Hehe, itt nyugis közlekedés van ám.
Ez a vontatás, hát csoda, hogy bevállaltad, egyik oldalról sem merném.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Hehe, itt nyugis közlekedés van ám.
Ez a vontatás, hát csoda, hogy bevállaltad, egyik oldalról sem merném.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Persze-persze azért kellett az új kidörgő is, tudom...
Muszáj volt, alsógyopáros külsőn egy lerohadt Reanult-val mit csinálsz a felgyújtáson kívül?
#nincsbennetarcsi
Állagmegóvás volt a fő szempont.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Pl utána grillezel rajta, de min szalonnát sücc
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szalonna is necces, csak egy kis Clio... nagyobb a füstje mint a lángja.
#nincsbennetarcsi
Akkor kolbit kell füstölni.
Mi baja volt szegény rönyónak?
iPhone 6S SpaceGray
Az hogy francia lévén a 3F szabály hatálya alá tartozik.
Amúgy csak akksi gond volt. Ki lett cserélve azóta gurul.
#nincsbennetarcsi
Mondjuk a képről pont nem látszik, hogy melyiknek volt baja.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Akkor nem olyan nagy a gond Majd lesz nagyobb baja is
iPhone 6S SpaceGray
Nyugi már fent van hahu-n.
Tomcsi: Természetesen a Merdzsónak.
#nincsbennetarcsi
Jöhet a helyére egy Doblo Fenébe 3F szabály van
iPhone 6S SpaceGray
Azért az eddig említésre nem került harmadik "F"-et nem értem. Mostanra egészen jók. 2000es évjárat felett sokkal kevesebb a baj velük, mint előtte.
Hát a Stilok tudtommal még elég vacakok voltak.
Same rules apply!
Puntok se valami megbízható darabok (az más kérdés nekem belsőre 2-esig elfogadhatatlanok). Viszont már Grandet vennék szívesen
iPhone 6S SpaceGray
Most adtuk el az 1998-as 1-es Punyeszünket. Soha semmi baja nem volt, meg kell hogy védjem.
#nincsbennetarcsi
De azért megvolt a megemlékezés
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
A három F a Ford, Fiat, Francia, ha jól tudom. Mivel a puncis orrdíszű modell Francia, most meg Fiatokról volt szó az előző h.sz-em előtt "Jöhet a helyére egy Doblo", én a Fordra céloztam volna, de ezek szerint nagyon nem voltam egyértelmű.
(Amúgy én semmilyen Olaszt sem vennék, nem csak Fiatot.)
Üdv!
Úgy néz ki, elmarad a tavi csónakázásom, így lehet azon a szombaton kapok kimenőt asszonypajtástól, és le tudok nézni közétek idegesíteni Bitporkot a hülyeségeimmel és tovább erősíteni a Japán vonalat
De mivel ez még nem tuti, kajára-piára nem fizetnék be, éheznem meg nem árt.
Jól rémlik a Júni 18?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Jogos, én nem olvastam rendesen.
Fordokkal tényleg nincs olyan sok baj. .
Same rules apply!
Ahhoz képest, hogy mennyire szidják a francia kocsikat, én nem sok negatívat tapasztaltam velük. Szüleimnek egy '94-es Citroen Xantia-juk van (1.6i). 2002 óta van meg, de alig kellett hozzányúlni. A 14 év alatt első féktárcsákat, kézifékhuzalt, valamint 1 pár hidraulikagömböt kellett cserélni benne. 14 év távlatában szerintem nem rossz... Arról nem beszélve, hogy rohadt kényelmes egy autó. Unokabátyám Audi A6-osa nincs olyan kényelmes, mint a Xantia. Mind beltérileg, mind rugózásilag még ma is etalon ez a kocsi szerintem. A kasztnin sehol egy rozsdapötty sem, meg alig kellett hozzányúlni.
