de, ez borzasztó. ugyanis a teljesítmény, mint tudjuk, a pipelineok számában mérendő.
ja, hogy egy csöppet régi hszre reagáltam...
[Szerkesztve]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
de, ez borzasztó. ugyanis a teljesítmény, mint tudjuk, a pipelineok számában mérendő.
ja, hogy egy csöppet régi hszre reagáltam...
[Szerkesztve]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Ezt csak azért idztem, mert a sok nv fan szerint kijön a g71, g80 és addig az atiék elmennek nyaralni...Szal a g80-nak nem az r580 lesz az ellenfele...
http://www.youtube.com/vargagixxxer
''de, ez borzasztó. ugyanis a teljesítmény, mint tudjuk, a pipelineok számában mérendő.''
Ezt a kijelentést, lehet szépen gyorsan elfelejteni, különösen az újabb játékokat tekintetbe véve. Egy modern GPU több mint egymás mellé sorakoztatott futószalagok halmaza. Inkább vertex shaderek, pixel shaderek, textúrázók és raszterizálók kiegyensúlyozott keveréke.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Csak én éreztem az iróniát NoLF kijelentésében?
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Ugyanolyan nehéz összehasonlítani a 16x és 8x AF-et is mint a AAA/TAA-t. Te lehet, hogy csak a leveleket és a kerítést láttad, de mi az összes átlátszó textúrát próbáltuk megmutatni, ezekszerint kevés sikerrel. Nézd meg itt az összehasonlító HL2 képet: [link]. Ha nincs bekapcsolva AAA/TAA akkor 4xMSAA és noMSAA beállításban ugyanolyan gyengék az átlátszó textúrákban lévő élek, ami azért egy csúcskártyán szerintem ciki.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Nemtom... én a topicban főleg ''bezzeg majd ha az én f@szom megnő akkor majd...; de az enyém addigra még tovább nő...'' jellegű, meglehetősen meddő vitát látok pár reklamációval a +egy 40 wattos égőnyi csúcsfogyasztás miatt...
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Mivel van nálam egy GTX, így én is elkezdtem méricskélni A procim ugyanúgy 2400 MHz-en megy, mint a tesztben szereplő 3800+, a különbség a 300-as FSB, tehát ez nem jelenthet problémát. A memóriáim 480 MHz-en mennek 2.5-3-3-7-1T-ben, tehát elvileg még gyorsabbak is a tesztben használtaknál. Driver: 81.98 (tesztben látom 81.94 volt), chipset driver nálam 6.70, az az utolsó hivatalos az nVidia honlapján.
Namost felfigyeltem néhány furcsaságra...
Én is lemértem pár játékot és teljesen más eredményeket kaptam!
Doom 3 -> 1280x1024 SIMA 4xAA 16xAF (merthogy Ultra Quality) -> 67 fps.
A tesztben nektek SuperSampling Trasparency AA szerepel (legalábbis az SS AA gondolom erre utal), amivel 72 fps-t mértetek! Bekapcsoltam én is a Tr.AA-t (szintén SuperSampling) és az eredmény semmit(!) nem változott, ergo nem működik a Transparency AA! Próbáltam úgyis, hogy csak játékban állítom be a 4xAA-t, csak driverben, mindkettőben és sehogy nem működött!
A F.E.A.R.-ben stimmelnek az eredmények (2 fps-sel volt gyorsabb nálam a teszt).
Half-Life 2: Lost Coastban sem működik a Tr.AA, pedig ott aztán tényleg mennie kéne, elvégre a Half-Life 2-vel reklámozták az átlátszó AA hatását! Amúgy egyik játékban sem működött a Tr.AA, még a Rollercoaster Tycoon 3-ban sem (azért említem ezt a játékot, mert ezt kipróbáltam még az X1800XL-lel is 4x Adaptive AA-val és működött). Szóval szerintem le kéne még egyszer mérni azokat a játékokat, ahol Tr.AA-t használtál, de csak azért, hogy te is meggyőződj róla, hogy nem működik! Az eredmények nem fognak változni, csak sima AA-t kell a grafikonokra írni.
