Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) rudi


rudi
nagyúr

Egyáltalán nem értem ezt a gondolatmenetet, meg hogy mi a problémája anyilatkozónak. Ha én fejlesztő lennék, csak örülnék neki, hogy van időm alaposan kitapasztalni az eszközt amire dolgozom, nem kell megint valami tök újra vagy minimum másra átállnom. A PS3, Xbox360 és alap Wii is bőven nyújt annyi lehetőséget, mint a tenger, csak meg kell találni a módját a kreatív kihasználásának, nem kell azt a kövi generációra tartogatni!

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#2) Yodafon


Yodafon
senior tag

Elmondása szerint, bár ez a hardvergyártóknak kedvező - pl.: Microsoft, Nintendo, Sony -, de a játékfejlesztők számára már nem ilyen jó a helyzet.
Legalább megtanulnak rendesen programozni... :(((

I'm gangsta!

(#3) 01101010111


01101010111
csendes tag

Szükség van új generációra ez nem vitás, de akkor már Ubisofték is tehetnének valamit: fejlesszék a szervereiket, mert az Uplay nem éppen leányálom. Már fél éve rá sem néztem a játékaikra, mert teljesen elvette a kedvem az állandó leállásuk, és mindig akkor történt, amikor éppen ráértem volna. (Virágbolti példány használható legálisan, ha megvan az eredeti?)

(#4) v!ct0y válasza Yodafon (#2) üzenetére


v!ct0y
veterán

Ha 7 év alatt nem sikerült akkor már nem is fog.

PS3 képességeit egyik ubi játék se használja ki 50% ba sem...

[ Szerkesztve ]

(#5) Chapel


Chapel
addikt

Ez egy nesze semmi fogd meg jól... kiszól a vállak felül mosolyogva. Nagyon jól tud Ő mindent.
Majd pont ő nem lesz képben ;)

Ha annyira jót akarna nekünk átlag usernek, akkor normálisan lennénk megírva a gamek.

Meg hát valahogy kell magyarázni, hogy miért megy sok helyen 15 fpssel az új hitman a konzolokon....az már egy merőben más kérdés hogy miért fut ui szarul egy fullos gamer pc-n is maxon :U

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#6) Bici válasza rudi (#1) üzenetére


Bici
félisten

A termékigazgató azt látja, hogy az elvárt minőség egyre több fejlesztői erőforrást igényel, és emiatt sír a szája.
Ezt pedig jól alá lehet támasztani azzal a ténnyel, hogy egy ponton túl nem is lehetséges többet kihozni az adott hardverből.
Az is nyilvánvaló, hogy van még tartalék a konzolokban, de a különböző framework-ök használata miatt ezek a tartalékok sosem lesznek kiaknázva.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#7) aram01 válasza v!ct0y (#4) üzenetére


aram01
nagyúr

akkor? csak a kifogásokat keresik?

Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

(#8) Inv1sus


Inv1sus
addikt

Nekem ez így nagyon jó, nem kell 2 évente gépet cserélni, ha játszani szeretnék.

Ilyen hülye dumával meg ne jöjjön, hogy ez áll a kreativitás útjában, meg hogy ezért unalmasak a játékok. Nem ezért. Azért mert csak a rohadt grafikára mennek rá, kell a pénz-pénz-pénz és nem engedik az ötleteket kibontakoztatni. Idióta...

*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***

(#9) cucka válasza rudi (#1) üzenetére


cucka
addikt

Az a problémája, hogy az emberek a meglévő kütyükre előbb-utóbb ráunnak, ezért kell fejleszteni.
A technológiai kérdések igazából itt sokadrangúak, ezek csak a ph! közösége számára számítanak különösen érdekesnek.

(#10) Xmodule


Xmodule
őstag

nekem nem lenne bajom a mostani konzollal sem. igazabol a grafikai kivitelezes lehet gyongyoru ezen is. inkabb a törtenetekben kellene több kreativitas. szerintem ez az uj generacio valtas inkabb a grafika miatt sürgös. szerintem.

Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.

(#11) rudi válasza cucka (#9) üzenetére


rudi
nagyúr

Nem inkább a meglévő, tök egyforma vagy éppen ötlettelen játékaikra unnak rá?

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#12) Polllen


Polllen
nagyúr

bla-bla-bla-blaaa.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#13) Cyberpunk


Cyberpunk
félisten

Egyetértek. A jelenlegi generáció már csak hátráltat.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#14) Zirowe


Zirowe
nagyúr

Azért most már lehetne pár konkrétum az új generációról.