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Tsebacsi: Igen, Júni 18.
kelly416: A Punyesznek soha semmi baja nem volt. Pedig volt hogy egy szuszra belevertem 1000 km-t. Egyetlen gubanc volt vele csak az utólag behekkel riasztó időnként meghülyült, aztán ki is dobtunk a francba. Szóval egy ilyen egyszerű szívóbenzinest még ők sem tudnak elrontani.
#nincsbennetarcsi
Qru mán megaszonta és igen, akkor van. De el kell hoznod a nissant
(#672) Francia91 : a kényelmet szerintem kár ide keverni, mert embere válogatja. Ex-sógoromnak volt 1.6i xantia kombi és nekem spec 150 km-ként ki kellett szállnom belőle, mert megfájdult a hátam. Azt meg halkan jegyzem meg hogy a pumpás ülésmagasság állító kar a combom hátulját feszt teli helyezte véraláfutással. Sőt, volt nekem Renault 25 is. Azt is kényelmetlennek találtam hosszútávon.
Motorja ment, azzal sem volt kiugró gond,
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Viszont én mindenképpen W124-est, vagy Audi 100-ast fogok veni
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Mindkettő nagyon jó választás hobbiautónak És nagyon sokáig nagyon hálásak a törődésért.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ok, de sor5 (Audi) vagy sorhat (Merci) kötelező.
Jah, és az ilyenekhez szerintem dukál egy napfénytető.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Ódi 80-as se nem van rosszul összerakva. Ha már ódi. Malacorrú Folslágen nem tetszik? Az is kimegy a világból.
Amúgy Xantia, lehat már meséltem: Ismerősnek se volt baja vele, ugyanúgy 1.6 berzin, 75km-ről jártak be hatvanba dolgozni napi szinten, de egyszer csak a házuk előtt hellószia kigyulladt és szarráégett. Most ezt nem rónám a franciák hülyeségére feltétlen, előfordulhat bármilyen (főleg benzines) ótóval, de na. Ki tudja mi lehetett a baj, és belegondolva a sok elektronika malőrre amit a franciák vétenek, simán lehetett konstrukciós dolog is.
"Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"
Én anno nagyon szerettem volna egy 560SEC-et, de amit megnéztem...nos szerencsésen túléltem. Kívül gyönyörű volt. A motortérbe behajoltam és megtámaszkodtam a jobb oldali lengéscsillapítónál - ami majdnem kiszakadt a súlyomtól a szép fényezéssel együtt. Uh gyorsan megköszöntem és leléptem. Pedig majd megszólalt az az autó.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Nyugi, leég a dízel is ugyanúgy. Nem az üzemanyag meggyulladása a lényeges probléma, elektromos tűz esetén kigyullad a mindenféle szigetelés, műanyagok, és az úgy ég, mint a bozót egy hét kánikula után.
Egy turbósított Corolla gyulladt meg nemrég a ringet, a turbó mellett túlzottan átmelegedett valamilyen műanyag szigetelő elem, és lángra kapott. Egy-két perc alatt a műszerfal környéke totálkárra égett, szélvédő repedt, stb. Aztán eloltották, szerencsére jó helyen történt a dolog. De nem kellett a tűzhöz semmilyen üzemanyag.
Same rules apply!
Csak Honda, de mással nagyon nem is tudnék menni
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Anyámnak van egy 96-os 1.9D Clio-ja. Én abba toltam bele egy hét alatt 3000Km-t úgy, hogy 4-en mentünk Erdélybe, a jobb egyen csücsülő barátom egész úton a lába közt tartotta a csöves hátizsákot, Húgom meg a pasija hátul nem tudtak egymás szemébe nézni, mert köztük volt két utazótáska... szóval azon kívül, hogy kicsi, semmi baj nincs vele. Ameddig nem lesz elektronikus baja. Na onnantól kapáltak. Ez a baja a Francia autóknak, ha valami villanyosan k*ródik el benne, akkor a szakszerviz is szívesebben vezetékelné újra az autót, minthogy kikeresse a hibát.
