Hirdetés

2024. június 5., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) rudi


rudi
nagyúr

Höhö, mára nekem is be van tervezzve egy kávétlanítás :)

Resistance Is Futile. You will be assimilated!

(#2) nap


nap
addikt

Elég gyengén tudtátok le az április elsejei kötelezőt.

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#3) Daywalker válasza nap (#2) üzenetére


Daywalker
addikt

Kifejtenéd bővebben?

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#4) zhagyma


zhagyma
őstag

Samsung TV szervízról is írhatnátok egy ilyet. :) Tetszett.

(#5) ddekany


ddekany
veterán

"Ennél több időt csak akkor vesz igénybe a javítás, ha a szervizes munkatárs jelszavak hiányában nem tud hozzáférni az operációs rendszerhez, és a felhasználó a közvetlen telefonos megkeresés ellenére sem érhető el napokig."

Egyes fogós kérdések kimaradtak... Nem igazán Samsung-specifikus kérdések amúgy... csak ha már elértétek az illetékeseket... Szóval mi van, ha nem akarja az ügyfél felfedni a HDD tartamát a szervizeseknek? Mert elvileg akkor is járna a garancia. Mivel ismerik a típust, egyszerűen ki vehetnék a HDD-t, és belenyomnának egy sajátot amire rá van klónozva az OS meg a teszt alkalmazások. Azaz, mi van, ha leadáskor kijelentem, hogy nem adom ki a jelszót? Vagy mi van, ha nincs ugyan jelszóval védve a HDD, de megkérem a szervizet, hogy adják szépen a kezembe a HDD-met, aztán majd visszatehetik mikor kész a gép és jövök érte? És annál, aki nem ennyire elővigyázatos (a többség), miféle auditálás stb biztosítja, hogy a dolgozók nem nyúlják le a kliens jelszavait, egyéb adatait?

"egy állandó páratartalmú szobában – a hőmérsékletet és páratartalmat regisztrálni és jegyzőkönyvezni kell!"

Na, ezt ugye ki kellet emelni... Eleve ez elég felesleges bürokrata fontoskodás, mert amíg nincs extrém hideg vagy meleg, vagy extrém száraz vagy párás levegő, ez kb annyira fontos, mint szállítás és tárolás közben lett volna. Azért meg a dolgozók is beszólnak, ha 5 fokban kell dolgozni, stb. Antistatikus karkötő meg van rajtuk (már a kép szerint... :U és basszus rájuk török, és nem lesz minden fehér köpeny, balhé lesz).

[ Szerkesztve ]

(#6) Daywalker válasza ddekany (#5) üzenetére


Daywalker
addikt

Ha valakinek speciális igénye van, az egyeztessen a szervizzel.

A hozzászólásod második részét nem értem, vagyis az nem értem, hogy mi a problémád. Érdekességképpen írtuk le, mert vannak bizonyos előírások, amiket a gyártó megkövetel egy szerviz üzemeltetésénél. Ennyi erővel akkor az egész ESD védelem hülyeség, mert a "hozzáértő" userek 99,9%-a enélkül szereli otthon a gépét és "még soha semmi baja sem lett".

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#7) HXY válasza ddekany (#5) üzenetére


HXY
addikt

Nekem a Lenovo ThinkPad gépeimet (T60, T61, T61p, X200, X200s, X200 Tablet)
még soha nem kellett szervizbe vinnem.

De ha kellett volna, akkor kivettem volna a HDD-t.
Szerintem ez alap.

A 72 órás Samsung pixelhiba garanciának pedig követendő példának kellene lennie!
Monitorból és TV-ből 1987 óta csak Samsung-ot veszek!

(#8) nap válasza Daywalker (#3) üzenetére


nap
addikt

Minden április elsején szokott megjelenni olyan cikk, vagy hír, ami teljesen komolynak tűnik, de beugratás. Azt gondolom, hogy idén ez az a cikk. Vagy a Windows8. De azt máshol is láttam. Szóval inkább mégis ez. ;)

browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...