Megjelenésük után remélhetőleg már nem lesznek olyan gyakoriak a silány konzolportok, amennyiben megfelelő előrelépés lesz a részükről.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#15) cucka válasza rudi (#11) üzenetére


cucka
addikt

Szerintem a mostani játékok nem tök egyformák vagy ötlettelenek. Tegyél be pár régi játékot, amit gyerekkorodban játszottál, kezdj el velük komolyan játszani, hogy elmúljon a nosztalgiafaktor, aztán értékeld mai fejjel, és rájösz.
És elég gáz, hogy még te is ezt a fasságot szajkózod, mint a fórum hülyéi, akiknek az egyetlen viszonyítási pont, hogy régen jobban lekötötték őket a játékok, mint ma. (Nahát, engem is, ki hinné, hogy 12 évesen jobban lekötik az embert a videojátékok, mint 28 évesen, biztos a játékok lettek szarabbak. :U ).

(#16) Valentin90


Valentin90
tag

Réges-rég óta elavult ez a mostani generáció. Kis túlzással már akkor nem volt a toppon, amikor megjelent. Nagyon jöhetne már az új generáció, de egyelőre semmi konkrétum sincsen még a következő konzolokról! A PS4 - költői kérdés - még olyan szinten sincsen említve, hogy egyáltalán készül-e?

Azért kell majd szorítani, hogy az új XBOX erős hardvert kapjon. Mert minden játékot arra írnak elsősorban...már a japán fejlesztésű multiplatformokat is. :(((

(#17) Polllen válasza Zirowe (#14) üzenetére


Polllen
nagyúr

Sajnos a konzolportok és generációk között nincs ilyen szoros összefüggés. Oda szándék és pénz kell. Most is lehetne...

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#18) Huma válasza cucka (#15) üzenetére


Huma
addikt

Ott a pont. Bár tényleg van olyan terület amit elhanyagolnak. Pl a jó öreg Baldur's Gate stílusú RPG-k ill a körökre osztott stratégiák.
Nekem is volt olyan, hogy felraktam valami régi játékot amivel anno rengeteget játszottam aztán meg csak lestem ki a fejemből, hogy mi ez a sz@r.
Pont mint a filmeknél. A régi filmek is agyon vannak ajnározva pedig általában nagyságrendekkel rosszabbak mint a mai filmek. Ezért sem adok az imdb-s pontozásra ha 2000 előtti filmről van szó. A nosztalgiafaktor miatt simán rádobnak az emberek akár +3 pontot is.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#19) jan101 válasza Polllen (#17) üzenetére


jan101
tag

A piac jelenlegi állása szerint a konzol a nyereséges. Ha most generációváltás lesz, akkor is a konzolokra öszpontosulnak majd az erőforrások. Engem mondjuk pont nem zavar, én konzolon nyomom.

(#20) v!ct0y válasza Valentin90 (#16) üzenetére


v!ct0y
veterán

Nem avult az még el. PS3 különösen nem. A mai játékok többsége először elkészül Boxra aztán ps re és ebből a kettőből összeraknak egy szar konzolportot és eladják PC-s játékként. Ha külön-külön csinálnák meg mindegyik platformon teljesen más lenne az összkép. Nézz meg pl egy Gran Turismo 5-öt vagy egy Killzone-t vagy bármilyen játékot ami csak ps3 ra készült el. Lehet, hogy nem 1 év alatt készültek el de klasszisokkal jobban néznek ki mint a multiplatformos játékok. PC-s grafikájuk van leszámítva a élsimítást. Hiába jön az új konzol akkor is ugyanez lesz mert csak a dollár jel lebeg a szemük előtt. És évente fogják kiadni a szarabbnál szarabb portokat.

[ Szerkesztve ]

(#21) Cyberpunk válasza v!ct0y (#20) üzenetére


Cyberpunk
félisten

Meg a textúrák minősége is olyan amilyen, persze egy csomó effekttel lehet szépíteni, vagy inkább takarni.

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#22) Chapel válasza Huma (#18) üzenetére


Chapel
addikt

"A régi filmek is agyon vannak ajnározva pedig általában nagyságrendekkel rosszabbak mint a mai filmek. "
Ez nagyon off és teljesen helytelen példa.

Ott igenis sokszor előtérben volt a történet/színészek/rendezés a látvány helyett...arányaiban több értékelhető, stílusában több mondanivalóval rendelkező alkotás volt mint ma, ami teljesen érthető hiszen akkor még nem tudták jobb híján 3D-vel/látvánnyal eladni az amúgy felesleges/rossz filmet.

Értem mit akarsz vele mondani,de... ;)

[ Szerkesztve ]

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#23) Zirowe válasza Polllen (#17) üzenetére


Zirowe
nagyúr

Olyan értelemben, hogy akkor talán lenne minőségi ugrás a konzolportoknál is.

We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!

(#24) Polllen válasza Zirowe (#23) üzenetére


Polllen
nagyúr

Hja, így értem. Valószínűleg szebbek lesznek, de a portolás minősége nem hiszem, h javul, hacsak az új generációval nem kerül közelebb egymáshoz a két platform.

