A Broadwell üzleti laposom meg dobjam ki...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
A Broadwell üzleti laposom meg dobjam ki...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Miért kéne kidobnod? [link] 2017.03.30-ai a legújabb driver, ami még működni fog minimum 2 évig
Érdekes, hogy Windows alatt csak most kapta meg a driver a 4.5-ös OpenGL támogatást, miközben Linuxon már tavaly október óta megvolt ez a Mesa-ban.
Az ilyen dolgok fordítva szoktak lenni...
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
Vagy tegyél rá linuxot, ha ez a kulcsprobléma...
Az Intelnek gratulálok, ezzel a Skylake és Kaby Lake processzoraik már majdnem ugyanott vannak windows-os támogatottságban, ahova linux alatt a Haswellig visszamenő generációk már tavaly eljutottak!
Bár ott magasabb Vulkan verzió támogatott, és talán nemsokára lesz OpenGL 4.5 Ivy Bridge alá is.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
"Vagy tegyél rá linuxot, ha ez a kulcsprobléma..." - Ez nem vicc, lehet, hogy tényleg ez lesz - igaz, nem az intel driver miatt
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
Van már egyáltalán olyan DX12 es játék ami effektív tudja kamatoztatni a igp+dvga létét? Ashes of Singularity kifagy ha bekapcsolom a multi gpu-t, Totalwar Warhammer -ben meg nincsen rá opció és így csak a dvga-t használja -.-
Heterogén jövő a javából.
[ Szerkesztve ]
"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"
Notebook? Asztali PC?
Hardvered támogatja?
Üdv, pengwin
Most építettem egy hónapja az asztali konfigom,
i5 7600 (hd630) + Gigabyte R9 280x
Elvben vannak olyan feladatok amiknél előny lenne hogy van Igp aminek közös memória területen tud dolgozni a CPU val (mennyire örültem amikor a HTPC-m be vett Amd A10 5800k ról kiderült hogy az kuka ebből a szempontból mert az még nem tudta ezt -.-).
Egyenlőre csak SVP-nél élvezem azt, hogy igp-vel dolgoztatom a programot, 12w+ fogyasztással, a Dvga meg pihenhet közben.
"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"
Az AotS tudja, de nem Intel IGP-vel. Az pont nincs támogatva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Köszönöm, én csak annyit olvastam amikor lebegtettem a multi-gpu opció fölött hogy eltérő teljesítményű eszközökkel nem ajánlott...
Nem baj, egyszer majd eljön végre a HSA jövő.
Future is Fusion.
(És csak azért nem vettem Ryzen-t mert nincsen benne Igp és mert megváltoztatták a hűtőfelfogatását.)
"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"
Vulkan+OpenCL+intel HD = VGA mellett ingyen GPU compute pl. fizikára
"a multi-gpu opció fölött hogy eltérő teljesítményű eszközökkel nem ajánlott"
Szerintem nem ugyan arról beszélsz a két hozzászólásban: ez a fajta multi-GPU a CrossFire, SLI, Hybrid-Crossfire (AMD APU+AMD dVGA), ehhez valóban nem jók a nagyon elütő kártyák.
A DX12-es multi-adapter funkció és az IGP befogása általános számításokra (HSA) nem ugyanez: a második esetben akár fizikai, AI számításokat lehet átrakni az IGP-re mondjuk CPU-ról, míg annál, amit te multi-GPU-nak hívsz a grafikai számítások egy részét végzi a második GPU - ez IGP-vel kb. csak AMD APU-knál érhető el, ott is csak nagyon alacsony teljesítményű dVGA-k mellett használ, és ott is csak korlátozottan.
A jövő tényleg a Fusion, de inkább a Vulkan+OpenCL vonalon, amit előttem is írt egy fórumtárs. Akkor az IGP tényleg a processzor része lehet és általános számításokat végezhet, ha van dVGA a gépben.
Eredetileg én is ódzkodtam a Ryzentől mert "csak CPU", de még így is túl jó volt ahhoz, hogy kihagyjam.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Hát mielőtt írtam ide gyorsan rákerestem erre az igp+dvga dologra...
http://www.pcgamer.com/directx-12-will-be-able-to-use-your-integrated-gpu-to-improve-performance/
Amúgy igen egy full AMD konfigban biztosan megfog valósulni a Ryzenes APU vonalon Vega IGP-vel, csak a bökkenő ott volt az én esetemben, hogy nincsen időm kivárni hogy legyen belőle termék + amit kifelejtettem indokként: olyan játékokat játszok ahol kell az 1magos teljesítmény mint a,Stellaris vagy Natural Selection 2 stb.
Megjegyzés: Stellaris így is diavetítés (mid game), hiába a 2x akkora (cinebench 11.5 64bit) 1 magos teljesítmény a régi FX-6300omhoz képest -.-
"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"
Paradoxos játékok katasztrofálisak optimalizálás terén, nem kell bemutatnod őket, 400+ órám van CK2-ben és EU4-ben. Én még mindig nem hiszem el, hogy ennyi DLC-bevételből nem sikerült megoldani a Clausewitz Engine többszálúsítását legalább a Crusader Kings II-Europa Universalis IV-Hearts of Iron III trióig visszamenőleg.
Nagyon elkelne több szál a motornak, és akkor még mobil i3-on is játszhatóak lennének ezek a játékok, mert grafikusan egyáltalán nem megterhelőek.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
Én egy standalone mod HoI2 bel játszottam sokat, a "Darkest Hour"-ral. Abban mintha megoldották volna a modderek (mármint akik effektíve megcsinálták a játékot mint stand alone) hogy több szálon menjen. A Grand Champing mod (a modban) volt a kedvencem.
De vannak olyan játékaim aminál teljesen mindegy milyen vga-cpu-ram van a gépben. Ark Survival még így is szétforralja a gépet közepes beállításokkal, ssd re telepítve, ment is le a gépről, esetleg ha _végre_ megcsinálják a dx12 es módot és nem a geforce os driver támogatásra fogják a halasztást, majd akkor adok neki egy utolsó esélyt -.-
[ Szerkesztve ]
"The Morru'Khan is not satisfied with your peformance"
Hír Új OpenGL, Vulkan és OpenCL implementációt kínál a friss Intel driver