"a játékipar mindezekkel együtt továbbra is virágzik (na nem a bennük rejlő kreativitás)"
(Többek között) ezzel egyáltalán nem értek egyet. Most, hogy ennyire tömeggyártása folyik a játékoknak, rengeteg cím tud a kreativitásával kitűnni. Természetes, hogy kell hozzá egy megfelelő marketing gépezet, de a kreativitás legalább, vagy még nagyobb szerepet játszik.
Azt sem helytálló kijelenteni, hogy "könnyű" a flash piacra betörni, elég egy egyszerű ötlet. Ha azt akartad írni a könnyű helyett, hogy viszonylag olcsó, akkor azzal egyetértek. De véleményem szerint minden eddiginél nehezebb az ilyen kis casual játékokkal kitűnni: Flash, iOS, Android, FaceBook, DS, 3DS, DSiWare, WiiWare, Wii Virtual Console, XBLA, PSP, korábban Gameboy, C64, SNES, Sega stbstbstbstbstbstb. ezermilliószor ezermillió ötletet lőttek már el az az ezermilliószor ezermillió játékban.
A grafika nem fejlődik semmit a konzolokon kijelentés is téves. Nézd meg bármelyik korai ps3 fps-t és nézd meg mellé a killzone 3-at. De ugyanez igaz az Xbox, de talán méginkább a Wii játékokra, ahol a hardver korlátozottságai miatt tényleg minden egyes erő "darabkát" ki kell sajtolni a gépből és jól megpakolni igenis kreatív, soha nem látott tartalommal.
Én még további pontokban sem értek egyet a cikkel, de elfogadom, hogy van, aki így látja.
Végszóként: aki RTS-t, MMO-t, vagy nagy mennyiségű warezt (igen, warezt) akar, annak ott a PC, aki mást, arra mindenre van legalább olyan jó, de az esetek nagyobb százalékában sokkal jobb, kényelmesebb (kanapén fekve az 1 méterest tvt bámulva vs íróasztal előtt görnyedve a 24es monitor előtt), jobb irányítású (Wii, Move, Kinect, érintős telefonok), élvezhetőbb (lsd előző kontroller lista), mobilabb (iOS, DS, PSP, Android stb.) alternatíva.