"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

(#25) WayneGace


WayneGace
őstag

Érdekes, hogy pont az Ubi feje mond ilyeneket, amikor például Assassins Creed-ből azért tudnak évente kiadni egy részt és egy halom pénz bezsebelni, mert ugyanarra a hardverre kell fejleszteni évek óta. De mondhatnám a CoD-ot is, ugyanaz a grafika, arra nem kell költeni, kevesebb fejlesztési költség, mégis minden évben rekordot dönt. Tehát Activisionnak se olyan rossz, hogy még mindig ezekre a konzolokra kell fejleszteni. A kisebb stúdióknak se rossz, mert nem kell annyit költeniük egy új konzolra való fejlesztésre, mint a már ismertére. És, amint látjuk a nép ugyanúgy veszi a játékokat, mint 3 vagy 4 éve, amikor még újabbak voltak a jelen generáció konzoltagjai.

[ Szerkesztve ]

BestSecret invitációt privátban adok.

(#26) Cyberpunk válasza WayneGace (#25) üzenetére


Cyberpunk
félisten

Nem csak az UBI mond ilyeneket.;)

"You said you'd always be there for me.... but you're not..."

(#27) .mf válasza rudi (#1) üzenetére


.mf
veterán

Ha csak egy konzolra fejlesztenének, és exklúzív játékokkal jönnének, akkor így lenne. De ők multiplatform, így ez nekik hátrány, hiszen a meglévő anyagot kell addig optimalizálniuk, nyesegetniük, míg ezen is, azon is fut. Több nyers erő = kevesebbet kell optimalizálni. Én se szeretem, optimalizálják csak rendesebben, de az ő szempontjukból ez van.

cucka, Huma: hiába nevezitek "fasságnak" és hülyéztek le más fórumtagokat, attól még nem lesz jobban igazatok. Nézzétek meg a mai nagy húzócímeket: "realisztikus" (bloody screen, soo real!") cső-shooterek minimális vagy nevetséges történettel (egyaránt a cselekmény, annak csavarjai, és a történet-mesélés), személyiség nélküli vagy klisés karakterekkel.

Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/

(#28) ldave


ldave
félisten

Amúgy meg amellett, hogy hozza évente az AC-t az Ubisoft, amellett azért elég sok új játékot is bevállalt az utóbbi években, amit azért a másik nagy kiadók nem nagyot tettek meg. pl. Outland, From Dust, Rayman Origins, ZombieU, jön a Watch Dogs. Szóval szerintem le a kalappal az Ubisoft előtt.

A Slime draws near! Command?

(#29) Huma válasza Chapel (#22) üzenetére


Huma
addikt

Lehet, hogy arányaiban több volt, de darabszámra biztos nem. Ma már felhígult a filmes szakma. Pont ahogy a zenei is.
Most kijön mondjuk 100 film egy évben és abból 10 jó. Régen kijött egy évben 20 film és abból 5 volt jó. Szóval arányaiban lehet, de amúgy nem.
Én elég sok filmet nézek és régen is sokat néztem. Amikor néha-néha újra megnézek egy régi filmet akkor általában csak azt látom, hogy régen tetszett, most meg minden full gagyinak tűnik benne. És itt most nem a grafikára gondolok.

Persze vannak olyan filmek amik régen is zseniálisak voltak és még most is azok. Pl 12 dühös ember, Száll a kakukk fészkére, Ponyvaregény, stb
Csak azt akarom mondani, hogy a régen jónak tartok filmek nagy része, mai szemmel nézve bizony silány minőséget képvisel. Akkor is ha a látványt nem vesszük figyelembe csak a színészi játékot, a koreográfiát, történetvezetést, párbeszédeket, stb

Csupán az idő szépíti meg az emlékeket. Meg az, hogy régen nem volt jobb, nem volt viszonyítási alap.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#30) WayneGace válasza Cyberpunk (#26) üzenetére


WayneGace
őstag

Lehet. Csak, ha majd kijön az új generáció, akkor ne az legyen, hogy a jelen tisztelt úriember sírjon amiatt, hogy milyen drága az új konzolra fejleszteni, mert csak a graf. motor fejlesztése elvitt 10 millió dollárt és még kéne egy játékot is kalapálni hozzá, meg egy kis reklám se ártana.

(#29) Huma!

Miről beszélsz? Volt olyan korszak, amikor Hollywoodban megállás nélkül forgattak. Megsúgom régen jóval több filmet készítettek.

És például az európai új hullám filmjei nem azért kapnak magas pontot, mert sokan nosztalgiáznak rajta, hanem mert tényleg művészi értékkel bíró, jó filmek.

Bár mondjuk abban igazad van, hogy kölyökként láttad a knight rider-t és azt hittem milyen, most meg rájössz, hogy nem.

[ Szerkesztve ]

BestSecret invitációt privátban adok.

(#31) oriic válasza Yodafon (#2) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Végül is előre lehet majd számítani arra hogy kezdetben az új konzolokra is nehéz lesz fejleszteni. Egy két év el fog tellni szerintem, míg ki tudják használni majd az új gépeket.

