Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:28:11

LOGOUT.hu

Samsung Gear S3 és Gear S3 Frontier Témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6201) hubme


hubme
csendes tag

Sziasztok! Csináltatott valaki már akksi cserét a hivatalos szervíz által? Sajnos az egy év teljeskörű lejárt, így az akksi csere önköltséges.

Az érdekelne hogy aki volt hasonló cipőbe, mennyit kellett érte fizetni?

(#6202) st3v3np3t3r válasza hubme (#6201) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

szia, kb. olyan 10-20ezer között repked az akkucsere. De pontos árról jobb a márkaszervizt megkérdezni, mert ha nem rég járt le a teljeskörű jótállási idő, lehet hogy akár méltányosságból még gariban cserélhetik, vagy adnak kedvezményt, pl engedik a munkadíjat, egy akku kb.7-9ezer között mozog

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#6203) hubme válasza st3v3np3t3r (#6202) üzenetére


hubme
csendes tag

Most jött vissza gariból, ahol főpanelt cseréltek illetve küldtek egy állásfoglalást h az akksi cserélendő, de csak fizetősen tudják. Árajánlatot nem küldtek, a Samsung szervíz pedig nem tud előre mondani, csak ha elküldöm és megcsinálják.

(#6204) atomka78


atomka78
tag

Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni abban, hogy valaki árulja el nekem, hogy hol tudom azt beállítani hogy ha az óra kapcsolatban van a telefonnnal akkor nem csörög a telefon és ha nincs akkor csörög. Valahol be volt nekem állítva de újra lett téve,de most sehol sem találom. Köszönöm

(#6205) nbwpv9


nbwpv9
csendes tag

Kedves Samsung óra tulajok!!
Lehet, hogy megvillant a fény az alagút végén és végre lehet magyarul diktálni a választ az üzenetekre az órán :DD
Ma reggel találtam egy fizetős app-ot "G-keyboard Pro" néven a Mobilteka-tól. Lényegében a Google speech to text motorja fut a billentyűzeten, aminek van magyar nyelv supportja és MŰKÖDIK nekem. 1000 Ft a program de szerintem simán éri. A beviteli beállításokban tudod konfigolni a billentyűzetet.
Létezik, hogy az Apple-n kívül ez az első órás megoldás magyarul diktálásra az órán? :C

(#6206) zolka1977


zolka1977
tag

Sziasztok!
Most vettem egy amcsiban vásárolt órát a Samsung Pay automatikusan telepítette, nekem akkor müködni fog?

(#6207) st3v3np3t3r válasza zolka1977 (#6206) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

szia.itthon sajnos sehogy mivel nem támogatja egyik bank sem... a Curve is megszűntette azon kártyák engedélyezését,akik olyan országban laknak ahol a szolgáltatás nem támogatott.

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#6208) zolka1977 válasza st3v3np3t3r (#6207) üzenetére


zolka1977
tag

Köszönöm :R

(#6209) Vitaqo


Vitaqo
senior tag

Amúgy a tesztben ez a lilás számlap melyik?

(#6210) Szaszabond válasza Vitaqo (#6209) üzenetére


Szaszabond
aktív tag

Szerintem valami Star Trek kifejezésre keress rá, azok között lesz

(#6211) LordRajZoL válasza nbwpv9 (#6205) üzenetére


LordRajZoL
aktív tag

Tökéletesen működik. Köszönöm a tippet

zZz

(#6212) S@c@ válasza nbwpv9 (#6205) üzenetére


S@c@
őstag

Szia!

Bénázok és nem találóm a programot sem a samsung storeba se a playbe..

Egy linket tudsz adni pls?!

Köszi :R

(#6215) nbwpv9 válasza S@c@ (#6212) üzenetére


nbwpv9
csendes tag

szia!

Itt a program linkje, amit feltettem.
Hajrá :))

(#6216) zolka1977


zolka1977
tag

Sziasztok!
Még csak most ismerkednek a készülékkel... Elvileg tud sebességet mérni, de nemtalálom.

[ Szerkesztve ]

(#6217) zAPAtyin válasza nbwpv9 (#6205) üzenetére


zAPAtyin
tag

Nálam is tökéletesen működik! :C
Köszönöm az infót!

(#6218) LordRajZoL válasza zolka1977 (#6216) üzenetére


LordRajZoL
aktív tag

Alapból nincs rajta a program Storebol kell letoltenni

zZz

(#6219) zolka1977 válasza LordRajZoL (#6218) üzenetére


zolka1977
tag

:R

(#6220) A_ScHuLcZ


A_ScHuLcZ
addikt

Sziasztok!

Amennyiben a topic címében szereplő Frontier órával, és Samsung telefonnal rendelkezem, de utóbbit lecserélem más gyártóra (pl. Huawei), akkor milyen funkciókról kell lemondanom az óra esetében? (nincsenek illúzióim, biztosan nem fogja ugyanazt a szintet hozni)

Van esetleg olyan, aki már végigjárta ezt az utat, így van tényleges összehasonlítási alapja?