[Szerkesztve]
Te érted ennek a T/A AA-nak az eszenciáját? Le tudod nekem írni, hogy mit is csinál ez? Ugyanazokat a demokat használtad a teszteléshez mint fLeSs?
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Ugyanazokat használtam (Doom 3 -> demo1, F.E.A.R. -> Test Settings rész). A Transpaercy AA a textúrák belsejében lévő töredezést csökkenti, SuperSamplingnél 4 texel értékéből számítva.
(#311) Alvin_ti4200 válasza Alvin_ti4200 (#310) üzenetére
Félig-meddig hülyeséget írtam, most látom, szóval nem a belsejében lévő töredezést csökkenti, csak abból számolja az élsimításhoz szükséges adatokat (az átlátszó pixelekből)
[Szerkesztve]
No, finomíts még egy kicsit a megfogalmazáson
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Ehh bazz nemlátod a smiley-t?? Nyisd már ki a csipáid mielőtt őrjöngeni kezdesz!!
1. a Doom 3-at mi nem ultra qualityn teszteltük
2. az, hogy az eredmény nem változott még nem jelenti azt, hogy nincs is bekapcsolva. vannak olyan játékok/pályarészek, ahol nincs mit ''simítgatni''. nekem far cry-hoz van vagy 10 féle demóm, és vmelyikben nincs eltérés sima AA és TAA-s eredmény között, vmelyikben meg a felére esik az fps.
3. mi nem a lost coastot használtuk, hanem a sima hl2-t, de ez lényegtelen, hl2-ben qrvára láccik ha be van kapcsolva a TAA. ezt még gyakorold egy kicsit.
szerk: amúgy elég becsapósak ezek a driverek, és ebben mind2 cég egy genyó.
az ATI control centerben beállítom az x-es AA-t, alkalmazom, és nem történik semmi a játékban. átállítom másikféle AA-ra, és akkor kapcsolódik be az előző beállításom, ha visszamozgatom a csúszkát, akkor meg kikapcsolódik. elmehetnek a *****. komolyan mondom néha ezzel kell jáccadoznom... neveccséges.
NV-nél pont ez a TAA szokott gáz lenni. bekapcsolom az SSAA-t, lefuttatom a replayt, visszatérek a driverbe, és már ki van kapcsolva. ezzel rengeteget szoktam szívni. az a legtutibb módszer (de vmikor még ez sem elég), ha a beállítások után újraindítom a gépet. de vmikor ilyenkor az újraindulás után sincsenek alkalmazva a beállítások (ATI), csak akkor történik meg az alkalmazás, amikor elindítok egy játékot, majd kilépek belőle.
ezt magyarázza meg nekem vki.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
terhelve mennyi volt az r580 hőmérséklete?
mert azt látom a képeken, hogy csökkentet órajelen is 64 fok, ha jól emlékszek
visszatérve a múltkori kérdésemre, rájöttem h igazad van:
még a tavasszal volt egy 9700pro karim 1600+ palominoval
a far cry benchmark 4xAA/16xAF 1024*768 felbontás mellett 20fps-t hozott, ultra beállítással, kikapcsolt effektekkel, low beállítással pedig 60 körül
aztán elvittem egy fórumtársunkhoz, és egy s754-es vga-val teszteltük 240MHz fsb-n
szűrők nélkül, meg low beállítással 150fps-t kaptunk (!) gondolom proci limites volt ezzel a beállítással
utána pedig 4xAA/16xAF, ultra beállítás mellett csak 22 fps-t (!) itt már viszont a vga volt a szűk keresztmetszet
Bármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.
az a 64 fok egy játékból kilépés után van, szal az NEM az idle hőmérséklet. nemtom mennyi volt a hőmérséklet, mert nem néztem. meleg volt.
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
aha, azt hittem az nyugalmi állapotban volt annyi
Bármilyen közel vagy valakihez, végtelen a távolság köztetek.
ha az lenne, akkor odaírtuk volna. látod vhol odaírva?
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Hmm mit találtam: [link]
Mindjárt ki is próbálom az X800omon és méricskélek kicsit.