Live-Die-Respawn

(#32) kNG


kNG
senior tag

Részben egyetértek a nyilatkozóval, részben nem...

Lássuk be a mai konzolok (legalábbis az XBOX360) már nem elég arra, hogy hozzon egy olyan grafikai minőségi színvonalat, amit manapság már elvárnak az emberek...csak meg kell nézni hány natív FULL HD felbontású játék jön ki? Kb. egy sem...helyette jönnek ki 1154x652 (csak random szám, nem számoltam ki) és hasonló nyakatekert felbontásokon, amit aztán majd felkonvertálnak FULL HD-re...vannak szép játékok is, de azért elég ritkák...

PS3 terén már nem igazán értek egyet, csak rá kell nézni az Uncharted-ekre, azok nagyon szépen vannak kidolgozva...és ezt én PC-sként mondom! ;]

Tehát hardver terén tényleg van hova fejlődni, de ez nem mentség arra, hogy optimalizálni kéne (különösen PS3-ra és PC-re gondolok itt).

De akár ki is hozhatnák az új konzolgenerációt, azzal azonban nem értek egyet, hogy ennek a késlekedése miatt nincs játékélmény, és unják a játékosok a mai játékokat...inkább silány a felhozatal, és a látványra való túlzott összpontosítás megöli a gameplayt, arra nem marad elég idő, elég erőforrás... (lásd BF3 vs BC2 bejegyzésemet @ logout - alapvető problémák vannak a BF3-mal multiplayerben, álljon akármennyire is közel a szívemhez).

Igenis lehet ma is minőségi címeket kihozni, ráadásul szép grafikával is (pl. jelenleg ilyen az Assassins Creed 3, vagy ilyen volt véleményem szerint az LA Noire is, a Red Dead Redemption-ről nem is beszélve - amit volt szerencsém kijátszani, amikor még volt xbox360-am -)...csak hát ezeknek a fejlesztési ideje nem 1 év volt, és bizony kockázatosabb is így a dolog, plusz nem jön olyan hamar a $$$... :U

MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

(#33) cucka válasza Huma (#29) üzenetére


cucka
addikt

Ma már felhígult a filmes szakma. Pont ahogy a zenei is.
Dehogy hígult.
Régen is sok filmet és zenét készítettek, a többségük pedig ugyanolyan értéktelen szemét, mint a mostaniak többsége. A különbség, hogy a mostaniak közül találkozol jóval és rosszal egyaránt, míg a régi dolgokból pedig csak a maradandó, értékes alkotások maradtak fenn a kollektív tudatban.

(#27) .mf
Nézzétek meg a mai nagy húzócímeket: "realisztikus" (bloody screen, soo real!") cső-shooterek minimális vagy nevetséges történettel (egyaránt a cselekmény, annak csavarjai, és a történet-mesélés), személyiség nélküli vagy klisés karakterekkel.
Igen, így jobban belegondolva, én is visszasírom azokat az időket, amikor olyan komoly, már-már filmszerű volt a játékok története, mint mondjuk a Quake vagy a Doom idejében. Azok aztán telis-tele voltak történetmeséléssel, csavaros sztorival és olyan egyedi karakterekkel, amelyekre mai napig szívesen emlékszem.

(#34) Chapel válasza Huma (#29) üzenetére


Chapel
addikt

Akkor mégis csak értjük egymást. ;)
Én nem gondolom hogy sok a silány mai szemmel, hiszen ne felejtsd el: oké hogy valami lerágott csont/nem egyedi, de lehet hogy akkor még az volt!

Durván 2000 film készül amerikában évente (kis és nagy stúdiók összesen) és én azt saccolom amúgy hogy kb ugyan olyan arányban van jó és rossz. (Ami persze erősen szubjektív, de persze vannak értékek, melyek elévülhetetlenek pl. Dr. Strangelove, sírva röhögős, pedig későn, pár éve láttam, már felnőtt fejjel)

A felhígulás pedig ugye természetes folyamat, miután már nem kell 100millió egy filmhez (van erre ezer példa), így nyilván nagyobb lesz a felhozatal; aki eddig álmodott róla, most már azért elérhetőbb a dolog.
(az megint szubjektív, de tudjuk hogy a költségvetésnek semmi köze minőséghez/értékhez.)

Szerintem az arányok többé kevésbé egyenlőek, általában minden az egyensúlyra törekszik, vannak jobb-rosszabb évek, de összességében nem változnak.

Amit én akartam mondani az változatlan, továbbra is vallom hogy régebben (15-20+ éve) még inkább előtérben volt a történet, ami azóta eltolódott a látvány felé. Ez is egy természetes folyamat,csak mindössze megállapítottam. :)

(Itt be is fejezem mert nagyon off, de jó volt kicsit ezt is "megvitatni")

Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/

(#35) kNG válasza cucka (#33) üzenetére


kNG
senior tag

Egyet kell értenem .mf-vel! A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták! Nézd meg, hogy melyik az a játék, amely a mai napig a legtöbb skill-t igényli...a leggyorsabb gondolkodást, a legpontosabb lövést, a pálya legalaposabb ismeretét, timing-olást stb. (segítek: Quake Live)...

