Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#119) Abu85 válasza Cobra652 (#117) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Számos ilyen effekt van az AC4-ben. Az AO-ra HDAO-t használ next-gen konzolon, míg PC-n HBAO+-t. Ezek minősége eltérő. A crepuscular rays effektre a PC egy tesszellációs-pixel shaderes megoldást használ, míg a konzol ugyanezt egy volumetric light shafts megoldással oldja meg. A lágy szélű árnyékokra PC-n PCSS van, míg konzolon compute shaderben írt CHS. A reflections effekt is különbözik PC-n és konzolon.

Ezek az effektek valóban ugyanarra jók, de másképp vannak implementálva PC-n és konzolon. Elsődleges különbség az, hogy PC-n nem áll rendelkezésre 8-nál több UAV a futószalagon, vagyis nem lehet mindenhova compute shadert használni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.