy beltérimet HD-sra
2. 2 nap múlva hívnak, hogy valami nem kerek, mert 4 beltéri szerepel a nevemen, de csak 3 lehetne (sat TV). Elmagyaráztam, hogy a meglévő 3 beltérimből kell 1-et cserélni HD-sra, szóval 3 van és 3 lesz a csere után.
3. Egy hét múlva rájuk kérdeztem...várjak még.
4. Két hét múlva érdeklődtem, várjak még (egyszer se vették a fáradtságot, hogy belenézzenek a gépbe, hogy hol akadt el a dolog.
5. Négy hét után erőszakos voltam és megnézték a gépben is és kiderült, hogy valaki a háttérben stornózta a rendelésem hetekkel azelőtt. Újra kell indítanom a rendelést.
6. Kb. 1 hét múlva kijött két szerelő és hozta az új beltérit AMI PONT OLYAN VOLT MINT A MEGLÉVŐ. A lényeg az, hogy nem kellett cserélni beltérit, mert HD-s volt mind a három régi (persze kicserélték a papírozás miatt) Gyakorlatilag pár óra alatt aktiválhatták volna a kártyámon a HD csomagot műholdon keresztül, ehelyett 5 vagy 6 hétig várom kellett a semmire.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#15) Segal


Segal
veterán

Piszok egyszerű az ilyen számítógépes rendszereknél élő emberrel csevegni.
Semmi más dolga nincs a betelefonálónak csak az új ügyfél lehetőséget kell választani azon belül meg valamilyen szolgáltatás megrendelése dolgot az első dolga lesz a rendszernek a telefonos kolléga kapcsolása.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#16) dajkopali válasza Segal (#15) üzenetére


dajkopali
addikt

igen, ezt már csináltam :)
de épp az a bajom, hogy ennek nem így kéne működnie

"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter

(#17) bambano válasza dajkopali (#16) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Hogy kellene működnie?
1. akciók
2. megrendelés
...
* joker gomb: Dajkó Pali, ezt nyomd? :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#18) Mr X válasza bambano (#17) üzenetére


Mr X
veterán

Például ügyintéző kapcsolása: nullás gomb. Vagy valamelyik, tökmindegy.

(#19) megnezo


megnezo
csendes tag

Nos tapasztalatok?jk.rosszak is! UPC még normális.T-Mobill? Nos 6-hét alatt 10 E-Mail levélre sem váaszoltak!Nem semmiFogyaszto Védelemmel fenyegetésre sem!Na igen hazánk EU-s tagsága ügyintézések,normálisan?Papiron,gyakorlat,Olyan-amilyen vánszorgo,10-év mulva ez lészen a történelem,csak meg kell érni,élni! ;]

(#20) VaniliásRönk válasza bambano (#17) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Most tényleg csak trollkodsz. :P

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#21) Pttypang válasza megnezo (#19) üzenetére


Pttypang
veterán

Ezt magyarul is kerlek. O.O

Everybody lies.

(#22) zoli62


zoli62
addikt

Inkább az a baj, hogy a cégek nem kommunikálják hivatalosan a hibák okait részletesen.

(#23) MageRG válasza Mr X (#18) üzenetére


MageRG
addikt

Vagy be kell mondani, hogy shibboleet... :DDD

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#24) Snoop-y válasza dajkopali (#16) üzenetére


Snoop-y
veterán

Azt azert vagod hogy az IVR azert van kitalalva, hogy terelni lehessen a beerkezo hivasokat es szabalyozni a mogottuk levo csoportok terheleset?
Ha ez nem lenne tobb ugyfelszolgalatost kellene alkalmazni es utana azert sirnal mert tobbe kerul a csomagod.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#25) Snoop-y válasza VaniliásRönk (#20) üzenetére


Snoop-y
veterán

Nem trollkodik de nehez vitazni olyanokkal ugyfelszolgalatrol akiknek semmi ralatasuk nincs hogyan epul fel egy ilyen rendszer.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#26) pn4hvq