(#9) CyDoN


CyDoN
senior tag

Mint Samsung Notesz tulajdonos köszönöm a cikket, nekem nagyon hasznos volt! :C

"...Helyszíni riportunk készítésekor Vágvölgyi Róbert, a VRG szervizvezetője kérdésünkre elárulta, hogy a beérkező gépek sok esetben nem hardveres problémákkal kerülnek hozzájuk, hanem a feltelepített szoftverek rakoncátlankodnak, vagy éppen egy vírus okozza a látszólag rendellenes működést."

Gondolom a szervizes HDD-vel nem produkálja a szoftveres hibákat, így visszakapod teszt OK-san! Aztán otthon a saját HDD-vel megint előjönnek a hibák,,,visszaviszed és már fizetsz is a szervizért. ...vagy hüle vagyok???

(_._)

(#10) JoeYi


JoeYi
őstag

majdnem egy éve kezdődött meg, ezalatt gazdára talált mintegy 33 500 darab készülék, aminek csupán 0,8 százaléka hibásodott meg

Hát ezaz, egy évet még a kínai cuccok is elköhögnek. Egy év után szoktak jelentkezni a gondok. Nem azt mondom, hogy a Samu rossz, csak hogy az egy évnél rövidebb mintavétel megtévesztő.

(#11) hemaka


hemaka
nagyúr

ESD védelem? Manapság már csak látszat, teljesen felesleges.

(#12) Daywalker válasza nap (#8) üzenetére


Daywalker
addikt

No comment. Nyilván egy gyártói blogba fogunk fals cikket (nem is híreket!) generálni. Ezt te sem gondolhattad komolyan. :W

[ Szerkesztve ]

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#13) aDM|RaL^


aDM|RaL^
őstag

Btw, thinkpademet vinyó és akku nélkül adtam le. akkut vissza is adták volna akkor is ha rajta hagyom.

Mégis miért kellene a hdd-men turkálniuk?

http://www.flickr.com/photos/dmrl - http://dmrl.hu - Spectrum ZX 48k

(#14) hemaka válasza aDM|RaL^ (#13) üzenetére


hemaka
nagyúr

így van, vagy ha te nem tudod kivenni, akkor meg kell kérni őket... Adják oda, mert számodra fontos adatok vannak rajta, amit használnál.

(#15) Daywalker válasza aDM|RaL^ (#13) üzenetére


Daywalker
addikt

Nem kell! Biztos megcsinálják anélkül is, ha valakinek ez a kérése. De hidd el, hogy a vásárlók nagyon nagy hányada azt sem tudja, hogy mi van ezekben a gépekben. Megveszik, működik, használják, minden szemetet ráraknak, aztán csak sírnak, hogy nem megy. Na ilyenkor sok esetben nem is a hardver a ludas, hanem a teleszemetelt oprendszer. Szóval ezeknek a felhasználóknak teljesen mindegy, hogy a vinyó kint van vagy bent.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#16) alamuszi


alamuszi
senior tag

Alaphelyzetben egyrészt mekkora baromság az, hogy HDD-ben kellene túrkárnia bárkinek is. Másrészt a szervízes le tudja a túrkálás nélkül is tesztelni a merevlemezt, valamint le tudja szedni az adatokat is, egy Linux Live CD-vel is nem is kell semmilyen jelszó. Aztán egy komoly szerviz, alaphelyzetben beleegyezik, hogy a HDD-t azonnal kiszerelik, és a kezedbe nyomják (Dell, Lenovo, HP). A notebook teszteléhez nem kell HDD sem, elég egy Live CD. Szóval nem értem ezeket a dolgokat. Ha pedig a merevlemez a hibás, az meg nem a szervíz dolga az adatmentés. Hanem a tulajé. Max beleszerelnek egy jó merevlemezt.
Valamint egy valamire való szervíz, alaphelyzetben kiköti, hogy az adatokért semmilyen felelősséget nem vállal miért tenné?
Én 4 évig voltam szervizes, szóval....

