Én is jobb szeretem a száraz, poros motorteret, mint bármi egyebet, az árul el a legtöbbet, mi szivárog, folyik.
Leállt a gép menet közben, se kép, se hang. Műszerfal világít, önindító megy, de ennyi. Mágnesszelepet szétkaptam, kiesett a rugó (balek vagyok), az ujjnyi olajsárban keresgélhettem a tálcában a rugót vakon. Na az nem porszáraz.
Végül elment villamosságishoz, mert minden jó volt csak továbbra sem indult. Azzal kezdtem, hogy a mágnesszelep jó, minden jó, kivéve a villamosságot, mert azt nem értjük. Azok közölték, hogy mágnesszelepet cseréltek, minden jó, csak a riasztót be kell állítani újra. Mondom, a mágnesszelepért egy forintot sem kapnak, mert az jó volt, nem vagyok hajlandó kifizetni. Egyből eszükbe jutott, hogy kicserélték a pozitív sarut, mert meg volt repedve. Hihetetlen, hogy ez volt a baja, de ment már, így 7000Ft volt. Elindultam. Kiderült, hogy szétbarmolták a kötpontit, menet közben néha nyitott/zárt, de a parkolóban hagyott autót is néha bezárta, kinyitotta minden behatás nélkül. Vissza mentem, balhéztam, de csak annyi választ kaptam, hogy riasztó újraprogramozás megoldja. Hiába mondtam, hogy a riasztó tök jól üzemel, a központi idióta... Végül egy kolléga megcsinálta, mindkét ajtótól ment vezérlő jel és az egyik végállást szétszedték, csak le nem szigetelték. Ez viszont még egy 5-ösömbe fájt meg két napig legelt rajta a kolléga, ő sem gondolta, hogy a jobb egy is ugyanúgy van bekötve, mint a bal egy. Gondolom a japcsik eleve úgy csinálták, hogy bármikor jobb-bal kormányos átalakítást lehessen gyorsan csinálni.
Nem tudom miért írtam le, de ha már ennyit körmöltem, nem törlöm ki. Ja? Az ujjnyi olajsár miatt.