A mai napig minden héten megrendezésre kerül a Zotac Cup, ahol pénzdíjazás van...ez önmagában már mindent elmond...

De akkor most nézzünk egy másik példát: Medal Of Honor Allied Assault...vagy pl. Call Of Duty 1 (az eredeti)...ezek a címek akkoriban szintén jelentettek valamit, és a multiplayerük is nagyon jó volt...nézd meg, hogy ma mivé lett mindkét cím (minden alkalommal lehetetlenül rossz próbálkozás, vagy unalmas fejőstehén, lehet választani)...

Warcraft 3, és Warcraft 3 Frozen Throne...mindkettő mesteri játék...

Ezeket a játékokat a mai napig elő-előveszem és ma sem tartom őket sz*rnak csak azért mert a grafika már nem szép, már kopott...ezek nagyszerű játékok...

Manapság kevés az igazán jó cím (bár mostanában hálégnek már jönnek ki jobbak (pl. AC3 és az új Hitman). Viszont ezelőtt, szinte semmi...és miért is működött ez? Egész egyszerűen jól ment a marketinggépezet, és az embereknek az igényei csökkentek, manapság egy IGAZÁN minőségi címet találni olyan, mint gyémántot a szemétdomb közepén...szerintem semelyikünknek sincs problémája azzal, hogy egy játéknak nem tökéletes a sztorija, vagy stb. DE abban legalább legyen jó, amire fókuszál! A mai játékok nagy része még arra se jó...Tehát nem csinálják azt jóra, amivel lényegében eladják a játékot...de a marketing gépezet megy, mert RPG-vel is király lelőni a Jet-est (Battlefield 3), és "húdeklaffaaaa..." csak éppen a map design olyan sz*r lett, hogy a játékosok nagy része azt sem tudja hogy mit kéne csinálni, illetve hogy mi lenne a játék lényege...tutorial mód megint nincs, így megérte a sok cod-ost átcsábítani, mert így a BF keménymag játékát legalább sikerült tönkretenni...(többi @ logout).

Véleményem szerint a minőségi romlás megakadályozására a megoldás az lenne, ha az emberek igenis minőségi címet követelnének...minőségi sztorival, minőségi hangokkal, minőségi zenével, minőségi grafikával (bár ezzel nekem a mai játékok kapcsán nincs problémám), szövevényes történettel, érdekes fordulatokkal, játékmenetet megújító, érdekesebbé tevő elemekkel...amíg erre nem lesz szüksége az embereknek, addig változás sem lesz...természetesen az első lépést ehhez a kritikusoknak lenne a legjobb megtenni, azzal, hogy pl. nem értékelik fenségesen jóra a rókabőr címeket, illetve könyörtelenül, kritikusan szemlélik a játékokat... szerencsére mostanában már megfigyeltem némi pozitív változást, de talán ez is az oka annak, hogy már kénytelen újítani a cod címekben is (csak hogy egy példát hozzak fel)...Az emberek megunták a maszlagot, és ezt mostmár meg is vitatják neten, youtube-on, nem veszik a rossz címeket úgy, stb.

Szerintem játékokat illetően egy pozitív változás előtt állunk, és az első lépéseket már meg is tettük (meg is tették a fejlesztők)...

[ Szerkesztve ]

MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

(#36) Huma válasza cucka (#33) üzenetére


Huma
addikt

Hidd el hogy hígult. Ma már elég egy PC és egy program ahhoz, hogy zenét készíts. Rengeteg ilyen zene van.
Abban tényleg igazad lehet, hogy régen csak azért nem láttunk/hallottunk annyi rossz művet mert nem találkoztunk velük. Volt vagy 4 TV csatorna és nem volt net.

A postod második részére meg. :D
Én sem emlékszem, hogy olyan hú de nagyon csavaros történetei lettek volna a régi játékoknak. Tisztelet a kivételnek. Ma sincs rosszabb felhozatal e téren. Aki csavaros sztorit akar az meg is kaphatja, csak a megfelelő játékkal kell játszania.
Általában a gyártók mindig igyekeznek újítani valamit. Pl RPG elemeket visznek FPS-be, ami régen nem volt jellemző manapság viszont már megszokott és nagyot dob a játékélményen.

(#30) WayneGace:
Hollywoodban most is megállás nélkül forgatnak. Nem hiszem hogy több film készült volna régebben.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#37) cucka válasza kNG (#35) üzenetére


cucka
addikt

A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták!
És a mostani lövölde játékokra nem igaz ez pontosan szó szerint? De. Na látod.

Nézd meg, hogy melyik az a játék, amely a mai napig a legtöbb skill-t igényli...
És ezt ki nem szarja le? Szerinted érdekel ez bárkit azokon kívül, akik rengeteg órát beleraktak a játékba és ezért kell nekik az önigazolás?