(#15) Daywalker :

Ahogy mondod, én is nem egyszer tapasztaltam....

[ Szerkesztve ]

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#17) ddekany válasza Daywalker (#6) üzenetére


ddekany
veterán

"Ha valakinek speciális igénye van, az egyeztessen a szervizzel."

Az már csak nem speciális igény, hogy az ember a gépével nem küldi be az összes személyes/munkahelyi adatát. Ha meg az, akkor ismét kíváncsi lennék, hogyan biztosítják a szervizekben a dolgozók erkölcsi fedhetetlenségét... nyilván sehogy. De szóval azt mondod, hogy persze hogy nem szükséges a HDD tartalmát felfednie a kliensnek. Én szervizekből bármit kinézek...

(#18) Z86 válasza hemaka (#11) üzenetére


Z86
őstag

Ezt most úgy írtad le mintha komolyan gondolnád. Vagy csak ironizáltál?

Amúgy a 72 órás pixelgarancia nekem is tetszik, a többi gyártó is bevezethetné. Bár a Samsung ezen a téren előnyben van, gondolom nagyrészt a saját paneljait építi be a gépeibe, vagyis nem bízza a dolgot a véletlenre.

(#19) Daywalker válasza ddekany (#17) üzenetére


Daywalker
addikt

Ne forgasd már ki a szavaimat. Ha neked az az igényed (most tekintsünk el attól, hogy speciális avagy sem), hogy nem akarod beadni a vinyót, akkor egyeztetni kell a szervizzel. Ez azért kell, mert ha te beküldöd vinyó nélkül és nem szólsz róla, akkor könnyen előfordulhat az az eset, hogy megpróbálják átvágni a szervizt.Pl. beküldi vki vinyó nélkül, és a szerviz felhívja, hogy nincs benne, akkor könnyen mondhatja a felhasználó azt, hogy "de benne volt". Érted?

Szóval nincs akadálya annak, hogy kivedd és anélkül add be szervizre. Ugyanakkor ha olyan hiba van, ami a vinyóval hozható összefüggésbe (hiszen miért ne lehetne, nekem is volt olyan gépem, amivel ilyen baj volt), akkor nem tudnak vele mit kezdeni. Sőt, mint mondtam, az esetek többségében olyanok küldik be a gépet, akiknek a hozzáértése 0 és a végén kiderül, hogy a szétszart windows okozta a bajt. Nem mindenki lehet olyan expert, mint te.

Ha beadod a vinyót, akkor jogi nyilatkozatot kapsz arról, hogy az adataid biztonságban lesznek, nem adják tovább. Nos, más garanciát erre nem adhatnak és nem is lehet elvárni, hiszen lehetetlen lenne teljesíteni. Nem utolsó sorban szerintem egy olyan gyártónál, aminek egyetlen szervize van, az nem hinném, hogy ezzel szórakozik, hiszen egy ilyen ügybe komolyan bele lehet bukni, de ez csak magánvélemény, btw a gyanakvás sokszor jó tulajdonság.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#20) alamuszi


alamuszi
senior tag

+ 1

Ugyanakkor ha okos a szervíz, akkor nem foglalkozik az adatokkal. Ha pedig a vinyóval van a baj, akkor pedig felajánlják a mentést, ha ez nem igényel, mindenféle speciális műveletet. Persze, ha pl a fájlrendszer dől be, akkor pedig, hogy hozzá nyúlhat-e egyáltalán a géphez, ugye, mert az már megint más tészta nem biztos, hogy úgy sikerül visszahozni mondent, mint, ahogyan mennie kellene.

És igen egyeztetni mindenféle képpen kell ez az ügyfél érdeke nem a szervizé... Okoskodni lehet, de azt az ügyfél szívja meg, és a szervíznak igaza lesz. Teljesen egyetértek a véleményedddel.

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#21) ddekany válasza Daywalker (#19) üzenetére


ddekany
veterán

Nézd, azt állítod, ezért nem szólhatnak be, ha nem adom meg a jelszót stb, OK. Én bármit kinézek szervizekből, szóval... jobb ezt tudni, ellenben a puszta sejtéssel. Lehet túl sok hőskorszakbeli (Mistral, stb.) szervizt láttam.

