Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Samus


Samus
addikt

Valaki esetleg járt valaha hasonló módon? Mit tehetek?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#2) joey04


joey04
titán

Nagyon sok embertől hallom, hogy a Nokia szerviz egy rakás szerencsétlenség.Tudok olyanról, aki kimondottan kerüli a Nokia garis Nokiákat.(majd jön a sok nokia fan, hogy "demárpedignálammindenrendbenvoltésamúgysemkellettsohaszervizbevinni") szóval ennyit erről... jól bírod, én ennyi idő alatt már biztos nem csak 2 emailt írtam volna. hanem minimum 2-3 naponta telefon, hetente személyes felkeresés. :(((

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#3) Samus válasza joey04 (#2) üzenetére


Samus
addikt

Én direkt azért vettem Nokia garisat, ha baj lesz a telóval, vihetem szervízbe, ami a közelben van (Pécsen), és lám, lett is baj. Lehet ha feketét (mármint szürkeimport:D, de abból is feketeXD) vettem volna, semmi baja nem lett volna...Így el sem tudom adni, mert ilyen hibákkal örülök, ha 40k-t kapok érte...ennyiért pedig nem kapám meg ezt a tudást, és nem is akarom eladni. Megszoktam ezt a kis bumfurdi, tömzsi téglát :))
Azt sem hiszem, hogy ennyi idő alatt nem jöttek meg a cuccok. Ha mást nem, ha egy héten belül nem lesz semmi, írok a Nokia központba, vagy valami fejesnek, ahogy anno Router is tette (ha jól emlékszem, Neki volt baja a GPS-el), hogy küldjenek már ki alkatrészeket a pécsi szervízpontba, de csak számomra...maximum fél óra lenne cserélni a panelt és a hangszórót. Mennék én személyesen naponta, de nem pécsi vagyok...a mail ingyen van, addig zaklatom őket, amíg meg nem javítják, de Nokiát soha többet. Hiába a nagy tudás, és a belső minőség, a Symbian nekem lassúcska (megszoktam már, és a funkciók kárpótolnak valamennyire), de ennek ára van...Csináljátok már meg a telómat.... :O

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#4) dni válasza Samus (#3) üzenetére


dni
őstag

Oda kell állni határozottan és kikell verni a balhét, más opció nincs. Nekem ez eddig mindíg segített :D

(#5) Samus


Samus
addikt

Magyarország, 2009. Itt tartunk. Hülyének nézik az egyszerű embert. A telefonért egész nyáron dolgoztam, két hónapot (minimálbér POWA...), nehogy már fizessek azért, mert sz@rt fogtam ki...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#6) #64791808


#64791808
törölt tag

A termékre jótállás van, nem pedig szavatosság. Ez azt jelenti, hogy nekik kell hitelt érdemlően bizonyítaniuk, hogy nem a készülék eredendő hibája ez, nem pedig neked az, hogy az.

Első lépés, bemenni, szervizvezetővel beszélni, és elmondani, hogy a jogszabály így szól, vagy bizonyítsák, hogy a te hibád, vagy javítsák meg, és törekedjenek a 15 napos határidőre, mert kérni fogod azt is, hogy bizonyítsák, ők mindent elkövettek. Két lehetőségük van: vagy megcsinálják, vagy ügyvédi felszólítást küldesz, majd az összes lehetséges fogyasztóvédelmi szervnél panaszt teszel, mindenkinek elmeséled, hogy jártál, és ennek tetejébe még perre is viszed az ügyet.

Aztán mehetnek a picsába.

(#7) Samus válasza #64791808 (#6) üzenetére


Samus
addikt

Tudom, hogy jótállás van, de azt belátod, hogy a pixelhiba, vagyis beragadt pixel vagy a kijelző panel hibája, vagy az azt vezérlő áramkör adott pixelt verzérlő kapcsolóelem hibája (ez ritkább, ekkor a kijelző cserélésével nem szűnik meg a hiba). Vagyis nem szándékosan okozott hiba, mert okozni, ilyen mértékben lehetetlen. Nem két három hibás pixelről beszélünk, hanem több százról, piros és sárga, vagy is Fő és alpixelek is szép számmal beragadtak. Ezen nincs mit bizonyítani, egyértelmű gyári hiba, remélhetőleg a panelé. A hangszóró szintén nem az én hibám, mert direkt nem teszem tönkre, nem élvezem, hogy be kell mennem mindig a szervízbe, saját költségen. Azt viszont nagyon remélem, hogy holnap a panaszkönyvig sem fogunk eljutni, mert előtte belátják, hogy nem egy komplett idiótával állnak szemben, nem azért vettem ilyen telefont, mert rengeteg kidobandó pénzem volt.
Ennyi. Nokiát eddig is utáltam, nem tudom miért vettem mégis...Ja igen, mert csak nekik volt olyan készülékük, amiben minden benne volt, amit szerettem volna.
UP2: Húgom hívott, beszéltünk. Mondta, hogy Ő mondta a nőnek, aki bent volt a szervíben, hogy le volt beszélve telefonon, javítás lesz. Erre a nő: én erre nem emlékszem...No comment. Idiótának nézik az embert...Tessék, a világ vezető mobilkészülék gyártó szervízhálózata. Lehet, hogy csak a pécsi megbízottak ilyen minősíthetetlenek, de én ide tartozom, így ez alapján alkotom a véleményem...

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8) #64791808 válasza Samus (#7) üzenetére


#64791808
törölt tag

Szerintem olvasd el mégegyszer a hsz-emet, mert úgy tűnik, pont fordítva értelmezted.

(#9) KTTech válasza Samus (#1) üzenetére


KTTech
veterán

Hozd el a mi szervizünkbe, igaz messzire van Tőled (BP)... ha nincs alkatrész, az csak akkor szokott cink lenni, ha az EU raktárakban sincs, egyébként 3-4 napon belül küldeni szokták. Erre nem vonatkozik a 15 napos határidő természetesen (mert a szerviz megtesz mindent, tehát megrendeli az alkatrészt, de előfordul, hogy nem ér ide a határidőn belül).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#10) akosbobby


akosbobby
újonc

Üdv!

Milyen most a készüléked? Persze, ha még megvan.

Én ugyanígy jártam. Jelenleg egy hónapja figyel szervízben az N82-m.
Ez már a 3. komolí hibája.

(1. Memóriakártya K.O :(( - csere; 2.Ház kopott, beszédhangszóró K.O :o , - csere (kijelző); 3. kijelző pixelhiba, akksi túl korán merül (no alkalmazás a háttérben) - most javítják (?) :F )

Ezek alapján, a Sorstárs megszólítás szerintem helytálló. :DD

(#11) Samus válasza akosbobby (#10) üzenetére


Samus
addikt

Szia,
kitartóan nyúzom az N82-t, jelenleg úgy tűnik, hogy működik. Már nincs, ami elromolhat rajta, remélem nem is fog. Nem adtam volna le a szervizbe, megvártam volna, amíg megjön a szükséges alkatrész, majd akkor vinném be. Már ha nem küldték központi szervizbe...
A vidéki Nokia szervízpontok nincsenek ellátva túlságosan jól alkatrészekkel...
Azért remélem megcsinálják, és utána jó lesz. Azért jó kis gép, még ha nem is divatos és nem is "táccs". Én szeretem.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.