Köszönöm!

"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

(#6221) st3v3np3t3r válasza A_ScHuLcZ (#6220) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Szia, én P20 Pro-val használok egy Frontiert, a Samsung Pay kivételével mindent tudtsz rajta használni

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#6222) MADcat válasza st3v3np3t3r (#6221) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

A gyári email kliens nem fog menni, nem?

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#6223) st3v3np3t3r válasza MADcat (#6222) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

Azt nem használom

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#6224) MADcat válasza st3v3np3t3r (#6223) üzenetére


MADcat
MODERÁTOR

én igen, mert azzal végig tudok olvasni egy rendes emailt...

Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

(#6225) gyuri81


gyuri81
veterán

Egy ideje érdekes dolgot művel a telefonom, ha az órával össze van csatlakoztatva.
Ugyanis ha él a kapcsolat a két eszköz között bluetooth-on, akkor a wifi sebességem 1-2Mbps-re leesik. Ha leválasztom az órát, akkor helyre áll a normál net sebesség.
Az órán csináltam gyári visszaállítást, de nem oldotta meg a dolgot. ( Telefonon töröltem a dalvik cache-t..)

Kimerültem az ötletekből, fogalmam sincs mi lehet ez, de szerintem a telefonom kezdi megadni magát.

(#6226) Vitaqo válasza Szaszabond (#6210) üzenetére


Vitaqo
senior tag

Sajnos nem lett meg. Star trek alatt nincs.

(#6227) kutyesz71 válasza atomka78 (#6204) üzenetére


kutyesz71
tag

Szia,
Wear-értesítések

(#6228) atomka78 válasza kutyesz71 (#6227) üzenetére


atomka78
tag

Köszönöm, de itt én sajnos nem látom. Nézd ez van nekem most.

[ Szerkesztve ]

(#6229) kutyesz71 válasza atomka78 (#6228) üzenetére


kutyesz71
tag

Mutatás csak viseléskor, nekem az van bekapcs. Ha aktív a kapcsolat akkor csak az óra jelez. (ha a kezemen van)

(#6230) atomka78 válasza kutyesz71 (#6229) üzenetére


atomka78
tag

Köszönöm azt hiszem értem amit írsz. Csak én arra gondoltam hogy a hangot leveszi a telefonról ha össze vannak kapcsolódva. Szóval ha van csengőhang a a telefonon és kapcsolatban van az órával akkor nem csörög a telefon hanem csak az órán jelzi. Ha meg nincs kapcsolat akkor csörög. Ezt s telefonom a hangerönél ki is írta hogy az óra által szabályozva. Na ezt nem találom hol lehet beállítani.

(#6231) glaci válasza atomka78 (#6230) üzenetére


glaci
őstag

Szia!

Nem a Galaxy Wearable app ugyan, de megoldható.
A Tasker nevű appban tudsz csinálni egy Taskot rá, ami automatikusan leveszi a hangot, ha kapcsolódott az óra (BT connected státusz) és vissza rakja, ha nincs kapcsolatban.
Persze léteznek más automatizáló programok, gondolom azokban is megoldható.

Szerk.:
Sőt! Megnéztem: Még a Samsung saját Routines appjával is meg lehet csinálni! (NiceLock alól telepíthető, ha esetleg nem használtad eddig.)

[ Szerkesztve ]

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#6232) Vitaqo


Vitaqo
senior tag

Valamit eltoltam a beállításoknál. Ha írnak nekem messengeren, csak rezeg az óra. Hogy lehet visszakapcsolni?

(#6233) kutyesz71 válasza atomka78 (#6230) üzenetére


kutyesz71
tag

itt valamit elbactak a frissítéssel, mert eddig nálam így működött. Viszont most teszteltem, és ugyan ez a probléma nálam is. Eddig mindíg felül írta a telefon hang beállításait, viszont most nem jelzi, hogy felül írta. És a telefonon nem is kellene jelezze a hívást, csak az órán. Ehhez képest csörög, és rezeg is a telefon. Szomorú vagyok... mert ami jól működött azt sikerült elbacni, 1 frissítéssel.

(#6234) glaci válasza kutyesz71 (#6233) üzenetére


glaci
őstag

Megmondom őszintén, hogy nem tudom volt-e ilyen, mert én nem használtam. Nekem vagy minden szól, vagy minden néma, vagy minden rezeg, de ezt mind kézzel állítgatom.
Mindenesetre ha Ti felváltva vagy az egyiket vagy a másikat akarjátok, hogy jelezzen, akkor ha a frissítésig benne volt, akkor az a legegyszerűbb, ha vissza raktok egy régebbi verziót. Ha az újabbat akarjátok használni, akkor pedig alternatív megoldásként mehet, amít régebben írtam, amíg nem javítják. (Érdemes lehet a Samsungnak az app oldalán jelezni, hátha úgy előbb vissza teszik ezt a funkciót.)

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#6235) kutyesz71 válasza Vitaqo (#6232) üzenetére


kutyesz71
tag

óra- beállítások-hang és rezgés. itt tudod állítani.