Amúgy az egyszerű megoldás erre, ami különösen notebook esetén amúgy is javasolt, hogy az ember titkosítja a HDD-t TrueCrypt-el (vagy BitLocker-el). Akkor nem kell kiszedni a HDD-t, és vizsgálhatják a HDD hibásságát is...

"Nos, más garanciát erre nem adhatnak és nem is lehet elvárni, hiszen lehetetlen lenne teljesíteni. Nem utolsó sorban szerintem egy olyan gyártónál, aminek egyetlen szervize van, az nem hinném, hogy ezzel szórakozik"

Lehet az adatbiztonságot fokozni, csak nem éri meg. Nem a szervizes cég a rosszindulatú várhatóan, hanem egyes szervizesek, tehát ha hozzájuk alapból HDD nélkül érkezik a gép, és annak kivétele/tárolása egy szigorúan felügyelt részlegben történik...

(#22) Daywalker válasza ddekany (#21) üzenetére


Daywalker
addikt

így van, ámen.

"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

(#23) alamuszi válasza ddekany (#21) üzenetére


alamuszi
senior tag

A mistral az ország legkomolyabb PC szervize volt annó, nem kellene szidni, olyan felszereléssel, amivel sok nagy szervíz sem rendelkezett, Az hogy stílusban nem jött be az ügyeskedő okoskodó magyarnak, na az nem a mistral hibája, meg az sem, hogy a tudatlan hülyéjének fogalma nem volt mit mihez vesz, a magyar főleg a fővárosi az meg olyan jó indulatú felfogással rendelkezik, hogy az csak na. Az az soha semmiért nem hibás. De mindenhez ért. De a haverja a 15 éves hülyegyerek aztán tuti vágja a témát, elég megnézni az apple divatmajmokat, egy alma csodákra képes, de hogy mire azt ő sem tudja, csak olvasta az SP blogban hogy ez fasza nincs is jobb, csak egy mizu póló. Jeeee...

Csak elég megemlíteni a három napos szabályt, a tuskója még ma is próbateremnek nézi az üzleteketm és erről meg is van győződve,
Csak 1996-ban szűnt, meg ez a szabályozás nem is régen, csak 15 éve, de neki még ma is joga van hozzá.

[ Szerkesztve ]

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#24) audi100td


audi100td
nagyúr

Egesz jo az iras a reklamszag ellenere, mondjuk ez azert nem kellett volna a vegere:

"Magyarországon a Samsung notebookok és netbookok árusítása majdnem egy éve kezdődött meg, ezalatt gazdára talált mintegy 33 500 darab készülék, aminek csupán 0,8 százaléka hibásodott meg, ami rendkívül jó aránynak számít a piacon."

Teljesen semmitmondo adat, föleg 1 eves viszonylatban es nem független forrasbol szarmazik.

[ Szerkesztve ]

(#25) KillHates


KillHates
nagyúr

A Samsung Magyarország is megéri a kalap....

A VRG teljesen monopol helyzetben van; még a Samsung disztributor-ok szervizeit (pl. CHS) sem szolgálják ki.
Konkrétan: az egyik ügyfelünk "megteáztatta" az N210-es notebookját, nagy baj nem történt, csak a billentyűzet fóliája ment tönkre. Mivel vidéki a történet ezért helyben szerette volna megjavíttatni a gépét, természetesen a garanciáról lemondva, saját költségére. És ekkor derült ki, a Samsung notebook-okhoz semmilyen alkatrész nem rendelhető utólag, csak ha a VGR építi be. Ez jelen esetben azért volt gáz, mert a 10.800,- Ft-os billentyűzetet 16.700,- Ft-os munkadíjon akarták beszerelni. Így aztán rendeltünk az eBay-ről. :U

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#26) audi100td válasza KillHates (#25) üzenetére


audi100td
nagyúr

Ez szep, az ilyen infok miert nem hangzanak el ezekben a szponzoralt cikkekben? :))