Ami azt illeti engem már régi játékokat antialiasolva is zavart az átlátszó textúrák szűretlensége, pl. emlékszem mikor elővettem HL1et, ami tökéletesen megy ugye egy mai konfiggal agyonszűrve is, de pl. tipikusan a korlátok beljese meg olyan ronda kockás, hogy broáf, az élek meg 6xosan vannak tűélesre simítva, az meg ott éktelenkedik.
Egyébként ha szép átmenetesek lennének a textúrák (színes<--->átlátszó), szerintem nem lenne szükség erre a fajta szűrésre, pl. nézzétek meg a FarCryba a füvet. Vagy ha nincs igazam cáfoljatok meg.
HL1et, ami tökéletesen megy ugye egy mai konfiggal agyonszűrve is, de pl. tipikusan a korlátok beljese meg olyan ronda kockás, hogy broáf, az élek meg 6xosan vannak tűélesre simítva, az meg ott éktelenkedik.
Geforce 1-2-n használtam supersampling AA-t, (mást nem tudott), és az is simította az átlátszó textúrákat a HL1-ben. Illetve az FX-ben is van pl. a 8xSS-MSAA, ami szintén működött. Ezekkel a szűrésekkel csak az volt a gond, hogy nagyon FPS zabálóak voltak.
Ja de a Supersampling az ami a menüt is úgy átmossa neked, ha alig lehet látni a kiírt szövegeket. Fxem nemvolt. De a 9000proval próbáltam nemrég a supersamplingot, legalábbis azthiszem az azvolt.
Ja de a Supersampling az ami a menüt is úgy átmossa neked, ha alig lehet látni a kiírt szövegeket.
Nem nem, a supersamling nagyon szép képet ad. Ami a HL1-nél elmossa pl. a töltőképernyőt, az az, hogy alacsony felbontású, és textúraként teszi ki, amire a GPU bilinear filtert tesz rá. Az a hibrid AA eljárás (8xSS-MSAA), amit említettem, ezt minden Geforce tudja FX-től kezdve, a 6-7-es széria is, nemcsak az FX. Tán még a Gef3 is ismerte, bár erre nem mernék megesküdni.
[Szerkesztve]
Volt nalam is ilyesmi bug, hogy hiaba allitottam be akkor meg control panelben a szuroket nem alkalmazta, aztan nagy nehezen kisakkoztam, hogy ha a fraps elvan inditva es akkor allitom a szuroket akkor valamiert zavarta, hiaba allitottam utana mar barmit csak reboot utan lett jo.
Azota se volt ilyen gondom egyik jatekban se
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Joh az ATI traytoolsal 2 kattintás az egész. Dejo. HL2ben én nemlátok szemmellátható lassulást 4xAAA val sem, viszont a kerítés rácsozata végre nem fűrészeli el a szemem. Na kipróbálom FCvel is majd.
1. Nem igazán van sebességbeli különbség High és Ultra Quality között aszongyák
2. Ezt nem tudtam.
3. Tök mind1, mind a kettőben működnie kéne és láttam, hogy nem igazán volt bekapcsolva
Hát a driverekben eléggé egyet értünk. Nálam pl. a szögfüggetlen AF kikapcsolása volt ilyen mókás, ugyaanis driverben ki volt kapcsolva, játékban meg mégsem
Megy privi amúgy
Azért ezt annyira bírom ,hogy emberek össze tudnak veszni azon ,hogy most az Ati kihozott egy új kártyát és az valamivel gyorsabb mint az NV kártyája...Vicc...
Én mindig csak azt remélem ,hogy egyik sem tud lényegesen elhúzni a másik elől...Mert az ártana az árversenynek...Szal én remélem ,hogy most majd jön az Nv egy új kártyával ami lekeni az x1900-at mint a huzat...Utána meg jön az Ati egy megint új kártyával és az lesz a gyorsabb és ez így megy az idők végezetéig
[Szerkesztve]
Nekem meg pont most a CCCvel jó az állítás. Ha beállítok valamit, akkor elég újraindítanom a progit amiben használni akarom az új beállításokat. Régebbi driverekkel (no CCC) meg mikor állítgattam mindig kellett windows restart, hogy bejöjjenek a beállítások.
Egyetértek...
