Hirdetés

2024. május 24., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#65) steele80 válasza BiP (#64) üzenetére


steele80
senior tag

" Ettől nem lesz senki funkcionális analfabéta, mert valaki beleszalad egy ilyenbe. (pl. hibás termék, körülményes szállítás, stb.)" Természetesen nem ettől lesz valaki funkcionális analfabéta ebben egyetértünk! Mint ahogy már lejjebb is írtam az iponnál én is alászaladtam, mégsem szidom őket, mert a dolog végére pont került. Viszont ha valaki nem tudja a saját problémáját menedzselni, akkor ott felmerülnek kérdések. Ha valaki az emag oldaláról rendel, de nem az emag által forgalmazott terméket, de probléma esetén az emaggal kezd el perlekedni, ott is felmerülnek értelmezési problémák. Gyanúsak azok is, akik újracsomagolt terméket rendelnek olcsóbban és csodálkoznak, hogy újracsomagolt. Ha újat rendelt és újracsomagoltat kapott 30 napig visszaküldheti. Az ügyfélszolgálatot sem kell hívni, online intézhető. A gariztatás sem egy bonyolult művelet, aki tud olvasni pillanatok alatt megtalálja a módját. Ingyen elviszik, ingyen visszahozzák. Közlik előre a szállítás, elszállítás, visszaszállítás időpontját. Az ha hibás terméket kap az ember nem az emag sara, hanem a gyártóé, de az emag így is jótáll. Természetesen a nem az emag által forgalmazott, de az emag online piacterén vásárolt termékek az emagétól eltérő gyakorlatot eredményezhetnek. De ez is rögzítve van az ÁSZF-ben, amit nem árt elolvasni időnként és ha értelmezni is tudja az emberfia, akkor nagy valószínűséggel nem éri meglepetés. Bár a mai világban rohamosan fogy azoknak az embereknek a száma, akik értelmezni is tudják azt amit elolvasnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.