(#27) alamuszi válasza KillHates (#25) üzenetére


alamuszi
senior tag

Minden márka így indul, aztán, mikor tönkremegy a szervíz, meg esetleg egy kettő partner beperli őket, akkor majd észheztérnek, addig nem. Valamint nem kell samsung Notebook-ot venni, mivel ennyiért van jobb is. És valóban pc gyártótól, nem egy elektronikai óriástól, aki max csak a saját alkatrészeit építteti be a gépeiben, de ettől még maga a samsung mint notebook erősen vetekszek az acer és testvérmodelljei, asus, msi, hármassal, és ahhoz képest nem olcsó. Szóval,,,,
Kivévve, hogy az ASUS suervize jó...

A cikk végén az a reklámduma, meg nagyon csúnya, ennyi eladott, és ennyi volt hibás duma, ez meg vajon hogyan mérhető reálisan, legfőképpen sehogyan...

(#26) audi100td :

Na ne viccelj már, ugyanaz, mint az apple fizetett hirdetés, csak vagy 10 kérdést tettem fel az iphone szervizzel kapcsolatba, ugye szervizes multam miatt, szerinted mennyi válasz jött, de az apple a király ennyi.. Röviden... Itt ugyanazokat fel tudnám tenni de minek a cikk megjelent, ez a lényeg, a többi meg legenda...
VICCC.... :)

[ Szerkesztve ]

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#28) audi100td válasza alamuszi (#27) üzenetére


audi100td
nagyúr

A kerdes nyilvan költöi volt, mondjuk nem tudom, hogy jött ide az apple, de ök itthon nincsenek is ugy jelen mint ahogy az nyugaton megszokott (applestore, stb), nem mondom, hogy ök a kiralyok, de egy MBP-t elfogadnek, csak nem ennyiert, vagyis szerintem nincsenek anyira nagyon elszallva az arazassal, csak hat hasznaltan is alig olcsobbak (amit nem igazan ertek), igy meg 1 ev garival, kell a fenenek.

(#29) alamuszi


alamuszi
senior tag

Amúgy elég érdekes, hogy egy komoly szakújság marketing cikkeket hoz le, amíg egy ingyenes bulvárlap így össze tudja szedni:

[link]

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#30) audi100td válasza alamuszi (#29) üzenetére


audi100td
nagyúr

Hat igen, elegge szanalmas modszereket alkalmaz a PH egy ideje, nem tudom mar szakujsagnak nevezni, kiveve a komolyabb teszteket, amiket fLeSs csinal.

(#31) Z86 válasza alamuszi (#29) üzenetére


Z86
őstag

Köszi hogy ezt belinkelted! Nem is tudtam, hogy a Fujitsu is 3 napig cserél pixelhiba esetén :)

(#32) KillHates válasza audi100td (#30) üzenetére


KillHates
nagyúr

A PH túlnőtte magát az otthonos alacsony(abb) költségvetésű internetes portálokon. Már itt is az pénz az Isten; egy istállónyi marketingest és egyéb média-kullancsokat kell eltartaniuk, kismilliónyi adminisztrációval jár már a működésük ami megint csak komoly apparátust igényel. Sajnos az itthoni fiskális és PR-HR rendszer ilyen; nekem is volt egy cégem (notebook szerviz) amíg csak páran dolgoztunk benne mindenkit eltartott a cég rendesen, de amint felhíztunk elértük a kritikus tömeget a vállalkozás olyan költségeket termelt amik irreálisak voltak a megtérülésük vagy befektetésük szerint. (az utolsó évben havonta csak az Internetes marketingre 2.5 millió Forintot költöttünk aminek semmi értelme nem volt, egy ügyféllel sem jött több) Gondolom most a PH is ott tart, hogy minden bevételt meg kell ragadniuk, legyen az hirdetési felület (ezért szabják át újra és újra az arculatukat, hogy pixelről-pixelre nagyobb legyen) fizetős sms-ek (ez lesz a Hardverapró-val) és ilyen "támogatott" cikkek.