Nekem sem teszett az a hangszín, amint az nv fanok sírtak, és szidták az atit... Sztem ez egy kurva jó kártya, el kell ismerni, le a kalappal a mérnökök előtt... Remélem a 7900 még jobb lesz, és kontra az atitól, így kerek a világ...
http://www.youtube.com/vargagixxxer
Ezt várnám már a Proci piacon is mert a VGA-k terén nagyon jó kis verseny van míg a procik terén sajnos nagyon sokat kellene erősödnie még az AMD-nek ,hogy igazi verseny alakuljon ki....
Egyébként szinte biztos vagyok benne ,hogy a 7900 valamivel jobb lesz az utána következő Ati meg annál is...Viszont kissé idegesít már ez a ki tud több pipeot beleszarni egy kártyába...Ez olyan ősemberes dolog ,hogy kinek nagyobb a bunkója az üti agyon a másikat...Sokkal jobban örülnék ha a sok hülye pipe helyett valami áttörés lenne már pl. hardware gyorsított ray-tracing...kicsit elbutultnak érzem ezt a harcot a 2 gyártó között és egyik sem tud igazán újat felmutatni igazán csak a csilivili 9999999* AA meg AF meg tököm tudja mik és a shader x.x verziók...Én már régóta várok valami jóval komolyabbat mint a ''pipeok és shaderek küzdelme''...
Jah hardware gyorsított ray tracing... Azt 5perc helyett csak 2percig számol egy képkockát, 3dmark06 feeling lenne. Egyelőre nem áll a számítástechnika(PCk legalábbis) szerintem olyan szinten, hogy realtime lehessen képet megjeleníteni ray tracinggel.
Probalj akkor valtoztatni a sok begyoposodott emberen, cegeken es oemeken, akiknel meg mindig az amd fogyaszt sokat es huuu, volt az a teszt, amikor levettek a hutot es elegett, huuu.......
PR-ban kell erosodnie amd-nek, mert sebessegben reg eldolt mar a vita.
[Szerkesztve]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
De ennyire Te sem vagy vak a reklámoktól ugye? Tök véletlen, hogy nincs hatalmas ugrás, hanem mindig egy picit rátesznek a konkurensre és közben szedik a lét. Kb. ugyanaz, mint a politikában, mindig a hatalmon lévő egy kicsit feketébb és akkor lehet váltani. Te cserélgetsz, ők meg híznak, erről szól ez a fogyasztói társadalom, mielött vlki hiú ábrándokba ringatná magát
''Ugyanakkor még mindig jobb, ha ilyennel foglalkozik a gyerek, mintha a szabad levegőn rohangászik, vagy gyümölcsöt eszik.'' - a kétezer forintos Cyber laptopról ''PokolGéP-es vagy? koncijukon voltál?''
Javítottam a cikkben a fogyasztási adatokat, az előzőek hibásak voltak!!! Ez csak az X1900 XTX-re vonatkozik. A hiba egy kisebb baki miatt következett be...
"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
Bedugva maradt az usb-s melegito kutyu teszt kozben [link] ?
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Hú, ez ütős volt Már bocsáss meg, de van egyáltalán fogalmad arról, hogyan működik egy jelentősen párhuzamosított processzor mint például egy mai GPU? Azt esetleg észrevetted, hogy a futószalagosdinak az X1800-akkal már vége és éppen most hozott ki az ATI egy forradalmian új memóriavezrlőt és pixel shader szálkezelőt, meg közben csinált mellette egy olyan GPU-t az XBox360-hoz, amiben MB nagyságrendű belső, közvetlen memória van.
Az AMD-nek hol kellene még erősödnie? Hiszen az X2 tesztünkben mindenhol megverte az aktuális P4-eket.
(komolyan mondom, ilyen hozzászólások után erősen elgondolkodom rajta, hogy van-e értelme kimerítő cikkeket írni az egyre modernebb hardverekről...)
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Hogyne lenne, csak vannak olyanok akik nem veszik a fáradságot, hogy el is olvassák őket, legalább nagyvonalakban képbe kerüljenek ennek segítségével. De ide beírnak ilyeneket...