A mai napig minden héten megrendezésre kerül a Zotac Cup
Feleségcipelő versenyt is rendeznek minden évben.

Medal Of Honor Allied Assault...vagy pl. Call Of Duty 1 (az eredeti)...ezek a címek akkoriban szintén jelentettek valamit,
Hát bocs, de nekem a Call of duty 1 az pont ugyananynit jelentett, mint a mostani lövöldözős játékok. Te sem attól értékeled nagyra, mert abszolut értékben ennyire nagyszerű, hanem mert akkor voltál gyerek és azzal játszottál a legtöbbet.

A másik, hogy tegyünk már különbséget, eddig az volt a kérdés, hogy a játékipar kreatív válságban van-e, te meg arról írsz, hogy neked tetszik-e az új Battlefield. Előbbi egy igencsak érdekes kérdés, utóbbi pedig egy mérsékelten érdekes kérdés.

#36) Huma
Abban tényleg igazad lehet, hogy régen csak azért nem láttunk/hallottunk annyi rossz művet mert nem találkoztunk velük.
Kezdd el böngészni a régi slágerlistákat. Két dologra fogsz rájönni:
- az előadók 90%-át nem ismered
- a zenék 90%-a egyszerűen szemét egynyári sláger
Na ez volt akkor, amikor fasza volt a zene. Vagyis semmi sem változott :)

[ Szerkesztve ]

(#38) dabadab válasza kNG (#35) üzenetére


dabadab
titán

"A Doom és a Quake sosem arról szólt hogy sztori legyen, azokat a játékokat (főleg a Quake-t) multiplayerre szánták!"

Azert ne irjuk mar at a tortenelmet, mert ugyan a Doomtol kezdve volt multiplayer mod, de igazan a Q3 volt az elso, amit egyertelmuen multira szantak, addig foleg singleplayernek keszultek.

DRM is theft

(#39) cucka válasza dabadab (#38) üzenetére


cucka
addikt

A Quake volt az első lövölde, amelyhez dedikált multiplayer pályákat is csomagoltak, szóval innen nézve helytálló, amit írt.
A Doom-nál igazad van, oda kb. csak ötletszerűen került bele a deathmatch.

(#40) kNG válasza cucka (#37) üzenetére


kNG
senior tag

Kihagytál 1-2 érvet a fent említettekből...

1. Igen, multiplayerre szánják őket, DE...és itt a de...rosszul csinálják. Tehát kijön egy rossz játék rossz multiplayerrel, vagy akkor ha úgy tetszik (kanyarodjunk teljesen vissza témához) kreativitást, gondolkodást nélkülöző multiplayerrel, egy simlis, szürke, pocsék játékot adnak ki...

2. Ha már multiplayer, akkor igenis kelljen skill...a multiplayer játéknak a lényege a kompetitív szellem, az hogy versenyzek a másikkal...pokerezni sem azért pokereznek sokan hogy játszanak egyet, hanem azért, hogy nyerjenek...a Forma 1-es pilóták sem azért lesznek azok, mert nem akarnak nyerni, hanem csak szívesen ülnek (fekszenek) autóban. Az ember természetéből adódóan szeret nyerni...valljuk be Te is...és azért hogy nyerj, azért bizony meg kell küzdeni! ;) Jó lenne ha ez így lenne egy játékban is, ha már kompetitív...

3. Ebbe most nem merülök bele, tudnék kontrázni, de felesleges, a magyar mentalitást ismerve...csak egymás idejét rabolnánk, okosabb meg nem lenne semelyikünk sem mint pár perccel azelőtt... :)

4. Nem teljes mértékben igaz...a Call of Duty akkoriban olyat hozott, ami addig nem volt, vagy kevés volt belőle (világháborús téma)...nézd meg ma hanyadik modern warfare jellegű shootert adják ki...már hányingerem van tőle, és gyanítom hogy nem csak nekem...ja akkoriban még volt recoil, de ebbe ne is merüljünk bele, mert ezekre a megjegyzéseimre nagyon haraptál...

5. A kettő összefügg...az a játék, ami nem jó abban amire tervezték, az számomra kreativitást hiányoló játék...tehát olyan játék, ami úgymond a kreatív válságban szenvedő játékok táborát erősíti...

MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

(#41) cucka válasza kNG (#40) üzenetére


cucka
addikt

Tehát kijön egy rossz játék rossz multiplayerrel,
Tehát neked nem tetszik az új Battlefield. Semmi gond, csak ez itt offtopik, nem erről van szó. Gondolom a 2 évvel ezelőtti Battlefield (vagy akármelyik) meg tetszett.

