Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2501) this is life válasza amnezia4900 (#2500) üzenetére


this is life
Ármester

Amit kuldtem odint van benne custom cwm , probald azt felflashelni , majd wipe ahol csak lehet , es probalj cwm alol felrakni egy slimkat,slimbean , vagy cm romot , hatha feleled ... 108 percig flashelte ? Mert ha igen , ott valami nagyon nem kerek ...
Probald ki hogy flash elott full wipe , majd flash utana belepni cwm-be , megint full wipe , es csak azutan engedni indulni a rendszert ... a gyari romnak gond nelkul fel kene mennie ...

[ Szerkesztve ]

Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?

(#2502) amnezia4900 válasza this is life (#2501) üzenetére


amnezia4900
csendes tag

Ezt esetleg privátban le tudod írni úgy hogy értsem? :DDD
Nagyon hálás lennék érte. Elég kezdő vagyok a témában :W

(#2503) this is life válasza amnezia4900 (#2502) üzenetére


this is life
Ármester

Belepsz cwm modba , ha jol emlekszek hangero le lenyomva tartva es ugy bekapcsolni, ott pedig ha gyari cwm van fent akkor a wipe data/media particiora nyomva (hangero gombokkal lepkedsz powerrel okezol) wipe cache ... majd ujra inditod a rendszert download modba , es mehet fel a gyari rom . Utana pedig belepni ismet cwm ala es ismet full wipe es a vegen system start... amit a dropboxban megosztottam veled zippet kicsomagolas utan a mappaban van egy custom cwm , na ha azt betallozod a pda reszbe akkor nem a gyik gyari cwm lenne rajta ... abban kicsit jobban lehet boldogulni... nem emlekszek ra de lehet touch cwm van a mappaban .... mar reg flasheltem fel ...

[ Szerkesztve ]

Aztán a szomszéd tehenének, hogy szolgál az egészsége?

(#2504) amnezia4900 válasza this is life (#2503) üzenetére


amnezia4900
csendes tag

Be lépek oda ahova mondtad rá nyomok a wipe cache partition-ra és azt írja hiba és újra indul :(

(#2505) this is life válasza amnezia4900 (#2504) üzenetére


this is life
Ármester