AMD-nek marketingben kell erősödni...Bár azért az Intel se szart gyárt (amd fanok szerint csak azt, intel fanok szerint amd a szar), szal verseny ott is van, igaz nem akorra, mint a vidkariknál... De egyébként mennyire megfigyelhető, hogy ki milyen párti, hiszen jó csak és kizárólag az lehet sokak szerint, amit ő szeret, a konkurens egy nagy rakás szar... Talán ezen a hozzáálláson is jó lenne változtatni, és elismerni, hogy nem csak az van a világon, amit ő szeret, más is lehet talán jó...
Sztem ennek a fórumnak a legnagyobb hibája az az ellenségeskedés (amd vs. intel, nvidia vs. ati), és egymás szapulása észérvek nélkül... Ez gusztustalan... Nekem Intelem van, mégsem anyázom az amd-t, ellenben kaptam már meg, hogy hazug szar vagyok, mert az intel bizony szar, és olyan nincs, hogy az jó legyen, én hazudtam... Ha nem hiszitek, csak ezt a topicot olvassátok végig, mennyi észérv nélküli köcsögölős ''úgyis szar az'' típusú hsz van... Nekünk magyaroknak miért ez jelenti a beszélgetést, hogy szidjuk a másikét?
Én Inteles vagyok, Atim van, akkor rögtön a k**** anyámat?
http://www.youtube.com/vargagixxxer
Ez a nekünk magyaroknak duma nagyon nem kéne, nézz szét külföldi fórumokon, ott se jobb a helyzet ilyen szempontból. Külföldön is ugyanolyanok az emberek azt ne hidd, hogy ott jobb a helyzet.
Biztos azokon a fórumokon, amit Te is olvasol, sok a jó angol nyelvtudással bíró magyar. Vagy sok a vicces külföldi. De az, hogy ''akkor már dögöljön meg a szomszéd tehene is” hát az ténylegesen erősen magyar mentalitás. Főleg pont a külföldieknek tűnik fel az a furcsa magyar sajátosság. Minthogy az is, hogy a bolhábol is elefántot csinálunk előszeretettel mintha kötelező lenne. No meg azt hisszük, hogy mindenkinél okosabbak vagyunk, és hogy mi vagyunk a ''világ közepe''. Mondjuk ebben lehet valami.
[Szerkesztve]
Akahito gonosz mestere ismét figyelmeztetőn felemelte ujját, nem csak az a fontos, hogy mi mindent érint meg a fény és miként teszi, ordította, hanem talán még ennél is fontosabb, hogy mi minden van még a világon, ami nem fért rá a képre, habár ugyanabban a fényben áll.
Tőled nem is vártam más választ...Ha megnézed azt mondtam ,hogy forradalmian újat várnék már végre...Ezért is említettem a ray-tracinget...
Azt hiszem a forradalmian új a Te szóhasználatodban totál mást jelent mint nálam, ezért nem kell a másikat hülyének nézni...
Az x2-t meg nem is kevertem ide...Ezt Te hoztad fel...Te magad is tudod ,hogy az AMD sem tökéletes van sok terület amin jelentősen fejlődnie kell...Nem akarok belemenni mibe mert már triplán off topik lenne itt...
Ha nem tetszik a hozzászólásom akkor meg vagy ne reagálj vagy ne írj több cikket mert már elnézést ,hogy más mer lenni a véleményem mint Neked...
Ez relatív...Fogalmunk sincs mit lehetne egy olyan GPU-ból kihozni ami hardwareből tudja...
Relatív ja. Szerinted miért nem számolnak ''csak'' 1 szinten fényszóródást a mai vgak? Mert nagyon számításigényes azért. Ez akkor is ilyen számításigényes lenne ha hardweresen gyorsítanád. Ezért is nem csinálnak ilyen vgat, mert nincs értelme.
Nyilván a ray tracingé a jövő, de nem a közeli jövő, ahhoz még sokat kell fejlődnie a PCk számítási kapacitásának.
Ha hardwaresen fel van készítve a kártya valamire akkor is számolásigényes de egy célhardware ami kimondottan valamire van tervezve had ne kelljen elmondanom hászszor gyorsabban képes valamire mint egy általános célú végrehajtó egység...