(#6236) kutyesz71 válasza glaci (#6234) üzenetére


kutyesz71
tag

köszi,
meglesem majd, bár én mate 20-al használom az órát, nem tudom a samu app hogy fog neki tetszeni, meg a droid 10.(lehet hogy az kavart be)

[ Szerkesztve ]

(#6237) Vitaqo válasza kutyesz71 (#6235) üzenetére


Vitaqo
senior tag

És itt hol? Kijelző bekapcsolással kapcsolatban semmi sincs

(#6238) kutyesz71 válasza Vitaqo (#6237) üzenetére


kutyesz71
tag

Azt hittem hogy az értesítési hangot keresed. Most akkor a kijezőt is szeretnéd hogy bekapcsoljon? Meg nézem ma, mert emlékem szerint van ilyen opció is.

(#6239) atomka78 válasza glaci (#6231) üzenetére


atomka78
tag

Köszönöm szépen. Meglesem. :R

(#6240) glaci válasza kutyesz71 (#6236) üzenetére


glaci
őstag

Szerintem a Samsung Routines -t ne is próbáld, ha nem Samsung a telefon készülék! Egyből a Taskert vagy valami más automatizálót nézz meg inkább, az a tuti!

[ Szerkesztve ]

Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)

(#6241) pellesmartin


pellesmartin
tag

Sziasztok! Kaptam egy Gear S3 Frontier órát karácsonyra. Kérdésem az lenne hogy ha pl egy üzenetre akarok válaszolni úgy hogy bediktálom a mikrofonba,és az óra leírja szövegként,azt el tudom érni valahogy magyar nyelven,vagy csam ez az angol van? Köszi

(#6242) zolka1977 válasza pellesmartin (#6241) üzenetére


zolka1977
tag

[link] ;)

(#6243) pellesmartin válasza zolka1977 (#6242) üzenetére


pellesmartin
tag

Tökéletes :R :R :R

(#6244) Achiles


Achiles
csendes tag

Sziasztok!
Vélemény szeretnék kérni az órával kapcsolatban. A történet kicsit hosszú, de rövid leszek.
Az óra nem mérte a magasságot és a légnyomást, visszaállítás után se. Szerviz, ott kicserélték a főpanelt, hátlapot, akkumulátort. Másfél hónap után ugyan az. Szerviz kicserélték a főpanelt, hátlapot. Két hét múlva ugyan az. Szerviz csak szoftvert cseréltek. Két héttel ez előtt hoztam haza.A mai napon ismét ugyan az a probléma! Mit csináljak? Másnak nincs ilyen gondja? Már azon vagyok nem foglalkozom vele, de ha már az órának tudnia kellenen akkor tudja is! Most negyedszer vinném vissza az órát, 2019.04. vásárlás, tehát gari még van rajta bőven.

(#6245) zolka1977


zolka1977
tag

Nem is értem, miért nem adtak egy új órát. :(( Nekem anno a Huawei órámat simán kicserélték... :D

(#6246) CB válasza Achiles (#6244) üzenetére


CB
senior tag

Nincs valami szabály arra, hogy ha egy terméket sokadszorra javítják ugyaolyan hibával, akkor új terméket kell adni?
Mondjuk én már mindentől függetlenül azasztalra csapnék, és új terméket követelnék.

40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.

(#6247) zolka1977


zolka1977
tag

Tudtommal 3 javítás után már kérhető a csere.

(#6248) st3v3np3t3r válasza zolka1977 (#6247) üzenetére


st3v3np3t3r
veterán

és CB
Hivatalosan ez első hibás teljesít után már kérhető akár csere. Ez a 3 utáni csere csak a gyártók/szervizek mániája.
A jogszabály szerint meg a hibás termékre kérhető javítás vagy csere,amit a fogyasztó dönt el, de szerivzek önmaguk döntenek a fogyasztó helyett és automatikusan a javítast érvényesítik,holott ezt ők nem dönthetik el. Nálam is ez volt mikor szervizbe vittem a mobilomat, meg sem kérdezték, hogy javítást vagy cserét kérek, automatikusan felvették javításra.
Ha többszöri hibás teljesítés ellenére sem hajlandóak cserélni, akkor panasz könyv a szervizben, majd fogyasztóvédelem és panaszlevél a gyártónak.
Jótállással kapcsolatos jogszabály
Továbbá egy ügyvédi cikk

[ Szerkesztve ]

Galaxy S23 5G 256GB//HP Victus 16+Rog Ally RC71L//Korábbi hsz-eim #97246720 név alatt...

(#6249) Achiles válasza st3v3np3t3r (#6248) üzenetére


Achiles
csendes tag

Köszi hogy utána jártál!
Ma bevittem a szervizbe és a barométer mért és a magasségot is jelezte, de amikor a *#0*# bementem a teszt menüben ott a senzor nem csinált semmit! Kép melékelve. Ezt hogy csinálja?

(#6250) Achiles válasza Achiles (#6249) üzenetére


Achiles
csendes tag

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.