Másrészről viszont az IPR program mégiscsak azt eredményezte, hogy legalább a szerződött partnerek vehetnek gyári alkatrészt,
Az a gond, hogy ez így nem igaz. Bizonyos alkatrészek szűk körét. Ami ahhoz jó, hogy parádézni lehessen a programmal, de ahhoz, hogy egy alkatrész szinten javító szerviz bármit is kezdjen vele, ahhoz nem (eleve az ilyen szintű javítást -ami ne feledjük, ez volt a szó eredeti értelme, hogy valaki valamit ténylegesen megjavít, nem pedig egy alkatrészhalmazt tartalmazó modult kicserél- nem is teszi lehetőve a program, olyanról nem is beszélve, hogy pl. ha megdöglesz, akkor sem tudsz onnan szerezni legálban egy kapcsolási rajzot, pedig biztos sokan emlékszünk rá, régen ezt még egyenesen adták a készülékekhez, gyárilag, a végfelhasználónak, kérés nélkül).
Az itt egy gond nekem, hogy amit tudunk az IRP-ről, azt főleg amerikai forrásból, nem tudjuk az amerikai és az európai IRP közt mi a különbség (pl. azt az adatátadást, amit ott kérnek, nálunk a GDPR miatt kb. elképzelhetetlennek tartom).
És amúgy pedig neked speciel ezúton is szeretném megköszönni a kulturált véleményalkotás módját.
Oh, wait for it, anyáztam én itt rendesen (vagy szarkaszmus volt? )