Azért számítási teljesítményben a mai kártyák sincsenek túl gyengére szabva...Az már más kérdés ,hogy semmit sem optimalizálnak megfelelően...
A raytracelés még ha egy mai csúcsvga komplexitású hardware is gyorsítaná, még úgyis túlságosan lassú lenne ahhoz, hogy így számolják a képet realtime, legalábbis szerintem ígyvan, aztán lehet, hogy ahogy nő a poligonszám már érdemesebb lesz raytracelni.
Egyébként azzal, hogy az ATI elmegy a VGAi számítási kapacitásának általánosabb célú felhasználása felé, lehet hogy pontosan az a célja, hogy képesek legyenek raytraceléses enginnel készült játékokat is gyorsítani a VGAik. Persze ehhez a szoftvereknek is használnia kéne ezt. Könnyen elképzelhető, hogy valamelyik eljövendő DirectXben pont ennek a támogatása lesz a nagy újítás.
Kicsit utána olvastam a dolognak és úgylátszik mégiscsak nem annyira távoli ez a dolog, hogy GPUval gyorsítsák a raytracelést. Már most is léteznek ilyen programok. Érdekes a téma az biztos.
Gyorsítani azt lehet, de a szakik is legalább 2-3 évet adnak a real-time raytracenek, ami annyit jelent, hogy 4-5 év múlva lehet valós alkalmazásban. Természetesen nem úgy történik majd meg, hogy húznak egy csíkot és onnantól ray-trace lesz minden, hanem szépen folyamatosan, úgy, ahogyan a régi jó shader-mentes dolgokból parallax mapping meg HDR lett (ehhez is 4-5 év - vagy kicsivel több - kellett).
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Ezt érdemes megnézni.Ráadásul nem is a legfrissebbek a letölthető progik és a procit terhelik, milenne ha HW gyorsítaná?
[link]
Azért az a 2004es benchmark elég meggyőző. Egyébként szerintem is szép lassú lesz az átmenet, biztos lesznek ilyen hibrid megoldások is majd, részben raytracelt, részben a mai technikával működő enginek.
Na örülök ,hogy beláttad nem is lennének annyira gyengék már a mai hardware-k sem a ray tracinghez, persze van még mit fejlődni ez kétségtelen,de már jó lenne ha elindulna ezirányba valami Ezért várom már valamikor a mostani kártyáktól ,hogy valamelyikben meglépik a dolgot...Reméltem ,hogy az Unreal 3 engine képes lesz rá ,de csalódnom kellett sajnos...
Egyébként azt sem értem a nextgen konzolokban annyira mondják mekkora erőforrás van (pl. a cell ) akkor mért nincs bennük ray tracing kezelésére képes GPU??? Pedig ott az optimalizáltság is meg van oldva és erőforrás is lesz rendesen...Bár mondjuk ezeknél a konzoloknál ami kevés lehet ilyen komplex dolgokhoz az a memoria nagysága...Több speckó XDR memo pl. a PS3-ban meg túl drágává tenné a konzolt...Valami oka biztos van...DE ,hogy a cellnél lenne rá erőforrás az tuti...
Valószínű, hogy annyi a magyarázat erre, hogy nem ebbe(ray tracing) az irányba ment el a grafikus enginek fejlesztése, és most hogy lassan van is elegendő erőforrás a realtime számolásához nem lehet csak úgy pikkpakk átállni rá. A mai grafikus enginek is azért elég szép képet tudnak adni és ezzel a technológiával jóval nagyobb tapasztalata van a játékkészítőknek. Az lenne a jó, hogyha a már létező GPUkkal is jelentősen lehetne gyorsítani a raytrecelést bár ha ebben az irányba elmegy a fejlődés akkor szépen átalakulnak majd a GPUk, hogy képesek legyenek az új feladatokra is. Egyébként igen miután körbenéztem kicsit a neten tényleg azt kell mondjam, hogy tévedtem mikor azt írtam, hogy nem lehetne realtime raytracingre alapozó enginet csinálni. Persze jó volna mélyebben belelátni a mai grafikus enginekbe, hardwerekbe és a raytracingbe, de majd rágyúrok a dologra.
Elemzés Forró nyomon: Radeon X1900 teszt