2. Ha már multiplayer, akkor igenis kelljen skill
Ez ilyen vérbeli elit fasság.
A Wii-ből eladtak százmilliókat, azokhoz a játékokhoz milyen skill kell? Értsd már meg, ez az elit gamer téma, a kompetitív multiplayer-el meg a nagy skilleddel a játékpiac pár százalékát jelenti. A játékot vásárló emberek többsége totálisan leszarja ezt az egész gamer világot, nem akar sem skillben, sem klikkelés/másodpercben versenyezni senkivel, főleg nem random pattanásos gyerekekkel a világ túlsó feléről. Ki kéne dugni a fejed a szatyorból.

Nem teljes mértékben igaz...a Call of Duty akkoriban olyat hozott, ami addig nem volt, vagy kevés volt belőle (világháborús téma)
Ettől még ugyanolyan sínlövölde volt, mint a mostaniak. Minden rossz tulajdonság, amit a mostani játékokon számon kértek, az megvolt ott is.

A kettő összefügg...az a játék, ami nem jó abban amire tervezték, az számomra kreativitást hiányoló játék...tehát olyan játék, ami úgymond a kreatív válságban szenvedő játékok táborát erősíti...
Most akkor a játék tervezői vannak kreatív válságban, vagy a játékmenet nem igényel kreativitást? Nem mindegy.

[ Szerkesztve ]

(#42) kNG válasza cucka (#41) üzenetére


kNG
senior tag

1. Gondolom akkor a reakciód is offtopic... :U

2. Még mindig nem érted...lehet te nem szeretsz versenyezni, az a te bajod...az emberek 99%-a szeret...és ez nem azt jelenti, hogy atomnehéznek kell lennie a játéknak, de igényeljen kreativitást, gondolkodást...különben mi az értelme? Itt a problémázásom oka...ha még mindig nem érted, akkor inkább hagyjuk, nem szópárbajozni jöttem ide, hanem vitázni, a kettő között gondolom észleled a különbséget...a kompetitív gamerek általánosítása pedig elég átgondolatlan dolog, ismerve azt, hogy sokan közülük sportágakban is kiemelkedőek stb. Egy részük kocka, a másik részük szeret küzdeni, és nyerni, legyen szó akármiről is... hogy te nem szeretsz (vagy nem tudsz nyerni?) az már a te problémád...

3. De akkor még nem vettük észre...azóta annyi ilyet láttunk, hogy meguntuk...nagyobbak a követelmények, ehhez fel kell nőni...vagy ha nem, akkor mutatni kell mást, valami KREATÍVAT... :U

4. A játéktervezők kreatív válságban vannak, emiatt nem hoznak létre kreativitást igénylő játékokat...maybe... :U

[ Szerkesztve ]

MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

(#43) Arena87


Arena87
aktív tag

A Ubisoft ügyvezető igazgatója, Yves Guillemot egy Polygon oldalnak adott interjújában kifejtette, hogy a jelenlegi konzolgeneráció életciklusát már nagyon hosszúra nyújtották ki, és ez károsan befolyásolja a játékipart. Elmondása szerint, bár ez a hardvergyártóknak kedvező - pl.: Microsoft, Nintendo, Sony -, de a játékfejlesztők számára már nem ilyen jó a helyzet.
Ja, hogy jövőbeli konzolokon is kitudják számítatni újból a fizet a föld alatt meg tükrözzék az egész sor modelt föld alatt is, nehogy konzolok se maradjanak ki a jóból mint ahogy PC-sek, értem én. ;]

東方神霊廟 [Mausoleum of Divine Spirits] ~Ten Desires

(#44) keIdor


keIdor
titán

Igen is elavultak ezek a vasak ma már, 720p alatt járunk bőven több helyen, Resident Evil 6, Assassin's Creed 3, meg még egy csomó játék konzolon úgy be tud esni 15-20fps környékére, hogy rossz nézni.

Elavultak, 720p alatt is szaggat már rengeteg játék, kell a váltás és elsősorban nem a grafika miatt, hanem azért, hogy ne 20 és 30fps között kelljen játszani és ne essen be 15fps környékére.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#45) janos1988


janos1988
addikt

Vagy van vmi az nvidia/amd tarsolyában amiért inkább kivárnak pár évet a konzolpiacon.

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

(#46) cucka válasza kNG (#42) üzenetére


cucka
addikt

Gondolom akkor a reakciód is offtopic
Valamennyire az, igen. :)

Még mindig nem érted...lehet te nem szeretsz versenyezni, az a te bajod...az emberek 99%-a szeret.
Profitot tekintve a kompetitív játékok a fasorban sincenek. Hidd el, a játékosok többsége leszarja a kompetitív multiplayert. Ezért sikeres a Wii, a DS, ezért lett játékplatform a Facebook, ezért tör előre a mobil platform, ezért tolják ki a konzolok életciklusát Move-al meg Kinect-el. Amint látod, sokfajta trend van mostanában, a kompetitív multiplayer játékosok valahogy egyiknek sem részei/célcsoportjai. Rájöttek a kiadók is, hogy hiába a hc gamerek a leghangosabbak az interneten, meg nekik a legnagyobb az e-péniszük, ettől még a profit nagy része nem tőlük jön.

de igényeljen kreativitást, gondolkodást...különben mi az értelme?
A játéktörténelem során rengeteg játék volt, ami nem igényelt kreativitást. Ritmusjátékok, Angry Birds, a lövölde játékok 99%-a, sorolhatnám.
Most érted, mennyire kreatív menni oszt lőni a másikat multiban? Szerintem inkább az ügyességről és a reflexekről szól. Sportjátékok multiban? Dettó. Talán a stratégiai játékokra lehet ezt mondani, bár multiban ott is akkor vagy jó, ha begyakorolt panelekben gondolokozol, nem pedig kreatívan.