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#33) audi100td válasza KillHates (#32) üzenetére


audi100td
nagyúr

Ez megertem, csak hanyingerem van ettöl a nepbutitas iranyvonaltol, az olvasok isszak meg az egesznek a levet. Igazabol mar csak forumozni jo idejönni, a cikkek szinvonala, nehany kivetelt leszamitva, kritikan aluli. Van mar ez a rengeteg fizetett blog, PH TV, hazai palya, felszines hirek, notebook tesztekenel is szinte csak acer, msi, asus, samsung gepek jöhetnek szoba, mert gondolom onnan jön a penz, mint ha csak ezek a lehetösegek lennenek, legalabbis ezt vonjak le a kevesbe tapasztalt userek es tömegevel veszik majd a szart. Megertem, hogy a PH-nak kell a bevetel, de ez igy biztos vagyok benne, hogy egy szük reteget leszamitva senkinek sem jo, ha mast is figyelembe veszünk mint az anyagiakat.

[ Szerkesztve ]

(#34) alamuszi válasza audi100td (#33) üzenetére


alamuszi
senior tag

Nagyon fontos kifelejtetted az APPLE-t. :D

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#35) KillHates válasza audi100td (#33) üzenetére


KillHates
nagyúr

Ez van a médiában mindenhol. Mi felhasználók (nézők, hallgatók, olvasók, előfizetők) generáljuk ezt az igényt, azzal, hogy "használjuk" azt a platformot (jelen esetben a PH lapcsaládot) és tesszük statisztikailag naggyá, hogy aztán a befektetők baxtathassák az üzemeltetőket, hogy termeljenek minél nagyobb profitot. Állítom, hogy a PH-t is a fórum tarja el, mivel egy rendszerben van az egész és a "klikkek" száma oda (is) gyűlik, tehát magas a látogatottsági ráta. (okosan van a rang és avatar rendszer is kitalálva ;] ) Szerintem azzal, hogy fizetős lesz a Hardverapró (amivel a legtöbb munka és gond is van) egy kicsit vissza fog esni a látogatottság (kevesebben fognak hirdetni apróságokat, ami azért nagy vonzerő, hogy nem csak súlyos tízezrekért lehet kapni dolgokat) és attól félek, hogy ebből is apronet lesz majd ahol a találati listák első 12 oldalát a szponzorált felhasználók (pl GSM boltok) hirdetései teszik ki. Legfeljebb marad majd a HWSW nekünk. ;] :P

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#36) audi100td válasza alamuszi (#34) üzenetére


audi100td
nagyúr

lol, latom nagyon a bögyödben van az apple :DDD

Killhates: Ja, hat ez van, HWSW-n nem vagyok fent, meg nem ismerem az oldalt, csak hallasbol.

(#37) alamuszi válasza audi100td (#36) üzenetére


alamuszi
senior tag

Az első komolyabb web alapú szaklap volt, még sokaknak ma is az.

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#38) KillHates válasza alamuszi (#37) üzenetére


KillHates
nagyúr

Szerintem még ma is az. A "hézagkitöltő" cikkeket általában átfutom.
De a fő számomra a jó arcok a fórumokon ami ide csábít.
És a releváns hirdetési felület. Még egy darabig...

[ Szerkesztve ]

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#39) alamuszi válasza KillHates (#38) üzenetére


alamuszi
senior tag

Nagyon sajnálom, hogy nincs több cikk, igaz ami van az nagyon igényes. Én is a HWSW-n nőttem fel, szerintem is a HUP-al együtt a legigényesebb web alapú informatikai magazin. Persze Prohardver is jó, de csak a platformbemutató, és a nagyon szalmai márkafüggetlen cikkek a minőségiek, a többi... :(

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#40) djculture válasza zhagyma (#4) üzenetére


djculture
félisten

Jelentkezel fényszarura dolgozni aztán soha többet még a samsung és tv szókat se ejted ki a szádon úgy megutálod. :D
Amúgy hwsw-n kezdtem én is de már az is csak árnyéka önmagának.
Amúgy amiért morogtatok az jellemző teljesen erre a műszerész javits szakmára.Nem úgy van már mint rég mikor még a videoton szakszervizbe dolgoztam én is hogy megvolt mindennek a kapcsolási rajza meg az alkatrész forrása.Sokszor egy fekete doboz már az egész,alkatrészt csak kerülő után lehet hozzá szerezni.