pn4hvq
senior tag

A cikkben szóba kerül Dunaújváros és a Digi.Én is dunaújvárosi és Digi előfizető vagyok, és egy adott esetben én abszolút pozitív tapasztalatot szereztem. Kb. egy hónappal ezelőtt kiírták a lépcsőház ajtajára, hogy adott napon 10-15 óráig karbantartás/korszerűsítés miatt nem lesz tv/net/telefon. Munka után hazamenve 14 óra után valóban nem volt net, de a másik két szolgáltatás élt. Ekkor még ott voltak a Digis autók a ház előtt. 16 óra után már elmentek a Digisek, net azonban továbbra sem volt. 17 óra után felhívtam a 1272-t és 2 perc után elmondtam az ügyfélszolgálatosnak, hogy szereltek valamit a lépcsőházban és net nincs, többi szolgáltatás van. Kérdezett pár dolgot, hogy user hiba fennállhat-e, de mivel előtte mindent kipróbáltam, egyből mondtam is a tapasztaltakat. Emberke mondta, hogy várjak egy percet, megnézi a lépcsőházban lévő eszközt távolról. Válaszolt, hogy nem éri el, így a hiba a Diginél van. Felvett egy hibabejelentést, és közölte, hogy 72 órájuk van az elhárításra, de igyekeznek előbb megoldani. Ezután csak este 20:30-tól voltam otthon, kíváncsiságból ránéztem a netre és már akkor is volt. Másnap délután egy női hang felhívott, mondta, hogy a Digitől hív a hibabejelentés kapcsán, és kérdezte, hogy megszűnt-e a hiba. Elmondtam a tapasztaltakat Neki, és elköszöntünk.
Lehet, hogy egyedi eset/pont ráért valaki/szerencsém volt/stb, de ebből az esetből kiindulva nekem jó a tapasztalatom a probléma rendezésével. Azt hozzáteszem, mivel ez csak egy lépcsőházat érinthetett, nem hívták őket több ezren.

(#27) jFox


jFox
őstag

Én a T-vel szoktam úgy járni, hogy felhívom őket, hogy gond van a szolgáltatással. Egy pár perc után közlik, hogy náluk minden rendben, biztos nálam van a hiba. Mondom mindent átnéztem és OK. Pedig náluk nincs gond akkor felveszi hibára. És láss csodát pár óra múlva megjavul, pedig semmit nem csinálok. Az igazi ciki az, hogy nem otthoni internetröl beszélek amin pistike tölti a fifa 4-et. Hanem céges kommunikációról. De nem panaszkodom, mert megoldják, csak miért szívatják az embert, hogy náluk nincs hiba mikor van?..

--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--

(#28) zoli62 válasza jFox (#27) üzenetére


zoli62
addikt

Szomorú, hogy céges szinten is ezt csinálják.

(#29) janos1988


janos1988
addikt

Inkább a feltűnően egyező árazású konstrukciók miatt csapnának már oda a szolgáltatóknak.

https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

(#30) Pttypang válasza zoli62 (#28) üzenetére


Pttypang
veterán

Ha belegondolsz, hány ostoba emberke hívja fel a supportot baromságokkal, akkor nem olyan meglepő ez. :U

Everybody lies.

(#31) bambano válasza janos1988 (#29) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a feltűnően egyező ár közgazdaságilag nem ok a csapkodásra.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#32) VaniliásRönk válasza Snoop-y (#25) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Tökéletesen mindegy, hogy a fogyasztó tisztában van-e azzal, hogyan épül fel a rendszer, az számít, hogy tudja-e használni.

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#33) Tamás88


Tamás88
őstag
LOGOUT blog

Nevet nem mondanék, mert rögtön felismernék, hogy melyik cégről van szó, ami miatt pórul is járhatok. No mindegy jött az új év, és úgy gondolta, hogy egy kicsit felújítja. Igen ám, de azon kívül, hogy kicsit túlbonyolította, még teljesen optimalizálatlan volt, így ennek következményében nagyon lassan lehetett valamint egyes részében egyáltalán nem lehetett dolgozni. Jó pár vállalkozás használta a cég különböző moduljait, így sokan el akarták érni az ügyfélszolgálatot. Ahelyett, hogy normálisan megcsinálták volna, inkább olyan szabályzatot hoztak létre, amit még a Telekom, Telenor, vagy bármely szolgáltató sem tenné meg, még ha lehetne is akkor sem. Pontosabban megmondták az ügyfélszolgálatosoknak, hogy minden ügyféllel 5 percig foglalkozhatnak, utána mindenképpen bontaniuk kell, még akkor is, ha az ügyfél nem tudta teljesen elmondani a problémát, mert annyira összetett. Szóval, addig, amíg ez nem történik meg, addig örülni kell.

(#34) Snoop-y válasza VaniliásRönk (#32) üzenetére


Snoop-y
veterán

De nem is arrol van szo tudja e hasznalni.
Ha rogton a fomenuben lenne 0-as ugyintezo kapcsolasa gomb akkor az IVR ertelmet vesztene mert mindenki azt nyomkodna es barmily meglepo szamotokra nem jutnatok elobb operatorhoz mert arra varnatok hogy gizike kapcsolgasson tovabb...

