Hirdetés

2024. május 28., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6) #64791808


#64791808
törölt tag

A termékre jótállás van, nem pedig szavatosság. Ez azt jelenti, hogy nekik kell hitelt érdemlően bizonyítaniuk, hogy nem a készülék eredendő hibája ez, nem pedig neked az, hogy az.

Első lépés, bemenni, szervizvezetővel beszélni, és elmondani, hogy a jogszabály így szól, vagy bizonyítsák, hogy a te hibád, vagy javítsák meg, és törekedjenek a 15 napos határidőre, mert kérni fogod azt is, hogy bizonyítsák, ők mindent elkövettek. Két lehetőségük van: vagy megcsinálják, vagy ügyvédi felszólítást küldesz, majd az összes lehetséges fogyasztóvédelmi szervnél panaszt teszel, mindenkinek elmeséled, hogy jártál, és ennek tetejébe még perre is viszed az ügyet.

Aztán mehetnek a picsába.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.