[ Szerkesztve ]

(#41) Bomber88


Bomber88
csendes tag

Hát először is azért választottam ezt a fejet, mert híven jelzi azt, hogy mennyire szánalmas, ami itt folyik. Ti nektek komolyan fogalmatok sincsen, mekkora égés ez. Azért mentek fel egy fórumra, hogy mindent kritizáljatok, azért mert sérelem ért talán egyszer, vagy kétszer hasonló helyen. Először is ha nem vettétek volna észre itt egy azaz "1" (gyengébbek kedvéért) szervizt emeltek ki. Fogalmatok sincsen, hogy ott mi megy, de azért nyakra főre kritizáltok, hogy így a szervizek meg úgy a szervizek általában. Élvezettel olvasom, mennyi ráérős emberke ül otthon alig várva, hogy valamibe, amiről talán "rottyja" sincsen, belekössön. Szeretném megkérdezni, kedves, "mélyen tisztelt" "szakértő urak" (már némelyiknek a neve is elárulja, milyen kedves ember lehet), Ti tökéletesek vagytok?

Jó nem kell mindig mindent dicsérni sem, de a fórum lényege és kultúrája egyfajta szájról szájra vagy "gépről gépre" terjedő reklám. Hiszen mi emberek jobban adunk sajnos más szavára, mint kellene. Ebben a szellemben és magatartásban kéne fórumozni, mert ha nem így teszünk, megbánthatjuk, az adott céget, embercsoportot, aki még ügyfelet is veszthet, MIATTUNK (Remélem érződik a felelősség benne). Ehhez tartsa magát az, akinek szól.

Jah utóirat: Kedves a kiszolgálás és gyorsan végezték a munkát. Mint ügyfél ennyi láttam, se több, se kevesebb.

10/10 pont

(#42) KillHates válasza Bomber88 (#41) üzenetére


KillHates
nagyúr

Én csak a tapasztalatomat írtam le, a tanulságot mindenki levonhatja magának...
Egyébként a Samsung IT-s részlegének ez az 1 azaz egy szervize van a nagyközönség felé. No apelláta! Vagy itt javíttatod, vagy más márkát választasz. Érdekes, hogy a Samsung porszívónkhoz minden további nélkül adtak alkatrész otthoni "barkácsolás" végett, nem tudom, hogy ez számítástechikai fronton miért van másképp?

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

(#43) alamuszi válasza Bomber88 (#41) üzenetére


alamuszi
senior tag

Egyrészt, ez egy nagyon szép bölcsész hozzáállás, de ez max a versekben van így. Egyrészt az, hogy ügyfelet veszít, azt max magának köszönheti, valamint gondolj bele abba, hogy aki feljön ida, és 4 - 5 szervizt végigjárt (mint munkavállaló), az lehet, hogy tud segíteni másoknak is. Valamint Te most komolyan gondoltad, hogy szegény szervizek stb, komolyan ennyire naiv vagy? Vagy csak a legtöbb magyar emberhez hasonlóan fogalmad sincs mi zajlik egy ilyen fórumon. És most mondtál valamit, hogy csak megszólalj?

Az ilyen helyeken fenn vannak a kereskedők, és alkalmazottjaik is, fennvannak a szervizek és alkalmazottjaik is. Nem csak a csúnya user, aki rosszul járt, és most jól megmondja. Nem így működik. Ezt maximum az tudja aki dolgozott ebbe, aki nem annak meg maradt a körömreszelő szak, meg a naivitása.