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#35) VaniliásRönk válasza Snoop-y (#34) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

De ha hiába ásom be magamat a rohadt almenük legaljára, mert akkor sem kapok élő embert, a problémámra pedig egyik sablon sem illik, akkor mit csináljak? Forduljak fel?

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#36) Snoop-y válasza VaniliásRönk (#35) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ebben az esetben az IVR felepitese nem megfelelo. De erre nem a 0-as gomb a megoldas hanem az ujratervezes.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#37) tomazin válasza VaniliásRönk (#35) üzenetére


tomazin
veterán

Én csak t/voda/upc ivrokról tudok nyilatkozni, de ott ha nem találod meg a problémádnak megfelelő gombot, akkor nálad lesz a probléma. Ha meg olyan problémád van, ami érint hibát, számlázást, megrendelést, akkor válassz egyet, oldasd meg az egyiket, mondd el mit szeretnél még és vagy továbbkapcsol, vagy abban is segít.

Ami ratyi némelyik ivr-ban, hogy végig kell hallgatni, hiába nyomod, hogy 1-es, mert nekem az kell, neeem szépen végighallgatod még azt is, hogy a #el lehet visszalépni.

(#38) Snoop-y válasza tomazin (#37) üzenetére


Snoop-y
veterán

Ez viszont mar szandekos lassitas bennuk es nem kifejezetten userfriendly megoldas...

Egy jo IVR-ban ha ismered mar a menupontokat villamgyorsan lehet megoldani dolgokat. Mondjuk ennek elofeltetele, hogy ne csak emberekkel tudjal beszelni hanem tudjal kuldetni mondjuk szamlamasolatot, jelszot, szamhordozashoz PAC-ot akarmit.

New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need

(#39) Lomha 8V


Lomha 8V
addikt

Az Invitelnél pár hete 10 évet öregedtem egynapi problémás mobilnet ügyintézés miatt (nem működött). Ott volt már minden, mire pár óra után meguntam és bementem az ügyfélszolgálatra személyesen, ezt javasolták végül a telefonban. Ott végigvárom a sort és mikor odakerülök, közlik, hogy nekik a mobilnetes dolgokra innen nincs rálátásuk. Akkor kicsit felingereltem magam és mondtam a csajnak, hogy elég érdekes a cégük. Erre közölte a szokásos dumát, hogy ne vele pereljek, Ő nem tehet róla. Na, most ez a duma működött pár évig, de ebből elég volt. Közöltem vele, hogy akkor hozzon ide valakit, akivel lehet beszélni, mert kezdek nagyon türelmetlen lenni. Ezt persze nem tudta teljesíteni, de végül csak nem mozdultam a székből, mint egy durcás óvodás. :D Nem szoktam ilyet csinálni, de tényleg a végét jártam már. Reggel fél nyolckor álltam neki és ekkor délután két óra volt. Csak sikerült végül összehozni a Telenoros felelőssel (az Invitelnek ők szolgáltatnak). Utána nem sokkal megoldódott a dolog, de hát egész egyszerűen botrányos, hogy mit megengednek maguknak. Én nem szoktam elmaradni a számlákkal, de milliószor hallom, hogy akkor bezzeg rögtön letiltják stb. Nagyon korrektek...

(#40) janos1988 válasza bambano (#31) üzenetére


janos1988
addikt

[link]

https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

(#41) VaniliásRönk válasza tomazin (#37) üzenetére


VaniliásRönk
nagyúr

Nem konkrétan valamelyik magyar ISP vagy mobil szolgáltatóval kapcsolatban írtam (a cikk sem szorítkozik egyikre vagy másikra), mivel nekem egyikkel sincs dolgom, hanem úgy általában, mivel a probléma globális. Bár ezt nem hangsúlyoztam ki.

#36 Snoop-y: És amíg újratervezik, addig az ügyfél türelmesen vár, hátha megjelenik a megfelelő menüpont?

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." (Albert Einstein)

(#42) aldebaran


aldebaran
őstag

Nem értem a cikket. A diginél a telefonommal volt a napokban probléma. Beírtam a google-be, hogy digi hibabejelentés és a második találat kidobta a telefonmenüt és már tudtam, hogy a menüben hova kell navigálni.
Nem azt mondom, hogy logikus a menü, mert rohadtul nem az, de megtalálható itt a hibabejelentés.

http://digi.hu/lakossagi/telefon/menuterkep

Gandhi mondta: "Élj úgy, mintha meghalnál holnap. Tanulj úgy, mintha örökké élnél."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.