Ugyanennek a Clio-nak egyszer lemerült az akkuja. Előfordul, feltöltöttük, másnapra lemerült. Akku gariba vissza, kiderült, semmi baja. Ment az autó villamosságishoz, két hetet legelt rajta 3 részletben, kiszedett belőle szinte mindent, a gyári riasztóval kezdte, végül csak a gyári riasztó nem került vissza bele (a saját f@szsága miatt, a gyantával kiöntött dobozból tőből csípte le a madzagokat a barom, esélytelen volt vissza tenni, pedig kiszedés után is ugyanúgy lemerült az akku fél nap alatt), azóta sem tudjuk, mi okozta a merülést de egyszer abba maradt és azóta sem jött elő soha.
Nézegetem a 80-asokat is, azok is tetszenek
Na pont a Xantia volt az a típus, amiből kiherélték a felesleges elektronikát, leváltva a Citroen XM-et. Az XM-et nagy újításnak szánták volna, ennek örömére teletömték elektronikával, amivel később csak a bajok voltak.... Aztán rá pár évre jött a Xantia, hogy az XM-et leváltsa, de gyorsan, és ebben már csak annyi elektronikát hagytak, amennyi szükséges. Aztán jött a C5-ös, hogy leváltsa a Xantiát, nos az első szériát ebből is teleelektronikázták, aztán a C5-ös második szériájánál észbekaptak, hogy megint felesleges szarokat pakoltak bele..
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Sziasztok! Én is jelentkeznék a június 18-i találkozóra Francia91 beszéltem róla, nekem is egy ETZ 250-es gépem van, azzal fogok menni. A kaját most rendeztem, délelőtt a megadott számlán lesz a pénz.
Üdv a csapatban! Aztán csak óvatiag a motorral, mert Szeged-Siófok toronyiránt olyan xar amíg átérünk az ország fejlettem felébe, hogy Teddy is sírva könyörög a kíméletért.
MOD
Jelezném, hogy meg is érkezett!
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Szombathelyről jön majd
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Dzsíííí, aszittem a világ közepe Szeged és környéke
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Hát nem...
Közben kelly416 fórumtársnak (és szomszédnak) jelezném, hogy én szombat reggel 5.00 felé indulok, és majd 17.00-kor indulok vissza Szegvárra
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Ma pl. oda megyek, és innen kurtamessze van.
Ráadásul a héten másodszor, belőlem él a MOL.
Same rules apply!
5-kor?! Bakker nehogy aludjak még amikor megérkezel
EQMontoya: minden autósból él Soha nem se jelzel időben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Ahogy látom, apóséknál is a notimon fogok távolról dolgozni a hétvégén...
Same rules apply!
Bejáratós még az MZ, így nem pályázok vele, majd ha csak be lesz járatva. 700 km kell még bele, a 18-adikával cirka 540 km meg is lesz oda-vissza
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
öccéznegyven? Győrön keresztül mész?
EQMontoya: Valamit valamiért Ez még mindig nem menti a nem szólást, de kiegyezési alap
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Még csak a GPS-t nézegettem, díjmentes szakaszokon. Előtte pár nappal átnyálazom pontosabban is az útvonalat
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Azért a Malátába muszáj volt leugrani egy-két csapolt ipa okán, ha gondolod, jer.
Same rules apply!
mosszósz amikor már az ágyban döglök készülve a holnapi apósomozásra?! Legközelebb erre jársz akkor egy kv-cigi kombót megejtünk (én sajnos vagy szerencsére nem iszok alkoholt)
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Én meg nem dohányzom, kivéve néha egy kis djarumot vagy vízipipát.
Szóval megosztjuk.
Same rules apply!
1 hétig tudtok még jelentkezni a pulled porkra, eddig úgy néz ki, hogy csak 6 adagot csinálok
Ez biztosan, hogy később lesz kész, mint a bitpork féle oldalas, kb valamikor a délutáni órákban, 3-4 körül, persze ez függ attól, hogy mikor sikerül majd elkezdeni (mindössze 8 óra kell a húsnak).
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Én ma utalok, a délután folyamán
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/