A játéktervezők kreatív válságban vannak, emiatt nem hoznak létre kreativitást igénylő játékokat...maybe...
Szerintem te kevered a kreativitás és az innováció szavak értelmét.

#45) janos1988
Vagy van vmi az nvidia/amd tarsolyában amiért inkább kivárnak pár évet a konzolpiacon.
Naná, hiszen pont az ő kezükben van ez a döntés. :D

[ Szerkesztve ]

(#47) kNG válasza cucka (#46) üzenetére


kNG
senior tag

A spotjátékok dolgot szerintem félreértetted...tehát sportágakban is kiemelkedőek sokan közülük... :) ettől függetlenül a sportjátékokat, illetve stratégiai játékokat illetően igazad lehet, bár annyira nem vagyok hozzáértő, mert ilyenekkel sosem játszottam multiban...sőt sok multijátékot sem játszottam (össz-vissz 2-3-at).

Nem egészen innovációt várok, hanem kreativitást...lásd Portal játékok...hasonló megoldásokat átvenni nem lenne innováció, csupán koppintás, de ha 1-2 ötletet átdolgoznának, módosítanának rajta, akkor át lehetne ültetni sok játékba...ehhez csak egy kis kreativitás kéne, ehelyett sokszor maradnak a fejlesztők a jól megszokott, már tutira bevált dolgoknál...

A többit tekintve közös nevezőre jutottunk, és ezekkel egyetértek! :K

[ Szerkesztve ]

MicroFluentAMP+DAC w. OPA BLUE, TMP Audio Ribbon IC, TMP Audio USB A-B, JDS LABS ATOM AMP + DAC, FiiO e10k, Sennheiser GSX 1000, Sennheiser HD560S, Grado SR 225i, AKG k712 PRO, AKG k371, Audio-Technica AD700X, Sennheiser HD 559, Sennheiser HD600, NO EQ! :)

(#48) Valentin90 válasza v!ct0y (#20) üzenetére


Valentin90
tag

A PS3, mint kiderült, nagyon nehezen programozható masina. Azok a játékok, amiket említettél valóban szépek, bár pont ezekkel nem játszottam. Viszont, ha megfigyeljük egyedül az AAA Sony exkluzív játékok azok, amik kiemelkednek grafikailag (úgy ahogy) a tömegből. Ezekből pedig van évente 1, maximum 2. A játékok 98% már multiplatform, azokat pedig XBOX-ra optimalizálják.

Ami nekem szintén nagy öklös volt, hogy az XBOX-ra optimalizálás már a japán fejlesztőket is elérte. Egy Metal Gear Rising Revengeance, ami tősgyökeres SONY széria volt mindig is, XBOXon prezentálták a japcsik az E3-on, mivel történetesen a játék immár multiplatformként fut. Ez azért fájó, és jelzésértékű is szerintem...

Amit egyébként az előző kommentemben írtam, hogy azért kell drukkolni, hogy az XBOX-ba erős hardver kerüljön azért is fontos, mert (ahogy mondtad) konzolról fogják átportolni PC-re a játékokat. Így döntőfontosságú lesz, hogy az a hardver amit a konzolokba raknak, mennyire lesz izmos.

(#49) oriic válasza Valentin90 (#48) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Plusz valszeg szerintem az új MGS is multiplatform lesz.

Live-Die-Respawn

(#50) vanye válasza Huma (#29) üzenetére


vanye
senior tag

Nem tudom, hogy milyen filmeket néztél régen, de egy Hátsó ablak (Rear Window) pl. ma is üt - mint ahogy 30 meg 40 éve is ütött. De ( a Mesternél maradva) mondhatnám például a Kötél (Rope) c. Hitchcock-filmet is. Jó filmek, azok is voltak, s azok is maradnak. És ez nem a manapság megjelenő filmek fénytörésében értendő, hanem abszolút értelemben. A hiba valszeg a te készülékedben lehetett, ha anno olyan filmeket néztél, melyek ma már vállalhatatlannak vélsz. Nekem pl. a Meglógtam a Ferrarival (Ferris Bueller's Day Off) c. örökbecsű ma is meg tizeniksz évvel ezelőtt is baromira tetszett.

Stern des Südens!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.