Szóval hagy ne sajnáljam a kereskedőt, akire gyakorlatilag nem vonatkozik a PTK, csak irányelvekben, azaz azt csinál amit akar, a fogyasztóvédelem nem játszik, mert nincs mivel. Ez érvényes a szervizre is. Valamint amint ez a téma előkerül, azonnal: Ő nem tehet arról, hogy ilyenek a törvények, meg amúgy is. Ha pedig arra kerül a sor, akkor érvényesítheted a jogaidat, de azt már BTK-nak hívják. Szóval megengeded, hogy ne sajnáljam azokat forgalmazókat, akik irányelvek alapján kereskednek javítanak.

Aztán ott a user is akinek meg arról sincs fogalma amiről kellene, aki nem néz utána semminek, hanem csak jár neki mert Ő a vásárló. Amúgy pedig, neki az eddig bevezetett, és megszűntetett fogyasztővédelmi rendelkezésből minden jár, igez 1984 óta nem érvényes.

Egyik fél sem túl jól áll a dologhoz. Külföldön ezt megoldották egyszerűen. A kereskedőnek nincs szava, csak ha egyértelműen látható, hogy az ügyfél a hülye ennyi. Na itt pont fordítva van.

Remélem segítettem. :)

"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

(#44) Bomber88


Bomber88
csendes tag

Kedves Barátom!

Ha már személyessé vált a kritizálás és az oltogatás elmondom, igen tudom mi megy egy magyar fórumon. Én jómagam 3 külföldi országban vagyok fórum tag és kritikus, persze ennek semmi köze nincsen az itthoni kritizáláshoz (de ez most más tészta). Gondolhatod, akkor miért járok fel magyar fórumokra. Amúgy ha beszélnél bármilyen nyelven (a magyaron kívül) tudhatnád, hogy ez ami itt megy tipikus magyar. Ezért is szégyen. Sajnálnod senkit sem kell, csak magadat, hogy ennyire érdekes a felfogásod. Sztem te inkább irigy vagy ezekre a cégekre, de mind1, vagy dolgoztál ilyen helyen, mert feltűen utálsz mindenkit. Remélem a következő építő jellegű kommentedben azért a takarítónénit nem fogod leoltani. Felháborító. Nem is értem az ilyen embereket miért nem tiltják az Admin-ok?!

Majd küldök neked egy pár fórumot még, ahol kiélheted a kritizálási hajlamodat. Inkább keress magadnak egy barátnőt!!!!!!!!!!!!!!!!

(#45) Z86


Z86
őstag

alamuszi fórumtársat bannolták :Y
Én nem éreztem különösebben sértőnek a hozzászólását, ennél sokkal cifrábbak is elhangzottak már ezen a fórumon mindenféle szankció nélkül. Miben különbözik ez az eset a többitől?
Milyen 2 hozzászólásos újoncba kötött bele :U ? Google keresés fut...... találat.
Most már értem.... :(((

[ Szerkesztve ]

(#46) nemcso


nemcso
senior tag

Laikusként végigolvasva én sem igazán találtam olyat leírva, ami a bannolást indokolná. :(

Vegetáriánus - régi indián szó, jelentése "béna vadász"

(#49) Bomber88


Bomber88
csendes tag

ha ennél durvábbak is előfordultak szankció nélkül, hát én ezt sem reklámoznám. Szövegértésből 0 pont. Itt teljesen jogtalan kritika ért egy céget, hiszen még név szerint is említve volt. Ha valaki tudná, hogy hogyan kell fogalmazni és írni, tudná, ez személyiségi jogokat is sérthet. Persze nem volt nagy horderejű a dolog, de mint általában az ilyen embereket nem lehet szép szóval leállítani. A fórum helyesen járt el az ügyet tekintve. Intő példa legyen. Am, érdekes más tudott normálisan is írni nem minden mondatával kritizálni, ráadásul alaptalanul.

Nem akartam senkit sem megbántani én is csak az elfogulatlan véleményemet terjesztettem, mint más forumozó.

(#50) KillHates válasza Z86 (#45) üzenetére


KillHates
nagyúr

Szánalmas... :O

Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.